Novinky
Mikesus
@Arese
Jelikož se toho prodalo mnohem více( i v Evropě má yaris cross 2x víc prodejů ,kde má domaci trh karoq a yaris ne ) než karoqu, bude to nejspíš o dost hezčí auto. Takze pokud tohle je ošklivé, karoq je ještě hnusnejsi.
Jelikož se toho prodalo mnohem více( i v Evropě má yaris cross 2x víc prodejů ,kde má domaci trh karoq a yaris ne ) než karoqu, bude to nejspíš o dost hezčí auto. Takze pokud tohle je ošklivé, karoq je ještě hnusnejsi.
Mikesus
@lamal
Takze k už tak udrncanemu podvozku přidali ještě tvrdší? To je věc, ktere jsem se obával.
Takze k už tak udrncanemu podvozku přidali ještě tvrdší? To je věc, ktere jsem se obával.
Mikesus
@lamal
To je vec, co mi vadilo má corolle nebo yarisu gr sport, zbytecne tvrdej podvozek.
To je vec, co mi vadilo má corolle nebo yarisu gr sport, zbytecne tvrdej podvozek.
KANKUNEN
@Allo 450t ? Tolik stála Corolla v roce 1990 s 1,3kou s jedním airbagem a dírou na rádio.
Mikesus
@Arese
Jako dostupnější? Myslíš tím, že cena crossu je od 620tis a karoqu od 654tis zasadni pro menší cross? Nebo naopak se vetsi karoq podbízí cenou a stejně není o nej takový zájem. Tak bud je to designem, a pokud to není designem, tak je to absence moderní nebo funkcni techniky, kterou karoq postrádá. Proč by si tedy vybralo tolik zákazníků menší auto za stejne peníze?
To je tak, kdyz své domněnky nijak neoverujes a myslíš si, ze to je realita.
Jako dostupnější? Myslíš tím, že cena crossu je od 620tis a karoqu od 654tis zasadni pro menší cross? Nebo naopak se vetsi karoq podbízí cenou a stejně není o nej takový zájem. Tak bud je to designem, a pokud to není designem, tak je to absence moderní nebo funkcni techniky, kterou karoq postrádá. Proč by si tedy vybralo tolik zákazníků menší auto za stejne peníze?
To je tak, kdyz své domněnky nijak neoverujes a myslíš si, ze to je realita.
Arese
@Mikesus "Pozoruhodná" dedukce. 😃 A že je ten Yaris Cross o třídu menší (a tedy podstatně širíšímu okruhu zákazníků dostupnější) auto, než Karoq, na to si schválně "zapomněl", že? 😄👎
Jiří Krejcar
1994 Toyota Corolla sedan 1,4, 55kw, 2xairbag, tyrkysová metalíza 425t. Za 16 let v mých službách najela cca 500t km jen s pravidelným servisem - pak si jí brala ještě paní do Prahy. Rád na ni vzpomínám
Emel
@Pepa_007, lamal v minulé generaci to mělo myslím 7kW nebo tak něco, mám pocit, že to pak posílilo? Každopádně bych od toho nečekal víc, než přístrk na sněhu/ledu... a to nakonec může stačit. Ale ne za 50t
lamal
@Emel
EV v zadu ma 4kW a 52nm motor samotny, nizky vykon 4kW bude kvoli nizkym otackam elektromotora, podstatnych je tych 52nm, cez prevody to bude na kolesach viac nm prepokladam.
EV v zadu ma 4kW a 52nm motor samotny, nizky vykon 4kW bude kvoli nizkym otackam elektromotora, podstatnych je tych 52nm, cez prevody to bude na kolesach viac nm prepokladam.
Emel
@lamal jo, multilink... pak ok, 25 víceprvek 25 motůrek... budiž. Víš z hlavy jak je to s tím výkonem? 50Nm kde, na kolech?
lamal
@Emel
Za to, ze dostanes 4x4 a multilink z Corolly mi to nepride tak moc, v Kamiqu, a vseobecne VW, Renault, Ford atd v tejto triede nemaju 4x4. Co v tej cene zamrzi prevedenie, ze to nie je moc silny pohon.
Ovsem ked to zrovnas napr s Vitarou tak 50:50 mas do obmedzenej rychlosti nie viac ako 70kmh (mozno len 50) a vsade inde to caka na preklz predku a ten vo vyssich rychlostiach nad 70kmh nedas bezne, takze aj tak jazdis s prednym pohonom. Co sa tyka Yarisa mas 50nm na zadku do 70kmh, zvladne aj krizenie pribrzdovanim a vyskrabe sa to kde potrebujes mimo extremy, kde bude Vitara kus lepsia ale tej zase trpi a hori odstrediva spojka.
Za to, ze dostanes 4x4 a multilink z Corolly mi to nepride tak moc, v Kamiqu, a vseobecne VW, Renault, Ford atd v tejto triede nemaju 4x4. Co v tej cene zamrzi prevedenie, ze to nie je moc silny pohon.
Ovsem ked to zrovnas napr s Vitarou tak 50:50 mas do obmedzenej rychlosti nie viac ako 70kmh (mozno len 50) a vsade inde to caka na preklz predku a ten vo vyssich rychlostiach nad 70kmh nedas bezne, takze aj tak jazdis s prednym pohonom. Co sa tyka Yarisa mas 50nm na zadku do 70kmh, zvladne aj krizenie pribrzdovanim a vyskrabe sa to kde potrebujes mimo extremy, kde bude Vitara kus lepsia ale tej zase trpi a hori odstrediva spojka.
lamal
s GR sport som jazdil a ziadne prekvapenie, nedava zmysel robit crossover este tvrdsim nez je. Ku podivu velke diery a kanale to stale zvladalo dobre, ale neustale kodrcanie na ostrych nerovnostiach a v meste je otrava.
lamal
@KANKUNEN
Kazda 4kola musi driftovat, preto sa vyrabaju. Koncern s haldexom driftuje najlepsie.
Kazda 4kola musi driftovat, preto sa vyrabaju. Koncern s haldexom driftuje najlepsie.
Pepa_007
@Emel by mne zajímalo zda půjde s tou 4x4 driftovat. A kolik km dá ten zadní pohon. Ale jako dopomoc na pár metrů to bude fajn.
Emel
@Khaled to řešení s elektromotůrkem je docela elegantní... ale mělo by stát tak 20-30 max. 50t je cena za plnotučné 4x4
lamal
@Mikesus
Existuju aj krajiny kde maju lepsie cesty, verim ze tam to dava zmysel. Corolla combik s GR mne osobne prisla pohodlna, lepsie to bralo nerovnosti nez standard YC na 18 kach.
Existuju aj krajiny kde maju lepsie cesty, verim ze tam to dava zmysel. Corolla combik s GR mne osobne prisla pohodlna, lepsie to bralo nerovnosti nez standard YC na 18 kach.
Ozzman
Ne, ale teidni zarazeni corolly bylo uz tehdy vyssi, nez dnes Yarise 😊 @mikesus
lamal
@Emel
Jo tiez si to viem spocitat, asi to nemeni nic na vyzname. Najlacnejsie iAWD sa da kupit okolo 650tis s dph realne a to nie je spatne. Vzhladom na to aku ma auto techniku aj z pohladu dlhodobeho.
Jo tiez si to viem spocitat, asi to nemeni nic na vyzname. Najlacnejsie iAWD sa da kupit okolo 650tis s dph realne a to nie je spatne. Vzhladom na to aku ma auto techniku aj z pohladu dlhodobeho.
lamal
@Arese
Preco to musis chodit pisat pod kazdy clanok ? Prides mi ako vecne sa opakujuca propaganda, s kt. sa pobliješ.
Preco to musis chodit pisat pod kazdy clanok ? Prides mi ako vecne sa opakujuca propaganda, s kt. sa pobliješ.
lamal
@Mikesus
Nie je to peklo, ale furt sa to natriasa, v extreme je to o kus istejsie a diery to kvoli vysokemu zdvihu tlmicov stale dobre zerie. Keby mal aspon 160k, pride mi to adekvatne.
Nie je to peklo, ale furt sa to natriasa, v extreme je to o kus istejsie a diery to kvoli vysokemu zdvihu tlmicov stale dobre zerie. Keby mal aspon 160k, pride mi to adekvatne.
lamal
@3_diamanty
Vycitas Toyote spravne rozhodnutie investovat a vyvijat hybridy aby boli v dnesnej dobe kvalitne, efektivne a spolahlive ? No neviem, mohol touto cestou ist aj VW, alebo H/K...
Vycitas Toyote spravne rozhodnutie investovat a vyvijat hybridy aby boli v dnesnej dobe kvalitne, efektivne a spolahlive ? No neviem, mohol touto cestou ist aj VW, alebo H/K...
3_diamanty
A teraz by to chcelo nejake novinky od forda na r 2025 pre europu .... aha ved v lete bude koniec focusu no jasne ....
Toyota tu opat vsetkych prevalcuje ... a neskutocne ako jej to vsetci naokolo este ulahcuju ... a doslova sa jej uhybaju z cesty... snad len vw skoda a korejci este maju do toho co povedat a kupodivu celkom prekvapivo aj dacia... inak nula bodov...
Toyota tu opat vsetkych prevalcuje ... a neskutocne ako jej to vsetci naokolo este ulahcuju ... a doslova sa jej uhybaju z cesty... snad len vw skoda a korejci este maju do toho co povedat a kupodivu celkom prekvapivo aj dacia... inak nula bodov...
Michal220
@Allo za 5-6letou ojetinu to bude těch tvých 450😀.Jako nejlevnější byla možná ještě je klasická 1.5 manuál a ta nebyla daleko od té ceny.
KANKUNEN
To auto je skoro fajň, sice šedá jak základ na plot a ta maska je jak z Buchanky. To by nevadilo. Nesmíš ale do toho vlézt z elektromobilu. Šlápneš na plyn a řve to.
Jako corolla z roku 90 ze je o třídu větší?
To fakt s délkou 3.99m nebyla
https😐/www.carsguide.com.au/…-dimensions/1990