Novinky
Zpět na článek
Nové Volvo ES90 bude nejvýkonnější vůz značky. Představí se už za pár dnů
12 komentářů
PETR ŠTĚPÁNEK
U Volva se hlavně zbláznili, kamarád co roky kupoval nová XC90 - cca co 4 roky, měl už 3tí, tak teď koupil mercedesa s tím, že vyšel o půl mega levněji než to volvo, za xc90 ve výbavě na jakou byl zvyklý prý chtěli skoro 2,5 míče.
del42sa
@Tycoon přesně, to mě hned trklo, prej 1600 kg 😁 spíš bych to viděl na 2600kg
Martin Deak
2600 kg je spravna vaha automobilu. Opravte si to.
The ES90 will reportedly tip the scales at 5,732 pounds (2,600 kilograms) in the dual-motor, all-wheel-drive flavor. The single-motor, rear-wheel-drive version could weigh 5,511 lbs (2,500 kg).
The ES90 will reportedly tip the scales at 5,732 pounds (2,600 kilograms) in the dual-motor, all-wheel-drive flavor. The single-motor, rear-wheel-drive version could weigh 5,511 lbs (2,500 kg).
Man Ký
@PETR ŠTĚPÁNEK a když se to prodává? tak bych řekl, že by se zbláznili, kdyby za to tolik nechtěli😊
jersey.se
100% Electric, 100% China. Mám poslední S60 a je jasné, že mám své poslední Volvo vůbec 🙄
Rene Adamcik
Nove Volvo zvladne 508 miliard operacii za sekundu.
No vyborne, vodicovi na soferovanie staci zvladat max. 3 rozne ukony za sekundu.
Zvysne tak mozu byt vyuzite na ine dolezite veci. Este predvcerom nove auto zvladalo ledva tak Tetris v prednych svetlach. Tu si mozno zahrame aj nejaku akcnu adventuru v zadnom brzdovom svetle....
Graficky vykon bude mat slusny, ked spolupracuju s Nvidiou ......
No vyborne, vodicovi na soferovanie staci zvladat max. 3 rozne ukony za sekundu.
Zvysne tak mozu byt vyuzite na ine dolezite veci. Este predvcerom nove auto zvladalo ledva tak Tetris v prednych svetlach. Tu si mozno zahrame aj nejaku akcnu adventuru v zadnom brzdovom svetle....
Graficky vykon bude mat slusny, ked spolupracuju s Nvidiou ......
gusto hollein
No, hned 2 veci se mi nezdaji.
1. hmotnost. Elektricke auto se 2 elektromotory, delkou 4990mm a pohonem vsech kol a vazi jen 1600kg? To je utopie.
2. pokud je tam baterka 111kWh tak dojezd musi byt znacne vetsi nez 600km a to jeste podle mene prisne cinske normy.
1. hmotnost. Elektricke auto se 2 elektromotory, delkou 4990mm a pohonem vsech kol a vazi jen 1600kg? To je utopie.
2. pokud je tam baterka 111kWh tak dojezd musi byt znacne vetsi nez 600km a to jeste podle mene prisne cinske normy.
Buď je někde překlep nebo pro Volvo neplatí zákon zachování hmoty. Podle rozměrů a kapacity baterie bych to tipnul na 2,5 až 3 tuny.