Novinky
Ke snížení celkové ekologické zátěže dopravy vede prodej velmi lehkých vozů (nízká spotřeba nejen při provozu, ale i surovin k výrobě) s nízkým odporem vzduchu. Tedy přesný opak těžkých, vysokých elektro-SUV. A dále výrazné prodloužení životnosti = možnost levných oprav (jednoduchost oprav) a dostupnost kvalitních náhradních dílů. Ale to není na pořadu dne.
Takže "boj s klimatem" nám zničí ekonomiku?
Není spíše jednodušší řešit snížení poptávky po autech? Spalovací pro bohaté. Elektro pro střední třídu (novodobou=příjem domácnosti 250 000Kc měsíčně minimum) a zbylých 50% obyvatel bude jezdit MHD a nebo na kole.
Druhá možnost je snížit počet obyvatel, na čemž se pracuje co jsem koukal po konferenci "ochotných". Na UA to funguje, jsou minimálně 10M mínus.
Není spíše jednodušší řešit snížení poptávky po autech? Spalovací pro bohaté. Elektro pro střední třídu (novodobou=příjem domácnosti 250 000Kc měsíčně minimum) a zbylých 50% obyvatel bude jezdit MHD a nebo na kole.
Druhá možnost je snížit počet obyvatel, na čemž se pracuje co jsem koukal po konferenci "ochotných". Na UA to funguje, jsou minimálně 10M mínus.
@Pepa_007 Naopak, pro chudší lidí musí být na trhu dostatek dostupných nízkoemisních spalovacích vozů, nejlépe s omezenou asistenční výbavou pro zachování příznivé ceny. Měla by se na to zavést nějaká obdoba japonské třídy Key Cars s daňovými a jinými úlevami, dejme tomu s délkou do 4 m a motory do objemu 1,2 l...🙂👍 Chudší spotřebitelé by byli nadšeni, automobilky by měly jistou práci a životnímu prostředí by se taky ulevilo, protože by konečně mohly být z evropského provozu vyřazeny miliony přestárlých, málo ekologických a málo bezpečných aut. Tomu se říka win-win situace! 🙂👍👍👍 Chce to jen odhodit zhoubná progresivisticko-ideologická dogmata a vzít zdravý rozum do hrsti! 👍
Musí vyházet
POMALÉ montootroky, co nasazují kola, čelní skla, dveře, ...
a nahradit je RYCHLÝMI roboty.
Simply clever produktivita jako v Xpengu, kam VW investuje.
Cyklus nasazazení čelniho skla trvá robotu asi 5 sekund, u dvou montootroků ve Škodárně je to minuta.
POMALÉ montootroky, co nasazují kola, čelní skla, dveře, ...
a nahradit je RYCHLÝMI roboty.
Simply clever produktivita jako v Xpengu, kam VW investuje.
Cyklus nasazazení čelniho skla trvá robotu asi 5 sekund, u dvou montootroků ve Škodárně je to minuta.
@PowerHouse Já bych řekl, že míříš úplně vedle, to co nás drtí jsou lidi v kanceláři. Ti co nepracují, ale činnost jen vykazují. Oni sami ví, že jsou zbyteční, ale chtěli by, aby do výroby šli ti druzí a oni ne. Tak to má každý. I já vím, že je nutné, aby bylo více dělníků, ale vlastní děti vedu, aby byli raději v tom kanclu.
@KANKUNEN
ja vlastni deti vedu k tomu, aby jednou byli schopny davat praci delnikum i inzenyrum v kanclu
ja vlastni deti vedu k tomu, aby jednou byli schopny davat praci delnikum i inzenyrum v kanclu
@KANKUNEN
Pobavilo, takze si predstavujes vyrabat bez dizajnu a produktoveho zamerania pre zakaznika, bez testovania, bez nakupu kvalitnych surovin za nizke naklady, bez kontroly kvality, bez financneho riadenia, bez starostlivosti o zamestnancov atd... vsetky tieto kancelarske pozicie zavries a zostanete vo vyrobe so srobovakom a bude to lepsie jo ?
Pobavilo, takze si predstavujes vyrabat bez dizajnu a produktoveho zamerania pre zakaznika, bez testovania, bez nakupu kvalitnych surovin za nizke naklady, bez kontroly kvality, bez financneho riadenia, bez starostlivosti o zamestnancov atd... vsetky tieto kancelarske pozicie zavries a zostanete vo vyrobe so srobovakom a bude to lepsie jo ?
@PowerHouse A to by bylo super. Představte si, že by v továrně pracovalo ne 37 000 lidí, ale 1000 lidí. Zbytek roboti a AI. A těch 1000 lidí by bylo přes agenturu. Takže by mohli chodit do práce jen když by je automobilka potřebovala = nastavit a opravit roboty. Jak by to bylo skvělý. 36 000 lidí by bylo na nepodmíněném příjmu a odpočívalo doma. Jezdili na výlety. Na dovolené. Super budoucnost, představa, že z 5.2 mil pracujících by makalo jen 0.5 mil. Zbytek by relaxoval a užíval života...... .
nezamestnanost skoro zadna
jen to brzdi rozvoj uspesnejch firem, ktery nemuzou sehnat lidi
je potreba rozhejbat trh prace s moznosti bezproblemoveho propousteni
jako to je v celym svete
nemuzeme vyzobavat jen to co se nam (vam) libi a pak nadavat jak je zdejsi system nefunkcni a zkostnatelej
nechapu na co nadavate
jen to brzdi rozvoj uspesnejch firem, ktery nemuzou sehnat lidi
je potreba rozhejbat trh prace s moznosti bezproblemoveho propousteni
jako to je v celym svete
nemuzeme vyzobavat jen to co se nam (vam) libi a pak nadavat jak je zdejsi system nefunkcni a zkostnatelej
nechapu na co nadavate
přece zdražili auta, aby měli na pokuty a vývoj akuaut a přesunuli výrobu vlajkové lodi na Slovensko, kde nezvládají namontovat správně budíky, aby ušetřili...
Dnes to jsou agenturní.
Zítra kmenoví...
Pozítří to prodají Číně...
aj spolu s tebou aby si tu uz netrolil proruskymi sr.ačkami
Firmy nemají práci? A co dělaly pro to, aby ji mely? Rozsirovaly portfolio? Nebo snažily se být konkurenceschopné? Nebo jen seděly se založeným rukama?