Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Clio GrandTour se dostane do výroby

Miro Mihalik
Diskuze (140)
Studie sportovního kombi shooting brake, odvozená z nového Clia, se dočká sériové podoby. Pět dveří je téměř jistých a možná, že se dočkáme i třídveřové varianty.

Renault bude poprvé vyrábět Clio i v provedení kombi, hlásí německý magazín auto motor und sport. Potvrzuje se tím domněnka, kterou Francouzi vyvolali po prezentaci studie Clio Grand Tour Concept .

Informaci, že „již brzo“ půjde do sériové výroby automobil prezentovaný na ženevském autosalonu, potvrdil mluvčí značky ve slovinské Lublani a psali jsme o tom také my, v článku Spy Photos: Renault Clio kombi.

O přesném termínu, nebo alespoň časovém horizontu, nepadlo ani slovo. Z kruhů blízkých automobilce ovšem prosákly zprávy, že vůz by měl být v prodeji v pětidveřové, ale pravděpodobně také v třídveřové verzi a celkové rozměry jsou takřka identické s Renaultem Clio Grand Tour Concept.

Ten měl délku 4,2 m, chlubil se 430litrovým kufrem a po sklopení sedaček až 1,7 m dlouhou ložnou plochou. Jako dvoumístné kombi-kupé dokázalo pojmout zavazadla o objemu 1275 litrů (Fabia Combi 426/1225 l, nový Peugeot 207 SW 337/1258 l). Jaké motory a převodovky dostane nový vůz, Francouzi zatím nepotvrdili.

t

Miro Mihalik
Diskuze (140)
15. 6. 2007 07:00
Re: vynikající koncept,těším se na sériovku
Dobry dojem, aspon u mna sa v Moduse straca po nasadnuti a "omakani" pouzitych materialov. Je jasne, ze svoje zohrala ekologia a plasty z interieru su recyklovatelne. Modus je maly do tej miery, ze ho nemozem povazovat za MPV. Ma super priestor v kabine, ovsem od maleho MPV ocakavam aj nejaky kufor, takych 350-400 litrov, Modus ma smiesnych 158 litrov. Takze male MPV Renaultu urcite este chyba, dlzka okolo 4 m, trochu vacsi razvor ako ma modus, uz spominany kufor. Modus je skor trochu netypicky hatchback, nieco ako sucasny Colt. Pre sucasny Jazz, Merivu a Fusion nema konkurenta.
14. 6. 2007 09:10
Re: ClLIOvs A6
Výška v tomto případě není až tak důležitá, málokdo sedí vzadu vzpřímeně. Například Peugeot 407 má vzadu "jen" 910 mm nad sedlem a nemám s tím problém, hlavou se stropu rozhodně nedotýkám. Takže výška 930 či dokence 950 už prostě není rozhodující.
Vrátím se ale zpět k prostornosti v podélném směru, kde Octavie jasně předčí Clio i Bravo. Zde prostě není co řešit.
O2/Clio/Bravo -min 820/570/620 a max 910/800/830 mluví za vše.
14. 6. 2007 08:45
Re: ClLIOvs A6
Něco za tím musí být, že tě tolik zajímá můj majetek... Já tě tu ovšem přece nechci ohromovat svým majetkem a už vůbec tě jím nechci těšit. Nebo ty snad chceš zde někoho svým majetkem ohromovat či těšit?
14. 6. 2007 07:16
Re: Koncept slusnej,
Chces definiciu? Nacal som to. Mlada rodina (povacsine) potrebuje spolahlive auto, so slusnym kufrom a nizkymi prevadzkovymi nakladmi, do ktoreho sa vojdu dve dospele osoby a dve deti v autosedackach dozadu (plus kocik do kufra). Za slusnu cenu, aby si pripadne este mohli zabezpecit slusne byvanie. Na to je fabia combi ako stvorena, plusom je, ze dostane konkurenta a bude toho viac na vyber. Ovsem to uz nebude pre mna, potrebujem dat do auta este tretiu autosedacku a to uz je problem aj pri vacsich autach.
Avatar - sparrow1
13. 6. 2007 22:16
Re: ClLIOvs A6
Těd jsem přijel z chorvatska jel jsem Fábií combi 2dospělý a dítě a kufr mě v poho stačil ovšem nejsem magor co sebou tahá 6balíků vod 10mlík a pod. dřív jsem měl vetší auto a dost jsem se Fabky bál ale kufr stačí akorát vzadu je to fakt pro 2 malý děti.Ale pro mladou rodinku to stačí zrovna tak jako připravované Clio které je určitě hezčí.Jo a ta fabka je služební já bych pravda radši šel do větší 2-3roky starší ojetiny.