Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
Jenik3
Ty finanční ukazatele jsou za českou entitu?
rohYpnol
Opět porvezení mých slov.
https://www.novinky.cz/…ousteni-40505945#…
Dopady Fialovy vlády, dopady zelenorudé politiky EU...
USA si jde k prosperitě, EU díkly zelenorudým khmerům v EK skončí na smetišti dějin.
https://www.novinky.cz/…ousteni-40505945#…
Dopady Fialovy vlády, dopady zelenorudé politiky EU...
USA si jde k prosperitě, EU díkly zelenorudým khmerům v EK skončí na smetišti dějin.
@rohYpnol Vím,, slova zroku 2015. Nikdy nebylo v Česku líp než teď. Žebrota zůstane žebrotou, protože je neschopná.
@rohYpnol
jojo, neschopný podnikatel odmítající inovace a vývoj není zodpovědný za svůj neúspěch. Ti ostatní, kteří nemají problém a jsou úspěšní, ti za to taky nemůžou co?
jojo, neschopný podnikatel odmítající inovace a vývoj není zodpovědný za svůj neúspěch. Ti ostatní, kteří nemají problém a jsou úspěšní, ti za to taky nemůžou co?
@Mikesus Opravdu geniální logika Mikesusi. Ekonomika ve stagnaci, energeticky náročné podniky to nedávají a přesunují se jinam, do toho přichází další a další skrytá zdanění z EU, ale pořád existují podniky, které nezkrachovaly, takže je vše v pohodě a problémy mají jen neschopní.
@twistedTSD
Jsou horší a lepsi časy. A kdyz neinvestujes a nepripravujes se na ty horší, případně jsi závislý na jednom odběrateli, dobře ti tak.
Jsou horší a lepsi časy. A kdyz neinvestujes a nepripravujes se na ty horší, případně jsi závislý na jednom odběrateli, dobře ti tak.
@Mikesus
Ale ti podnikatelé ve většině případů nekrachují ty hujere 🤣🤣🤣 Oni ODCHÁZEJÍ DO ZAHRANIČÍ!!!!
Příklad?
https://www.e15.cz/…vu-firmy-1421823
Nestěhujeme se do USA proto, že je v ČR cool to o sobě moci prohlásit. Ba naopak jsme se tomu stěhování dlouho jako Češi bránili. Ale po nějakém čase nám už, bohužel, nic jiného nezbylo. Už bylo zřejmé, že to buď uděláme, nebo si podřezáváme perspektivu firmy,“ zahájil Tomek svůj výčet argumentů.
Opět jsi prokázal, jaký jsi hujer a lhář.
Ale ti podnikatelé ve většině případů nekrachují ty hujere 🤣🤣🤣 Oni ODCHÁZEJÍ DO ZAHRANIČÍ!!!!
Příklad?
https://www.e15.cz/…vu-firmy-1421823
Nestěhujeme se do USA proto, že je v ČR cool to o sobě moci prohlásit. Ba naopak jsme se tomu stěhování dlouho jako Češi bránili. Ale po nějakém čase nám už, bohužel, nic jiného nezbylo. Už bylo zřejmé, že to buď uděláme, nebo si podřezáváme perspektivu firmy,“ zahájil Tomek svůj výčet argumentů.
Opět jsi prokázal, jaký jsi hujer a lhář.
@Mikesus Zajímavá moudra, ale jak to souvisí s tím, že když do toho stát hodí vidle např. nezvládnutou energetickou politikou, tak se to zákonitě projeví na stavu ekonomiky a výrobní firmy musí řešit situace, které by jinak neřešily? Tohle není očekávatelný výkyv ekonomického cyklu, ale naše blbost.
PowerHouse
BEV jsou velice levné
Baterky jsou levné, články klesly pod 50€/kWh, na úrovni packu je to 70€/kWh a o levném e-pohonu píšou nyní i na Autobildu.
Die eDrive-Plattform von ZF umfasst vier Hauptkomponenten:
- die elektrische Maschine,
- den Inverter,
- das Reduziergetriebe
- und die Software.
https://www.autobild.de/…y/zf-e-mobility/
Baterky jsou levné, články klesly pod 50€/kWh, na úrovni packu je to 70€/kWh a o levném e-pohonu píšou nyní i na Autobildu.
Die eDrive-Plattform von ZF umfasst vier Hauptkomponenten:
- die elektrische Maschine,
- den Inverter,
- das Reduziergetriebe
- und die Software.
https://www.autobild.de/…y/zf-e-mobility/
@PowerHouse Myslíš, že stokrát opakovaná lež se stane pravdou?
@twistedTSD
A co má být dle tebe lež? Máš aspoň nějaký protiargument, nebo jedeš styl odpadu diskuze, kdy oznacis někoho za lhare jen že má jiný názor a nedáš ani k tomu jakýkoliv argument?
A co má být dle tebe lež? Máš aspoň nějaký protiargument, nebo jedeš styl odpadu diskuze, kdy oznacis někoho za lhare jen že má jiný názor a nedáš ani k tomu jakýkoliv argument?
@PowerHouse
...o levném pohonu píšou...
Ano, o tom to celé je. O tom, jak BEV dramaticky zlevňují, jak je tu parita atp., jak jsou baterie levné, se pořád JEN PÍŠE 🤣🤣🤣
Realita je úplně jinde.
Nový Enyaq (obecně) nezlevnil, naopak základ zdražil
Nová Tesla Y nezlevnila
Frontera EV je naprostý krám, navic extrémně předražený
C3 EV je o 51% dražší než spalovák...
Hujeři vůbec nerozlišují mezi cenou za kWh a cenou trakční baterie. Baterie nezlevňují. BEV výrazně nezlevňují. A ani výhledově nezlevní.
Co však přijde, jsou výrazně levnější čínská BEV. A navíc lepší BEV než ty evropské. Zeeker a Nio zabije Teslu, o ostatních ani nehovořim...
Evropská automotive díky zelenorudým khmerům a lidem jako Leyen, Timmermans, Ribery, Nerudová, Kolaja, Gregorová a další nemá budoucnost.
...o levném pohonu píšou...
Ano, o tom to celé je. O tom, jak BEV dramaticky zlevňují, jak je tu parita atp., jak jsou baterie levné, se pořád JEN PÍŠE 🤣🤣🤣
Realita je úplně jinde.
Nový Enyaq (obecně) nezlevnil, naopak základ zdražil
Nová Tesla Y nezlevnila
Frontera EV je naprostý krám, navic extrémně předražený
C3 EV je o 51% dražší než spalovák...
Hujeři vůbec nerozlišují mezi cenou za kWh a cenou trakční baterie. Baterie nezlevňují. BEV výrazně nezlevňují. A ani výhledově nezlevní.
Co však přijde, jsou výrazně levnější čínská BEV. A navíc lepší BEV než ty evropské. Zeeker a Nio zabije Teslu, o ostatních ani nehovořim...
Evropská automotive díky zelenorudým khmerům a lidem jako Leyen, Timmermans, Ribery, Nerudová, Kolaja, Gregorová a další nemá budoucnost.
Homer J
Sice to zdůvodňují nižším prodejem BEV, ale podle statistik prodali v EU za rok 2024 necelých 40 tisíc kusů i30. A to je problém, když Dacia ročně prodá 300 tisíc Sander. Původní plán byl přitom okolo 100 tisíc kusů ročně. Ale čemu se divit, když je na trhu už osmým rokem. Navíc Hyundai měl vždycky šestiletý cyklus, proto i30 pusobi dneska už celkem zastarale.
@Homer J
i30 zastarale rozhodně nepůsobí, resp. v dnešní době je právě tohle spíš kladem a výhodou že ten model ještě nedoprasili.
Spíš je vlastně otázku, bude mít i30 vůbec ještě přímého nástupce?!? Nebo přijdou také s nějakým criss-crossoverem...
i30 zastarale rozhodně nepůsobí, resp. v dnešní době je právě tohle spíš kladem a výhodou že ten model ještě nedoprasili.
Spíš je vlastně otázku, bude mít i30 vůbec ještě přímého nástupce?!? Nebo přijdou také s nějakým criss-crossoverem...
@Homer J i30 plán 100 000ks?Co je to za nesmysl? Produkce celkem je 340 000 a Tucson má dlouhodobě podíl 70%, i30 dlouhodobě 20% , Kona EV 10%. Jak muže být 20% z 340 000ks 100 000 ks tomu nerozumím. Na Tucsonu budou větší marže ( dražší model).
Jinak 10%EV z ostatní produkce není špatných (v rámci konkurence), ale předtím byli hodně optimističtí.
Jinak 10%EV z ostatní produkce není špatných (v rámci konkurence), ale předtím byli hodně optimističtí.
@Johnn pojednává o tom tiskova zprava z roku 2012 přímo z HMMC, když najížděla 2. Generace i30.
https://www.hyundai-motor.cz/…ai-i30-zahajena/
Taky jsem psal původní výrobní kapacita. Jako výroba necelých 40 tisíc ročně je dost průšvih.
https://www.hyundai-motor.cz/…ai-i30-zahajena/
Taky jsem psal původní výrobní kapacita. Jako výroba necelých 40 tisíc ročně je dost průšvih.
@Homer J
Proč by to probůh byl průšvih? Místo i30 vyrábějí Konu a Tucson. Větší, dražší, SUV, ziskovější.
2012.... No, to už zavání taky demencí jako u doníčka, který tady vytahuje co jsem napsal před 10ti lety v nějakých souvislostech zcela vytrženě z kontextu a ještě je tak hloupý, že má pocit jak tím něco dokazuje... No vlastně dokazuje, ale jen vlastní blbost 🤣🤣🤣
Proč by to probůh byl průšvih? Místo i30 vyrábějí Konu a Tucson. Větší, dražší, SUV, ziskovější.
2012.... No, to už zavání taky demencí jako u doníčka, který tady vytahuje co jsem napsal před 10ti lety v nějakých souvislostech zcela vytrženě z kontextu a ještě je tak hloupý, že má pocit jak tím něco dokazuje... No vlastně dokazuje, ale jen vlastní blbost 🤣🤣🤣
@Homer J jo plán z roku 2012. A proč ne plán u třetí generace, to bylo 30% z celkové výroby a odpovídalo to těm 100000ks+. Jenže proč raději nevyrábět dražší a ziskovější modely? Hyundai, ale i celýtrh se posunuje výše. Rozumím co máš na mysli, někde musí být strop.
O BEV NENÍ ZÁJEM!!!
BEV NIKDO NECHCE!!!
Blbý co, doníčci, hendlíčci, hujeříčci, mikešové!!!
Myslis jako to, ze ten nevýrobní den ma být letos naposled? Nebo že továrna je v extrémních ziscich? Jaká predpoved byla tvá a kdy? Zatím tu jen hulakas ze po bitvě jsi generál, ale žádné tvé předpovědi, co sis troufnu vyslovit, se nevyplnily.
No, tá jeho forma prejavu už fakt o niečom hovorí, ale na druhú stranu má aj kúsok pravdy. O neistote ohľadne odbytu EV sa píše aj v článku, a o poklese predajov BEV sa píše všade možne - len ty a podobní sa bijete do pŕs, ako to nie je pravda. Čo tak zložiť si ružové okuliare, prijať realitu (ktorá je podľa mňa prechodná, oni už na to niečo vymyslia) a nenechávať sa provokovať bláznami? ;-)
Jen ten rekord Skody se ti nejak predpovedet nepodarilo.
Mas trochu selektivni predpovedi.
🤣
https://www.auto.cz/…tisic-aut-155536
Produkce Škodovky meziročně vzrostla. Loni vyrobila přes 925 tisíc aut
👍👍👍
Prečo mu vždy skočíš na špek? Evidentne mu už jedno kolečko preskakuje. Škoda sa hádať zase a znova o tom istom.
Nechci aby tu bez korekce siril sve blaboly.
Ale prosím ťa. Tie bláboly nemajú nijakú cenu. Nikoho a nič neovplyvnia, leda tak niečo naznačujú o ich pisateľovi. V tomto prípade určite skôr platí vaše české "Mlčeti zlato".
Nesmirne usporne je moje auto.
Ktere jezdi pod 100gCO2/km neprimych emisi.
To je min, nez ma "nesmirne usporne" TSI primych emisi.
Neprime emise TSI si muzes pripocist k primym.
Kdybys je znal...