Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
rohYpnol
Chybí bod č. 1
ELEKTROMOBILITA 🤣🤣🤣
ELEKTROMOBILITA 🤣🤣🤣
@rohYpnol
Aspon uznavas, ze EV je chytre řešení, které dunihlavové nechteji, protoze by jim chybel ten smrad jedovatych latek a vyklepanej interier.
Aspon uznavas, ze EV je chytre řešení, které dunihlavové nechteji, protoze by jim chybel ten smrad jedovatych latek a vyklepanej interier.
@Mikesus
Ne. Že je chytré si mysli jen hujeři.
Ne. Že je chytré si mysli jen hujeři.
@rohYpnol
Ty jsi napsal, ze tam chy i bod jedna, u článku o chytrých řešení. Takze jsoi 2 možnosti. Buď už uznáváš, že EV je chytré řešení nebo uz jsi tak ovlvi en dieslovymi jedovatymi zplodibami, ze vubec nechapes kontext a smysl vět, na které reaguješ.
Vliv dieslovych emisi na inzeligenci a její snizivani je prokázáno, stejně tak jako negativni vliv na porozumneni a pochopení textu a souvislosti.
www.shorturl.at/9ubkf
Co z toho tedy platí, uznal jsi EV jako dobre řešení nebo jsi hloupý už tak moc, ze nepochopis už ani o čem článek je?
Ty jsi napsal, ze tam chy i bod jedna, u článku o chytrých řešení. Takze jsoi 2 možnosti. Buď už uznáváš, že EV je chytré řešení nebo uz jsi tak ovlvi en dieslovymi jedovatymi zplodibami, ze vubec nechapes kontext a smysl vět, na které reaguješ.
Vliv dieslovych emisi na inzeligenci a její snizivani je prokázáno, stejně tak jako negativni vliv na porozumneni a pochopení textu a souvislosti.
www.shorturl.at/9ubkf
Co z toho tedy platí, uznal jsi EV jako dobre řešení nebo jsi hloupý už tak moc, ze nepochopis už ani o čem článek je?
@Mikesus
Snažíš se mě nachytat marně. Z nadpisu nevyplývá, podle koho to řešení má být inteligentní.
Smolík hujeříčku. Zase ti to nevyšlo 😆
Snažíš se mě nachytat marně. Z nadpisu nevyplývá, podle koho to řešení má být inteligentní.
Smolík hujeříčku. Zase ti to nevyšlo 😆
@rohYpnol
Ale smula hujere. Naopak jsi ukazal, ze vubec nevis na co reaguješ a nechapes ibsha textu, nic víc. Takze díky za potvrzení, že ta správná odpověď je tedy ta druhá nabízená.
Ale smula hujere. Naopak jsi ukazal, ze vubec nevis na co reaguješ a nechapes ibsha textu, nic víc. Takze díky za potvrzení, že ta správná odpověď je tedy ta druhá nabízená.
@Mikesus
Hele, fakt nemusíš neustale dokazovat, že nechápeš význam slov a vět. Tady už všichni vědí jaký jsi hujer.
Hele, fakt nemusíš neustale dokazovat, že nechápeš význam slov a vět. Tady už všichni vědí jaký jsi hujer.
Arese
Tak automobilky to s námi, zákazníky, prý myslí dobře?!! Autor článku zřejmě posledních 10 let strávil někde v hybernační komoře! Co je dobrého na tom, soustavně osekávat nabídku motorů, verzí hot-hatch i 4x4, rušení manuálních převodovek i karoserií?!! Co je pro zákazníka dobrého na omezování konfigurovatelnosti výbavy, spojené s brutálním zdražováním? Co je dobrého pro řidiče a posádku, když automobilky kvůli své chamtivosti ovládání skoro všeho cpou do nebezpečných dotykových tabletů?!! A v neposlední řadě - co je dobrého na tom zákazníkům neustále cpát odporné zkratomobily, které drtivá většina zákazníků nechce?!! Takže vážený autore, automobilky (zejména v EU) na své zákazníky rok od roku zvysoka kálejí a smějí se jim do ksichtu!!! Místo toho poklonkují a plazí se před zločinným ekoteroristickým vedením EU!!! 🤮🤮🤮👎
@Arese
Třeba zefektivnění, protoze každý, kdo má do zadku díru, nemusí mít jeden konkrétní unikát. Nabídne se, co chce většina, je to pro všechny levnější a ve vysledku i ekologičtější.
Třeba zefektivnění, protoze každý, kdo má do zadku díru, nemusí mít jeden konkrétní unikát. Nabídne se, co chce většina, je to pro všechny levnější a ve vysledku i ekologičtější.
Jiří Kalabza
Tenhle článeTenhle článek bych čekal na garáži. V každém případě jde částečně o blábol nebo jakousi osobní vendetu co se autorovi nezdá nebo prostě obšlehl kde co.
Hned na začátku u tam schází taková Toyota FJ, k té Mazdě MX30 tento web uvedl „Absence B-sloupku umožňuje pasažérům snazší a příjemnější nastupování na zadní sedadla, aniž by byla výrazně omezena celková tuhost a bezpečnost karoserie.“ A Mazda RX 8 rozhodně nedojela na dveře, ale na motor.
U Peugeotu 1007, se zde autor rozepisuje nad negativní stránkou auta, a přitom opět ten sám web nám v roce 2005 naservíroval poměrně pozitivní recenzi vyzdvihující bezpečnost a inovátorské pojetí, nic méně správně podotkl, že motor je silný, ale auto je těžké, robotizovaná převodovka prý OK a největší hloupost, je to nepotkání se s tímto autem mimo Francii, hm soused vedle v garáži ho má, před barákem nám parkuje další a dál nemá cenu psát.
Dále CC je prý nesmysl a hnus, no tak není zde je zjevná inspirace opět Garáží bez vlastní invence. Jistě Peugeot zvláště u 307/308 není tak úplně povedený ta zadní partie je tak nějak divná nic méně máme tu ještě Mercedes, VW nebo Renault či za mne asi nejhezčí Volvo C70, Mazdu MX 5 z poslední generace nevyjímaje, pevná střecha má opodstatnění a je rozhodně fajn a modernější řešení.
A snad ještě k tomu Twindoor systému, byl zavržený hlavně pro svoji cenu kdy auto v žebříčku VW pod Passatem bylo díky tomu dražší než zmíněný Passat a třetí řada Superbu už využívala příliš moc dílů Passatu, ostatně opět to psali na tomto webu.
Hned na začátku u tam schází taková Toyota FJ, k té Mazdě MX30 tento web uvedl „Absence B-sloupku umožňuje pasažérům snazší a příjemnější nastupování na zadní sedadla, aniž by byla výrazně omezena celková tuhost a bezpečnost karoserie.“ A Mazda RX 8 rozhodně nedojela na dveře, ale na motor.
U Peugeotu 1007, se zde autor rozepisuje nad negativní stránkou auta, a přitom opět ten sám web nám v roce 2005 naservíroval poměrně pozitivní recenzi vyzdvihující bezpečnost a inovátorské pojetí, nic méně správně podotkl, že motor je silný, ale auto je těžké, robotizovaná převodovka prý OK a největší hloupost, je to nepotkání se s tímto autem mimo Francii, hm soused vedle v garáži ho má, před barákem nám parkuje další a dál nemá cenu psát.
Dále CC je prý nesmysl a hnus, no tak není zde je zjevná inspirace opět Garáží bez vlastní invence. Jistě Peugeot zvláště u 307/308 není tak úplně povedený ta zadní partie je tak nějak divná nic méně máme tu ještě Mercedes, VW nebo Renault či za mne asi nejhezčí Volvo C70, Mazdu MX 5 z poslední generace nevyjímaje, pevná střecha má opodstatnění a je rozhodně fajn a modernější řešení.
A snad ještě k tomu Twindoor systému, byl zavržený hlavně pro svoji cenu kdy auto v žebříčku VW pod Passatem bylo díky tomu dražší než zmíněný Passat a třetí řada Superbu už využívala příliš moc dílů Passatu, ostatně opět to psali na tomto webu.
Othello
Wankel je předurčen k neúspěchu už kvůli velmi nevýhodnému tvaru spalovacích komor, který znamená vysoké tepelné ztráty.
Takže snad jen jako nouzový doplněk
Takže snad jen jako nouzový doplněk
lordlord
Nevýhoda šoupaček je, že máte na boku auta lištu - asi jediný mitsubishi ji tam neměl. Twin door dal naší firmě práci ten systém vymyslet.
@lordlord Jako skoro vše zde uvedené byl twindoor výborný svou podstatou, Nepovedl se způsob otevírání, který měnil původně jednoduchý úkon na cosi komplikovaného. Takže to asi nebylo dobře vymyšlené 😄.
@lordlord Ja si taky nestezuju.
Ja jsem tehdy prodal ohybacku na vyrobu toho sloziteho zavesu...
😄
Ja jsem tehdy prodal ohybacku na vyrobu toho sloziteho zavesu...
😄
vecernicek2
Ony inovace za každou cenu nejsou vždy to nejlepší a občas je pádný důvod, proč nějaké řešení ostatní nepoužívají.
Chybějící sloupky B u fordu B-Max (dosti paradoxní název pro auto, které nemá B sloupek) vedou ke kroucení karosérie a k tomu, že z každého ťukance do dveří je totálka.
Fakt skvělá inovace.
Chybějící sloupky B u fordu B-Max (dosti paradoxní název pro auto, které nemá B sloupek) vedou ke kroucení karosérie a k tomu, že z každého ťukance do dveří je totálka.
Fakt skvělá inovace.
@vecernicek2 To nevim, jak pisu nahore B-Maxem jsem jezdil, a nekroutil se.
Dusledky havarie do dveri jsem nastesti nevyzkousel.
😄
Dusledky havarie do dveri jsem nastesti nevyzkousel.
😄
@Ja Prvni 123
Samozřejmě že se kroutil. Pokud jsi aspoň trochu schopný a vnímavý člověk, tak to poznat bylo zjevně. Pocit nějaké tuhosti tam nebyl.
Samozřejmě že se kroutil. Pokud jsi aspoň trochu schopný a vnímavý člověk, tak to poznat bylo zjevně. Pocit nějaké tuhosti tam nebyl.
vencelín
Automobilky to s námi opravdu nemysli dobře. Ty zajímá jen a pouze jejich největší vejvar, nic jiného (stejně jako všechny jiné firmy) , pane autore.
vencelín
Co se dveří ala Clubman či Mazda Rx8 týká, tak toto řešení bylo použito již dávno předtím na malých pickup ech jako např Dodge Dakota se střední kabinou koncem 90let.
Mel jsem ho jednou z pujcovny a prisel mi vylozene fajn.
I byl na seznamu, ze si ho koupim, zastavilo me jen to, ze jsem chtel benzin a prvni litrove trivalce se uplne nepovedly.
Ale dvere mi rozhodne nevadily, spis naopak.
Ja vetsi kufr nepotrebuju, ale souhlas.