Veterán
Přihlásit pro přidání komentáře
Stejsn
"Dále se nedostatečná teplota motorů řešila nadzdvihnutím zadního víka, vzpěry byly na patřičnou zátěž konstruovány a dimenzovány." - spíš nedostatečné chlazení, ne?
@Stejsn
Vidíš, aj majster tesár sa niekedy utne... Proste chybička sa vlúdila. Pri obsiahlosti článku a jeho informačnej hodnote sa to autorovi dá odpustiť. 😄
Vidíš, aj majster tesár sa niekedy utne... Proste chybička sa vlúdila. Pri obsiahlosti článku a jeho informačnej hodnote sa to autorovi dá odpustiť. 😄
@traveldrive Určitě ano, ale dlouhodobě říkám, že podobné zbytečné chyby obsahuje každý Alešův článek. Ty články jsou skvělé, vyčerpávající, s citacemi na zdroje, prostě obsahově bezchybné, ale bylo by super, kdyby je vždycky pan Dragoun před vydáním dal někomu přečíst, kdo by vychytal tyhle drobné chybky, které v tom Aleš pro samou práci už neviděl.
@Stejsn
Máš pravdu, ale je to jedno.
Dříve se stávalo, že autor na případnou chybu reagoval a opravil. Vznikaly kvalitní texty, ke kterým se dalo vrátit i po letech, zejména v kategorii veterán.
Dnes, po těch několika "vylepšeních" tohoto webu, dohledat něco v historii prakticky nelze nebo jen velmi omezeně, není proto potřeba něco opravovat a cizelovat. Systém dnes něco napsat a zítra zahodit, co bylo včera nikoho nezajímá. O funkčnosti a možnostech v diskuzi není třeba ani nic donekonečna psát.
Takhle spálit oblíbený funkční web se jen tak nevidí. Chodím sem jen ze setrvačnosti a je to jen horší a horší, nebaví mě to zde tak jako dřív a nebýt rubriky veterán a pár "starých" zbylých kozáků - normálních neagresivních lidí v diskuzi, už bych si auto.cz také dávno vymazal, jako mnozí jiní.
Máš pravdu, ale je to jedno.
Dříve se stávalo, že autor na případnou chybu reagoval a opravil. Vznikaly kvalitní texty, ke kterým se dalo vrátit i po letech, zejména v kategorii veterán.
Dnes, po těch několika "vylepšeních" tohoto webu, dohledat něco v historii prakticky nelze nebo jen velmi omezeně, není proto potřeba něco opravovat a cizelovat. Systém dnes něco napsat a zítra zahodit, co bylo včera nikoho nezajímá. O funkčnosti a možnostech v diskuzi není třeba ani nic donekonečna psát.
Takhle spálit oblíbený funkční web se jen tak nevidí. Chodím sem jen ze setrvačnosti a je to jen horší a horší, nebaví mě to zde tak jako dřív a nebýt rubriky veterán a pár "starých" zbylých kozáků - normálních neagresivních lidí v diskuzi, už bych si auto.cz také dávno vymazal, jako mnozí jiní.
@Stejsn
Neviem, ako to v ACZ majú, či každý svoje texty ťuká sám, alebo sa na web len nakopírujú, alebo ich niekto reviduje a opravuje...
Každopádne voči zbytku ACZ je v Alešových článkoch chybiek minimum, hlavne vzhľadom na rozsah a bohatosť obsahu sa to s ostatným obsahom ACZ nedá porovnávať.
Neviem, ako to v ACZ majú, či každý svoje texty ťuká sám, alebo sa na web len nakopírujú, alebo ich niekto reviduje a opravuje...
Každopádne voči zbytku ACZ je v Alešových článkoch chybiek minimum, hlavne vzhľadom na rozsah a bohatosť obsahu sa to s ostatným obsahom ACZ nedá porovnávať.
vencelín
Zajímavá galerie, to jsem ani netušil že 600 se prodávala i v US a Kanadě.
Bude v příští galerii i původní Multipla a 600 jako plážové vozitko s proutěný i sedadly?
Bude v příští galerii i původní Multipla a 600 jako plážové vozitko s proutěný i sedadly?
👀
Hm... Poznáš nejaké súčasné malé jednoduché auto?
Predáva sa od roku 2012, výbehový model. Posledný mohykán, dopredávajú skladovky.
Súčasné auto, teda niečo, čo sa vyrába a s čím sa počíta...? Ja som popravde neprišiel na nič. Leda tak Dacia, ale Sandero je predsa len o triedu väčší kompakt.
Presne tak.
A prave proto, ze je to jedno z poslednich takovych aut, tak se prodava dobre.
Myslim, ze i mala Kia tu definici naplnuje.
Zatim. Tam nevim jak moc planuji pokracovat ve vyrobe.
Neviem, nie som si istý, overoval som si to u jedného slovenského predajcu a nie, okrem skladoviek sa kúpiť nedá. Možno je to len dočasný stav, neviem. Faktom je, že je posledný mohykán, ako som písal vyššie. A najlepšie roky má už za sebou.