Novinky
WOW! Ta páčka je dechberoucí!!! 😁
@Barry Lyndon Aneb Tesla objevuje již objevené. To je panečku něco 😄
@ericn
V příští generaci už možná bude i spalovaci motor 🤣🤣🤣
V příští generaci už možná bude i spalovaci motor 🤣🤣🤣
@rohYpnol o tom dost pochybuju (Tesla = EV, že), ale třeba budíky před řidičem by nebyly od věci - teda mám na mysli digitální přístrojový štít 😋 Další rok třeba páčka na druhé straně na stěrače, volič převodovky nebo tak 🤣
@ericn
Ty jsi jako dítě, jakej volant, zatím stačí jen půlka, zejtra tam ani nebude, stěrače? Senzor a pojedou, dokud budou mít nějaký gumičky, stejně ani nepotřebuješ dopředu vidět, volič? Čeho? Auto - nebo co to je - dobře ví, kam má jet, jestli D dopředu nebo R dozadu a tvůj názor ho nezajímá.... , když jseš jó prudič, tak si to namatlej na displeji nebo v telefonu.
...nová doba, host vyhazuje vrchního....😀
Nebo si kup něco jinýho. My lítáme na Mars....sieg Musk
Ty jsi jako dítě, jakej volant, zatím stačí jen půlka, zejtra tam ani nebude, stěrače? Senzor a pojedou, dokud budou mít nějaký gumičky, stejně ani nepotřebuješ dopředu vidět, volič? Čeho? Auto - nebo co to je - dobře ví, kam má jet, jestli D dopředu nebo R dozadu a tvůj názor ho nezajímá.... , když jseš jó prudič, tak si to namatlej na displeji nebo v telefonu.
...nová doba, host vyhazuje vrchního....😀
Nebo si kup něco jinýho. My lítáme na Mars....sieg Musk
@ericn
Tesla objevuje predevsim nove veci.
Prisla za deset let mozna s vice inovacemi (napr. gigacast) nez vsichni ostatni vyrobci dohromady.
A zrovna ovladani blikru bez packy se zrejme neosvedcilo.
No mas duvod k posmechu.
Tesla objevuje predevsim nove veci.
Prisla za deset let mozna s vice inovacemi (napr. gigacast) nez vsichni ostatni vyrobci dohromady.
A zrovna ovladani blikru bez packy se zrejme neosvedcilo.
No mas duvod k posmechu.
@DonVito
Zrovna s těmi blinkry, nebyli první kdo je zkusil dát na volant a je automobilka ( pro neznalé napovim, evropská ), ktera to používá doteď a dlouhe roky. Kdo se vyzná, ten ví a nijak se tomu nesměje. Jen to na daily dle mého vubec neni a to je duvod proc u tesly to fungovat moc nebude
Zrovna s těmi blinkry, nebyli první kdo je zkusil dát na volant a je automobilka ( pro neznalé napovim, evropská ), ktera to používá doteď a dlouhe roky. Kdo se vyzná, ten ví a nijak se tomu nesměje. Jen to na daily dle mého vubec neni a to je duvod proc u tesly to fungovat moc nebude
@DonVito
Blbých nápadov bolo dosť aj inde😒a href="https😐/d62-a.sdn.cz/" title="https😐/d62-a.sdn.cz/" rel="nofollow" target="_blank">https😐/d62-a.sdn.cz/…oltcit-club.jpeg?…
Blbých nápadov bolo dosť aj inde😒a href="https😐/d62-a.sdn.cz/" title="https😐/d62-a.sdn.cz/" rel="nofollow" target="_blank">https😐/d62-a.sdn.cz/…oltcit-club.jpeg?…
@DonVito
Ano, např. megacast a gigacast je cesta k lacinější a sandnější výrobě, ale problematickým a drahým opravám, že...
Ale Tesla se neopravuje, Tesla se háže do lisu...
Ano, např. megacast a gigacast je cesta k lacinější a sandnější výrobě, ale problematickým a drahým opravám, že...
Ale Tesla se neopravuje, Tesla se háže do lisu...
@DonVito
Nech tam dajú poriadne budíky, pripadne HUD a dostane sa na môj playlist.
Budem si ju musieť požičať na 4-5 dní aby som vedel reálne dokazdy.
Nech tam dajú poriadne budíky, pripadne HUD a dostane sa na môj playlist.
Budem si ju musieť požičať na 4-5 dní aby som vedel reálne dokazdy.
@DonVito Tak mě na té páčce zaujalo hlavně to nepřeberné množství funkcí, kterými je obdařena. 😄
@speedfred
Presne tak, ja osobně bych byl ještě limitovan velikostí, ale jak píšeš, přidat alespoň HUD a nemuset koukat doprostřed, už nic zásadního nepřekáží ve výběru.
Presne tak, ja osobně bych byl ještě limitovan velikostí, ale jak píšeš, přidat alespoň HUD a nemuset koukat doprostřed, už nic zásadního nepřekáží ve výběru.
@DonVito Neposmívám se, jen konstatuji, že objevují objevené a třeba se někdy dočká i normálních ovládacích prvků 😋
"Je znát, že se více hledí na maličkosti, jako je polstrování kapes ve dveřích či provedení kapes na opěradlech předních sedadel. Ty jsou navíc nově i odvětrávané,..."
Je úplná bomba, že to má odvětrávané kapsy na opěradlech předních sedadel. To nemá skoro nikdo. 😀
Pokud měl autor na mysli odvětrávání opěradel nebo sedadel, měl napsat: " Ta jsou navíc nově i odvětrávaná, ...", alespoň...
Je úplná bomba, že to má odvětrávané kapsy na opěradlech předních sedadel. To nemá skoro nikdo. 😀
Pokud měl autor na mysli odvětrávání opěradel nebo sedadel, měl napsat: " Ta jsou navíc nově i odvětrávaná, ...", alespoň...
Ty bláho má to páčku na blinkry 😁
No teď to vypadá jako použitelný a celkem pěkný auto (oproti třeba VW). Ještě by mě štvalo, že tam nedali aspoň Head-up displej, když už tam není kaplička přístrojů a ježdění s tím by se dalo přežít.
Samozřejmě je tu stále ta vysoká cena a že to není V8 😁
No teď to vypadá jako použitelný a celkem pěkný auto (oproti třeba VW). Ještě by mě štvalo, že tam nedali aspoň Head-up displej, když už tam není kaplička přístrojů a ježdění s tím by se dalo přežít.
Samozřejmě je tu stále ta vysoká cena a že to není V8 😁
By ma zaujímalo ako tá Tesla svieti cez tie tenké štrbiny, alebo to svieti tými spodnými svetlami?
Pěkné jednoduché auto. Líbí se mi, a to i trojka. Až dojezdím své pětiválcové Volvo, tak půjdu do elektriky. Buď Tesla 3, nebo tento model.
@Kasprik
Keď si v trojke sadneš dozadu, nebudeš ju chcieť. Ak zvykneš niekoho vzadu voziť, trojka nie je dobrý nápad.
Keď si v trojke sadneš dozadu, nebudeš ju chcieť. Ak zvykneš niekoho vzadu voziť, trojka nie je dobrý nápad.
@traveldrive
Ja by som zase kúpil len Trojku, mám rád sedany.
Ypsilon mi príde vzhľadovo odporný.
Ja by som zase kúpil len Trojku, mám rád sedany.
Ypsilon mi príde vzhľadovo odporný.
@traveldrive
Taky bych dal přednost 3 nez Y, vzadu opravdu není problém si sednout. Zajímavé, že desetitisíce lidi co v tom jezdi, se tam asi nevejdou.
Taky bych dal přednost 3 nez Y, vzadu opravdu není problém si sednout. Zajímavé, že desetitisíce lidi co v tom jezdi, se tam asi nevejdou.
Zkuste mi někdo vysvětlit proč za toto dávat o 300 tisíc víc, než za nový Enyaq 85x Sportline s téměř plnou výbavou?
Nejsem fanda EV, ale Enyaq má aspoň kliky dveří zvenčí i zevnitř, má display před řidičem, má head-up, má páčky pod volantem, má volič směru jízdy, má prověřené matrixy, má funkční senzory světel a stěračů, má parkovací senzory i 360° kamery, má Apple Carplay i Android Auto, má komfortní adaptivní podvozek, má kvalitní masážní sedadla s volbou potahu, dnes už se dokáže nabít rychleji než Tesla, atd...
A nevím zda rodinné EV SUV potřebuje nutně zrychlovat na stovku pod 5s a jezdit přes 200 km/h.
Stejně tak nevím, proč muset povinně brát prosklenou střechu bez clony, proč mít zbytečný display vzadu, proč mít zbytečné elektrické ovládání zadních sedadel atd. a nemít základní ovládací, zobrazovací a komfortní prvky, které řidič ocení každý den.
A k ceně ještě taková drobnost. Cena za TMY není 1.530.000, ale 1.555.000 protože se platí za předání a sleva na TMY je 0%. Na Enyaq se kdykoli dostane velmi zajímavá sleva. Tak proto ten rozdíl cca 300 tisíc Kč
Nejsem fanda EV, ale Enyaq má aspoň kliky dveří zvenčí i zevnitř, má display před řidičem, má head-up, má páčky pod volantem, má volič směru jízdy, má prověřené matrixy, má funkční senzory světel a stěračů, má parkovací senzory i 360° kamery, má Apple Carplay i Android Auto, má komfortní adaptivní podvozek, má kvalitní masážní sedadla s volbou potahu, dnes už se dokáže nabít rychleji než Tesla, atd...
A nevím zda rodinné EV SUV potřebuje nutně zrychlovat na stovku pod 5s a jezdit přes 200 km/h.
Stejně tak nevím, proč muset povinně brát prosklenou střechu bez clony, proč mít zbytečný display vzadu, proč mít zbytečné elektrické ovládání zadních sedadel atd. a nemít základní ovládací, zobrazovací a komfortní prvky, které řidič ocení každý den.
A k ceně ještě taková drobnost. Cena za TMY není 1.530.000, ale 1.555.000 protože se platí za předání a sleva na TMY je 0%. Na Enyaq se kdykoli dostane velmi zajímavá sleva. Tak proto ten rozdíl cca 300 tisíc Kč
@Mokrous
Údajne sú aj na Porše Macan krásne zľavy a cena už není ďaleko od Eskimáka RS.
Údajne sú aj na Porše Macan krásne zľavy a cena už není ďaleko od Eskimáka RS.
@speedfred Tak Macan už je trošku jiná liga. Ale taky jsem se na něj pro zajímavost koukal. A nedávno tu běžela akce Macan s rozumnou výbavou za 2 mega Kč s DPH, tuším, ale ta už je pryč a tak seš v tom hravě za 3 mega a to už je prostě moc... Slevy Porsche moc nedávalo co vím a tak odhaduju, že na IČO se slevou a ne moc širokou výbavou to bude i tak nad 2 mega bez DPH. U vás 80-90-100 tisíc EUR jako nic.
Pro někoho zadarmo a pro druhého nedostupná meta.
Pro někoho zadarmo a pro druhého nedostupná meta.
@speedfred Tak u Porsche je hlavně masakr ta konfigurovatelnost. Do BMW když nasypete příplatky za cca 500tis, tak je to skoro plný výbavě. Do Porsche když nasypete 500tis, tak je to pořád "socka", protože další bambilion možností za bambilion Kč ještě zbývá. To mají hoši dobře vymyšlené, reálné ceny těch aut jsou pak dost šílené... 😄
@Mokrous 1.555.000 je za "plnou palbu", kterou bych si osobně nevzal😒br />
20" kola, asi bych se kroutil nad příplatkovou barvou, dále je tam "boost", kdy to auto vystřelí na stovku o půl sekundy rychleji.
Také je tam tažné, ne každý ho chce.
Takže když si nakonfiguruješ starou LR, tak jsi téměř na těchto penězích, rozdíl je cca 50.000Kč (to je ten "boost").
Od dubna by se měla dát objednat i "holátka" včetně jednomotorových verzí, takže lze předpokládat velmi podobnou cenu jako za starou TMY, tedy od cca 1.100.000Kč. Uvidíme, jak to v Tesle nacení 😊
Také je tam tažné, ne každý ho chce.
Takže když si nakonfiguruješ starou LR, tak jsi téměř na těchto penězích, rozdíl je cca 50.000Kč (to je ten "boost").
Od dubna by se měla dát objednat i "holátka" včetně jednomotorových verzí, takže lze předpokládat velmi podobnou cenu jako za starou TMY, tedy od cca 1.100.000Kč. Uvidíme, jak to v Tesle nacení 😊
To by ses divil co vše v tvé slepici je cinskeho.
Nedivil. Opět smolík.
Tak nechapu, proč se tomu divis u Tesly.
Já se tomu ale nedivím ani u Tesly ty hujere.
Takze jen trollis. Jinak je totiž naprosto zbytečné to zmiňovat.
No vidíš, aspoň máte s rohYpnolom niečo spoločné.
Tak napis v čem. Je to stejné jako bych řekl, že nic neznáš a nedal k tomu jediný podklad.
No jo, zase sis to tu pěkně označkoval, aby každý viděl, kdo je hlavní diskuzní rozkurovač na ACZ.
Gratuluji k tvé neúnavné misi, multitrolle 👍
P.S. Čerstvé videjko: Zábava s elektrickým Mini? V testu Martina Vaculika urcité ano!
https😐/www.youtube.com/watch?…
Teplo tu produkuješ len ty.
Jasná věc, rohYpnole 👍
Nevadí, hlavne že si inak zdravý a jesť ti chutí.
Díky, rohYpnole 👍
Tak vidíme, kdo tu nediskutuje vecne, ale jen trolli a uráží. Osocovat ostatní stejné jako rohypnol umíš, sam neco vyplodit uz ne.