Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeVolkswagen chystá prodlužovač dojezdu. Čtyřválec dostanou nejprve Američané
14 komentářů
Speed
Fakt je takový, že evropské automobilky se tomuto řešení nevyhnou, budou li chtít splnit "emise". Ty se měří na prvních 100 km, takže v podstatě bude stačit splnit parametr jízdy na elektriku, aby byla litera normy naplněna. Pro běžné ježdění potom bude sloužít prodlužovač dojezdu ve formě spalováku
@Speed Nikdo normální to nebude zapínat, stejně jako se majitelé "dobíjecích" hybridů snaží jezdit pořád jenom na elektřinu a spalovací motor používají výjimečně.
@Man Ký
Nejde o to kdo co používá, ale jaké budou skutečné požadavky při homologaci. Jestli budeš stále dobíjet, tak lépe pro tebe. Ale realita, hlavně při trasách 300+ km je jiná
Nejde o to kdo co používá, ale jaké budou skutečné požadavky při homologaci. Jestli budeš stále dobíjet, tak lépe pro tebe. Ale realita, hlavně při trasách 300+ km je jiná
@Speed Podľa mna to nie je zlé riešenie, väčšinu času bude človek jazdiť na elektrinu a keď pôjde na dlhšiu trasu využije extender…
Dyť tuto techniku už léta nabízí Nissan v modelu Qashqai i X- Trail . Říká tomu e-power.
A na velmi, velmi podobném principu funguje i nové MG ZX...
VW je ve vašich očích jednička, ale fakticky jen dohání to, co již jinde praktikují.
opel ampera
15 roku zpet
tehdy propadak
ampera měla myslím i mechanický přenos výkonu od spalováku na kola
Do doby, než tohle přijde na trh může být všechno jinak, třeba ten nissan už může být historií, pokud ho někdo nekoupí.
VW ve svém marketingu musí být vždy jednička nebo očekáváš od nějaké automobilky něco jiného?
Navíc teda jsem zvědav na rozdíl ceny, protože ten range extender bude výrobně dražší než ta baterka. A s horšími parametry. Uvidíme jestli s tím vůbec na trh přijdou.
A ještě Honda CR-V. Spalovací motor také dobíjí baterii o velikosti cca 1 kW. A také Mazda MX-30 používá Wankel jako prodlužovač dojezdu.