Novinky
No, Tavascan je welcome China produkt. Myslím, že se to VAG skutečně povedlo. Musíme si zvykat, aby jsme za dva roky prodej VAG Číně rozdejchali 😁
@rohYpnol já si spíš myslím, že jde od VW o další zatemnění mozku, protože si jen zvyšují závislost na Číně, zatímco jejich fabriky v Evropě nemají co bouchat dohromady. A to mají pod představenstvem orgán, který má přesně tyto závislosti sledovat a eliminovat.
Ale co já vím, třeba ví že v Evropě by to auto trvalo vyvinout a dodat na trh o rok - dva později a tak to řeší takhle protože prostě Born pro Cupru bylo málo a potřebovali další model asap.
Ale co já vím, třeba ví že v Evropě by to auto trvalo vyvinout a dodat na trh o rok - dva později a tak to řeší takhle protože prostě Born pro Cupru bylo málo a potřebovali další model asap.
Dvousetmetrové převýšení, kopce jako blázen! Nebo si redakce dělá blázny z nás?
Cit.: "Novinka je totiž prvním SUV-kupé značky a není to jediný důvod, proč vyčnívá z řady. Po přitažlivých, ale přesto pořád docela konzervativních modelech je tavascan prvním, kde se designéři konečně pořádně odvázali."
Hele, to jen papouškujete, co automobilka sama říká? Nebo nemáte oči a rozum?
A) první kupé: a Formentoru budeme od teď říkat jak?B) Konečně se designéři pořádně odvázali: opravdu? To jako že Tavascan vypadá dramaticky jinak, než Enyaq kupé? Stejně neforemná, disproporčně vysoká a ohavná záď (viz obr. 14) jako u všech jiných SUV-kupé, je opravdovým odvazem?
Může to vypadat z mé strany jako hnidopišství, ale když se před návštěvou ACZ ponořím do článků a komentářů obecně na českých webech, roste ve mě odpor proti tomuto typu "novinařiny". To, co nám média, tedy vlastně novináři a editoři předkládají, má často papouškovský nesmyslný obsah. Nekritický, pohodlně opakující myšlenky někoho jiného. To není novinařina, to je ... zaplacená propagace.
A protože stejné postupy jsou uplatňovány i v politické žurnalistice, výsledkem je široký (a někdy bezmyšlenkovitý) odpor proti stále dokola se opakujícím floskulím. Odpor tak narůstající, že dnes už je zelená agendy EU pohřbená: lidi jsou proti. Čili původně dobře myšlený cíl dospěl působením politiků a novinářů ke svému přesnému opaku. Chce snad vydavatelství stojící za ACZ vyzkoušet stejnou reakci také ve svém vlastním domě?
Hele, to jen papouškujete, co automobilka sama říká? Nebo nemáte oči a rozum?
A) první kupé: a Formentoru budeme od teď říkat jak?B) Konečně se designéři pořádně odvázali: opravdu? To jako že Tavascan vypadá dramaticky jinak, než Enyaq kupé? Stejně neforemná, disproporčně vysoká a ohavná záď (viz obr. 14) jako u všech jiných SUV-kupé, je opravdovým odvazem?
Může to vypadat z mé strany jako hnidopišství, ale když se před návštěvou ACZ ponořím do článků a komentářů obecně na českých webech, roste ve mě odpor proti tomuto typu "novinařiny". To, co nám média, tedy vlastně novináři a editoři předkládají, má často papouškovský nesmyslný obsah. Nekritický, pohodlně opakující myšlenky někoho jiného. To není novinařina, to je ... zaplacená propagace.
A protože stejné postupy jsou uplatňovány i v politické žurnalistice, výsledkem je široký (a někdy bezmyšlenkovitý) odpor proti stále dokola se opakujícím floskulím. Odpor tak narůstající, že dnes už je zelená agendy EU pohřbená: lidi jsou proti. Čili původně dobře myšlený cíl dospěl působením politiků a novinářů ke svému přesnému opaku. Chce snad vydavatelství stojící za ACZ vyzkoušet stejnou reakci také ve svém vlastním domě?
A jinak jsi v pořádku !?