Ekonomika
@rohYpnol
jojo, neschopný podnikatel odmítající inovace a vývoj není zodpovědný za svůj neúspěch. Ti ostatní, kteří nemají problém a jsou úspěšní, ti za to taky nemůžou co?
jojo, neschopný podnikatel odmítající inovace a vývoj není zodpovědný za svůj neúspěch. Ti ostatní, kteří nemají problém a jsou úspěšní, ti za to taky nemůžou co?
@rohYpnol
Myslis jako to, ze ten nevýrobní den ma být letos naposled? Nebo že továrna je v extrémních ziscich? Jaká predpoved byla tvá a kdy? Zatím tu jen hulakas ze po bitvě jsi generál, ale žádné tvé předpovědi, co sis troufnu vyslovit, se nevyplnily.
Myslis jako to, ze ten nevýrobní den ma být letos naposled? Nebo že továrna je v extrémních ziscich? Jaká predpoved byla tvá a kdy? Zatím tu jen hulakas ze po bitvě jsi generál, ale žádné tvé předpovědi, co sis troufnu vyslovit, se nevyplnily.
@twistedTSD
A co má být dle tebe lež? Máš aspoň nějaký protiargument, nebo jedeš styl odpadu diskuze, kdy oznacis někoho za lhare jen že má jiný názor a nedáš ani k tomu jakýkoliv argument?
A co má být dle tebe lež? Máš aspoň nějaký protiargument, nebo jedeš styl odpadu diskuze, kdy oznacis někoho za lhare jen že má jiný názor a nedáš ani k tomu jakýkoliv argument?
@twistedTSD
Jsou horší a lepsi časy. A kdyz neinvestujes a nepripravujes se na ty horší, případně jsi závislý na jednom odběrateli, dobře ti tak.
Jsou horší a lepsi časy. A kdyz neinvestujes a nepripravujes se na ty horší, případně jsi závislý na jednom odběrateli, dobře ti tak.
BEV jsou velice levné
Baterky jsou levné, články klesly pod 50€/kWh, na úrovni packu je to 70€/kWh a o levném e-pohonu píšou nyní i na Autobildu.
Die eDrive-Plattform von ZF umfasst vier Hauptkomponenten😒br />
- die elektrische Maschine,
- den Inverter,
- das Reduziergetriebe
- und die Software.
https😐/www.autobild.de/…y/zf-e-mobility/
Baterky jsou levné, články klesly pod 50€/kWh, na úrovni packu je to 70€/kWh a o levném e-pohonu píšou nyní i na Autobildu.
Die eDrive-Plattform von ZF umfasst vier Hauptkomponenten😒br />
- die elektrische Maschine,
- den Inverter,
- das Reduziergetriebe
- und die Software.
https😐/www.autobild.de/…y/zf-e-mobility/
Sakryš, proč se OPĚT POTVRZUJÍ MOJE SLOVA?!?
O BEV NENÍ ZÁJEM!!!
BEV NIKDO NECHCE!!!
Blbý co, doníčci, hendlíčci, hujeříčci, mikešové!!!
O BEV NENÍ ZÁJEM!!!
BEV NIKDO NECHCE!!!
Blbý co, doníčci, hendlíčci, hujeříčci, mikešové!!!
Opět porvezení mých slov.
https😐/www.novinky.cz/…ousteni-40505945#…
Dopady Fialovy vlády, dopady zelenorudé politiky EU...
USA si jde k prosperitě, EU díkly zelenorudým khmerům v EK skončí na smetišti dějin.
https😐/www.novinky.cz/…ousteni-40505945#…
Dopady Fialovy vlády, dopady zelenorudé politiky EU...
USA si jde k prosperitě, EU díkly zelenorudým khmerům v EK skončí na smetišti dějin.
@Mikesus
Za neúspech, primárne spôsobený šialenými rozhodnutiami vrchného politického vedenia, môžu podnikatelia, ktorým sa nepodarilo z tých šialeností vykľučkovať? Ako sorry, ale ty si fakt jelito. Ako môže jeden normálny človek takto zblbnúť?
Za neúspech, primárne spôsobený šialenými rozhodnutiami vrchného politického vedenia, môžu podnikatelia, ktorým sa nepodarilo z tých šialeností vykľučkovať? Ako sorry, ale ty si fakt jelito. Ako môže jeden normálny človek takto zblbnúť?
@Arese
Nesmirne usporne je moje auto.
Ktere jezdi pod 100gCO2/km neprimych emisi.
To je min, nez ma "nesmirne usporne" TSI primych emisi.
Neprime emise TSI si muzes pripocist k primym.
Kdybys je znal...
Nesmirne usporne je moje auto.
Ktere jezdi pod 100gCO2/km neprimych emisi.
To je min, nez ma "nesmirne usporne" TSI primych emisi.
Neprime emise TSI si muzes pripocist k primym.
Kdybys je znal...
@DonVito Ano, hlavně díky tomu, že ve svých vozech stále nabízí nehybridizované (přitom ale nesmírně úsporné) čtyřválce TSI! 🙂👍👍👍
@Mikesus
Ale ti podnikatelé ve většině případů nekrachují ty hujere 🤣🤣🤣 Oni ODCHÁZEJÍ DO ZAHRANIČÍ!!!!
Příklad?
https😐/www.e15.cz/…vu-firmy-1421823
Nestěhujeme se do USA proto, že je v ČR cool to o sobě moci prohlásit. Ba naopak jsme se tomu stěhování dlouho jako Češi bránili. Ale po nějakém čase nám už, bohužel, nic jiného nezbylo. Už bylo zřejmé, že to buď uděláme, nebo si podřezáváme perspektivu firmy,“ zahájil Tomek svůj výčet argumentů.
Opět jsi prokázal, jaký jsi hujer a lhář.
Ale ti podnikatelé ve většině případů nekrachují ty hujere 🤣🤣🤣 Oni ODCHÁZEJÍ DO ZAHRANIČÍ!!!!
Příklad?
https😐/www.e15.cz/…vu-firmy-1421823
Nestěhujeme se do USA proto, že je v ČR cool to o sobě moci prohlásit. Ba naopak jsme se tomu stěhování dlouho jako Češi bránili. Ale po nějakém čase nám už, bohužel, nic jiného nezbylo. Už bylo zřejmé, že to buď uděláme, nebo si podřezáváme perspektivu firmy,“ zahájil Tomek svůj výčet argumentů.
Opět jsi prokázal, jaký jsi hujer a lhář.
@PowerHouse
...o levném pohonu píšou...
Ano, o tom to celé je. O tom, jak BEV dramaticky zlevňují, jak je tu parita atp., jak jsou baterie levné, se pořád JEN PÍŠE 🤣🤣🤣
Realita je úplně jinde.
Nový Enyaq (obecně) nezlevnil, naopak základ zdražil
Nová Tesla Y nezlevnila
Frontera EV je naprostý krám, navic extrémně předražený
C3 EV je o 51% dražší než spalovák...
Hujeři vůbec nerozlišují mezi cenou za kWh a cenou trakční baterie. Baterie nezlevňují. BEV výrazně nezlevňují. A ani výhledově nezlevní.
Co však přijde, jsou výrazně levnější čínská BEV. A navíc lepší BEV než ty evropské. Zeeker a Nio zabije Teslu, o ostatních ani nehovořim...
Evropská automotive díky zelenorudým khmerům a lidem jako Leyen, Timmermans, Ribery, Nerudová, Kolaja, Gregorová a další nemá budoucnost.
...o levném pohonu píšou...
Ano, o tom to celé je. O tom, jak BEV dramaticky zlevňují, jak je tu parita atp., jak jsou baterie levné, se pořád JEN PÍŠE 🤣🤣🤣
Realita je úplně jinde.
Nový Enyaq (obecně) nezlevnil, naopak základ zdražil
Nová Tesla Y nezlevnila
Frontera EV je naprostý krám, navic extrémně předražený
C3 EV je o 51% dražší než spalovák...
Hujeři vůbec nerozlišují mezi cenou za kWh a cenou trakční baterie. Baterie nezlevňují. BEV výrazně nezlevňují. A ani výhledově nezlevní.
Co však přijde, jsou výrazně levnější čínská BEV. A navíc lepší BEV než ty evropské. Zeeker a Nio zabije Teslu, o ostatních ani nehovořim...
Evropská automotive díky zelenorudým khmerům a lidem jako Leyen, Timmermans, Ribery, Nerudová, Kolaja, Gregorová a další nemá budoucnost.
@Mikesus
No, tá jeho forma prejavu už fakt o niečom hovorí, ale na druhú stranu má aj kúsok pravdy. O neistote ohľadne odbytu EV sa píše aj v článku, a o poklese predajov BEV sa píše všade možne - len ty a podobní sa bijete do pŕs, ako to nie je pravda. Čo tak zložiť si ružové okuliare, prijať realitu (ktorá je podľa mňa prechodná, oni už na to niečo vymyslia) a nenechávať sa provokovať bláznami? 😉
No, tá jeho forma prejavu už fakt o niečom hovorí, ale na druhú stranu má aj kúsok pravdy. O neistote ohľadne odbytu EV sa píše aj v článku, a o poklese predajov BEV sa píše všade možne - len ty a podobní sa bijete do pŕs, ako to nie je pravda. Čo tak zložiť si ružové okuliare, prijať realitu (ktorá je podľa mňa prechodná, oni už na to niečo vymyslia) a nenechávať sa provokovať bláznami? 😉
@rohYpnol Vím,, slova zroku 2015. Nikdy nebylo v Česku líp než teď. Žebrota zůstane žebrotou, protože je neschopná.
@rohYpnol Ty to máš v hlavě úplně na preskáčku. To je jak nadávat na Sabalenku potřetí za sebou nevyhrála v Austrálii.
@DonVito
Ale prosím ťa. Tie bláboly nemajú nijakú cenu. Nikoho a nič neovplyvnia, leda tak niečo naznačujú o ich pisateľovi. V tomto prípade určite skôr platí vaše české "Mlčeti zlato".
Ale prosím ťa. Tie bláboly nemajú nijakú cenu. Nikoho a nič neovplyvnia, leda tak niečo naznačujú o ich pisateľovi. V tomto prípade určite skôr platí vaše české "Mlčeti zlato".
@Mikesus Zajímavá moudra, ale jak to souvisí s tím, že když do toho stát hodí vidle např. nezvládnutou energetickou politikou, tak se to zákonitě projeví na stavu ekonomiky a výrobní firmy musí řešit situace, které by jinak neřešily? Tohle není očekávatelný výkyv ekonomického cyklu, ale naše blbost.
@Homer J jo plán z roku 2012. A proč ne plán u třetí generace, to bylo 30% z celkové výroby a odpovídalo to těm 100000ks+. Jenže proč raději nevyrábět dražší a ziskovější modely? Hyundai, ale i celýtrh se posunuje výše. Rozumím co máš na mysli, někde musí být strop.
@Homer J
Proč by to probůh byl průšvih? Místo i30 vyrábějí Konu a Tucson. Větší, dražší, SUV, ziskovější.
2012.... No, to už zavání taky demencí jako u doníčka, který tady vytahuje co jsem napsal před 10ti lety v nějakých souvislostech zcela vytrženě z kontextu a ještě je tak hloupý, že má pocit jak tím něco dokazuje... No vlastně dokazuje, ale jen vlastní blbost 🤣🤣🤣
Proč by to probůh byl průšvih? Místo i30 vyrábějí Konu a Tucson. Větší, dražší, SUV, ziskovější.
2012.... No, to už zavání taky demencí jako u doníčka, který tady vytahuje co jsem napsal před 10ti lety v nějakých souvislostech zcela vytrženě z kontextu a ještě je tak hloupý, že má pocit jak tím něco dokazuje... No vlastně dokazuje, ale jen vlastní blbost 🤣🤣🤣
@Johnn pojednává o tom tiskova zprava z roku 2012 přímo z HMMC, když najížděla 2. Generace i30.
https😐/www.hyundai-motor.cz/…ai-i30-zahajena/
Taky jsem psal původní výrobní kapacita. Jako výroba necelých 40 tisíc ročně je dost průšvih.
https😐/www.hyundai-motor.cz/…ai-i30-zahajena/
Taky jsem psal původní výrobní kapacita. Jako výroba necelých 40 tisíc ročně je dost průšvih.
@Homer J i30 plán 100 000ks?Co je to za nesmysl? Produkce celkem je 340 000 a Tucson má dlouhodobě podíl 70%, i30 dlouhodobě 20% , Kona EV 10%. Jak muže být 20% z 340 000ks 100 000 ks tomu nerozumím. Na Tucsonu budou větší marže ( dražší model).
Jinak 10%EV z ostatní produkce není špatných (v rámci konkurence), ale předtím byli hodně optimističtí.
Jinak 10%EV z ostatní produkce není špatných (v rámci konkurence), ale předtím byli hodně optimističtí.
@Homer J
i30 zastarale rozhodně nepůsobí, resp. v dnešní době je právě tohle spíš kladem a výhodou že ten model ještě nedoprasili.
Spíš je vlastně otázku, bude mít i30 vůbec ještě přímého nástupce?!? Nebo přijdou také s nějakým criss-crossoverem...
i30 zastarale rozhodně nepůsobí, resp. v dnešní době je právě tohle spíš kladem a výhodou že ten model ještě nedoprasili.
Spíš je vlastně otázku, bude mít i30 vůbec ještě přímého nástupce?!? Nebo přijdou také s nějakým criss-crossoverem...
Sice to zdůvodňují nižším prodejem BEV, ale podle statistik prodali v EU za rok 2024 necelých 40 tisíc kusů i30. A to je problém, když Dacia ročně prodá 300 tisíc Sander. Původní plán byl přitom okolo 100 tisíc kusů ročně. Ale čemu se divit, když je na trhu už osmým rokem. Navíc Hyundai měl vždycky šestiletý cyklus, proto i30 pusobi dneska už celkem zastarale.
@DonVito
Prečo mu vždy skočíš na špek? Evidentne mu už jedno kolečko preskakuje. Škoda sa hádať zase a znova o tom istom.
Prečo mu vždy skočíš na špek? Evidentne mu už jedno kolečko preskakuje. Škoda sa hádať zase a znova o tom istom.
@Mikesus Opravdu geniální logika Mikesusi. Ekonomika ve stagnaci, energeticky náročné podniky to nedávají a přesunují se jinam, do toho přichází další a další skrytá zdanění z EU, ale pořád existují podniky, které nezkrachovaly, takže je vše v pohodě a problémy mají jen neschopní.
Jen ten rekord Skody se ti nejak predpovedet nepodarilo.
Mas trochu selektivni predpovedi.
🤣
https😐/www.auto.cz/…tisic-aut-155536
Produkce Škodovky meziročně vzrostla. Loni vyrobila přes 925 tisíc aut
👍👍👍