Novinky
Je to dobře, ale chtělo by to víc. Jasne, že nějak se musí začít a tohle je dobrá zpráva. O žádnou buzeraci se rozhodne nejedná. Kdo nemá na nové auto, neznamená že může jezdit technicky nevyhovujícím.
Hlavní je, aby jezdili do terénu co nejčastěji.
Hlavní je, aby jezdili do terénu co nejčastěji.
@Mikesus Naprostý souhlas, mohutně čoudící auta nemají na našich silnicích co dělat! Nejen že škodí svému okolí, ale taky dávají záminku ekoteroristům a elektrofašistům k útoku na všechny normální auta, která mají emise v naprostém pořádku! 😡
@Arese jen je takovy drobny problem v tom ze hulici vrak a auto, ktere neprojde emisema neni to same. Kdyz prijedes s autem na emise, tak je cilem technika aby ti to proslo, takze necha motor poradne ohrat, proslapne pred merenim plyn, aby se profouknul vyfuk atd. Tady spis citim ze kluci s dodavkama se budou snazit neco najit. No uvidime. Pokud pujdou fakt jen po hulicich vracich, tak za me OK. Nicmene tech uz moc nejezdi. Takze cim se budou zabyvat pak, aby obhajili svou existenci?
@ryccardo
Pokid nesplňuje limity v provozu, nema tam co dělat. Není to o tom, ze bude splňovat jen ve zlomku případů. Ma splňovat v provozu a to případně nesplňuje. Je to v pořádku a jen at jsou finančně motivováni, aby něco našli. Je to presny opak toho, o co se snaží STK a tím STK pozbývá smyslu. Takze ano, jen ať hledají a nacházejí
Pokid nesplňuje limity v provozu, nema tam co dělat. Není to o tom, ze bude splňovat jen ve zlomku případů. Ma splňovat v provozu a to případně nesplňuje. Je to v pořádku a jen at jsou finančně motivováni, aby něco našli. Je to presny opak toho, o co se snaží STK a tím STK pozbývá smyslu. Takze ano, jen ať hledají a nacházejí
@Mikesus A vadí ti míň nové auto, které neplní emise, protože je má velice přísně nastavené nebo hulící stará jedničková Oktávka, která je ovšem plní, protože pro ni neplatí tak přísné normy? Já raději to novější a modernější. Jde mi o celkový objem škodlivin, které auto vypustí. Ne o to jestli uspokojí požadavky na papíře.
@Mikesus Když mi neprojde EURO4 tak si pořídím EURO0. To mi projde vždycky a ty a tvoje děti budou čuchat.
@MarekAbsolon
Silacke řeči, ale nekoupíš. Tyhle vraky už prakticky nejsou provozuschopne, pokud to není nějaký veterán a ten na daily opravdu nebude udržitelný.
Silacke řeči, ale nekoupíš. Tyhle vraky už prakticky nejsou provozuschopne, pokud to není nějaký veterán a ten na daily opravdu nebude udržitelný.
@MarekAbsolon Ano přesně tak to bohužel je. Hloupým demagogický přístupem Mikesuse totiž vyřešíš problém tím, že koupíš starší auto, které nemá tak přísné normy a s tím projdeš. Novější auta mají problém projít, protože mají nesmyslně přísně nastavené normy. 20 let starý pekáče procházejí bez problémů. To už musí být motor úplně v háji, aby se to nevlezlo do těch velkých tolerancí.
V Polsku fungují léta, tady u nás stačí přejet v Bohumíně dálnici a máte tak 50% šanci, že na ni narazíte po cca 20 km. Dokonce mají pro tyto účely v místě rozšířenou dálnici o dva pruhy a sníženou rychlost, asi aby mohli vybírat podezřelé auta.
22 by jich bylo potřeba jenom na Prahu...
Šikanování a buzerace. Čím méně státu ti zasahuje do života, tím lépe. Jsem zvědav kdy nám nařídí v kolik máme vstávat a jak se česat kvúli udržitelnosti a které auto které barvy a jak vybavené za kolik peněz / hřebeny dané hustoty, krémy , gely, šampon a umyvadélko na rychlé umytí vlasů na místě, budík ocejchovaný dle nařízení Evropské unie a pravidel přiblblých českých úředníků , pojízdná cela za vzpírání se atd. /
nás bude pronásledovat. Je to další prostor pro úplatky a zaměstnávání v životě nespokojených a tím patřičně se mstících lidí majících v kapse zbraň díky zákonům schválením nudícími se, v nose se u kávy šťourajíc, na netu pověšených úředníky a aktivními lobbisty. Další tahání peněz z kapsy. Jako vždy každá hovadina má své tleskače ale i odpůrce. Píši to s nadsázkou a zkrátka s tím nesouhlasím.
nás bude pronásledovat. Je to další prostor pro úplatky a zaměstnávání v životě nespokojených a tím patřičně se mstících lidí majících v kapse zbraň díky zákonům schválením nudícími se, v nose se u kávy šťourajíc, na netu pověšených úředníky a aktivními lobbisty. Další tahání peněz z kapsy. Jako vždy každá hovadina má své tleskače ale i odpůrce. Píši to s nadsázkou a zkrátka s tím nesouhlasím.
@radek vojtaššák
Tohle je jedna z věcí, kde stát má zasahovat. Pokud tím škodí nekdo svému okolí, stát se má postarat, aby byla dodrzovana práva ostatních. Nikdo nemá právo nicit ostatním zdraví, ale všichni mají právo na zdravý vzduch. Takze pokud nějaké auto nedodržuje emise, nema ve veřejném prostoru co dělat.
Tohle je jedna z věcí, kde stát má zasahovat. Pokud tím škodí nekdo svému okolí, stát se má postarat, aby byla dodrzovana práva ostatních. Nikdo nemá právo nicit ostatním zdraví, ale všichni mají právo na zdravý vzduch. Takze pokud nějaké auto nedodržuje emise, nema ve veřejném prostoru co dělat.
@Mikesus Jenže tohle řeší následky, nikoliv příčinu. Příčina je nefunkční úplatná síť soukromých STK, která by správně takováhle auta měla sundat ze silnic.
@Mikesus
Absolutní nesmysl.
Stát má zajistit, aby fungovala síť STK+SME. Pak není třeba tenhle nesmysl.
Jenže je to klasika.
Neschopnost státu aby něco fungovalo vyřešíme dalším nárůstem byrokracie a státního aparátu. A nejlépe to vyřešíme novým zákonem, vyhláškou. A ještě lépe dalším novým zákonem a vyhláškou...
2026 očekávám zákonem a vyhlášku co musí splňovat diskuse na webu. Povinný samozřejmě bude podil minimálně 35% příspěvků s obsahem chvalozpěvu na téma EU a její přínos pro záchranu ledních medvědů...
Absolutní nesmysl.
Stát má zajistit, aby fungovala síť STK+SME. Pak není třeba tenhle nesmysl.
Jenže je to klasika.
Neschopnost státu aby něco fungovalo vyřešíme dalším nárůstem byrokracie a státního aparátu. A nejlépe to vyřešíme novým zákonem, vyhláškou. A ještě lépe dalším novým zákonem a vyhláškou...
2026 očekávám zákonem a vyhlášku co musí splňovat diskuse na webu. Povinný samozřejmě bude podil minimálně 35% příspěvků s obsahem chvalozpěvu na téma EU a její přínos pro záchranu ledních medvědů...
@radek vojtaššák když někdo nedodržuje zákony, je třeba je vymáhat. Máte s tím problém?
@šofér Čí zákony, vaše ? Vy jste Bůh ? Jsem proti kouřícím vrakům, denně jich potkáváme tisíce během dvaceti kilometrů jízdy, že jo, ale jsem proti systémové pakárně za každou cenu. Máte s tím problém ?
@radek vojtaššák
Takze nedodržování platné legislativy je váš problém?
Rika se tomu demokracie, nikoliv anarchie. Vypadá to spíše na to, ze mate problém s dodržováním platných zákonů. I špatný zákon, což toto není, se má dodržovat, jen se má tlačit na volené zástupce, aby ho změnili. Tomu se též občas říká volby.
Takze nedodržování platné legislativy je váš problém?
Rika se tomu demokracie, nikoliv anarchie. Vypadá to spíše na to, ze mate problém s dodržováním platných zákonů. I špatný zákon, což toto není, se má dodržovat, jen se má tlačit na volené zástupce, aby ho změnili. Tomu se též občas říká volby.
@Mikesus
Dodržování platné legislativy nemá být prostředkem buzerace, a nemá být cílem státu ani společnosti.
Má to být jen prostředkem k uchování a rozvoje společnosti.
Cílem nemá být aby všichni jeli v obci 50- kmh. Cílem má být bezpečnost. A jestli někdo jede 60 v situaci kdy je hezké počasí, přehledný úsek, nikde nikdo, tak je to 100x lepší než když pojede hujer 49 km na ledovce v 7:40h před školou v pondělí...
Ale to tobě nikdy nedojde...
Dodržování platné legislativy nemá být prostředkem buzerace, a nemá být cílem státu ani společnosti.
Má to být jen prostředkem k uchování a rozvoje společnosti.
Cílem nemá být aby všichni jeli v obci 50- kmh. Cílem má být bezpečnost. A jestli někdo jede 60 v situaci kdy je hezké počasí, přehledný úsek, nikde nikdo, tak je to 100x lepší než když pojede hujer 49 km na ledovce v 7:40h před školou v pondělí...
Ale to tobě nikdy nedojde...
@rohYpnol
Ano s tím souhlasím. Ma to být prostředek pro k uchování a rozvoje spolecnosti. A když jsou jedinci, kteří tu společnost ničí, je třeba proti nim zakročit. A to je přesně důvod těchto kontrol. Zakročit proti jedincům, co ničí spolecnost
Ano s tím souhlasím. Ma to být prostředek pro k uchování a rozvoje spolecnosti. A když jsou jedinci, kteří tu společnost ničí, je třeba proti nim zakročit. A to je přesně důvod těchto kontrol. Zakročit proti jedincům, co ničí spolecnost
@Mikesus
Víš k čemu je STANICE TECHNICKÉ KONTROLY?!?
Právě to je ta KONTROLA!!!
Všechno další je byrokratický paskvil.
Jenže to bys musel znát pozadí českých STK, aby jsi pochopil jak zde stát selhává... Cesta zvyšováním míry kontroly a dozru a dalších a dalších byrokratických překážek vůbec nevede k cíli.
K cíli vede MOTIVACE pro STK+SME k dodržování pravidel.
Např. zjistíme závažné pochybení, žlutá karta, za dvě žluté červená a končíš. Umožnění provozu STK+SME širšímu spektru. Benefity při řádném provozu STK+SME...
Ale proč je požadavek na myslím 33/26m dlouhou kontrolní linku... pro kontrolu osobních vozidel zcela irelevantní požadavek, který vyloučí ze hry mhoho zájemců, protože tohle prostě nesplní.
Víš k čemu je STANICE TECHNICKÉ KONTROLY?!?
Právě to je ta KONTROLA!!!
Všechno další je byrokratický paskvil.
Jenže to bys musel znát pozadí českých STK, aby jsi pochopil jak zde stát selhává... Cesta zvyšováním míry kontroly a dozru a dalších a dalších byrokratických překážek vůbec nevede k cíli.
K cíli vede MOTIVACE pro STK+SME k dodržování pravidel.
Např. zjistíme závažné pochybení, žlutá karta, za dvě žluté červená a končíš. Umožnění provozu STK+SME širšímu spektru. Benefity při řádném provozu STK+SME...
Ale proč je požadavek na myslím 33/26m dlouhou kontrolní linku... pro kontrolu osobních vozidel zcela irelevantní požadavek, který vyloučí ze hry mhoho zájemců, protože tohle prostě nesplní.
Hlasoval jsem "jen houšť". Ono by bylo fajn, kdybychom nic takového nepotřebovali, nicméně stav českého vozového parku to bohužel potřebuje jako prase drbání, takže jen houšť.
Mimochodem je otázka, jestli neznásobit tady tu inspekci a úplně nezrušit STK, jejichž vliv na kvalitu vozového parku se zdá prakticky nulový (projde všechno).
Mimochodem je otázka, jestli neznásobit tady tu inspekci a úplně nezrušit STK, jejichž vliv na kvalitu vozového parku se zdá prakticky nulový (projde všechno).
@Barry Lyndon
Presne tak. Bylo by skvělé, kdyby toto nebylo potřeba. Ale všichni kolem sebe vidíme, jak spousta lidí emise vůbec neresi a jezdimi vraky ,ktere na silnici nemají co dělat.
Presne tak. Bylo by skvělé, kdyby toto nebylo potřeba. Ale všichni kolem sebe vidíme, jak spousta lidí emise vůbec neresi a jezdimi vraky ,ktere na silnici nemají co dělat.
@Mikesus
No, taky tady vidíme i ty, kteří ani nemají představu s jakou spotřebou reálně jejich auto jezdí, viď... 🤣🤣🤣
No, taky tady vidíme i ty, kteří ani nemají představu s jakou spotřebou reálně jejich auto jezdí, viď... 🤣🤣🤣
Standa lauf
Příspěvek podléhá schvalování.
Standa lauf
Příspěvek podléhá schvalování.
Jinak pouze 22 vozidel... jaká je šance je potkat? to je cca 1:2600 ne😃
Idealisto, platnost nechají stejnou a ještě to budou chtít zacvakat