Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nový Citroën C3 je za leden jedničkou ve Francii, teprve podruhé v historii

20 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Nova C3 je podarena.... to je jasne... samemu sa mi zapacila a to uz je co povedat ze jo kedze je to citroen ... no a dnes snad jediny kupitelny citroen a fakt za ferovu cenu... no ale dost bolo ustipacnych slov .... ked je auto dobre a fakt dobre tak s nim nemam problem nech ma akekolvek logo to kazdy vie bez ohladu na to co uz si myslim o zvysku portfolia ... mam o C3 uz co to okukane ( este som v nej ale nesedel ) a tesi ma aj to ze sa vyraba u nas... a aj ked v reale to stale vidim na scalu... tak v 5tici favoritov ju mam... a to nema ani otackomer ... drzim C3 palce... toto auto sa fakt podarilo ( aj nova retaz v 1,2ke ktora uz nenesie nazov puretech udajne ma byt lepsia ako povodny remen ... ) ... vsetko nazvedcuje tomu ze na domacom trhu clio s 208 este budu mat co robit... lebo kde sa dvaja biju... treti vyhrava... prichadza cas C3ky... bude sranda ked nakoniec bude toto auto trhak a citroen konecne aj vdaka nej si prinavrati stare zlate uspesne casy.... dost bolo fadnych citronov.. dost bolo neuspesnych citronov... nova C3 ma nieco do seba... to som tvrdil uz pri prvych clankoch z minuleho roka.. to auto este bude prekvapko...a v tom dobrom zmysle slova teraz mam na mysli... C3 🫱
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@3_diamanty

Není podařená. Je to spotřební pekáč, co za 5 let hodíš do lisu na plechovky. Bohužel...
Avatar - sorpersa
sorpersa
@3_diamanty krásne clio porovnávať s týmto??? Tak určite...tam je konkurent Sandero a to je krajšie. A Grande panda, c3 vyrazí dych, o to sa kľudne stavím.
Avatar - wakantanka
wakantanka
@sorpersa Dizajnom určite, ale neverím že bude Panda lacnejšia, takže by som nebol taký odvážny s tým vyrazážaním dychu.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Kufr 210 je tragédie. Průměrem třídy je cca 330. A tříválec vem čert.
Avatar - del42sa
del42sa
@Pepa_007 objem kufru je 310 l
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@del42sa
"Pozor ale na zavazadelník, Citroën sice uvádí 310 litrů, v metodě VDA, která je standardem trhu, jde o 210 litrů, což je spíše podprůměr."
Avatar - del42sa
del42sa
@Pepa_007 ne to je nesmysl , 210 je norma ne počet litrů (VDA210) a podle ní je objem kufru 310 l
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Já mám z toho Stellantisu pocit, že se vyhrabe. Až se dovyvine hybrid, tak to nahradí diesel. Mimo dodávky.
DonVito
@KANKUNEN

Anebo budou dostupnejsi EV.
Avatar - lamal
lamal
Nepaci sa mi to auto, posobi latentne a subtilne, taka terén koza. Tragicke to ovsem nie je. Co ma zaujalo su aspon hydrualicke dorazy na vsetkych 4 tlmicoch a predne spodne ramena su masivne ako na Octavii 4generacie. Mozno to hovori skor o Octavii, ze ich ma subtilne, ale vec pohladu.
traveldrive
@lamal

Videl si ho naživo?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak ona ani c5x neni cenove uplne marna, skladovku s 1.6turbem sezenes od cca 820-850 tisic a na to auto to je slušná nabidka. Jezdil jsem sestersky 4008, sice mu troxhu zmatkoval automat (phev verze), ale jinak to nebylo spatne auto a v Citronu neni icockpit

do byla odpověd pro toppera
Avatar - del42sa
del42sa
@Ozzman nehybridizová 1,6l je výborná motorizace, bohužel už jen jako skladovky nebo ojeté ....
Avatar - lamal
lamal
@del42sa
Nekarbónuje ?
Avatar - del42sa
del42sa
@lamal https😐/autosalon.tv/novinky/ojetiny/spolehlivy-francouzsky-kompaktni-hatchback-utopie-nebo-realita-posvitili-jsme-si-na-dva-modely/pohledy/1

Šestnáctistovka THP nejvíce zlobila do normy Euro 5 včetně. Provedení Euro 6 (Puretech) má odolnější písty a odstraněné nejhorší chyby. S vhodným servisem a při používání kvalitního paliva je to už slušný motor

Přeplňovaný čtyřválec 1,6 PureTech o výkonu 133 kW s rozvody poháněnými řetězem se zatím ukazuje v docela dobrém světle. Je hezky pružný i tichý. Navíc prozatím majitele netrápí karbonováním ani jinými závadami. Kombinovaná spotřeba se u něj bude pohybovat mezi 7-8 l/100 km

už to není ani zdaleka ta hrozné jako u verzí THP kde problémy bývaly i s vysokotlakým palivovým čerpadlem a tendencí ke karbonování a samozápalům LSPI, kdy pak motor propálí píst.

Je třeba používat novější oleje určené pro přeplňované přímovstřikové motory (plní výkonnostní normu API SN+ nebo ještě lépe API SP). Chce to také s autem jezdit spíše mimo město. Verze Euro 6 má odolnější písty a další úpravy, čímž se snížily tendence ke vzniku LSPI, ale hromadění karbonu v sání a rychlé degradace oleje se motor nikdy úplně nezbavil, dá se tomu ale celkem slušně předcházet.
Avatar - lamal
lamal
@del42sa
nj klasicky zivot s downsize turbo+GDI, dnes su to prakticky vsetky EU a korejske benziny, ak nepocitame 1.0TCe a hybrid od Renaultu s 1.6 MPI
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak to jsem netušil, škoda, ale koukal jsem, že i PHEV je skladovka 860, což vlastně není málo, ale na PHEV není moc. Škoda jen, že jim ten pohon nefunguje uplně ideálně. V tom Peugeotu 4008 se občas nechtělo převodovce odřadit nahoru při pruší jízdě a asi bych netipoval ten výkon 225k, podobně zkoušný PHEV od Hyundaie (stejný princip měniče a elektromotoru s turbomotorem) je tedy za mne lepší. Nicméně kdo hledá zajímavou alternativu k Oktávce, tak ten Citroen možná bude stát za projíždku. Jen tedy asi pro 4 členou rodinu to uplně není to pravé díky svažíté střeše. @del42sa
Avatar - del42sa
del42sa
@Ozzman pokud neměříš 2 metry, tak to problém není

https😐/admin.idaoffice.org/…e-216-edited.png


porovnání s předchozí C5, která je hodně prostorná a aniv ní jsmem na zadním sedadle netrpěl nedostatkem prostoru nad hlavou

https😐/imgur.com/rj86oWC
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@Ozzman Jo, Citroen ma palubku normalni, jen nevim jak mic vyresili ten retez.

Nicmene tohle je clanek o C3 a u ni uz je nastesti ten nestastnej remen v oleji pryc.