Novinky
0
Podla mna z trojice Fabia II/207/Clio bude Renault vyzerat najlepsie. A k tomu dobre hodnoty batozinoveho priestoru, slusne motory. Keby sa do boja pridal Opel, VW, Ford (nie Fusion)...zeby sa nam zrodila rodina malych kombi? Len nech z toho nezacnu robit akoze terenne verzie, please...
0
a ešte Grande Punto
skoda ze z nej nakonec zustanou zase jen ty 4 kola
Neboj, Renault nie je VW ani Skoda, aby z peknej studie spravil nechutnu seriovku. Seriove auto sa od studie bude lisit urcite len nejakymi detailami...
Myslim, ze Renault trafil kliniec po hlavicke, rozhodne to bude krajsie a najma praktickejsie auto ako Thalia (proti ktorej inak nic nemam). Tak kombi Fabia nebude jedinou volbou (Peugeot s minimalistickym kufrom nepocitam) pre mladu rodinu, co potrebuje lacne a priestranne auto... :yes:
Myslim, ze Renault trafil kliniec po hlavicke, rozhodne to bude krajsie a najma praktickejsie auto ako Thalia (proti ktorej inak nic nemam). Tak kombi Fabia nebude jedinou volbou (Peugeot s minimalistickym kufrom nepocitam) pre mladu rodinu, co potrebuje lacne a priestranne auto... :yes:
dovolím si prognózu:ve francii se tohoto rencla prodá určitě mnohem více než fabií :-! pokud bych musel,jako že nemusím, volit mezi renaultem a škodou,tak po zkušenostech se servisem u renaulta i škody,volím i tu blbou fabii s htp,než cokoliv od renaulta,zkušenost za 750 tis,opakuji:ne auto,ale servis,slůvko katastrofa je málo výstižné..btw:kde je definice auta pro mladou rodinu? 😲
Hale IT buď korektní a buď konkrétní.
Žádný pověsti...
Tam ,kam jezdim pár let já, jsou více než perfektní.
Doslova platí náš zákazník, náš pán...Bez keců :yes:
Žádný pověsti...
Tam ,kam jezdim pár let já, jsou více než perfektní.
Doslova platí náš zákazník, náš pán...Bez keců :yes:
Jsem korektní a tam kam jsem jel, mi při svolávačve na Laguně loni nevyměnili spojkový válec u pedálu,nalepili modrou samolepku,že provedli výměnu dne 4.6.2006 a pedál se letos při jízdě "propadl" a auto jelo vesele dál...prodejce a servis je Renault JIH Hodonín. Válec,kde se podle výrobce měl propadnout pedál se opravdu propadl,auto bylo drobet hůř ovladatelné,k čemu v hustém provozu spojka,že jo... na vymontovaném válečku je datum výroby 18 dnů před dnem výroby Laguny,tj. 12.2.2004,tak nevím,to tam dávali válce ze série,o které mi v dopise píší,že je vadná a že se musí akutně vyměnit?To sotva.Porucha se stala 21.4.2007.Prodejce je pan Michal Kalkus,mobil 724066309, mám pokračovat?V čem jsem nekorektní,když vadný váleček vlastním,jistě,že jim jej jako důkaz nedám,nejsem blázen zbavit se důkazu a po vrakáčích si vadné díly fakt nesháním...Také píši,že auto je v pohodě,ale v servisu jsou paka a na tom trvám.Navíc mi radili,jak mám 50 km v hustém provozu dojet bez spojky,sice nějakých 10 světelných křižovatek, s nafťákem a ozub. řemenem...jj,jsou skvělí a každému je doporučuji. :no: :no:
Den před poruchou tam měnil prasklou vratnou pružinu spojk.pedálu(nedala se akutně koupit jinde než tam) mechanik Patrik Macek, 603 819 149.Účtovali si celkem 800,- Kč vč. DPH, neb si za 5 min montáže(nedala se koupit jinak) naúčtovali též hodinu práce. Pružina stojí 300,- Na faktuře je uvedeno "drobné pryžové díly".To jesm přešel,neb jsem netušil,co se stane druhý den.Mám založeno,zdokumentováno,neb to bude mít dohru.Ještě něco?
Ještě číslo bot, DNA a víme o něm vše... >😁 >😁 >😁
Ale vážně. Já říkám furt že uměj na moravě H...o!
To by si v Praze nedovolili :yes:
Ale vážně. Já říkám furt že uměj na moravě H...o!
To by si v Praze nedovolili :yes:
no jóóóóó,pardóóóń,tak pán vo kapánek chytřejší,tak to jo,to nepochybně,stačí skáknout na diskusi o autě s logem fy**če kousek vedle a Tom69 tam 2 roky píše romány o Mégane2 a vo jednom pražským servise,že jo,zaplavil tím celej net vč.Radiožurnálu,já na ně kálím a nebýt toho,že chceš konkrétní příklad,tak jsem to sem nikdy nepsal...tak z toho,že je někdo někde *íča, nezačni,prosím, dělat ještě národnostní problém,buď té dobroty...pro mne je tato značka odepsána,jde z domu a tečka.BTW😜ár lidí z Prahy jezdí do Top centra Hodonín servisovat Passaty či Audi s tím,že zde se nekrade a dělá skvělý servis.Jenže majitelé VW+AUDI+Škoda jsou slušní,to pan majitel Bc.Schovánek,předseda představenstva Renault JIH Hodonín jaksi neví,co to slovo znamená a o tom to je.O konkrétním frajírkovi,který zaměstnává hordu blbů.
No v Auto Avant jsou taky umělci, to bys koukal. Ale třeba Renault v Limuzské je zas super, tam mi pomohli když u mamky megana teklo do ř.j. . V Avantu vyměnili díly za 12500kč, v Limuzské to poladili silikonem ZADARMO a popřáli mnoho štastných kilometrů. Od té doby byl až do prodeje /1,5 roku/ klid. Tak jsem tam pak koupil Lagunu a spokojenost opět. Je to v lidech, rendl za to nemůže.
Chces definiciu? Nacal som to. Mlada rodina (povacsine) potrebuje spolahlive auto, so slusnym kufrom a nizkymi prevadzkovymi nakladmi, do ktoreho sa vojdu dve dospele osoby a dve deti v autosedackach dozadu (plus kocik do kufra). Za slusnu cenu, aby si pripadne este mohli zabezpecit slusne byvanie. Na to je fabia combi ako stvorena, plusom je, ze dostane konkurenta a bude toho viac na vyber. Ovsem to uz nebude pre mna, potrebujem dat do auta este tretiu autosedacku a to uz je problem aj pri vacsich autach.
Jsou to u toho Renaultu ale šikulové 😄 Tohle Clio odstranilo to jediné, co mi u civilního HB jaksi nesedělo... zadek.. Moc pěkné a velmi nadějné! :yes:
Kde ale musím dát :no: , to je pejorativní způsob, jakým se nejen na podobných serverech až příliš často píše o vozech ze země Galského kohouta.. věta typu: "Jaké motory a převodovky dostane nový vůz, Francouzi zatím nepotvrdili..." vypadá nevinně, ale bylo by to stejně psáno i v případě (dejme tomu) Opelu nebo Hondy? ..."Němci zatím nepotvrdili.... Japonci zatím nepotvrdili".... Sakra! Docela klidně by tam mohlo (a mělo) stát napříkla😜 ...u Renaultu zatím nepotvrdili.. Co to je za trendy?
:no:
Kde ale musím dát :no: , to je pejorativní způsob, jakým se nejen na podobných serverech až příliš často píše o vozech ze země Galského kohouta.. věta typu: "Jaké motory a převodovky dostane nový vůz, Francouzi zatím nepotvrdili..." vypadá nevinně, ale bylo by to stejně psáno i v případě (dejme tomu) Opelu nebo Hondy? ..."Němci zatím nepotvrdili.... Japonci zatím nepotvrdili".... Sakra! Docela klidně by tam mohlo (a mělo) stát napříkla😜 ...u Renaultu zatím nepotvrdili.. Co to je za trendy?
:no:
No ono stojí vůbec za úvahu, je-li např. aliance Renault-Nissan jen Francouzsko-Japonská, nebo GM jen Americký atd..
V době globalizace jsou všechny koncerny nadnárodní...Musel by redaktor napsat že Francouzi a Japonci neprozradili. Snad jen u VW nemám pochyb o hrdém národě patriotů, kteří zaměstnávají Turky jen na podřadné práce.Takže Německý koncern.
Jinak Clio v Evropě útočí na 1 příčce prodejnosti, tak toto je naprosto logický krok Renaultu. Navíc z té zmiňované trojice jednznačně nejhezčí,nejvychytanější. Když vidím na silnici Fabku II, je mi do smíchu. Když vidím Clio, ohlédnu se. Jen víc takových aut na naše přefabianované a přeoktávkované cesty.
GO Rendliku, go. :yes:
V době globalizace jsou všechny koncerny nadnárodní...Musel by redaktor napsat že Francouzi a Japonci neprozradili. Snad jen u VW nemám pochyb o hrdém národě patriotů, kteří zaměstnávají Turky jen na podřadné práce.Takže Německý koncern.
Jinak Clio v Evropě útočí na 1 příčce prodejnosti, tak toto je naprosto logický krok Renaultu. Navíc z té zmiňované trojice jednznačně nejhezčí,nejvychytanější. Když vidím na silnici Fabku II, je mi do smíchu. Když vidím Clio, ohlédnu se. Jen víc takových aut na naše přefabianované a přeoktávkované cesty.
GO Rendliku, go. :yes:
Renault udělal dobře,že v Brně ukázal Clio Grandtour Concept,
viděl jsem ho,je fakt dobrej :yes: A velmi zajímavá jistě bude i sériová varianta
viděl jsem ho,je fakt dobrej :yes: A velmi zajímavá jistě bude i sériová varianta
K dokonalosti ponuky renaultu uz chyba naozaj len MPV na baze Clia, aby mali cim konkurovat takym autam ako su Jazz, Meriva, Fusion. Modus je na to primaly a "spriateleny" NOTE nestaci...
Hale Claudie, nehaj tej ironie....
Sedni do Modusu a myslím že zjistíš, že není primalý.
Však Modus je nafouklý Clio. Nebo né?
Nic ve zlém, ale srovnávat Jazz, Merivu a Fusion s ..takové šeredky. :-!
Sedni do Modusu a myslím že zjistíš, že není primalý.
Však Modus je nafouklý Clio. Nebo né?
Nic ve zlém, ale srovnávat Jazz, Merivu a Fusion s ..takové šeredky. :-!
Jazz,Meriva a Fusion nesahá v designu Modusu ani po
kolena.Modus je designová lahůdka
kolena.Modus je designová lahůdka
No tady v Česku bych tak sebevědomě nemluvil. v těžkém područí masáže německých médií, tvařících se navenek jako objektivní České rádoby odborné plátky,navíc s přežitky, předsudky, převrácenými hodnotami z minulých dlouhých let a konzervatizmen v hlavách většiny občanů této země se nedomnívám, že ikdyby bezkokurenční produkt v celé Evropě vévodil v prodeji, tč, třeba CLIO, že to bude mít lehké a smete Fabku. Přece je to ten Českej klenotnéééé.
To že si za to Němčouři válejí pupky na jachtách...
Modus je nádhernej kus, žádné jiné auto takové ani podobné není.Ale...Kolich jich jezdí tady u nás?
To že si za to Němčouři válejí pupky na jachtách...
Modus je nádhernej kus, žádné jiné auto takové ani podobné není.Ale...Kolich jich jezdí tady u nás?
tak neblázni,lidi kupují auta podle toho,na co mají,co potřebují a ne podle reklamy...jak s autem souvisí jachta,nechápu >😁
Dobry dojem, aspon u mna sa v Moduse straca po nasadnuti a "omakani" pouzitych materialov. Je jasne, ze svoje zohrala ekologia a plasty z interieru su recyklovatelne. Modus je maly do tej miery, ze ho nemozem povazovat za MPV. Ma super priestor v kabine, ovsem od maleho MPV ocakavam aj nejaky kufor, takych 350-400 litrov, Modus ma smiesnych 158 litrov. Takze male MPV Renaultu urcite este chyba, dlzka okolo 4 m, trochu vacsi razvor ako ma modus, uz spominany kufor. Modus je skor trochu netypicky hatchback, nieco ako sucasny Colt. Pre sucasny Jazz, Merivu a Fusion nema konkurenta.
A ještě něco,Fabia combi(pokud ještě bude mít tu"úžasnou"úzkou
záď)se může bát o zákazníky,protože Clio Grandtour jí to nandá
záď)se může bát o zákazníky,protože Clio Grandtour jí to nandá
Nedělej si že života estetické peklo. Zejména v segmentu subkompaktů jsou modelové varianty v podobě combi důkazem (206 např.) že krása se dá zabít přilepením zadku. Harmonie stylu, krása a proporce, to vše v subkompaktech je zvěčněno jen a pouze v hatchbacku. A jestli je něco na Cliu krásné, pak je to jeho záď. Chceš kombi? No, asi máš potřebu vozit velký náklad. Kup si tedy důstojné velké kombi. V Česku máš dokonce možnost si koupit jen o třídu vyšší a neskutečně krásné, přitom i prostorné kombi z české produkce - totiž Octavii combi. Zanedlouho ovšem vyjede G5 Variant... Jinak samozřejmě pojem kombi, to je především doména střední třídy - Mondeo, Passat - Apoštol tvých snů... to jsou vozy prostorově takřka bez kompromisů, tedy ideální kombíky. Kombi totiž musí prostě mít svou délku. Na tom dokonale vydělává Octavia, která tak zúročuje své poměrně velké přesahy karoserie a v combi-mutaci tak působí velmi vyváženě. Jinak samozřejmě nelze než doporučit sourozence od VOLVO - totiž V70 (XC70)... tedy sourozence, kteří patří mezi nejstylovější kombi Evropy. Co dále? Z prémiovek jednoznačně AUDI - Jak A4, tak A6.
Hele, GTI, s tím koncernem už trochu brzdi,kdo chce Clio,tak koupí Clio a ne XC70,to přece nemyslíš vážně,ani s O2combi,otázka spíš zní,kde koupit,resp.jakou značku,aby i servis byl funkční a spolehlivý.Co je to za auto docela neřeším, sám za sebe určitě ne :-! Kdo řeší,je to jeho problém.
Co se týká koncernu, pak Apoštol ve Veriantu je opravdu dokonalá trefa. A A6 svojí hladkou a dokonalou karoserií dnes převálcovala jak MB-E tak BMW5... ani jeden kombík není hezčí. V přápadě A4 to platí také. To víme oba dva. Jasné, že kdo koupí Clio, nekoupi V70 (obráceně to platí také 😉 Přesto... mé přesvědčení je, že na tak malé platformě prostě combi nemůže vyniknout. Jako dokonale odstrašující příklad jsem dal nahoře 206 v kombi... to když jsem spatřil poprvé, šly na mě mrákoty. Jinak, pokud píšeš o tom servisu, máš můj jednoznačný souhlas. Do jisté míry tvoří totiž náhled na auto i zážitek vlastníka, při jeho koupi a následném servisování. Nemohu ovšem souhlasit s tím, že servis by byl určujícím při výběru auta... to semi zdá trochu ulítlé...
Je to méně ulítlé,než nekonečně milovat jednu značku,seč je to legitmní,nicméně je mi jedno i tohle,sám za sebe mám jasno,co příště kloupím,ale hlavně:nikonu nebudu vnucovat,aby koupil totéž,nicméně varovat před konkr.servisem Renault mohu.Je to o konkr.šlendriánu,nikoliv o automobilce, takže nepaušalizuji.Např. v Brně Lesné je Pokorný docela dobrý.
Ono totiž,auto může být i pozlacené,ale:minimálně 2 r,často 3,někdy 4 a už i 5/7 v rámci zachování záruky se musí jezdit do servisu a pokud vím,že jsou neschopní,je servis také kritériem při volbě vozu a klidně se určitému vozu lehce vyhnu.Auto koupíš za hodinu,plno keců,podávání rukou,ježdění po zadnici a jakmile vyjedeš z prodejny,jsi obtížný hmyz.Jednou lze chybovat,podruhé je to vlastní pitomost.Snad to chápeš i ty.Pokud ne,je mi to jedno. :-!
Ono totiž,auto může být i pozlacené,ale:minimálně 2 r,často 3,někdy 4 a už i 5/7 v rámci zachování záruky se musí jezdit do servisu a pokud vím,že jsou neschopní,je servis také kritériem při volbě vozu a klidně se určitému vozu lehce vyhnu.Auto koupíš za hodinu,plno keců,podávání rukou,ježdění po zadnici a jakmile vyjedeš z prodejny,jsi obtížný hmyz.Jednou lze chybovat,podruhé je to vlastní pitomost.Snad to chápeš i ty.Pokud ne,je mi to jedno. :-!
To je dobra rada koupit si misto clia combi octavii, V70, A4 nebo dokonce A6. Uz to prosimte prestan hulit. :-!
No, to si piš, že je to dobrá rada. Pokud máš něco třeba proti A6, tak to tu vypiš... ovšem, jestliže bys před A6 dokonce upřednostňoval Clio >😁 tak to mi to vypisovat nemusíš >😒]
Neco proti A6 opravdu mam. CENA je dost rozdilna oproti zminovanemu cliu combi. Radu "Kup si A6-ku misto clia" bych ocekaval nanejvys od desetileteho synka, co se snazi radit tatovi ve vyberu noveho vozu. :-!
Tak to pozor. Nežij v bludu, že každý, kdo jezdí v Cliu nemá na víc. Asi soudíš podle sebe, což je možná pochopitelné, ovšem nikoliv obecné. A6 je prémiový segment a tomu také odpovídá jeho cena. Tak to na světě prostě chodí. Ale, nejezdí jich tu málo, takže někdo na tu A6 vydělá. Vedle toho bych se vrátil ke své horní první větě - pokud nemáš na velké kombi, nedělej si ze života estetické peklo a kup si krásné Clio v hatchbacku.
Ani nevim ze se zname, nebo ze me znas ty. >😁 Já mám nejlepsi auto na svete, a to SLUZEBNI. Mimochodem Avensise. Kdybych si kupoval auto "za svy", napr. A6 bych si nikdy nekoupil. Sice by se mi libila, ale koupit si neco tak drahe a cemu klesa hodnota tak rychle, tomu rikam ekonomicky nesmysl.Chtel jsem ti jen taktne naznacit, ze srovnavat clio a auta z vyssi stredni tridy muze jen pako. Fakt nevim jak jinak ti to uz vysvetlit.
A ty jsi někde ode mně četl, že srovnávám Clio s A6 >😁 P.S. Nemít vlastní auto, a jezdit služebním... to musí být velmi smutné...
PS : Preco ?
Připadal bych si podivně... nafasovaný mobil, nafasovaně PDA, nafasované auto... tohle by mi tedy nesedělo vůbec. Ale chápu, že je to otázka pohledu.
Ja bych rekl ze mit sluzebni (pokud ho mas i k osobnimu uzivani) je velice dobre.
No, to já bych právě řekl, že ne. Pominu-li daňové souvislosti, pak skutečnost, že mi blahosklonně zaměstnavatel umožní užívat JEHO auto ke své potřebě... to bych asi netoleroval. Je to otázka pohledu na práci na sebe sama a na život vůbec, a samozřejmě je to i otázka vztahu - pokud se jedná o pracovní poměr, to je ta nejhorší možná varianta - hadr na holi. Pokud jde o obchodní vztah (člen představenstva např.) tam je ta role jaksi vyrovnaná... Ovšem obecně to nepovažuji za přínosné.
Co to tu zase meleš za ody na škodu a od kdy je Volvo V70 a XC70 sourozenec Kloktávky? Si upad ne? Zamysli se nad tím co tu bliješ za nesmysly. 8-s
tedy, vlastně Evropy - píši to od malých: Octavia, GOLF, Astra, Focus, V50, 407, Apoštol, Mondeo, Laguna, 159, A4, BMW3, MB-C, A6, A6 Allr., MB-E, BMW5, V70, XC70. P.S. Dotaz na závěr. Neví někdo, že by Fiat vyráběl kombi... >😁 A pokud bych měl vybrat nejvhodnější kombi z hlediska poměru ceny k užitným vlastnostem, z hlediska velikosti kombi obecně, z hlediska stylu a líbivosti karoserie, z hlediska kvality zpracovaní (to obzvláště), z hlediska kvality motorizace, z hlediska užitých materiálů, pak - VW Passat Variant 2,0 T, DSG. Tahle volba je dle mého názoru dnes volbou optimální.
Novy vyraz "Apoštol" >😁 >😁 >😁
To me tak rozesmalo, az jsem malem spadnul z kresla. Muzes mi prosimte vysvetlit jak jsi na to prisel?
To me tak rozesmalo, az jsem malem spadnul z kresla. Muzes mi prosimte vysvetlit jak jsi na to prisel?
to je asi něco kolem farářů,nebo tak nějak...možná auto pro faráře?Kostelové sbírky nepodléhají zdanění,takže by si na to z těch tabulkových platů mohli v poho naspořit, na prasata kombi :-!
Nový výraz? >😁 spad´jsi z višně, ne? >😒]
Z visne ne, jen z kresla. Porad jsi mi jeste ale neodpovedel. :-!
Zroute, ty si děláš srandu. Třetím rokem se tu skloňuje Apoštol zleva doprava a zpředu dozadu, ten pojem se dokonce objevil nedávno v tišteném motoristickém periodiku (na což jsem velmi hrdý 😉 ... no prostě... nějak to naprav 😄 😉 Nejspíš četbou starších diskuzí. To by ti mohlo otevřít tvé přivřené oči 😄 :yes:
Diskuze ctu sporadicky, ale tato me velice zaujala(tedy spise pobavila). A k tomu, ze tveho "Apostola" uvedli i v tistenem motoristickem periodiku z celeho srdce blahopreji. >😁 >😁 >😁
Fakt. A to si představ, že jsem to nevěděl - koupím si časopis, čtu a... najednou na mě vyskočí text - Apoštol... já spadl z křesla... 😄 poměrně milej pocit... 😄
jak se račte domnívati.... >😁
VW Passat Variant 2,0 T, DSG ? 😲 K dvojlitrovemu turbobenzinu sa nedava DSG "len obycajny" 6 st. automat. 😉
aha aha, mrknu se...
Ano, máš pravdu, koukal jsem a DSG se dává až do 3,2 Ten je za krásnou cenu 1,1 miliónu...
Focus, XC70 a V70 tam nepatří to jsou americké káry. Anebo tam zahrň i Avensis, ten je také anglickej
Tak tohle je na Zlatý ventilek... ani ti raději nepíši v jaké kategorii >😁 :yes:
Ty by jsi chlapce zaslouzi par pohlavku klicem na kola.. :-!
Tím chlapcem jsi mě až dojal, tohle mě tu vždycky rozněžní, Zroute >😁 Přál bych ti mě vidět... >😒]
Jasne, je ti urcite tak 40, 190 vyska, 95 kg, proste namakany charismaticky borec, co procestoval cely svet, vsude byl a vsechno zna. To ale mozna v tvych predstavach
Podle cetnosti tvych prispevku bych rekl ze jsi statni a zcela zbytecny zamestananec, kteryho platim ze svych dani, aby me misto prace prudil na tomto foru.
Chlapce, zeptej se svy sefovy, co ve volnem prekladu znamena "Volkswagen". Pak, az zjistis, ze jsi az dosud svuj zivot promlhal uctivanim falesneho boha, prisahej, ze se uz nikdy nedotknes klavesnice!
:-!
Podle cetnosti tvych prispevku bych rekl ze jsi statni a zcela zbytecny zamestananec, kteryho platim ze svych dani, aby me misto prace prudil na tomto foru.
Chlapce, zeptej se svy sefovy, co ve volnem prekladu znamena "Volkswagen". Pak, az zjistis, ze jsi az dosud svuj zivot promlhal uctivanim falesneho boha, prisahej, ze se uz nikdy nedotknes klavesnice!
:-!
>😒] Ten chlapec mě fakt dojímá. Nahoře ta čísla bych bral... >😒] ale vedle, snad jen ta výška je poměrně přesná... Zroute, ty vůbec na diskuzi střílíš dost šejdrem, jak jsem si všiml. Je znát, že je to zde tvá premiéra. Tak držím palce, ať ti písmenka padaj do kláves v tom správném pořadí 😉 :yes:
Ja jsem byl v tvem odhadu jeste dost hodny. Neprej si vedet, jak te otipoval kolega z kanclu.. Ale pis dal, baviem se tu skvele oba. A ver, ze se uz budu snazit psat pecliveji. Obcas mi nektery prst predbehne ty ostatni.. :-!
Copak se nelíbí? A co Saab 9-5, Vectra, made by GM?
Naopak, líbí se mi to natolik, že jsem tě zkopíroval do nominace na Zlatý ventilek za "větu roku" 😄 😉 v prosinci se k tomu vrátíme. Tak jako vloni. Co se týká Saabu 9-5 na toho jsem zapomněl :yes: to auto samozřejmě patří na vrchol. Vectra, bohužel dojíždí na (slušne řečeno) velmi skromný výraz 😄 proto jsem ji tam nezahrnul.
Děkuji za nominaci, pokud ten ventilek vyhraju, dostaneš ho ode mne jako dar, protože Ti něco uchází - když napíšeš že jsou to "kombi evropy" - co to znamená? Že jsou určena pro Evropu, prodávají se v Evropě, vyrábějí se na evropském území, jsou z evropských dílů, byla navržena (z větší části) v Evropě?
Že se ptám, stejně to vyhraje ten wagen, co ho vyrobili aby si češi měli do čeho montovat přepážku 😄
Že se ptám, stejně to vyhraje ten wagen, co ho vyrobili aby si češi měli do čeho montovat přepážku 😄
Vypadá to, že nejsi čech ani z Čech...
Ale ano, ti češi manažeři co za 19 procent prodali smysl kombi aut, ne Češi, co občas sklápí sedačky...
Tak já mám na krysí klece velmi ustálený názor, ale tohle není přece doména VW, vždyť na tom tu jede už i BMW1 😄
Samozřejmě na této vlně jedou všichni kdo chtějí uspět v ČR. Nejvíce je to vidět na O2. Já viděl i Opla Agilu >😁 s přepážkou. Ale na to aby Passat vyhrál trofej vůdce třídy kombi, na to vidím příliš záporů - drahý servis (což je chyba zvláště u motorů kde se váha vzduchu mění častěji než olej), velká počáteční investice, byť jest dle některých vyvážena prodejní cenou, přitažlivost chmatáků v ČR. A daly by se najít i další. Nic co by přispělo k dobré user e😜erience, bohužel, neboť elegantní je (minimálně záď).
Fiat kombi samozřejmě dělá - Stilo MW 😉 Na evropskou konkurenci už samozřejmě nestačí (stejně jako Octavia Tour), ale nenáročného řidiče hledajícího prostorné auto za rozumné peníze ještě může oslovit... Doufám, že Bravo combi přijde co nevidět...
Aha... no, takže dnes je možné od Fiatu koupit v kombi jen nižší střední výběhový model... tos raději ani neměl psát 😄 to ti fiaťáci těžko prominou. :yes:
Snad prominou jasně je tady Croma ale to je trochu mimo kategorie.Ale zase dělá krásné MPV jako je Multipla i když před Facelitem byla hezčí aspon pro mě.
MPV snad ještě není kombi 😉 Ta Croma... to je problém, co. Snad všichni jsme čekali, že tak nějak otevře novej segment, něco mezi vyšším kombi a nižším MPV 😄 a ono nic... vůůůbec nic. Přitom já sám ji tu velmi velebil. No... nezdařilo se. Příliš unylá...
Stejně jako Signum nebo Avantime - předběhli svou dobu, v EU není dost zákazníků pro takový individualismus.
Tak to se mýlíš. Avantime, ten předběhl leda tak sebe. Signum, až na designové nezvládnutí zadního okna je to lepší, co Opel v posledních 5i létech nabízí...
Avantime, stejně jako Signum, jsou nebo spíš byli komerčně neúspěšní. Neříkám jestli technicky - dnes jsou na tom asi všechna auta dobře. Croma je velmi pohodlná, Avantime je kombinace MPV, kupé a kabria, Signum otevíral stejnou třídu spolu s Vel Satisem. Ale neříkej mi že jsou úspěšní, to ne. Jinak Signum prý končí.
No tak kromě Stila MW je ještě u Fiatu Croma, což teda není klasické kombi, ale minimálně dobrou přístupností zavazadlového prostoru se combi blíží (a ono když má auto kufr přes 500l tak o tu přístupnost a využitelnost už jde víc než o nějaké litry navíc...). A na tom, že Stilo MW je výběhový model nevidím nic tragického, však se snad brzo dočká náhrady... VW má taky v nabídce přestárlé POLO a nikdo z toho nedělá vědu...
Docela by mě zajímalo jak si vede Croma v prodejích.
Mě se snad zbláznil počítač, nebo se zblaáznil někdo jiný.
Pane GTI, malinko se Ti připomenu. Ten, kdo má krátkou paměť, ať nečte.
Že píšeš hovadiny ví skoro každý.Že překrucuješ fakta taky.
Že podsouváš polopravdy a manipuluješ také.Že ale Tvé příspěvky nejsou k věci, všiml si někdo?
Tady je řeč o Renaultu Clio, víme? Taky Gti stále čekám, jak do 1 minuty potkám Seat, nedaří se několik dlouhýchh měsíců.
Pořád jenom plkáš, hraješ si na chytrého, který je spíš blbý než navedený. Stále plná ústa jakéhosi apoštola, Passata, sterilního, nicneříkajícího toho oplechovaného čtyřkoláka bez tváře, (máš asi těžký život a docela jednotvárné sny mj.).
Ale vyjádřit se odborně, nebo třeba i laicky o velmi zadřilém novém Cliu, opomenout jeho dominatní postavení v prodeji v rámci Evropy je Tvůj trapný záměr z pravdy udělat lež a naopak. Ty jsi takový automobilový Václav Klaus. Navh huj, uvnitř fuj. :no:
Pane GTI, malinko se Ti připomenu. Ten, kdo má krátkou paměť, ať nečte.
Že píšeš hovadiny ví skoro každý.Že překrucuješ fakta taky.
Že podsouváš polopravdy a manipuluješ také.Že ale Tvé příspěvky nejsou k věci, všiml si někdo?
Tady je řeč o Renaultu Clio, víme? Taky Gti stále čekám, jak do 1 minuty potkám Seat, nedaří se několik dlouhýchh měsíců.
Pořád jenom plkáš, hraješ si na chytrého, který je spíš blbý než navedený. Stále plná ústa jakéhosi apoštola, Passata, sterilního, nicneříkajícího toho oplechovaného čtyřkoláka bez tváře, (máš asi těžký život a docela jednotvárné sny mj.).
Ale vyjádřit se odborně, nebo třeba i laicky o velmi zadřilém novém Cliu, opomenout jeho dominatní postavení v prodeji v rámci Evropy je Tvůj trapný záměr z pravdy udělat lež a naopak. Ty jsi takový automobilový Václav Klaus. Navh huj, uvnitř fuj. :no:
Ozzy, že má diskutér tvého kalibru na presidenta České republiky názor, který prezentuješ, to mě vůbec nepřekvapuje. A v tomto kontextu jsem vlastně potěšen, že tě neinspiruji ani já. Mimochodem, ve svém příspěvku jsi použil několik slov, které tě v mých očích dokonale degradují. Nestojíš mi ani za to, abych s tebou zahájil doiskuzi o tom Cliu. Vrať se, Ozzy, do své oblíbené putyky, setři pěnu a pokračuj ve své životní jízdě. Tvé bahenní milieu není mým světem :no: :no: :no:
Ty jsi mi Gti ale pěkně mimo.
Vzhledem k tomu, že se mé oči s Tvými nikdy nepotkali, tak nemohu než opět konstatovat cosi o lži a pravdě. Pravda je ale pro Tebe zřejmě pojmem pomíjivým. Ostatně jako celá řada dalších faktů. Nicméně jsem zaznamenal jeden velmi důležitý a pro mou osobu pozitivní signál. Totiž, že jsem aspoň někdy měl jakýsi, blíže neurčený kredit u Tebe.
V opačném případě tomu tak však NIKDY nebylo. A to jen proto, že pateticky dokola hraješ jednu písničku. A mě to připomíná staré pořádky, kterých mám plné zuby. Vidíš, záměrně nepíšu v tvých očích. Ona pravda stejně jednou vyleze, neboj.
Jinak čekám od Tebe Gti nějaký velmi vtipný,zasvěcený a objektivní komentář na téma CLIO vs. Fabia. Dík.
PS: S tou putikou Tě zklamu Gti. Samá voda. Dokonale si tě vodim. Jak si starej, tak si.....
>😁
Vzhledem k tomu, že se mé oči s Tvými nikdy nepotkali, tak nemohu než opět konstatovat cosi o lži a pravdě. Pravda je ale pro Tebe zřejmě pojmem pomíjivým. Ostatně jako celá řada dalších faktů. Nicméně jsem zaznamenal jeden velmi důležitý a pro mou osobu pozitivní signál. Totiž, že jsem aspoň někdy měl jakýsi, blíže neurčený kredit u Tebe.
V opačném případě tomu tak však NIKDY nebylo. A to jen proto, že pateticky dokola hraješ jednu písničku. A mě to připomíná staré pořádky, kterých mám plné zuby. Vidíš, záměrně nepíšu v tvých očích. Ona pravda stejně jednou vyleze, neboj.
Jinak čekám od Tebe Gti nějaký velmi vtipný,zasvěcený a objektivní komentář na téma CLIO vs. Fabia. Dík.
PS: S tou putikou Tě zklamu Gti. Samá voda. Dokonale si tě vodim. Jak si starej, tak si.....
>😁
OZZY, napadlo te nekdy, proc GTI nema na moje.auto.cz zadny vuz? Kluk z vekeho sveta, ktery by si nevzal sluzebni auto kvuli tomu, ze by to pro nej bylo potupny.. Ktery by ani nemohl byt zamestnanec, protoze by se citil jako hadr na holi.. Maximalne by mohl byt clenem predstavenstva.. (Nevymyslim si, sam to psal o par prispevku vyse.) To bude asi kvuli tomu, ze jezdi maximalne tak tramvaji a nekdy i busem. O autech jen sni a placa blbosti na netu. Jednou se v testu svezl golfem a od te doby muze tvrdit, ze nic lepsiho nezna a ani nemusi lhat. >😁
Tak co mily chlapce GTI, trefil jsem se?
Tak co mily chlapce GTI, trefil jsem se?
No, musím tě zklamat. A to hodně 😄 Tohle mě vždycky fascinuje, jak si někdo potřebuje uklidnit pošramocenou dušičku tím, že prostě potřebuje vidět GTIho jako nějakého mladého, nemajetného chudáčka na umělé výživě. Když tak mi vysvětli, jak k takovýmhle pitomínám můžeš dospět. Ale jestli je to pro tebe životně důležité, představuj si mě jako bezdomovce, co pod jedním z oblouků Karlova mostu mlátí do klávesnice PC své sny... P.S. Nepřekrucuj prosím má slova. Umím si představit, že bych byl zaměstnanec, (za sebe píši, že jím naštěstí být nemusím) ale tohle jsem psal v kontextu služebního vozu... To cos teď předvedl Zroute je velmi slabé a velmi malé...
Tak proc me neohromis a nezverejnis na moje.auto.cz vsechny kousky ze sve garaze? To by jiste potesilo nejen me. Posramocenou dusi zatim nastesti nemam.
Něco za tím musí být, že tě tolik zajímá můj majetek... Já tě tu ovšem přece nechci ohromovat svým majetkem a už vůbec tě jím nechci těšit. Nebo ty snad chceš zde někoho svým majetkem ohromovat či těšit?
Nech ho být, byla by tu nuda. Tady ty diskuze nejsou o odbornosti.
Někdo rád holky, někdo vdolky, někdo koncerny a bibli.
Někdo je přes čísla, někdo přes emoce.
Před mnoha lety si nemohli přijít na jméno fanoušci dvou táborů, jeden za Eurotel a druhý za Paegas. Dnes je to tady v bleděmodrém, pravda je stejně jinde ("Russian kompónents, Emerikan kompónents, ól ár mejd in Taiwan" ) 😄
Někdo rád holky, někdo vdolky, někdo koncerny a bibli.
Někdo je přes čísla, někdo přes emoce.
Před mnoha lety si nemohli přijít na jméno fanoušci dvou táborů, jeden za Eurotel a druhý za Paegas. Dnes je to tady v bleděmodrém, pravda je stejně jinde ("Russian kompónents, Emerikan kompónents, ól ár mejd in Taiwan" ) 😄
Překrucuje?? Asi tady dost lidí neumí číst. Nebo čtou GTI stylem, prolétnout prvních pár vět a hned reagovat. A pak se člověk dočítá pěkné výkřiky.
Pokud jsem příspěvek GTIho správně pochopil...Chtěl jen říct, že pokud má design kombi vyniknou, pak musí mít vůz správnou délku. Což Clio nebo jmenovaná 206, prostě nemají. A chceš-li tedy kombi, sháníš určitě i praktický a prostorný vůz, který ti nabídne třeba Škoda se svou Octavií nebo Audi A6 Avant.
Přečti si tedy jeho příspěvky znovu, o srovnání A6 s Cliem nepadlo ani slovo.
:no:
Pokud jsem příspěvek GTIho správně pochopil...Chtěl jen říct, že pokud má design kombi vyniknou, pak musí mít vůz správnou délku. Což Clio nebo jmenovaná 206, prostě nemají. A chceš-li tedy kombi, sháníš určitě i praktický a prostorný vůz, který ti nabídne třeba Škoda se svou Octavií nebo Audi A6 Avant.
Přečti si tedy jeho příspěvky znovu, o srovnání A6 s Cliem nepadlo ani slovo.
:no:
Vsadím se, že až vyjede Fabia kombi, tak nám tady nad ní bude mastrubovat jak je super a bůhvíco,tam mu délka vadit nebude. Uvádět zrovna Škodu Octaviu jako prostorný vůz bych si netroufl(s výjimkou kufru) velikostí interiéru bude na tom stejně jako to Clio a nebo Peugeot 207 SW, holt hřeší na malej rozvor, např. zrovna Clio má totožný rozvor s Octavií
Chlape, o velikosti interieru Octavie II bys nemohl tohle tvrdit, kdyby jsi se s ni nekdy svezl. Tady jsi hodne prestrelil.
S tím rozvorem je to omyl. Už jsem o tom jednou psal. Bylo to v diskusi o novém Bravu. Někdo vykřikoval, že díky rozvoru většímu než Octavia bude i mnohem prostornější. Bohužel čísla mluví za vše.
Clio vs. Octavia rozvor 2575/2578, podélný prostor vzadu min/max 570 / 800 //820 / 910, délka sedáku vzadu 450/500.
A jak je na tom nové Bravo rozvor 2600, podélný prostor vzadu min/max 620 / 830, délka sedáku vzadu 520.
Seš si ještě jistý, že podle rozvoru se dá hodnotit prostornost ve voze? Octavie je na tom s prostorností v podélném směr jen o něco hůře než Passat.
Clio vs. Octavia rozvor 2575/2578, podélný prostor vzadu min/max 570 / 800 //820 / 910, délka sedáku vzadu 450/500.
A jak je na tom nové Bravo rozvor 2600, podélný prostor vzadu min/max 620 / 830, délka sedáku vzadu 520.
Seš si ještě jistý, že podle rozvoru se dá hodnotit prostornost ve voze? Octavie je na tom s prostorností v podélném směr jen o něco hůře než Passat.
Baracudo čísla to jsou pěkný ale čísla nejsou všechno například, toyota yaris má podélný prostor vzadu 670-910 a díky polohovatelnému opěradlu se mě tam sedí líp než v Octávce samo, že sedadla nejsou tak kvalitní ale prostorově skvělé, jinak správně je u renaultu Clio 580-810 😄, prostě pocitově sám za sebe říkám, že ve velikosti interiéru nevidím zásadní rozdíl mezi Octavii a např. tím Cliem
Za sebe můžu říct, že se 190 cm nemám v O2 problém s prostorností vzadu. S Cliem se opravdu nedá srovnávat, dozadu se taky celkem v pohodě sednu, ale O2 je mnohem vzdušnější, prostě vůz o třídu výš.
To ti nevěřím sám má taky skoro 190 presně 189 ale že by to vzadu byla taková pohoda jak říkáš, ne ne to fakt není. Netvrdím, že Octavia není o třídu výš ale rozdíly mezi třídama se znatelně zmenšují toť vše.
Ještě dodatek, tak když jsme u těch čísel tak výška nad sedadlem - vzadu (mm): Octavia 930 x Clio 940 to samý Yaris, GP 950 hmm
Výška v tomto případě není až tak důležitá, málokdo sedí vzadu vzpřímeně. Například Peugeot 407 má vzadu "jen" 910 mm nad sedlem a nemám s tím problém, hlavou se stropu rozhodně nedotýkám. Takže výška 930 či dokence 950 už prostě není rozhodující.
Vrátím se ale zpět k prostornosti v podélném směru, kde Octavie jasně předčí Clio i Bravo. Zde prostě není co řešit.
O2/Cli👋Bravo -min 820/570/620 a max 910/800/830 mluví za vše.
Vrátím se ale zpět k prostornosti v podélném směru, kde Octavie jasně předčí Clio i Bravo. Zde prostě není co řešit.
O2/Cli👋Bravo -min 820/570/620 a max 910/800/830 mluví za vše.
Tohle od tebe není fér. A samozřejmě píšeš nesmysl. Nahoře totiž píši, že kombi v segmentu malé vozy je pro mne esteticky nepřijatelná variace. To platí napříč spektra.
Pozorne jsem si jeste jednou precetl GTI-ho clanek. Primo tam rika, aby si lide co chteji kombi koupili A6, Pasika apod. O delce nic. Cituji: "Chceš kombi? No, asi máš potřebu vozit velký náklad. Kup si tedy důstojné velké kombi..." Proc po silnici nejezdi sama velka a "lepsi" kombi? Je to kvuli cene. Kazdy proste na Pasika ani na Octavii nema. GTI sice vyse pise ze ne, ale asi to je tim, ze ma tak nadstandardni prijmy, ze pri koupi svych novych vozu finance vubec neresi. Jinak si to nedokazu vysvetlit. Penize jsou vzdy az na prvnim miste. To podle mne plati u drtive vetsiny lidi kupujicich si auto.
Pokud bude nové Clio kombi stejný prostorový "zázrak" jako nová 207 SW u níž objem zavazadelníku činí pouhých 337 litrů, pak je opravdu výhodnější koupí OII liftback. Tohle nové kombi opravdu nebude o litrech v kufru, spíše o stylu. A tak po něm s největší pravděpodobností nesáhnou lidé prahnoucí po malém kombi, ale mající hluboko do kapsy. Takový berou Logan MCV.
Nepřekrucuj má slova. Jistě, že tam píši, že kombi má mít náležitý rozměr, tedy délku... Co se týká peněz... jistě, je vždycky více těch, co počítat musí více, než by chtěli. A je dobře ovšem vědět, že je dnes už naštěstí i hodně těch, kteří to zas tak u zdi brát nemusí... Abych to tedy vrátil ke kombi - můj názor je, že než hru na kombi, pak bych si ho nekoupil. Jinak tedy - kombi menší než z nižší střední dost dobře nechápu. A to i esteticky.
Je třeba pochopit, že kombíky v B segmentu jsou úlitbou nižší koupěschopnosti východní části Evropy. Ani Renault, ani Peugeot nebo Fabia v kombíku nejsou primárně určeny pro bohaté země. U nás tato auta plní roli rodinného vozu, parametry na to ale nemají. Takhle vnímám dnešní úsměvný souboj Clio vs A6. B segment prostě není plnohodnotný rodinný vůz.
To bych zas až tak netvrdil, že nejsou primárně určeny pro bohaté země, ono totiž i na západě existují lidé bohatí a chudí. A pro mladou rodinu se dvěma malými dětmi takovej kombík segmentu B klidně může pohodově plnit roli rodinného auta.
Rodinné auto je (alespoň podle mého) takové, ve kterém čtyři lidé a hromada bagáže pohodlně absolvují cestu na dovolenou. Ve Fábce to jistě lze, ale nebude to pohodlné.
Docela zvláštní definice rodinného auta ale proč ne. Každej to vidíme trochu jinak. Spíš jsem si vzpomněl jak před xx lety jsme jeli na dovolenou do Chorvatska v 5 dospělích v krátké Felicii napakovaní až po střechu, silnici jsme stírali zástěrkama a máš pravdu že pohodlný to moc nebylo, ale naštěstí s náma jeli i nějaký holky a tos měl vidět jak pohodlí šlo stranou a my se málem rvali o to kdo bude sedět vzadu uprostřed 😄
>😁 No jo, ale vy jste tam na ty rodiny teprve asi zadělávali, ne? 😉 Myslím ovšem, že milic to napsal správně - jde o pohodlnou jízdu dvou dospělých a dvou dětí na dovolenou, to jest se zavazadly. A tohle už Octavia splní s přehledem.
Těd jsem přijel z chorvatska jel jsem Fábií combi 2dospělý a dítě a kufr mě v poho stačil ovšem nejsem magor co sebou tahá 6balíků vod 10mlík a pod. dřív jsem měl vetší auto a dost jsem se Fabky bál ale kufr stačí akorát vzadu je to fakt pro 2 malý děti.Ale pro mladou rodinku to stačí zrovna tak jako připravované Clio které je určitě hezčí.Jo a ta fabka je služební já bych pravda radši šel do větší 2-3roky starší ojetiny.
Kdysi pře léty jsem ještě jako dítě s rodiči jel do Jugoslávie v Š120. Ještě lépe na tom byl strýček, který s manželkou a dvěma syny tu cestu absolvoval ve Fiatu 850. Jiná doba ... a tenkrát se ještě vozily stany a proviant na 14 dní. 😄
Ako som pri PEUGEOT 207SW napísal. Nebude jediným konkurentom.Veď načo by potom dali taký "komzervatívny" koncept...