Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Škodovka plánuje snížit stavy o tisíce lidí. Nepůjde ale o přímé zaměstnance

35 komentářů

Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Hujeři můžou slavit. Greendeal dopady jsou zde.
Dnes to jsou agenturní.
Zítra kmenoví...
Pozítří to prodají Číně...
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@rohYpnol tak pesimisticky bych to neviděl. Vrchní gynekolozka (Fon der Layen) říkala, že GD je šance pro všechny. Pozvednout ekonomicky evropu. Zlevnit energie. 😉 Lidi se budou mít lépe. 😉
ptr078
@Pepa_007 Ked pobezia tam, kde ukazuje eu kompas
Avatar - lamal
lamal
@ptr078
aj spolu s tebou aby si tu uz netrolil proruskymi sr.ačkami
Rezna
@Pepa_007 běžte se podivat do firem jao nemaji praci....je jich spoustu.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Rezna
Firmy nemají práci? A co dělaly pro to, aby ji mely? Rozsirovaly portfolio? Nebo snažily se být konkurenceschopné? Nebo jen seděly se založeným rukama?
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@Rezna Tys to popletl, jak chybí zamestanci
Pavel M
Ke snížení celkové ekologické zátěže dopravy vede prodej velmi lehkých vozů (nízká spotřeba nejen při provozu, ale i surovin k výrobě) s nízkým odporem vzduchu. Tedy přesný opak těžkých, vysokých elektro-SUV. A dále výrazné prodloužení životnosti = možnost levných oprav (jednoduchost oprav) a dostupnost kvalitních náhradních dílů. Ale to není na pořadu dne.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Pavel M zajímavé coz? BEV by měla být lehká malá auta do města primárně.
Avatar - lamal
lamal
@Pavel M
SUV s 2tonami + su volbou trhu a zakaznikov... preto sa vyrabaju.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Pavel M
Když to zakaznik chce a zaplati. Nikdo nikoho nenutí kupovat SUV.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Takže "boj s klimatem" nám zničí ekonomiku?
Není spíše jednodušší řešit snížení poptávky po autech? Spalovací pro bohaté. Elektro pro střední třídu (novodobou=příjem domácnosti 250 000Kc měsíčně minimum) a zbylých 50% obyvatel bude jezdit MHD a nebo na kole.
Druhá možnost je snížit počet obyvatel, na čemž se pracuje co jsem koukal po konferenci "ochotných". Na UA to funguje, jsou minimálně 10M mínus.
Arese
@Pepa_007 Naopak, pro chudší lidí musí být na trhu dostatek dostupných nízkoemisních spalovacích vozů, nejlépe s omezenou asistenční výbavou pro zachování příznivé ceny. Měla by se na to zavést nějaká obdoba japonské třídy Key Cars s daňovými a jinými úlevami, dejme tomu s délkou do 4 m a motory do objemu 1,2 l...🙂👍 Chudší spotřebitelé by byli nadšeni, automobilky by měly jistou práci a životnímu prostředí by se taky ulevilo, protože by konečně mohly být z evropského provozu vyřazeny miliony přestárlých, málo ekologických a málo bezpečných aut. Tomu se říka win-win situace! 🙂👍👍👍 Chce to jen odhodit zhoubná progresivisticko-ideologická dogmata a vzít zdravý rozum do hrsti! 👍
Avatar - lamal
lamal
@Arese
tu sa zhodneme
ericn
@Arese Souhlas 😄
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Arese
S tímhle souhlas. Dat tam trivalce v hybridu, aby to bylo co nejefektivnejsi, max 4m a do 1t hmotnosti, ale asistenty zachovat. Ze je neschopnej si vydělat vic nebo ušetřit, neznamená ze je schopnej řidič. Cokoliv větší jen elektro pro běžné použití.
PowerHouse
Musí vyházet
POMALÉ montootroky, co nasazují kola, čelní skla, dveře, ...
a nahradit je RYCHLÝMI roboty.

Simply clever produktivita jako v Xpengu, kam VW investuje.

Cyklus nasazazení čelniho skla trvá robotu asi 5 sekund, u dvou montootroků ve Škodárně je to minuta.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@PowerHouse Já bych řekl, že míříš úplně vedle, to co nás drtí jsou lidi v kanceláři. Ti co nepracují, ale činnost jen vykazují. Oni sami ví, že jsou zbyteční, ale chtěli by, aby do výroby šli ti druzí a oni ne. Tak to má každý. I já vím, že je nutné, aby bylo více dělníků, ale vlastní děti vedu, aby byli raději v tom kanclu.
topten
@KANKUNEN
ja vlastni deti vedu k tomu, aby jednou byli schopny davat praci delnikum i inzenyrum v kanclu
topten
.....
Avatar - Mikesus
Mikesus
@topten
Já je vedu k tomu, aby delaly co je baví a o peníze se nemusely starat. Muzou být klidně u pasu, pokud je to bude bavit.
Avatar - lamal
lamal
@KANKUNEN
Pobavilo, takze si predstavujes vyrabat bez dizajnu a produktoveho zamerania pre zakaznika, bez testovania, bez nakupu kvalitnych surovin za nizke naklady, bez kontroly kvality, bez financneho riadenia, bez starostlivosti o zamestnancov atd... vsetky tieto kancelarske pozicie zavries a zostanete vo vyrobe so srobovakom a bude to lepsie jo ?
Avatar - Mikesus
Mikesus
@lamal
Částečně má pravdu, ale hází všechny do jednoho pytle.
Avatar - lamal
lamal
@Mikesus
vieme co tym myslel, ale ked si to zrovnas a zapojis do toho pravidla v kazdom odbore od dizajnu, produktu, ekon, po nakup, kvalitu, enviro atd nejde nemat kancelarie. Bez nich by nebolo co vyrabat.
Bez hlavy asi nevyuzijes ruky...
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@PowerHouse A to by bylo super. Představte si, že by v továrně pracovalo ne 37 000 lidí, ale 1000 lidí. Zbytek roboti a AI. A těch 1000 lidí by bylo přes agenturu. Takže by mohli chodit do práce jen když by je automobilka potřebovala = nastavit a opravit roboty. Jak by to bylo skvělý. 36 000 lidí by bylo na nepodmíněném příjmu a odpočívalo doma. Jezdili na výlety. Na dovolené. Super budoucnost, představa, že z 5.2 mil pracujících by makalo jen 0.5 mil. Zbytek by relaxoval a užíval života...... .
topten
@Pepa_007
behem pul roku by z vetsiny z vas byli blbci a dozivotni netahla
Avatar - Mikesus
Mikesus
@topten
To sedí.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@topten to by byli. Mne by to nevadilo.
topten
nezamestnanost skoro zadna
jen to brzdi rozvoj uspesnejch firem, ktery nemuzou sehnat lidi
je potreba rozhejbat trh prace s moznosti bezproblemoveho propousteni
jako to je v celym svete
nemuzeme vyzobavat jen to co se nam (vam) libi a pak nadavat jak je zdejsi system nefunkcni a zkostnatelej
nechapu na co nadavate
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@topten To ale nejde, my voliči nechceme práci, my chceme zaměstnání.
topten
@KANKUNEN
jj, to presne vystihuje mysleni spousty lidi
je to videt i tady v prispevcich
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Zlate casy skoncili... dnes je v mode prepustat ... doba setrenia je tu
Avatar - lordlord
lordlord
přece zdražili auta, aby měli na pokuty a vývoj akuaut a přesunuli výrobu vlajkové lodi na Slovensko, kde nezvládají namontovat správně budíky, aby ušetřili...
Frfla
Tak kdyz chteji pridavat na platech, tak musi propustit lidi.
Avatar - Stejsn
Stejsn
Dneska tu zprávu dementovali.