Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nový Volkswagen Teramont Pro je největší SUV značky. Má EA888 páté generace

10 komentářů

traveldrive
Chýbajú minimálne dva valce a liter objemu.
topten
proc tahle na evropsky pomery "stodola" nema naftak, bez kteryho vy dunihlavove neudelate ranu ani v malicky oktavce ?
ze by v zemi, ktera naftu nezvyhodnuje, nedaval smysl??
nebo ze by naftak neprosel emisema, ktery i v komunisticky chine jsou nekolikrat prisnejsi nez u nas ???
anebo oboji ????
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@topten Jaktože to nemá ten nejdokonalejší ze všech pohonů? Číňané už přece nic jiného nekupují, ne?
adamzprahy
Prodávat se tohle v EU okolo 1.5M CZK (cca ceny tam kde se to prodává s připočtenou CZ DPH) tak to bude trhák. Že to má jednoduchou techniku Tiguanu pak asi cílovce nevadí, protože takhle velké SUV za tu cenu super. Stejný názor jsem měl už na předchozí Atlas, který jsem kupodivu párkrát i v ČR potkal (DE SPZ). Ale chápu že dnes nelze přidat nový model s 220+ gramy CO2 / 100 km. To by přidal pár set tisíc k ceně a pak to nemá smysl.
topten
@adamzprahy
obycejnej benzinovej touareg ma 245g CO2/km
a muzes si jich koupit kolik chces ty multifirmo
.
chtel bych videt benzinak s 220g CO2 / 100km jak pises
adamzprahy
@topten s odporem ti odpovídám. Nad tvoje urážky se dokážu povznést. Kolik ti je? 15 let nebo závist? 😁

Touareg je starší V6 3.0 s mechanickejma diferenciálama, tohle je novej R4 2.0 s jednoduchou MQB technikou takže předpokládám menší odpory v přenosu na kola, těžko bude mít vyšší emise. Našel jsem starší Teramont měl udáváno pro 2.0 TSI 221g jestli nešlo o chybu...X5 R6 40i má udáváno 192-224 g.

Jinak Teramont je asi o 20 cm delší a díky technice předpokládám ještě větší kabinu. Takže jako mamacar praktičtější. Netahá s sebou vyspělou techniku, což vyvažuje spotřebu a emise.

Ještě k tvému komentu výše: 3.0 TDI Touareg má nižší CO2 než 3.0 TSI. Jestli EU pokutuje za CO2, tak máš odpověď na to proč automobilky v EU nabízej v těchto SUV naftu.
topten
@adamzprahy
o dyzlech dunihlavove snili davno predtim, nez se o emisnich pokutach vubec zacalo uvazovat
duvodem je danovy zvyhodnovani nafty napric EU, ktery v zadny jiny velky svetovy ekonomice neni
.
mrkni, kolik emisi ma soucasnej benzinovej touareg a kolik chrochtavej
a spocitej si, o kolik to u benzinu hodi na emisni pokute vic proti chrochtu
zadna traga
.
proc si myslis, ze ti nekdo zavidi???
.
ja si z tebe jen delam pr*del multifirmo
pro tvoji nadutost
.
PS
vidim, ze jsi ani nepochopil, ze emise v gramech CO2 se udavaj na kilometr, ne na sto
Avatar - Mikesus
Mikesus
@topten
Highlander. Ma psáno wltp kombinaci 146g co2, realne do tech 6.6l taky jezdi. A je to stejně velký jako tohle. A stojí taky tech 1.5M.
VW proste chybí moderni hybrid.
Avatar - lamal
lamal
"Pro" v interieri matlaci display s podsvietenou listou ... koncern sa s tymto stupidnym trvanim na usporach z dna neodlepí.
Trpí produkt drahý vlku...
kesumb
Kolem Berouna jezdi ten Atlas coupe a je to docela ok, meli tam dat ten slibovanej vr6 tsi phev 4x4 co byl ve studiich pred vice jak 10 lety, ale vw ladil dalsi generaci tdi. Jejich volba...