Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Audi otočilo! Řada A4 mohla zůstat A4. Jen těsně to nevyšlo…

30 komentářů

Arese
U Audi evidentně velí trapní chaotici a klauni. Jak by někdo mohl takové značce důvěřovat? Smutné... :(((
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Arese

Doslova v hodině dvanácté si někdo konečně připustil, jaký nesmysl chtěli započít.
Budoucnost není elektrická.
V USA POCHOPILI...
Zelenorudí komouši v EU nepochopí nikdy a je třeba je politicky zlikvidovat, protože sebereflexe u nich neexistuje...

Greendeal gameover 2025!!!
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@rohYpnol Se jako vždy mýlíš, budoucnost elektrická je. Jen si to chce počkat jak ne LEDky. Lidstvo neumí vytvořit jinou energii než elektriku.
Arese
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Lempl Klaun
@rohYpnol

Díky, Arese!
Hendly
@Arese Rohypnol
Vam nevadi, ze clanek ve vasem odkazu je totalni nesmysl ktery dokazuje, ze jak autor tak vy nechape problematiku CO2 z fosilnich paliv?

Chcete napsat v cem je ten clanek nesmysl a nebo to zvládnete odhalit vy?
Jde o ucivo zakladni skoly.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@KANKUNEN

Se jako vždy mýlíš.. Jo, dobrej vtip!
Hendly
@Rohypnol

Ty tedy nevis v cem je ten clanek spatne?

To ale znamena, ze nechapes problematiku CO2 a veskere tve nazory jsou postaveny na zakladni neznalosti.

Tobe to nevadi?
MB1975
@rohYpnol naprosty souhlas.
ericn
@Arese jj banda pomatenců :-)
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Chce se to zbavit zelenorudých komoušů!!!

Greendeal game over 2025!!!
dodo24
@rohYpnol čo ale taká Čína, ktorá je omnoho vacsi trh pre EV? Čo USA? Celosvetovo predaj EV rastie, neviem čo s tým má Green deal...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ty jsi moje Gulity pleasure, věděl jsem, že tě tu najdu, jak nadáváš na EU, že u Audi změnili označení jejich modelů :D:D:D Vždy když něco od tebe čtu, vybaví se mi tato legendární scénka ze Soutparku, jen si dosaď místo hipíka zelenorudého komanče a EU diktát http://www.youtube.com/watch?v=vPgeE4sAlMc@rohYpnol
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ozzman

Jo, dobrý 😁👍
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Z audi sa stava mrtva znacka... pokles na vsetkych frontoch ... obrovsky prepad zisku... takymto tempom o 5 rokov bude bojovat o prezitie.. este aj dacia sa mu coskoro vysmeje ... ale maju co chceli.. uz zmena oznacenia a chaos okolo toho je len ceresnickou na tejto 4 kruzkovej a coraz menej chutnej torte
Avatar - iudex
iudex
@3_diamanty
Páči sa mi ako sa ako majiteľ auta koncernu VW smeješ na údajnom úpadku inej značky koncernu VW. Ak by ten dom naozaj horel (čo sa zatiaľ nedeje), tak Ty si v tom dome.
Avatar - Ringhofer
Ringhofer
@3_diamanty Nejčastější reakcí běžného voliče je zaradovat se nad cizím neštěstím. A čím hůře, tím lépe, neboť tím je přeci má vlastní situace, o jejíž tragičnosti nemusím nikoho nějak přesvědčovat, vlastně dobrá. Tedy, jak se nyní tak často říká, relativně dobrá. V relaci k cizímu neštěstí.
Je však dobré si připomenout, že uznání chyby a její napravení není - vzato pohledem normálního člověka - jevem dokumentujícím "mrtvou značku". Pokud by tato úměra neplatila, bylo by těch mrtvol na automobilovém poli opravdu hodně.
Včera jsem si přečetl porovnání Q6 e-tron vs. iX4. iX4 vyhrálo díky výrazně nižší ceně. Technicky má ovšem Q6 navrch (dojezd, rychlost dobíjení).
Cenám koncernových vozů se nedivím, těch průserů bylo za poslední desetiletí až moc. Sanaci si vyžádali akcionáři. Tam bych hledal důvod neklidu: akcionáři koncernu jsou poněkud málo příčetní a schopní rozumného rozhodování.
Buffalo007
To je komedie.
Kdyby do aspoň dávalo smysl. A5 karosářské varianty stejně zrušili a modely A4 a A6 byly mnohem více prodávané, než A5 a A7.
Když už tak teda mohli liché varianty udělat elektrické a sudé nechat spalovací. Takhle v tom udělali guláš.
Což je ale stejně pokračování úpadku Audi. Nové modely nejsou snad ničím zajímavé.
Avatar - iudex
iudex
@Buffalo007
No vidíš a pre mňa je nové Audi S5 jedno z najlákavejších áut, ak by som dnes kupoval nové. Elegantný a pritom praktický 5-dv liftback, k tomu nadupaný V6 benzín, kto (okrem BMW) také ponúka?
Ale inak je pravda, že to označovanie Audi je jeden chaos, ja furt neviem, či nové A5 je A4 alebo A5, lebo je to liftback ako bol A5 a označujú ho ako limuzína ako bola A4.
ptr078
@iudex S5 v testoch chvalia, no na niektorych trhoch je o dost drahsia ako 340i. Zatial mam za sebou iba 10minut obhliadku avant a az na ten modny/trapny displej pred spolujazdcom je to pre mna po dlhom case zaujimave audi
Avatar - iudex
iudex
@ptr078
Jo, aj u nás je S5 drahšia ako M340i, ale nezisťoval som zľavy, ten rozdiel nie je tak veľký, aby to zľava od dílera nevedela vyrovnať. Ako takto od stola by som uprednostnil 3er, ale neskúšal som A5, tak ťažko hodnotiť, ale ako píšem papierovo je S5 jediný relevantný konkurent pre 340i. To v minulej generácii nebolo, lebo S4 bola len dízel, teraz vrátili poctivý benzín (na čo ja počúvam).
Avatar - iudex
iudex
Páčia sa mi náreky miestnych elektrohejterov či majiteľov lacných subkompaktov, ako ide prémiová automobilka do kytek. Pár príkladov o opaku:
- Audi je jediná automobilka, ktorá v nižšej strednej triede ponúka viac než štvorvalcový motor, viď RS3. Nie je to BMW, ani Mercedes, ale jedine Audi, ktoré v kompakte ponúka viac, konkrétne famózny 2,5 R5.
- Audi je jedna z mála značiek, ktoré v strednej triede ponúkajú plnotučný benzínový šesťvalec, viď S5. Mercedes skončil a ponúka v AMGčku trápny štvorvalec, ostatné automobilky to zabalili už dávno, ale Audi dalo do úplne nového modelu benzínový 3,0 V6, v podstate jediná konkurencia je M340i.
- plánované RS5 bude síce hybrid, ale elektro kombinovať zase s plnotučným benzínovým V6.
- RS6 má stále nadupaný benzínový V8,
- RS7 má stále nadupaný benzínový V8,
- S8 má stále nadupaný benzínový V8.
Ale elektrohejteri, ktorí by sa z toho mali vytešovať a oslavovať Audi, že ako jeden z mála posledných Mohykánov ponúka takéto petrolheadské mašiny a plnotučné motory, tu idú splietať múdrosti o tom, ako Audi je trápne, ide k vode. OMG.
kesumb
@iudex
- audi mi kazdej den vypise nejakou imaginarni zavadu

- audi nezvladne vstup s telefonem a prechod na HF tak v jednom ze trech pokusu

- mizerny vypracovani interieru a kvalita - vsecko to povrzava, ovsem peklo vsech pekel je vrzajici sedacka. A tohle se tyka vseho od q5 az po q8

- aplikaci coz je jedina moznost jak zapnout topeni to jde tak ve 2/3 pokusu jinal to napise server eror

- po dvouch a6 mam doma etron a doufam ze to nebude takovej prusvih jako ty a6, to bylo furt neco (mel jsem je do 7 let stari a do 130tkm).

- audi ma suverene nejdrazsi servis

- na serizeni digital metrixu, ktery
mi svitej doprava me vyhodili z Jarova i od Klokocky ze to nechtej delat. Podotykam, ze normalni svetla svitej kam
maj, mimo osu jsou jenom projektorovy funkce.

- i pres to, ze mam nocni videni a nejvyssi matrixy to neumi vyblikat chodce jako umi soudoby bmw
a takhle se da pokracovat donekonecna.
Ani nebudu vytahovat precizni naladeni dsg s 200kw dizlem v c7. Kazdek rok nejaka imaginarni chyba. A ty chyby to vypisovalo od 80 tkm nez sem to prodal. Audi jedine pokud je znatelne levnejsi nez bmw nebo
MB..
Tonda Vosoust
@kesumb
pro referenci, 2021 A6 allroad, prvni modelovy rok s MIB3:
- mne ne, spis tak jednou za 14 dni, ale stejne pak nic neni jinak a vsechno funguje jak ma
- pokud se chytl carplay, tak neni problem. Spis me sere, ze nekdy CP nastartuje behem par sekund, nekdy za minutu, tak jednou za 3 mesice radsi restartuju cely infotainment, protoze bych se jinak obtahl
- nemam po 4 letech problem, vsechno drzi jako prvni den
- vzdalene topeni nemam, doslova bych ho vyuzil 3x rocne, parkuju temer vzdy v garazi
- takze nikdy z prvni ruky?
- tohle za me plne kompenzuje fakt, ze u MB ani BMW nemuzes dostat 5 let zaruku, jako u Audi. 2, mozna 3, pak platis jak mourovaty, takze celkovy naklad bude IMHO u audi nizsi (ale jsem linej pocitat to presne)
- pokud v zaruce, resil bych s importerem. Pokud mimo, tak se to da sice pochopit, ale jsou kreteni
- umi, dela mi to, jenom musi clovek jet vic nez 70 (je to v navodu), takze pokud clovek neni ***, tak ve meste to probliknuti nevybudi (coz je IMHO dobre).
kesumb
@Tonda Vosoust
etron novej nebyl, sestka jo.

Na x5 jsem mel 4 roky zaruku v cene, slo i 5 ale najel jsem driv km a na 5 let a 200tkm chteli uz doplacet.
Kazdopadne i mimo vymena oleje (bmw melo predplaceny servis) stala skoro polovinu co v audi.

Etron je 2021 a ani nahodou nevyblikava, piska to ale nezablika to na to. Navic aby bylo nocni videni aktivni musim povolit vsechny asistenty. Je to tak i v manualu.

ja to koupil za super penize s malo km a jezdi to dobre, ale vedle ty x5 nebo ix je to nedodelany auto. Proste audi..
Avatar - iudex
iudex
@kesumb
Je trošku zvláštne, že si mal samé problémy s dvomi Audinami a napriek tomu si išiel do tretej, človek by očakával po sklamaní prestup inde. Takže buď to taký problém nebol alebo je tam nejaká troška masochizmu. ;-) (just kidding).
Javí sa mi, že tie problémy sa týkajú hlavne elektroniky a výbavy, teda čím viac extra fičúr, tým horšie. Ja chodím cestou holobytu bez blbostí, idem po výkone a nie výbave a možno aj preto sa mi problémy vyhýbajú (zatiaľ).
Avatar - Alpha Tango
Alpha Tango
Tak na tech poradach u ctyr krouzku, kde se tohle resilo, bych chtel byt. Paralympiada...
M1K0
Vzhladom na to ze oznacenia A4, A6 a A8 su uz dlhu dobu zavedenymi pojmami, tak to asi mali spravit naopak a elektrickym modelom priradit neparne cisla. Teraz je to este vacsi chaos ako predtym, kedze nova A4 je A5....mozno sa to po facelifte zmeni naspat :)))
Arese