Novinky
To je fakt mazec... magor, co si rika motoristicky novinar, je ochoten napsat o elektrickem SUV, ze jde odvazne proti proudu!!
No, Tavascan je welcome China produkt. Myslím, že se to VAG skutečně povedlo. Musíme si zvykat, aby jsme za dva roky prodej VAG Číně rozdejchali 😁
@šofér Máte pravdu, formulace je to hloupá. Byl jste někdy v Barceloně a okolí? Je to opravdu kopcovitý terén. A svahy jsou to příkré. Možná to chtěl autor nějak popsat, ale nepovedlo se mu to. Tak snad si dá příště větší práci s formulací myšlenek.
Cit.: "Novinka je totiž prvním SUV-kupé značky a není to jediný důvod, proč vyčnívá z řady. Po přitažlivých, ale přesto pořád docela konzervativních modelech je tavascan prvním, kde se designéři konečně pořádně odvázali."
Hele, to jen papouškujete, co automobilka sama říká? Nebo nemáte oči a rozum?
A) první kupé: a Formentoru budeme od teď říkat jak?B) Konečně se designéři pořádně odvázali: opravdu? To jako že Tavascan vypadá dramaticky jinak, než Enyaq kupé? Stejně neforemná, disproporčně vysoká a ohavná záď (viz obr. 14) jako u všech jiných SUV-kupé, je opravdovým odvazem?
Může to vypadat z mé strany jako hnidopišství, ale když se před návštěvou ACZ ponořím do článků a komentářů obecně na českých webech, roste ve mě odpor proti tomuto typu "novinařiny". To, co nám média, tedy vlastně novináři a editoři předkládají, má často papouškovský nesmyslný obsah. Nekritický, pohodlně opakující myšlenky někoho jiného. To není novinařina, to je ... zaplacená propagace.
A protože stejné postupy jsou uplatňovány i v politické žurnalistice, výsledkem je široký (a někdy bezmyšlenkovitý) odpor proti stále dokola se opakujícím floskulím. Odpor tak narůstající, že dnes už je zelená agendy EU pohřbená: lidi jsou proti. Čili původně dobře myšlený cíl dospěl působením politiků a novinářů ke svému přesnému opaku. Chce snad vydavatelství stojící za ACZ vyzkoušet stejnou reakci také ve svém vlastním domě?
Hele, to jen papouškujete, co automobilka sama říká? Nebo nemáte oči a rozum?
A) první kupé: a Formentoru budeme od teď říkat jak?B) Konečně se designéři pořádně odvázali: opravdu? To jako že Tavascan vypadá dramaticky jinak, než Enyaq kupé? Stejně neforemná, disproporčně vysoká a ohavná záď (viz obr. 14) jako u všech jiných SUV-kupé, je opravdovým odvazem?
Může to vypadat z mé strany jako hnidopišství, ale když se před návštěvou ACZ ponořím do článků a komentářů obecně na českých webech, roste ve mě odpor proti tomuto typu "novinařiny". To, co nám média, tedy vlastně novináři a editoři předkládají, má často papouškovský nesmyslný obsah. Nekritický, pohodlně opakující myšlenky někoho jiného. To není novinařina, to je ... zaplacená propagace.
A protože stejné postupy jsou uplatňovány i v politické žurnalistice, výsledkem je široký (a někdy bezmyšlenkovitý) odpor proti stále dokola se opakujícím floskulím. Odpor tak narůstající, že dnes už je zelená agendy EU pohřbená: lidi jsou proti. Čili původně dobře myšlený cíl dospěl působením politiků a novinářů ke svému přesnému opaku. Chce snad vydavatelství stojící za ACZ vyzkoušet stejnou reakci také ve svém vlastním domě?
@rohYpnol já si spíš myslím, že jde od VW o další zatemnění mozku, protože si jen zvyšují závislost na Číně, zatímco jejich fabriky v Evropě nemají co bouchat dohromady. A to mají pod představenstvem orgán, který má přesně tyto závislosti sledovat a eliminovat.
Ale co já vím, třeba ví že v Evropě by to auto trvalo vyvinout a dodat na trh o rok - dva později a tak to řeší takhle protože prostě Born pro Cupru bylo málo a potřebovali další model asap.
Ale co já vím, třeba ví že v Evropě by to auto trvalo vyvinout a dodat na trh o rok - dva později a tak to řeší takhle protože prostě Born pro Cupru bylo málo a potřebovali další model asap.
A jinak jsi v pořádku !?