Novinky
Produktivita
Když mají Asiati tu produktivitu a nemusí platit pomalé montootroky, tak je to simply clever levné.
Když mají Asiati tu produktivitu a nemusí platit pomalé montootroky, tak je to simply clever levné.
@topten
Přidej,
ti roboti v AI factories jsou na tom ještě hůř.
Ti roboti ten ráj jako mají místní montootroci opravdu nemají.
Přidej,
ti roboti v AI factories jsou na tom ještě hůř.
Ti roboti ten ráj jako mají místní montootroci opravdu nemají.
@topten Tak horký už to asi není, ale je fakt, že 60 hodin týdně namísto našich 40 (a Německých 35) tam asi pořád dávaj...
@Petr Spurny Ťažko možno čakať, že by Toyota riskovala svoje meno tým, že by takúto čínsku hračku dotiahla do Európy alebo inam do sveta. Pochybujem, že to auto spĺňa európske bezpečnostné štandardy a náročný európsky zákazník by asi čakal aj lepšie materiály a kvalitnejšiu techniku. Pripočítaj clo a razom si na celkom inej cene.
Tak v Česku tipuji cenu kolem 1,2M. Evropani jsou přece hloupí, zaplatí cokoliv. Odrbávání "bohatého" a naivního zákazníka, který přemrštěné ceny akceptuje, je přece normální.
@traveldrive tim se uklidnujes nebo tomu opravdu veris?
Zijeme v dobe, kdy evropske automobilky plati cinanum, aby vyvijeli auta pro evropu. Protoze to v evrope uz neumime.
Zijeme v dobe, kdy evropske automobilky plati cinanum, aby vyvijeli auta pro evropu. Protoze to v evrope uz neumime.
@topten bejvavalo pred 20 lety.
V dnesni dobe je v roli levne montovny CR, rozhodne ne Cina.
V dnesni dobe je v roli levne montovny CR, rozhodne ne Cina.
proti nam maj tretinovy mzdy, proti nemcum desetinovy.
navic v rezimu 996, tedy za dvojnasobnou pracovni dobou se sotva tydnem dovoleny a bez nasich socialnich vymozenosti
uplnej raj na zami