Novinky
Konecne ... 1,5ka 85 kw atmo s manualom tu bude zaujimavou alternativou... no som zvedavy na ceny... za nejakych 16-17 tisic eur to bude kupitelne
@3_diamanty Vůbec ne, bude to lemra líná.
@3_diamanty nemyslím si,že za 16-17tisíc euro to bude hit.
To skôr číňania stlačia cenu hybridu (hoc štátnymi dotáciami doma) aby sa presadili na trhu.
Spalovák by musel klesnúť po 15 tisíc aby to ľudia akceptovalu.
To skôr číňania stlačia cenu hybridu (hoc štátnymi dotáciami doma) aby sa presadili na trhu.
Spalovák by musel klesnúť po 15 tisíc aby to ľudia akceptovalu.
@3_diamanty
Tak optimistický bych nebyl, pokud bude za uvedenou cenu. Vzhledem k ceně MG ZS jsem čekal cenu pod 400 000. Ovšem to se asi konat nebude. Ty bys do něj šel za 400 000 - 420 000šel? Já tedy ne.
Tak optimistický bych nebyl, pokud bude za uvedenou cenu. Vzhledem k ceně MG ZS jsem čekal cenu pod 400 000. Ovšem to se asi konat nebude. Ty bys do něj šel za 400 000 - 420 000šel? Já tedy ne.
@3_diamanty Topper , to by cena musela za číňana být pod 400 tisíc..a navíc ani nevypadá extra dobře. Nová Fabia je designem jiná liga. Ale ta 1.5 může být lákavá..
fabka lemra 1.0mpi 59kW stoji 400k
1.0tsi 70kW za 430k
1.0tsi 85kW se slusnou vybavou 480k
ta zrychluje za neco malo pres 9sec, o tom se atmosfere s timhle vykonem muze jenom zdat
turbo motor pro normalni jezdeni je mnohem prijemnejsi
jen blazen pujde do chinskyho zmetka, to i slabsi fabka 1.0tsi/70kW za 430k je lepsi volba
1.0tsi 70kW za 430k
1.0tsi 85kW se slusnou vybavou 480k
ta zrychluje za neco malo pres 9sec, o tom se atmosfere s timhle vykonem muze jenom zdat
turbo motor pro normalni jezdeni je mnohem prijemnejsi
jen blazen pujde do chinskyho zmetka, to i slabsi fabka 1.0tsi/70kW za 430k je lepsi volba
@topten Konkurence MG je hlavně Sandero a to je v základu o 100tis Kč níže. Kdo půjde do Fabie/Pola/Ibizy, MG zvažovat nebude 😄 Viz Hybrid s prodanými 125ks za rok 2024...
@ericn
jestli to ma stat 440k ...
scala 70kW stoji 460k
85kW 480k
a to je uplne jina liga
jestli to ma stat 440k ...
scala 70kW stoji 460k
85kW 480k
a to je uplne jina liga
@topten Scala je jiná liga, větší auto, tu sem nepleť. MG3 je malé auto, velikost Sandero, Fabia, Yaris... Musí zaujmout cenou aby se chytil, to se Hybridu moc nepovedlo...
@topten
Naprostý souhlas, ovšem 124 kusů hybridů za loňský rok není úplně špatné.
Jinak Fabii 1,0MPI koupíš za 365 000 a TSI 70kW za 400 000. Vše ovšem akční nabídka.
Naprostý souhlas, ovšem 124 kusů hybridů za loňský rok není úplně špatné.
Jinak Fabii 1,0MPI koupíš za 365 000 a TSI 70kW za 400 000. Vše ovšem akční nabídka.
@ericn
o malo vetsi
porad to je maly auto
mnohem vyuzitelnejsi
s nizsi spotrebou a vetsim komfortem
za srovnatelnou cenu
o malo vetsi
porad to je maly auto
mnohem vyuzitelnejsi
s nizsi spotrebou a vetsim komfortem
za srovnatelnou cenu
@topten Není vše jen o pořizovací ceně. Napadlo tě, jaký asi ten Číňan bude mít propad hodnoty, až bys ho jednou jako ojetinu prodávál?!
Hybridy a Číňany zásadně nebrat! 🙂
To si robia srandu? Kto uz by si to za tu cenu kupil?
Suzuki Swift zacina nieco nad 16 tisic. Japonska, desatrociami overena kvalita, trvacnost, bezporuchovost, nenarocnost na udrzbu a servis, dostatocny pocet servisov a hlavne nahradych dielov (aj lacnejsich z druhovyroby), velky pocet predanych aut (neskor budu k dispozicii na vrakoviskach na nahradne diely). A nezabudajme na vysoku zostatkovu cenu pri neskorsom predaji.
Cinske nezname autíčko bez historie (nemylit si s povodne anglickou znackou MG), bez servisu, bez dostupnosti nahradnych dielov. Nikto nevie, ci o rok nezhrdzavie, ci sa budu dat zatvarat dvere, ci dokaze najazdit cinsky motorcek aspon 50 tisic kilometrov bez generalky (mal som cinsku retazovu pilu - nikdy viac).
Keby stalo polovicu, teda 8 tisic eur, ani by som len o kupe neuvazoval. Do takeho rizika by som nesiel. Musel by byt vyrazne lacnejsi, pretoze za 8 tisic eurovy rozdiel mam moznost kupit Swift.
Cena jazdenky sa bude priblizovat k nule hned po kupe, kto by to neskor chcel?
Pre cinske priblizovadlo bez nejakej bezpecnosti pasazierov a bez crashtestov by mohlo zacinat okolo 3 tisic eur. Mozno by sa na to niekto ulakomil.
Ale normalny clovek, s aspon minimalnymi predpokladmi na zdravy sedliacky rozum a s pudom sebazachovy predsa ani cinsku hi-fi vezu alebo ruske digitalky nikdy nekupi.
Preco by mal co len rozmyslat o takomto vozitku? Ved ma za podobnu cenu k dispozicii uplne ine, zavedene znacky, tak asi neskoci so zaviazanymi ocami do uplneho neznama....
Suzuki Swift zacina nieco nad 16 tisic. Japonska, desatrociami overena kvalita, trvacnost, bezporuchovost, nenarocnost na udrzbu a servis, dostatocny pocet servisov a hlavne nahradych dielov (aj lacnejsich z druhovyroby), velky pocet predanych aut (neskor budu k dispozicii na vrakoviskach na nahradne diely). A nezabudajme na vysoku zostatkovu cenu pri neskorsom predaji.
Cinske nezname autíčko bez historie (nemylit si s povodne anglickou znackou MG), bez servisu, bez dostupnosti nahradnych dielov. Nikto nevie, ci o rok nezhrdzavie, ci sa budu dat zatvarat dvere, ci dokaze najazdit cinsky motorcek aspon 50 tisic kilometrov bez generalky (mal som cinsku retazovu pilu - nikdy viac).
Keby stalo polovicu, teda 8 tisic eur, ani by som len o kupe neuvazoval. Do takeho rizika by som nesiel. Musel by byt vyrazne lacnejsi, pretoze za 8 tisic eurovy rozdiel mam moznost kupit Swift.
Cena jazdenky sa bude priblizovat k nule hned po kupe, kto by to neskor chcel?
Pre cinske priblizovadlo bez nejakej bezpecnosti pasazierov a bez crashtestov by mohlo zacinat okolo 3 tisic eur. Mozno by sa na to niekto ulakomil.
Ale normalny clovek, s aspon minimalnymi predpokladmi na zdravy sedliacky rozum a s pudom sebazachovy predsa ani cinsku hi-fi vezu alebo ruske digitalky nikdy nekupi.
Preco by mal co len rozmyslat o takomto vozitku? Ved ma za podobnu cenu k dispozicii uplne ine, zavedene znacky, tak asi neskoci so zaviazanymi ocami do uplneho neznama....
@Rene Adamcik Velmi rozumné názory! Číňany prostě zásadně nebrat!!! Hanbou bych se propadl, kdybych s takovým komoušským krámem někam přijel!
@Rene Adamcik presne tak...v Kitaji sa musia pukať smiechom, v EU predávajú ich auté oveľa drahšie ako doma a blbci kúpia za rovnakú cenu ako EU autá, pritom zachvíľu si nás Kitaj všetkých kúpi...Ale áno môžme si zato sami... pradón naše úžasné vedenie EÚ...
@Rene Adamcik
V podstate suhlasim, ale MG na svojich autach ukazuje, ze dodatocny antikorozny nastrek spodku je lepsi nez pri Korejcoch a Japoncoch, alebo PSA a maju aj vosk v dutinach. Tak isto plechy su pozinkovane a hrubka laku je +- v priemere.
Nechcem si tu Cinske veci zastavat, ale koroziu by som pri takto prevedenych modeloch vypustil so zoznamu.
A asi aj spalovak, 1.5MPI najazdi bez problemu 200kkm, nemyslim ze tam maju na com usetrit pri konstrukcii.
V podstate suhlasim, ale MG na svojich autach ukazuje, ze dodatocny antikorozny nastrek spodku je lepsi nez pri Korejcoch a Japoncoch, alebo PSA a maju aj vosk v dutinach. Tak isto plechy su pozinkovane a hrubka laku je +- v priemere.
Nechcem si tu Cinske veci zastavat, ale koroziu by som pri takto prevedenych modeloch vypustil so zoznamu.
A asi aj spalovak, 1.5MPI najazdi bez problemu 200kkm, nemyslim ze tam maju na com usetrit pri konstrukcii.
Tri clanky na hlavni strance i cinskych agresorech... stali jste se soucasti invazni skupiny vedome?
Proč jsou zde pořád, jak mor, články o verglech z Číny? Ať si je nechají. Máme zde dost našich výrobců, co živí naše lidi i s jejich mzdami, pochopitelně. Což auto z Číny nezaplatí.
@Petr 1978
Tak ať místní výrobci se snazi, aby lidi vůbec neuvazovali o těchto "verglech". Kdyz nabízejí stejný "vergl", jen o dost dražší, tak lidi nebudou koukat na všechny ostatní montéry.
Tak ať místní výrobci se snazi, aby lidi vůbec neuvazovali o těchto "verglech". Kdyz nabízejí stejný "vergl", jen o dost dražší, tak lidi nebudou koukat na všechny ostatní montéry.
Sklapni, trollík. Nič iného tuším ani napísať nevieš.
Hlavne čínske auto veľkosti Fabie za 18 tis. € je nezmysel.
Sandero je určitě varianta. Tady je u benzinu potřeba ještě pár desítek tisíc sundat, aby to bylo konkurence schopné vůči dacii. Jako bonus lepší bezpecnost dle NCAP ( nové mg3 ještě netestovali, ale dle ostatnich modelů ) pro MG a novejsi technika. Dacia zase zázemí a lepší cenu. Každého volba.
Někdo má rád předsudky, jiný si raději nejdříve zkusi a pak hodnoti. Za mne MG jako zatím jediný Číňan dokázal nabídnout něco víc než ostatní konkurence z Číny. A to širší servisní síť, poevropštěná auta, konkurenceschopnou cenu a snad i nějakou kvalitu.
Prečo nie? No presne preto.