Novinky
@rohYpnol
No jo, zase sis to tu pěkně označkoval, aby každý viděl, kdo je hlavní diskuzní rozkurovač na ACZ.
Gratuluji k tvé neúnavné misi, multitrolle 👍
P.S. Čerstvé videjko: Zábava s elektrickým Mini? V testu Martina Vaculika urcité ano!
https😐/www.youtube.com/watch?…
No jo, zase sis to tu pěkně označkoval, aby každý viděl, kdo je hlavní diskuzní rozkurovač na ACZ.
Gratuluji k tvé neúnavné misi, multitrolle 👍
P.S. Čerstvé videjko: Zábava s elektrickým Mini? V testu Martina Vaculika urcité ano!
https😐/www.youtube.com/watch?…
@ericn
Tesla objevuje predevsim nove veci.
Prisla za deset let mozna s vice inovacemi (napr. gigacast) nez vsichni ostatni vyrobci dohromady.
A zrovna ovladani blikru bez packy se zrejme neosvedcilo.
No mas duvod k posmechu.
Tesla objevuje predevsim nove veci.
Prisla za deset let mozna s vice inovacemi (napr. gigacast) nez vsichni ostatni vyrobci dohromady.
A zrovna ovladani blikru bez packy se zrejme neosvedcilo.
No mas duvod k posmechu.
@DonVito
Zrovna s těmi blinkry, nebyli první kdo je zkusil dát na volant a je automobilka ( pro neznalé napovim, evropská ), ktera to používá doteď a dlouhe roky. Kdo se vyzná, ten ví a nijak se tomu nesměje. Jen to na daily dle mého vubec neni a to je duvod proc u tesly to fungovat moc nebude
Zrovna s těmi blinkry, nebyli první kdo je zkusil dát na volant a je automobilka ( pro neznalé napovim, evropská ), ktera to používá doteď a dlouhe roky. Kdo se vyzná, ten ví a nijak se tomu nesměje. Jen to na daily dle mého vubec neni a to je duvod proc u tesly to fungovat moc nebude
@speedfred
Presne tak, ja osobně bych byl ještě limitovan velikostí, ale jak píšeš, přidat alespoň HUD a nemuset koukat doprostřed, už nic zásadního nepřekáží ve výběru.
Presne tak, ja osobně bych byl ještě limitovan velikostí, ale jak píšeš, přidat alespoň HUD a nemuset koukat doprostřed, už nic zásadního nepřekáží ve výběru.
"Je znát, že se více hledí na maličkosti, jako je polstrování kapes ve dveřích či provedení kapes na opěradlech předních sedadel. Ty jsou navíc nově i odvětrávané,..."
Je úplná bomba, že to má odvětrávané kapsy na opěradlech předních sedadel. To nemá skoro nikdo. 😀
Pokud měl autor na mysli odvětrávání opěradel nebo sedadel, měl napsat: " Ta jsou navíc nově i odvětrávaná, ...", alespoň...
Je úplná bomba, že to má odvětrávané kapsy na opěradlech předních sedadel. To nemá skoro nikdo. 😀
Pokud měl autor na mysli odvětrávání opěradel nebo sedadel, měl napsat: " Ta jsou navíc nově i odvětrávaná, ...", alespoň...
@traveldrive
Tak vidíme, kdo tu nediskutuje vecne, ale jen trolli a uráží. Osocovat ostatní stejné jako rohypnol umíš, sam neco vyplodit uz ne.
Tak vidíme, kdo tu nediskutuje vecne, ale jen trolli a uráží. Osocovat ostatní stejné jako rohypnol umíš, sam neco vyplodit uz ne.
@traveldrive
Tak napis v čem. Je to stejné jako bych řekl, že nic neznáš a nedal k tomu jediný podklad.
Tak napis v čem. Je to stejné jako bych řekl, že nic neznáš a nedal k tomu jediný podklad.
@traveldrive
Taky bych dal přednost 3 nez Y, vzadu opravdu není problém si sednout. Zajímavé, že desetitisíce lidi co v tom jezdi, se tam asi nevejdou.
Taky bych dal přednost 3 nez Y, vzadu opravdu není problém si sednout. Zajímavé, že desetitisíce lidi co v tom jezdi, se tam asi nevejdou.
@DonVito
Ano, např. megacast a gigacast je cesta k lacinější a sandnější výrobě, ale problematickým a drahým opravám, že...
Ale Tesla se neopravuje, Tesla se háže do lisu...
Ano, např. megacast a gigacast je cesta k lacinější a sandnější výrobě, ale problematickým a drahým opravám, že...
Ale Tesla se neopravuje, Tesla se háže do lisu...
@gil54
Ja čakám, kedy dostanú odvahu robiť slušný textilný poťah na sedadlá namiesto tej odpornej akože kože.
Ja čakám, kedy dostanú odvahu robiť slušný textilný poťah na sedadlá namiesto tej odpornej akože kože.
Ty bláho má to páčku na blinkry 😁
No teď to vypadá jako použitelný a celkem pěkný auto (oproti třeba VW). Ještě by mě štvalo, že tam nedali aspoň Head-up displej, když už tam není kaplička přístrojů a ježdění s tím by se dalo přežít.
Samozřejmě je tu stále ta vysoká cena a že to není V8 😁
No teď to vypadá jako použitelný a celkem pěkný auto (oproti třeba VW). Ještě by mě štvalo, že tam nedali aspoň Head-up displej, když už tam není kaplička přístrojů a ježdění s tím by se dalo přežít.
Samozřejmě je tu stále ta vysoká cena a že to není V8 😁
@rohYpnol o tom dost pochybuju (Tesla = EV, že), ale třeba budíky před řidičem by nebyly od věci - teda mám na mysli digitální přístrojový štít 😋 Další rok třeba páčka na druhé straně na stěrače, volič převodovky nebo tak 🤣
Zkuste mi někdo vysvětlit proč za toto dávat o 300 tisíc víc, než za nový Enyaq 85x Sportline s téměř plnou výbavou?
Nejsem fanda EV, ale Enyaq má aspoň kliky dveří zvenčí i zevnitř, má display před řidičem, má head-up, má páčky pod volantem, má volič směru jízdy, má prověřené matrixy, má funkční senzory světel a stěračů, má parkovací senzory i 360° kamery, má Apple Carplay i Android Auto, má komfortní adaptivní podvozek, má kvalitní masážní sedadla s volbou potahu, dnes už se dokáže nabít rychleji než Tesla, atd...
A nevím zda rodinné EV SUV potřebuje nutně zrychlovat na stovku pod 5s a jezdit přes 200 km/h.
Stejně tak nevím, proč muset povinně brát prosklenou střechu bez clony, proč mít zbytečný display vzadu, proč mít zbytečné elektrické ovládání zadních sedadel atd. a nemít základní ovládací, zobrazovací a komfortní prvky, které řidič ocení každý den.
A k ceně ještě taková drobnost. Cena za TMY není 1.530.000, ale 1.555.000 protože se platí za předání a sleva na TMY je 0%. Na Enyaq se kdykoli dostane velmi zajímavá sleva. Tak proto ten rozdíl cca 300 tisíc Kč
Nejsem fanda EV, ale Enyaq má aspoň kliky dveří zvenčí i zevnitř, má display před řidičem, má head-up, má páčky pod volantem, má volič směru jízdy, má prověřené matrixy, má funkční senzory světel a stěračů, má parkovací senzory i 360° kamery, má Apple Carplay i Android Auto, má komfortní adaptivní podvozek, má kvalitní masážní sedadla s volbou potahu, dnes už se dokáže nabít rychleji než Tesla, atd...
A nevím zda rodinné EV SUV potřebuje nutně zrychlovat na stovku pod 5s a jezdit přes 200 km/h.
Stejně tak nevím, proč muset povinně brát prosklenou střechu bez clony, proč mít zbytečný display vzadu, proč mít zbytečné elektrické ovládání zadních sedadel atd. a nemít základní ovládací, zobrazovací a komfortní prvky, které řidič ocení každý den.
A k ceně ještě taková drobnost. Cena za TMY není 1.530.000, ale 1.555.000 protože se platí za předání a sleva na TMY je 0%. Na Enyaq se kdykoli dostane velmi zajímavá sleva. Tak proto ten rozdíl cca 300 tisíc Kč
@DonVito Tak mě na té páčce zaujalo hlavně to nepřeberné množství funkcí, kterými je obdařena. 😄
@Mokrous 1.555.000 je za "plnou palbu", kterou bych si osobně nevzal😒br />
20" kola, asi bych se kroutil nad příplatkovou barvou, dále je tam "boost", kdy to auto vystřelí na stovku o půl sekundy rychleji.
Také je tam tažné, ne každý ho chce.
Takže když si nakonfiguruješ starou LR, tak jsi téměř na těchto penězích, rozdíl je cca 50.000Kč (to je ten "boost").
Od dubna by se měla dát objednat i "holátka" včetně jednomotorových verzí, takže lze předpokládat velmi podobnou cenu jako za starou TMY, tedy od cca 1.100.000Kč. Uvidíme, jak to v Tesle nacení 😊
Také je tam tažné, ne každý ho chce.
Takže když si nakonfiguruješ starou LR, tak jsi téměř na těchto penězích, rozdíl je cca 50.000Kč (to je ten "boost").
Od dubna by se měla dát objednat i "holátka" včetně jednomotorových verzí, takže lze předpokládat velmi podobnou cenu jako za starou TMY, tedy od cca 1.100.000Kč. Uvidíme, jak to v Tesle nacení 😊
@Mikesus
Ano, v T3 není problém si vzadu sednout. Až na to že se tam nedá pohodlne sedět 🤣🤣🤣
Rozumím, že pro tebe je rozdíl mezi těmito dvěma větami nepochopitelný, ale fakt je to dramatický rozdil 🤣🤣🤣
Ano, v T3 není problém si vzadu sednout. Až na to že se tam nedá pohodlne sedět 🤣🤣🤣
Rozumím, že pro tebe je rozdíl mezi těmito dvěma větami nepochopitelný, ale fakt je to dramatický rozdil 🤣🤣🤣
@speedfred Tak u Porsche je hlavně masakr ta konfigurovatelnost. Do BMW když nasypete příplatky za cca 500tis, tak je to skoro plný výbavě. Do Porsche když nasypete 500tis, tak je to pořád "socka", protože další bambilion možností za bambilion Kč ještě zbývá. To mají hoši dobře vymyšlené, reálné ceny těch aut jsou pak dost šílené... 😄
@Mokrous
Kolega dnes písal že nie málo pod 2M s dph. Čo tam je za (ne)výbava ale netuším. Tie autá sa asi moc nepredávavajú alebo predávajú pod očakávaniami tak sa musia chlapci snažiť. Samozrejme že 2M je stále hromada peňazí.
Kolega dnes písal že nie málo pod 2M s dph. Čo tam je za (ne)výbava ale netuším. Tie autá sa asi moc nepredávavajú alebo predávajú pod očakávaniami tak sa musia chlapci snažiť. Samozrejme že 2M je stále hromada peňazí.
@speedfred Tak Macan už je trošku jiná liga. Ale taky jsem se na něj pro zajímavost koukal. A nedávno tu běžela akce Macan s rozumnou výbavou za 2 mega Kč s DPH, tuším, ale ta už je pryč a tak seš v tom hravě za 3 mega a to už je prostě moc... Slevy Porsche moc nedávalo co vím a tak odhaduju, že na IČO se slevou a ne moc širokou výbavou to bude i tak nad 2 mega bez DPH. U vás 80-90-100 tisíc EUR jako nic.
Pro někoho zadarmo a pro druhého nedostupná meta.
Pro někoho zadarmo a pro druhého nedostupná meta.
@traveldrive
Ja by som zase kúpil len Trojku, mám rád sedany.
Ypsilon mi príde vzhľadovo odporný.
Ja by som zase kúpil len Trojku, mám rád sedany.
Ypsilon mi príde vzhľadovo odporný.
@DonVito Neposmívám se, jen konstatuji, že objevují objevené a třeba se někdy dočká i normálních ovládacích prvků 😋
@Kasprik
Keď si v trojke sadneš dozadu, nebudeš ju chcieť. Ak zvykneš niekoho vzadu voziť, trojka nie je dobrý nápad.
Keď si v trojke sadneš dozadu, nebudeš ju chcieť. Ak zvykneš niekoho vzadu voziť, trojka nie je dobrý nápad.
@DonVito
Blbých nápadov bolo dosť aj inde😒a href="https😐/d62-a.sdn.cz/" title="https😐/d62-a.sdn.cz/" rel="nofollow" target="_blank">https😐/d62-a.sdn.cz/…oltcit-club.jpeg?…
Blbých nápadov bolo dosť aj inde😒a href="https😐/d62-a.sdn.cz/" title="https😐/d62-a.sdn.cz/" rel="nofollow" target="_blank">https😐/d62-a.sdn.cz/…oltcit-club.jpeg?…
@Dalibor Zacios Jsem si vědom výbavy zaváděcí verze.
A i kdyby byla cena stejná za Y i Enyaq, pořád hledám tu přidanou hodnotu Tesly. Já ji nevidím. A aplikace mne u auta fakt nezajímají.
A i kdyby byla cena stejná za Y i Enyaq, pořád hledám tu přidanou hodnotu Tesly. Já ji nevidím. A aplikace mne u auta fakt nezajímají.
ericu, ty pises, ze objevuji objevene.
Ja doplnuji, ze objevuji neobjevene.
A k tomu tak nejak patri, ze obcas slapnou vedle a jdou o krok zpet (k packam blinkru).
Ja bych displej za volantem taky uvital.
Ale zakaznici evidentne kousou TMY i bez.
Ja doplnuji, ze objevuji neobjevene.
A k tomu tak nejak patri, ze obcas slapnou vedle a jdou o krok zpet (k packam blinkru).
Ja bych displej za volantem taky uvital.
Ale zakaznici evidentne kousou TMY i bez.
Pěkné jednoduché auto. Líbí se mi, a to i trojka. Až dojezdím své pětiválcové Volvo, tak půjdu do elektriky. Buď Tesla 3, nebo tento model.
@speedfred To se dá dokoupit, otočný ovladač do středové konzole, display za volant, bez toho jsem nedokázal s tm3 žít. Instalace jednoduchá, ale tak nějak bych měl radši řešení z fabriky. Jsou i tlačítka, páčky pro blinkry a stěrače i nějaký tlačítka pod display.
@DonVito
Nech tam dajú poriadne budíky, pripadne HUD a dostane sa na môj playlist.
Budem si ju musieť požičať na 4-5 dní aby som vedel reálne dokazdy.
Nech tam dajú poriadne budíky, pripadne HUD a dostane sa na môj playlist.
Budem si ju musieť požičať na 4-5 dní aby som vedel reálne dokazdy.
By ma zaujímalo ako tá Tesla svieti cez tie tenké štrbiny, alebo to svieti tými spodnými svetlami?
@ericn
Ty jsi jako dítě, jakej volant, zatím stačí jen půlka, zejtra tam ani nebude, stěrače? Senzor a pojedou, dokud budou mít nějaký gumičky, stejně ani nepotřebuješ dopředu vidět, volič? Čeho? Auto - nebo co to je - dobře ví, kam má jet, jestli D dopředu nebo R dozadu a tvůj názor ho nezajímá.... , když jseš jó prudič, tak si to namatlej na displeji nebo v telefonu.
...nová doba, host vyhazuje vrchního....😀
Nebo si kup něco jinýho. My lítáme na Mars....sieg Musk
Ty jsi jako dítě, jakej volant, zatím stačí jen půlka, zejtra tam ani nebude, stěrače? Senzor a pojedou, dokud budou mít nějaký gumičky, stejně ani nepotřebuješ dopředu vidět, volič? Čeho? Auto - nebo co to je - dobře ví, kam má jet, jestli D dopředu nebo R dozadu a tvůj názor ho nezajímá.... , když jseš jó prudič, tak si to namatlej na displeji nebo v telefonu.
...nová doba, host vyhazuje vrchního....😀
Nebo si kup něco jinýho. My lítáme na Mars....sieg Musk
To by ses divil co vše v tvé slepici je cinskeho.