Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
PowerHouse
VW se učí !!!
u 11 let staré automobilky,
jak vyrábět auta za pomocí robotů a bez montootroků.
u 11 let staré automobilky,
jak vyrábět auta za pomocí robotů a bez montootroků.
@PowerHouse
A kdyby nevyhazovaly peníze oknem, tak se to už možná dávno naucil.
A kdyby nevyhazovaly peníze oknem, tak se to už možná dávno naucil.
@Mikesus
A čo robíš tu, mohol si im radiť už dávno. Určite by na tom dnes boli o dosť lepšie...
A čo robíš tu, mohol si im radiť už dávno. Určite by na tom dnes boli o dosť lepšie...
Krum Páč
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
@traveldrive
Já to psal už 15 let. To neni po bitvě general, jen se smeju tem ubozakum. Kdyz jsou hlupáci a vyhazuji penize v neperspektivni technologii, o ktere je to verejne znamo pres 10 let, bude se muset dana firma restrukturalizovat nebo zavřít. Škoda, že tu jsou lidi, kteří jsou vůči tomuto slepí a ignorují historická fakta. Jako třeba teď ty.
Já to psal už 15 let. To neni po bitvě general, jen se smeju tem ubozakum. Kdyz jsou hlupáci a vyhazuji penize v neperspektivni technologii, o ktere je to verejne znamo pres 10 let, bude se muset dana firma restrukturalizovat nebo zavřít. Škoda, že tu jsou lidi, kteří jsou vůči tomuto slepí a ignorují historická fakta. Jako třeba teď ty.
@Mikesus
Podľa seba súdim teba? Nauč sa jedno - nesúdiť iných. Budeš oveľa obľúbenejší. Upozorňujem - nie je to ľahké. A nikto to nedokáže bez výnimiek.
Podľa seba súdim teba? Nauč sa jedno - nesúdiť iných. Budeš oveľa obľúbenejší. Upozorňujem - nie je to ľahké. A nikto to nedokáže bez výnimiek.
@Mikesus
Jinými slovy říkáš. že VAG má zavřít továrny v EU, přesunout výrobu do Číny a tady si nechat jen montovny montážních celků, protože jinak nebudou díky politcie EU, drahým energiím v EU a nedostatku surovin v EU a celému greendealu konkurenceschopné.
Jinými slovy říkáš. že VAG má zavřít továrny v EU, přesunout výrobu do Číny a tady si nechat jen montovny montážních celků, protože jinak nebudou díky politcie EU, drahým energiím v EU a nedostatku surovin v EU a celému greendealu konkurenceschopné.
@PowerHouse Jsi se byl naposledy podívat v automobilce v 60 tých letech nebo co?
Není problém mít roboty všude, jen to není všude ekonomické, zejména pokud nemáš množství. V Číně ti na to nasype do kasičky partaj, nebo šílení akcionáři, u nás si na to firmy musí půjčit.
Takže pokud to nevíš tak u každé výrobní linky se zvažuje co má a co nemá smysl automatizovat a počítá se to docela přesně, takže za mě má ten náš průmysl větší důvěru než ten čínský.
Protože přesně tohle vede k nadprodukci a k cenám za které to nemá smysl ani prodávat natož vyrábět.
Viz soláry, kde solární panel dneska seženeš v Německu za 41€, a jen pro představu je to 4.5m hliníkového profilu, 3.5m2 skla a mezitím články propojené busbary se dvěma kabely s konektory. To za tu cenu nechceš ani prodávat, natož vyrábět, o dopravě z číny se ani nebavím.
Není problém mít roboty všude, jen to není všude ekonomické, zejména pokud nemáš množství. V Číně ti na to nasype do kasičky partaj, nebo šílení akcionáři, u nás si na to firmy musí půjčit.
Takže pokud to nevíš tak u každé výrobní linky se zvažuje co má a co nemá smysl automatizovat a počítá se to docela přesně, takže za mě má ten náš průmysl větší důvěru než ten čínský.
Protože přesně tohle vede k nadprodukci a k cenám za které to nemá smysl ani prodávat natož vyrábět.
Viz soláry, kde solární panel dneska seženeš v Německu za 41€, a jen pro představu je to 4.5m hliníkového profilu, 3.5m2 skla a mezitím články propojené busbary se dvěma kabely s konektory. To za tu cenu nechceš ani prodávat, natož vyrábět, o dopravě z číny se ani nebavím.
PowerHouse
Ještě dodávám,
proč VW investuje do 11 let staré automobilky.
Xpeng's insane Tesla-like production speed has transformed the company.
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
proč VW investuje do 11 let staré automobilky.
Xpeng's insane Tesla-like production speed has transformed the company.
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
@PowerHouse protože potřebuje lacinou platformu se software pro Čínu, není tam nic, co by stálo za to ve výrobě.
A ten robot co tam ukazují stojí určitě víc než ten Číňan, který navíc tu jeho práci udělá rychleji. To jsou videa pro investory 😁. Chudáci co pracují v autoprůmyslu v Číně, nebudou mít co žrát co?
A jinak v Německu jich prodali za 2024 393 ks, Enyaqů 40.232, takže jim ani tahle fabrika s nějak nepomáhá.
A ten robot co tam ukazují stojí určitě víc než ten Číňan, který navíc tu jeho práci udělá rychleji. To jsou videa pro investory 😁. Chudáci co pracují v autoprůmyslu v Číně, nebudou mít co žrát co?
A jinak v Německu jich prodali za 2024 393 ks, Enyaqů 40.232, takže jim ani tahle fabrika s nějak nepomáhá.
@PowerHouse
Položte otázku obráceně. Proc někdo investuje do koncernu VW, který je zaostalý a v problémech.
Položte otázku obráceně. Proc někdo investuje do koncernu VW, který je zaostalý a v problémech.
Frfla
Cinu v elektrice a za vice jak mega? To neprorazi. Ale budme radi za jakoukoliv konkureci. Evropske automobilky ji potrebuji jako sul. 😜eng asi neprorazi, ale treba YPeng bude lepsi a ZPeng bude uz jistota 😉
@Frfla já si myslím že ani AAPENG a BBPENG nepomůže, musí si totiž nejdřív vytvořit subbrandy jako pořádná automobilka, pro low cost XACIA, pro střední třídu XODA, XEAT, XITROEN A XEUGEOT a pro vyšší třídu XAUDI, XMW nebo XCEDES a ještě nás čeká XENTLEY a XOYCE. Teprve pak to bude ono.
U XMV budou ledvinky větší jak celé auto, XAUDI bude mít 6 kruhů a XCEDES pak bude skutečně ožužlanej s 3D tetrisem pomocí laserů na střeše. XOYCE bude mít na kapotě vyjíždějící srp s kladivem a otevírat se bude partajní rudou knížkou.
U XMV budou ledvinky větší jak celé auto, XAUDI bude mít 6 kruhů a XCEDES pak bude skutečně ožužlanej s 3D tetrisem pomocí laserů na střeše. XOYCE bude mít na kapotě vyjíždějící srp s kladivem a otevírat se bude partajní rudou knížkou.
3_diamanty
Drzim palce ... a za par rokov moze kludne superit s MG ci korejcami... tato znacka na to ma na tozdiel od fordu ci fiatu
Kdyz te zajima tak podstatná informace, tak si ji můžeš dohledat sám. Myslim, ze takovou informaci postrádá hromada lidí, ze by na to stačily prsty jedné ruky.
A kdybys nevěděl, tak CR ma i oficiální statistiku, kde to snadno dohledas. Ale nevím jak mnohem důležitější slovenský trh, to máš zajiste přehled ty, já se o něj nezajimam.
Keby si namiesto blbých kecov radšej napísal niečo zmysluplného. Pýta sa celkom dobre. V článkoch dostávame aj oveľa banálnejšíe informácie, tak prečo nie toto. Podľa tvojho spôsobu by tu ACZ ani nemuselo byť, však čo ťa zaujíma, môžeš si ľahko dohľadať sám. Poslednou dobou sa fakt správaš ako retard.
Tak si napište o slovenský trh. V cr to moc lidí nezajímá.
Mluv za sebe ty hroudo bullshitů.
Čínské automobilky mj. rostou v prodejích výrazně rychleji než podíl EV.
Ja vim ze podle sebe hodnotis ostatní. To tady vi jaký jsi každý, a konečně jsi to napsal o sobě verejně sám. Takze děkujeme, že jsi konečně přiznal barvu a muzes dal pokračovat ve svým trolleni na, pro tebe zahraničním, webu.
Jen by mne zajímalo, kolik ceskych ubožáků chodi trollit na slovenské weby. Jestli jich je vic nebo min než těch slovenských.
No, tak se mikeši opět poplácej po ramenou, jaký jsi primitiv...
Ty nie si ČR. Príliš veľa si o sebe myslíš, Hurvínku.
kousek od nas je nekolik roku autosalon (nejen) s MG, auta vystaveny na nekolika mistech v okoli ale zadny MG nepotkavam
asi pred pul rokem jsem na silnici potkal MG3 a toho jsem si vsimnul hned
lidi se toho bojej a maj rozum
V Praze toho jezdi hodne. Denně je potkavam a možná už i víc nez leckterých Francouzů.
Je to tak. Čína je (bohužel) budoucost, protože EU a současná EK je totálně mimo realitu a EU bude ještě nejmíň 2 roky mektat nesmysly v posmrtných křečích konce greendealu... Stávající EK to nepochopí, takže budeme muset čekat, než se jich byrkokratická zkostnatělá EU dokáže zbavit. A to už bude pozdě...
Dost možná je pozdě již dnes.
Je to jednoduché, za ty prachy co za to chtějí tady neprodají ani ...., takže zbytečné otetvírat jakékoliv zastoupení
-citát: - tomu nevěř Hurvínku...
Vždy se něco prodá a u tzv. exkluzivních aut neříkám zrovna značek jde vždy o to, že to někdo zkusí už proto ať zamachruje. Tisíce ani stovky to nebudou, ale vždy se něco prodá. MG také každý zatracoval a nevěřil tomu a hle... Nebo SsangYong, několikrát narozený a stále se drží a nabízí teď dobrý poměr cena/výkon tak jako MG, no i když tyhle značky jsou spíše mainstream ve srovnání s jinýma.