Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeManažer Stellantisu: Každá značka má svou svobodu, ale nesmíme dělat hloupé chyby
21 komentářů
Jaros 00071
Odlišná kastle a změna v interiéru nedělá jiné auto. Problém jsou motory. Ty francouzské katastrofy nacpou všude. A proto jim jdou prodeje dolů.. a elektro prodají možná 10%?
@Jaros 00071 Přesně tak, kde je nová generace výborných fiatovských motorů FireFly?!! 😡
@Jaros 00071
Boze jak sa mi uz znechutili vsetky ich dnesne auta ( vyjma novej C3 )... a potom ze preco ludia uz kupuju nejake MG a podobne... no ja sa nedivim ... a nie.. nie je to len o cene.. nejeden zakaznik proste uz iste znacky nechce ( alebo ich chce coraz menej ) ked vidi kam do p. smeruju ... a preto tuzi uz po zmene ... sused u nas ma ZSko ... myslite si ze s nejakym fiatom by bol na tom lepsie... a s ktorym ... no vidite... nebol ... a o tom to je... ak by niektore znacky nerobili cipoviny tak by ich ani ziadne MG neohrozovalo... ale takto sami prichadzaju o zakaznikov svojou neschopnostou ponuknut zakaznikovi to co chce ( pritom vacsinou chce len uplne normalne auto s normalnym motorom ) ... povedzme pezot 308 na ceste uz ani nestretnem... vobec... za to s corollou problem nemam.. ani so ceedom.. tie vidim denne xy krat... ale hlavne ze maju v stellantise slobodu a mozu na vsetko hadzat boba a nazivaju si ako jedna velka rodina... tak bonjour... a 😆 nech sa dari aj nadalej ...
Boze jak sa mi uz znechutili vsetky ich dnesne auta ( vyjma novej C3 )... a potom ze preco ludia uz kupuju nejake MG a podobne... no ja sa nedivim ... a nie.. nie je to len o cene.. nejeden zakaznik proste uz iste znacky nechce ( alebo ich chce coraz menej ) ked vidi kam do p. smeruju ... a preto tuzi uz po zmene ... sused u nas ma ZSko ... myslite si ze s nejakym fiatom by bol na tom lepsie... a s ktorym ... no vidite... nebol ... a o tom to je... ak by niektore znacky nerobili cipoviny tak by ich ani ziadne MG neohrozovalo... ale takto sami prichadzaju o zakaznikov svojou neschopnostou ponuknut zakaznikovi to co chce ( pritom vacsinou chce len uplne normalne auto s normalnym motorom ) ... povedzme pezot 308 na ceste uz ani nestretnem... vobec... za to s corollou problem nemam.. ani so ceedom.. tie vidim denne xy krat... ale hlavne ze maju v stellantise slobodu a mozu na vsetko hadzat boba a nazivaju si ako jedna velka rodina... tak bonjour... a 😆 nech sa dari aj nadalej ...
Frfla
To, co pohání auto - motor, je jejich chyba číslo 1. Máte na výběr benzínový 3- válec o objemu 1.2 nebo 4- válcový diesel. S jedním je trápení jezdit a druhý vydrží sotva 80k km. EV s až-dojezdem 400km (reál sotva 300km) a pak karikatura na PHEV - oba těžce předražený. Narvou to do všech aut, co vyrábí, od Astry až po 5008. Tak co vybrat?
@Frfla
V podstate mas u nich na vyber z 50 odtienov sivej... no nie je to parada ... vsetko krasne farby 😄 ... uplna pohoda
V podstate mas u nich na vyber z 50 odtienov sivej... no nie je to parada ... vsetko krasne farby 😄 ... uplna pohoda
@Frfla Co to placas?
Vis, ze ten motor 1.2 je zplne jinej, nez puvodni PSA?
Ano, je chyba ze je jedinej, ale je to dobrej motor.
Vis, ze ten motor 1.2 je zplne jinej, nez puvodni PSA?
Ano, je chyba ze je jedinej, ale je to dobrej motor.
@Ja Prvni 123 dobrý je za 3.
Aj o tom by som polemizoval.
Možná že medzi 3 valcami patrí medzi lepšie.
No mne to pripadá že či je lepšie obesiť,alebo zastreliť?
3válec je principiálne zle.🤨
Aj o tom by som polemizoval.
Možná že medzi 3 valcami patrí medzi lepšie.
No mne to pripadá že či je lepšie obesiť,alebo zastreliť?
3válec je principiálne zle.🤨
@Ja Prvni 123
Jak víš že to je dobrej motor?!???
Je to R3 zgarb, takže dobrej nebude už z podstaty věci. A navíc předchozí 1.2 byl průšvih jak vrata... takže jak víš že teď nedoprasili zase něco? Jak víš že rozvody budou ok?? Nevíš.
Jak víš že to je dobrej motor?!???
Je to R3 zgarb, takže dobrej nebude už z podstaty věci. A navíc předchozí 1.2 byl průšvih jak vrata... takže jak víš že teď nedoprasili zase něco? Jak víš že rozvody budou ok?? Nevíš.
Stejsn
„Opel ve Francii neporazí značku Peugeot, ten zase nevyhraje s Opelem v Německu, v Itálii nikdo nenahradí Fiat,“ - takže řešení je vyrábět jedno auta a na každém trhu ho prodávat pod jinou značkou. To už tu taky mockrát bylo (no a vlastně třeba Opel / Vauxhall to tak má desítky let).
@Stejsn Bohuzel je to v podstate pravda...
Kolik se treba u nas proda VW, chci rict Skodovek.
Kolik se treba u nas proda VW, chci rict Skodovek.
3_diamanty
Ano ano... Kazda znacka ma tam svoju slobodu a preto robi v tom ich cirkuse len to co musi... asi tak ... pritom keby povedzme pezot aj zmizol tak nikomu uz chybat dnes nebude sloboda nesloboda ...
rohYpnol
Stellantis je koncern, který nemá co nabídnout. Spalováky zařízli, jejich 1.2 je tristní motorizace. A BEV neumí a jsou v nich tak 15 let pozadu...
Bohužel to s sebou vzalo i Fiat a ten mě mrzí opravdu hodně... I když i Citroenu, Peugeotu a Opelu je fakt škoda... a Jeep co dávno není Jeep... Alfa co není alfa... o Lancii raději nemluvit...
Stellantis je hodně smutný příběh...
Bohužel to s sebou vzalo i Fiat a ten mě mrzí opravdu hodně... I když i Citroenu, Peugeotu a Opelu je fakt škoda... a Jeep co dávno není Jeep... Alfa co není alfa... o Lancii raději nemluvit...
Stellantis je hodně smutný příběh...
Evropské modely napříč značkymi jsou překabátěný Peugeoty (občas je jiný znáček na kapotě) s 1,2 tříhrnkem jako vrcholem. Kde je nějaká rozmanitos? Rozhodování je tam maximálě o tom, zda mám blíže dealera jedné či druhé značky, než abych si vybral rozdílné auto. Tomu říká svoboda? Zásadní problém je v rozmanitosti pohonů. Moty strašná bída, Kde jsou větší motory? Kde jsou různé koncepce aut? Vše působí jak technikou, tak pojetím jak Nafouklá 2008 do několika rozměrů bez jiných změn. Kde je nějaký HEV? Buď 1,2 PT, nebo PHEV, případně komplet elektrikář. Celý Stellantis je jedna velká fraška, což je hodně smutné při pohledu, jaá auta dělal Peugeot, Citroen, Opel, Fiat, Lancia....