Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Citroën C3 • Zdroj: Citroën
Nový Citroën C3 je za leden jedničkou ve Francii, teprve podruhé v historii
Novému Citroënu C3 se ve Francii podařil start do nového roku. Model je jedničkou na trhu. V minulosti se to povedlo jen v říjnu 2019.
Loňský rok byl ve Francii ve znamení těsného souboje Renaultu Clio a Peugeotu 208, ze kterého nakonec díky prosincovému finiši vyšel vítězně Renault. Letošní rok ale začíná zcela jinak. První místo zatím bere Citroën C3, který se prodává v mild-hybridní i v elektrické verzi, která tvoří zhruba čtvrtinu tamních prodejů.
Nejprodávanější vozy ve Francii (leden 2025 | |
Model | Prodeje |
1. Citroën C3 | 6.135 |
2. Peugeot 208 | 5.984 |
3. Renault Clio | 5.282 |
4. Dacia Sandero | 4.916 |
5. Peugeot 2008 | 4.721 |
6. Peugeot 3008 | 4.095 |
7. Toyota Yaris Cross | 3.760 |
8. Dacia Duster | 3.075 |
9. Renault 5 | 2.813 |
10. Peugeot 308 | 2.588 |
Až další měsíce ukážou, zda jde o výkyv, nebo se model trefil do poptávky trhu. Čistě teoreticky se dá očekávat, že prodeje modelů 208 a Clio po prosincové snaze prodávat, co se dá, v lednu o něco klesly. Modelu C3 pomáhá i to, že se teprve rozjíždí dodávky, a vůz tak těží z nahromaděných objednávek.
Podíl elektromobilů činil v lednu u osobních aut 17 procent, zůstal tak zhruba na úrovni loňského roku. Jedničkou mezi elektromobily je Renault 5, na druhém místě je s odstupem Citroën e-C3, následovaný Renaultem Scenic a Peugeotem e-208. Dacia Spring uzavírá první pětici. Model Tesla Y se propadl až na osmé místo.

Francouzskému trhu s 31 procentním podílem kraluje skupina Stellantis, Renault Groupe je druhá s 24 procenty. Čtrnáct procent má koncern Volkswagen a desetinu Toyota.