Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
KANKUNEN
To auto je skoro fajň, sice šedá jak základ na plot a ta maska je jak z Buchanky. To by nevadilo. Nesmíš ale do toho vlézt z elektromobilu. Šlápneš na plyn a řve to.
lamal
s GR sport som jazdil a ziadne prekvapenie, nedava zmysel robit crossover este tvrdsim nez je. Ku podivu velke diery a kanale to stale zvladalo dobre, ale neustale kodrcanie na ostrych nerovnostiach a v meste je otrava.
@lamal
Takze k už tak udrncanemu podvozku přidali ještě tvrdší? To je věc, ktere jsem se obával.
Takze k už tak udrncanemu podvozku přidali ještě tvrdší? To je věc, ktere jsem se obával.
@Mikesus
Nie je to peklo, ale furt sa to natriasa, v extreme je to o kus istejsie a diery to kvoli vysokemu zdvihu tlmicov stale dobre zerie. Keby mal aspon 160k, pride mi to adekvatne.
Nie je to peklo, ale furt sa to natriasa, v extreme je to o kus istejsie a diery to kvoli vysokemu zdvihu tlmicov stale dobre zerie. Keby mal aspon 160k, pride mi to adekvatne.
3_diamanty
A teraz by to chcelo nejake novinky od forda na r 2025 pre europu .... aha ved v lete bude koniec focusu no jasne ....
Toyota tu opat vsetkych prevalcuje ... a neskutocne ako jej to vsetci naokolo este ulahcuju ... a doslova sa jej uhybaju z cesty... snad len vw skoda a korejci este maju do toho co povedat a kupodivu celkom prekvapivo aj dacia... inak nula bodov...
Toyota tu opat vsetkych prevalcuje ... a neskutocne ako jej to vsetci naokolo este ulahcuju ... a doslova sa jej uhybaju z cesty... snad len vw skoda a korejci este maju do toho co povedat a kupodivu celkom prekvapivo aj dacia... inak nula bodov...
@3_diamanty
Vycitas Toyote spravne rozhodnutie investovat a vyvijat hybridy aby boli v dnesnej dobe kvalitne, efektivne a spolahlive ? No neviem, mohol touto cestou ist aj VW, alebo H/K...
Vycitas Toyote spravne rozhodnutie investovat a vyvijat hybridy aby boli v dnesnej dobe kvalitne, efektivne a spolahlive ? No neviem, mohol touto cestou ist aj VW, alebo H/K...
Arese
Proč je to auto tak ukrutně ošklivé? :((((
@Arese
Preco to musis chodit pisat pod kazdy clanok ? Prides mi ako vecne sa opakujuca propaganda, s kt. sa pobliješ.
Preco to musis chodit pisat pod kazdy clanok ? Prides mi ako vecne sa opakujuca propaganda, s kt. sa pobliješ.
@Arese
Jelikož se toho prodalo mnohem více( i v Evropě má yaris cross 2x víc prodejů ,kde má domaci trh karoq a yaris ne ) než karoqu, bude to nejspíš o dost hezčí auto. Takze pokud tohle je ošklivé, karoq je ještě hnusnejsi.
Jelikož se toho prodalo mnohem více( i v Evropě má yaris cross 2x víc prodejů ,kde má domaci trh karoq a yaris ne ) než karoqu, bude to nejspíš o dost hezčí auto. Takze pokud tohle je ošklivé, karoq je ještě hnusnejsi.
@Mikesus "Pozoruhodná" dedukce. 😃 A že je ten Yaris Cross o třídu menší (a tedy podstatně širíšímu okruhu zákazníků dostupnější) auto, než Karoq, na to si schválně "zapomněl", že? 😄👎
@Arese
Jako dostupnější? Myslíš tím, že cena crossu je od 620tis a karoqu od 654tis zasadni pro menší cross? Nebo naopak se vetsi karoq podbízí cenou a stejně není o nej takový zájem. Tak bud je to designem, a pokud to není designem, tak je to absence moderní nebo funkcni techniky, kterou karoq postrádá. Proč by si tedy vybralo tolik zákazníků menší auto za stejne peníze?
To je tak, kdyz své domněnky nijak neoverujes a myslíš si, ze to je realita.
Jako dostupnější? Myslíš tím, že cena crossu je od 620tis a karoqu od 654tis zasadni pro menší cross? Nebo naopak se vetsi karoq podbízí cenou a stejně není o nej takový zájem. Tak bud je to designem, a pokud to není designem, tak je to absence moderní nebo funkcni techniky, kterou karoq postrádá. Proč by si tedy vybralo tolik zákazníků menší auto za stejne peníze?
To je tak, kdyz své domněnky nijak neoverujes a myslíš si, ze to je realita.
Jako corolla z roku 90 ze je o třídu větší?
To fakt s délkou 3.99m nebyla
https://www.carsguide.com.au/…-dimensions/1990
No byla. A velikost tehdy byla mensi nez dnes toho yarise.
Cennikovka je mimo realne nakupne sumy.
Driftuvat :-D:-D
Za to, ze dostanes 4x4 a multilink z Corolly mi to nepride tak moc, v Kamiqu, a vseobecne VW, Renault, Ford atd v tejto triede nemaju 4x4. Co v tej cene zamrzi prevedenie, ze to nie je moc silny pohon.
Ovsem ked to zrovnas napr s Vitarou tak 50:50 mas do obmedzenej rychlosti nie viac ako 70kmh (mozno len 50) a vsade inde to caka na preklz predku a ten vo vyssich rychlostiach nad 70kmh nedas bezne, takze aj tak jazdis s prednym pohonom. Co sa tyka Yarisa mas 50nm na zadku do 70kmh, zvladne aj krizenie pribrzdovanim a vyskrabe sa to kde potrebujes mimo extremy, kde bude Vitara kus lepsia ale tej zase trpi a hori odstrediva spojka.
EV v zadu ma 4kW a 52nm motor samotny, nizky vykon 4kW bude kvoli nizkym otackam elektromotora, podstatnych je tych 52nm, cez prevody to bude na kolesach viac nm prepokladam.
Jo tiez si to viem spocitat, asi to nemeni nic na vyzname. Najlacnejsie iAWD sa da kupit okolo 650tis s dph realne a to nie je spatne. Vzhladom na to aku ma auto techniku aj z pohladu dlhodobeho.
Kazda 4kola musi driftovat, preto sa vyrabaju. Koncern s haldexom driftuje najlepsie.