Dobrý den, pane Prejzku. Krásné auto, vzpomínám, jak jsem poprvé spatřil 80 na ulici v Bonnu - nemohl jsem se od té dokonalosti odtrhnout.
Jen nesouhlasím s Vaším tvrzením, že B4 má "minimální karosářské převisy". Naopak, Audi té doby, 80, 90, 100 i 200 se vyznačovaly velmi dlouhým předním převisem; jeho důvod je velmi dobře zobrazen na fotografii č. 19 galerie. Zatížení předních náprav těchto typů bylo opravdu velké a řešilo jej jen Quattro. Nikoliv snížením zatížení, ale jeho rovnoměrnějším rozložením.
Nicméně celková propracovanost konstrukce B4 vedla k velkému obchodnímu úspěchu a potvrzení Audi jakožto výrobce prémiových aut.
Jen nesouhlasím s Vaším tvrzením, že B4 má "minimální karosářské převisy". Naopak, Audi té doby, 80, 90, 100 i 200 se vyznačovaly velmi dlouhým předním převisem; jeho důvod je velmi dobře zobrazen na fotografii č. 19 galerie. Zatížení předních náprav těchto typů bylo opravdu velké a řešilo jej jen Quattro. Nikoliv snížením zatížení, ale jeho rovnoměrnějším rozložením.
Nicméně celková propracovanost konstrukce B4 vedla k velkému obchodnímu úspěchu a potvrzení Audi jakožto výrobce prémiových aut.