Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Caparo T1: vývoj téměř dokončen, definitivní technická data zveřejněna

17 komentářů

za dva tydny se na to jedu podivat na festival of speed do goodwoodu >😒]
chce ještě někdo tvrdit že Fabie Brisk opravdu sprintuje z 0 na 100 za 2,7s? >😁 >😁 >😁
a proc ne? je to 4x4, takze nebude mit tolik problemu s trakci pri rozjezdu. Kdyz vezmu v potaz, ze soucasny WRCcka maji 0-100km/h za cca 3,2 a maji 300hp kvuli restriktoru a min. hmotnost 1230kg, tak Brisk RS bez restriktoru s 500hp a vahou kolem 1000kg musi byt rozhodne rychlejsi. Dalsim velmi vyraznym faktorem je zprevodovani. Tohle Caparo by melo mit maximalku kolem 300km/h, kdezto Brisk kolem 200km/h, takze vyrazne kratsi zprevodovani -> rychlejsi akcelerace, coz je u auta delany jakozto special pro zavod do vrchu/rallycross docela zadouci
no není to tak jednoduchý jak píšeš. Kratší zpřevodování například znamená častejší řazení a pochybuju že tam mají bezprodlevovou převodovku jako některý týmy F1... a ty 3,2 s u současných WRC.... mno neviděl bych to tak žhavě, vzhledem k tomu že ani není žádoucí co nejrychlejší akcelerace, u WRC jde o jiný hodnoty...
nejsem tak daleko od pravdy... ty casy pod 3,5s u WRC jsou ofic. hodnoty, ktery jsem nekde cetl. A nemysli si, ze WRC maji nejak extremne vysokou maximalni rychlost, pri nejrychlejsich soutezich (Svedsko, Finsko, Katalansko) rychlost nepresahuje 200km/h. Navic mas v pravidlech, ze max prumerna rychlost v soutezi musi byt mensi nez 120km/h - proto jsou trate vybirany tak, aby tam moc extremne dlouhejch rovinek nebylo-je to hlavne kvuli bezpecnosti.

S tim razenim mas pravdu, ale ve sprintu na 100km/h radis stejne jen z jednicky na dvojku, jak s kratkou, tak s dlouhou prevodovkou, takze to je vesmes jedno (v tomto pripade). Rychlost razeni F1 je neskutecna, to mas pravdu, ale i to sekvencni razeni v Brisku, pripadne jinym specialu, je pekelne rychly. Casy na prerazeni se u WRC pohybuji kolem 50ms
Můžu se zeptat co je to ten "restriktor"?...krom toho, že je to omezení výkonu na 300PS. THX
restriktor je vlastně kroužek v sání (u WRC má 34 mm) který omezuje množství vzduchu proudícího do motoru - méně vzduchu = menší výkon.
:no:
Jakej hnus? Caparo T1 je v současné době nejkoncentrovanější supersport, jaký vyjede na silnice. Bugatti Veyron? Ať si ten slon jde skrčit do koutu!!!
Bugatti Veyron? Supersport? To má být vtip? 😄 veyron je pokud vím extrémně výkonné a rychlé GT...
Veyron je hnus fialovej 😉
Že je Veyron naprostý nesmysl, to s vámi souhlasím, ale je mnoho lidí, kteří ho berou jako tej nejlepší supersport všech dob. Doufám, že mu Caparo pěkně natrhne v některým srovnání *!
Avatar - skejpa
skejpa
ja tyhle vecicky nesnasim ale tohle me teda nadchlo ! takova mega rychlost !!! uplne nuveritelnej je i zvuk 😊
To vypada jako testovaci trat Top Gearu 😄
Snáď už príde "naozaj"!
Caparo bude možná lepší nez Veyron ale jenom na okruhu!!!
Veyron má lepší zrychlení a celkově by caparo v pohodě rozdrtil.
Veyron má na rozdíl od tohohle hnusu luxusní interiér a dá se sním i jezdit normálně. A že by náhodou blbě zatáčel? SPEED
testoval Veyron s Enzem na asi desetikilometrovým useku plným zatáček a vyhrál na plný čáře. Speedu gt jestli je veyron slon tak můžež jít do *!
No kdo koho by kde rozdrtil, bych neviděl tak jasně...a už vůbec na točivé trati nebo silnici, tam by Veyron, Enzo a podobné supersporty měli co dělat.Měli by jsi to zkusit třeba se svez s Caterhamem stači v Classicu a pak si vem na srovnání taky zadokolku BMW M3...myslím že tam najdeš hodně srovnatené poměry, pak už Ti bude jedno jak luxusní interiér máš, vlastně k čemu...