Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Na český trh vstupuje značka Xpeng. Podíl v ní má i Volkswagen

37 komentářů

ptr078
Kazdy tyzden nam tu pisete, kto vsetko vstupuje na cz trh, tak by ste nam mohli zosumarizovat, ako sa cinskym automobilkam momentalne dari, realne skusenosti so sluzbami a servisom
Krum Páč
Vďaka, ptře 1978! @ptr078
Avatar - Mikesus
Mikesus
@ptr078
Kdyz te zajima tak podstatná informace, tak si ji můžeš dohledat sám. Myslim, ze takovou informaci postrádá hromada lidí, ze by na to stačily prsty jedné ruky.
A kdybys nevěděl, tak CR ma i oficiální statistiku, kde to snadno dohledas. Ale nevím jak mnohem důležitější slovenský trh, to máš zajiste přehled ty, já se o něj nezajimam.
traveldrive
@Mikesus
Keby si namiesto blbých kecov radšej napísal niečo zmysluplného. Pýta sa celkom dobre. V článkoch dostávame aj oveľa banálnejšíe informácie, tak prečo nie toto. Podľa tvojho spôsobu by tu ACZ ani nemuselo byť, však čo ťa zaujíma, môžeš si ľahko dohľadať sám. Poslednou dobou sa fakt správaš ako retard.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@traveldrive
Tak si napište o slovenský trh. V cr to moc lidí nezajímá.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Mikesus
Mluv za sebe ty hroudo bullshitů.
Čínské automobilky mj. rostou v prodejích výrazně rychleji než podíl EV.
ptr078
@Mikesus Mozem si dohlatat vsetko co je na tomto webe, takze je uplne zbytocny ako tvoja existencia. Pozri, ja ta dlhodobo mam za k...ta, nemusis sa snazit kazdy den.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@ptr078
Ja vim ze podle sebe hodnotis ostatní. To tady vi jaký jsi každý, a konečně jsi to napsal o sobě verejně sám. Takze děkujeme, že jsi konečně přiznal barvu a muzes dal pokračovat ve svým trolleni na, pro tebe zahraničním, webu.
Jen by mne zajímalo, kolik ceskych ubožáků chodi trollit na slovenské weby. Jestli jich je vic nebo min než těch slovenských.
ptr078
@Mikesus Ok, to si mi to zase nandal. To ta uci argumentovat tvoj 2rocny syn? 😂 to si nevies na nete dohladat tie pocty sam?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Mikesus

No, tak se mikeši opět poplácej po ramenou, jaký jsi primitiv...
traveldrive
@Mikesus
Ty nie si ČR. Príliš veľa si o sebe myslíš, Hurvínku.
ericn
@traveldrive jj Mikeš je nejchytřejší, to nevíš? 😄
topten
@ptr078
kousek od nas je nekolik roku autosalon (nejen) s MG, auta vystaveny na nekolika mistech v okoli ale zadny MG nepotkavam
asi pred pul rokem jsem na silnici potkal MG3 a toho jsem si vsimnul hned
lidi se toho bojej a maj rozum
ptr078
@topten tak mg je povedzme cinska "klasika". Toho sa aj v cz preda relativne dost. Mna by skor zaujimali tie ostatne firmy. Pred casom tu bola nejaka premiova co chcela za suv 100k eur bez zastupenia v cechach
Avatar - Mikesus
Mikesus
@topten
V Praze toho jezdi hodne. Denně je potkavam a možná už i víc nez leckterých Francouzů.
psel
@Mikesus asi jezdím jinudy teda, já v Praze nepotkávám Čínu žádnou, teda až na okolí Vestce, tam jich i dost parkuje 😄.
ericn
@psel V Praze jich zas až tak moc nejezdí, na venkově víc... Ale už jsem viděl i autoškolu, předpokládám, že to ZS měl s atmo 1,5 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@ptr078

Je to tak. Čína je (bohužel) budoucost, protože EU a současná EK je totálně mimo realitu a EU bude ještě nejmíň 2 roky mektat nesmysly v posmrtných křečích konce greendealu... Stávající EK to nepochopí, takže budeme muset čekat, než se jich byrkokratická zkostnatělá EU dokáže zbavit. A to už bude pozdě...
Dost možná je pozdě již dnes.
Avatar - PETR ŠTĚPÁNEK
PETR ŠTĚPÁNEK
@ptr078
Je to jednoduché, za ty prachy co za to chtějí tady neprodají ani ...., takže zbytečné otetvírat jakékoliv zastoupení
Jiří Kalabza
@PETR ŠTĚPÁNEK
-citát: - tomu nevěř Hurvínku...

Vždy se něco prodá a u tzv. exkluzivních aut neříkám zrovna značek jde vždy o to, že to někdo zkusí už proto ať zamachruje. Tisíce ani stovky to nebudou, ale vždy se něco prodá. MG také každý zatracoval a nevěřil tomu a hle... Nebo SsangYong, několikrát narozený a stále se drží a nabízí teď dobrý poměr cena/výkon tak jako MG, no i když tyhle značky jsou spíše mainstream ve srovnání s jinýma.
PowerHouse
VW se učí !!!
u 11 let staré automobilky,
jak vyrábět auta za pomocí robotů a bez montootroků.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@PowerHouse
A kdyby nevyhazovaly peníze oknem, tak se to už možná dávno naucil.
traveldrive
@Mikesus
A čo robíš tu, mohol si im radiť už dávno. Určite by na tom dnes boli o dosť lepšie...
Krum Páč
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@traveldrive
Já to psal už 15 let. To neni po bitvě general, jen se smeju tem ubozakum. Kdyz jsou hlupáci a vyhazuji penize v neperspektivni technologii, o ktere je to verejne znamo pres 10 let, bude se muset dana firma restrukturalizovat nebo zavřít. Škoda, že tu jsou lidi, kteří jsou vůči tomuto slepí a ignorují historická fakta. Jako třeba teď ty.
traveldrive
@Mikesus
Podľa seba súdim teba? Nauč sa jedno - nesúdiť iných. Budeš oveľa obľúbenejší. Upozorňujem - nie je to ľahké. A nikto to nedokáže bez výnimiek.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Mikesus

Jinými slovy říkáš. že VAG má zavřít továrny v EU, přesunout výrobu do Číny a tady si nechat jen montovny montážních celků, protože jinak nebudou díky politcie EU, drahým energiím v EU a nedostatku surovin v EU a celému greendealu konkurenceschopné.
traveldrive
-----
psel
@PowerHouse Jsi se byl naposledy podívat v automobilce v 60 tých letech nebo co?
Není problém mít roboty všude, jen to není všude ekonomické, zejména pokud nemáš množství. V Číně ti na to nasype do kasičky partaj, nebo šílení akcionáři, u nás si na to firmy musí půjčit.
Takže pokud to nevíš tak u každé výrobní linky se zvažuje co má a co nemá smysl automatizovat a počítá se to docela přesně, takže za mě má ten náš průmysl větší důvěru než ten čínský.
Protože přesně tohle vede k nadprodukci a k cenám za které to nemá smysl ani prodávat natož vyrábět.
Viz soláry, kde solární panel dneska seženeš v Německu za 41€, a jen pro představu je to 4.5m hliníkového profilu, 3.5m2 skla a mezitím články propojené busbary se dvěma kabely s konektory. To za tu cenu nechceš ani prodávat, natož vyrábět, o dopravě z číny se ani nebavím.
PowerHouse
Ještě dodávám,
proč VW investuje do 11 let staré automobilky.

Xpeng's insane Tesla-like production speed has transformed the company.

https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
psel
@PowerHouse protože potřebuje lacinou platformu se software pro Čínu, není tam nic, co by stálo za to ve výrobě.

A ten robot co tam ukazují stojí určitě víc než ten Číňan, který navíc tu jeho práci udělá rychleji. To jsou videa pro investory 😁. Chudáci co pracují v autoprůmyslu v Číně, nebudou mít co žrát co?

A jinak v Německu jich prodali za 2024 393 ks, Enyaqů 40.232, takže jim ani tahle fabrika s nějak nepomáhá.
Mirek Krausici
@PowerHouse
Položte otázku obráceně. Proc někdo investuje do koncernu VW, který je zaostalý a v problémech.
Frfla
Cinu v elektrice a za vice jak mega? To neprorazi. Ale budme radi za jakoukoliv konkureci. Evropske automobilky ji potrebuji jako sul. 😜eng asi neprorazi, ale treba YPeng bude lepsi a ZPeng bude uz jistota 😉
psel
@Frfla já si myslím že ani AAPENG a BBPENG nepomůže, musí si totiž nejdřív vytvořit subbrandy jako pořádná automobilka, pro low cost XACIA, pro střední třídu XODA, XEAT, XITROEN A XEUGEOT a pro vyšší třídu XAUDI, XMW nebo XCEDES a ještě nás čeká XENTLEY a XOYCE. Teprve pak to bude ono.
U XMV budou ledvinky větší jak celé auto, XAUDI bude mít 6 kruhů a XCEDES pak bude skutečně ožužlanej s 3D tetrisem pomocí laserů na střeše. XOYCE bude mít na kapotě vyjíždějící srp s kladivem a otevírat se bude partajní rudou knížkou.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Drzim palce ... a za par rokov moze kludne superit s MG ci korejcami... tato znacka na to ma na tozdiel od fordu ci fiatu
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Dalsi cinskej agresor.

My jsme proste banda uplnych debilu...
Mirek Krausici
Nádherné a propracované auto. V Dánsku velice oblíbené a hojně prodávané.