Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Stejsn
V dnešním světě už nelze věřit vůbec ničemu.
@Stejsn natož VW Group 🙈🤣
@ericn
Tem se nedá věřit už 20 let minimálně.
Tem se nedá věřit už 20 let minimálně.
@Mikesus Spíš posledních 5let, od toho nablblého Herberta Diesse a současný pan Blume není o nic lepší. Je škoda, že už tu není pan Piech, asi by to s VW vypadalo jinak... O dost lépe...
@ericn
To asi těžko, kdyz dieselgate byl v roce 2015. Podvodné motory byly prodávány minimalne od roku 2009. Takze minimalne 15 let podvádí.
To asi těžko, kdyz dieselgate byl v roce 2015. Podvodné motory byly prodávány minimalne od roku 2009. Takze minimalne 15 let podvádí.
@traveldrive to určitě ne, ale alespoň by se postavil té zelené "lobby" a VW by nevyhazoval peníze oknem za nesmyslné projekty...
@Mikesus No "dieselgate" byl jen zástupný problém = jak Evropany klepnout přes prsty. Uživatelům se nic nestalo a nedošli k úhoně, jen ta auta nesplňovali tabulky emisí (stejně jako u jiných výrobců), ale o tom se tu napsaly stohy příspěvků... Tj za mě žádné drama, jen Němci si zas posypali hlavu popelem a otočili kormidlo o 180 stupňů a nasypali nesmyslné peníze do ztrátové elektromobility. A jak všichni vidíme, bylo to opět špatně...
@ericn
Nedošlo k uhonu? Tak určitě. Desetitisíce rocne předčasných umrti.
https😐/www.europeandatajournalism.eu/the-dieselgate-and-air-pollution-in-europe/
Dále zvýšené výskyty autismu, roste to skoro e😜onencialne
https😐/acamh.onlinelibrary.wiley.com/….1111/jcpp.13505
Což je též dukaz dopadu především dieslovych emisi.
https😐/deohs.washington.edu/hsm-blog/air-pollution-and-autism
Pak taky snížení kognitivnich funkci, to i zde v diskuzích od majitelů dieselu jako je traveldrive nebo rohypnol muzeme vidět v primem přenosu.
https😐/www.news-medical.net/news/20230124/Brief-e😜osure-to-diesel-exhaust-can-affect-human-brain-function.aspx
Dále chopn, která je po cigaretach nejvíce způsobovaná právě dieslovymi emisemi
https😐/pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC3648416/
Skoda, ze to jsou věci, které způsobují smrt až za delší dobu. Pak by tu nebylo takových natvrdlych primitivů, kteri by to zpochybňovali.
Nedošlo k uhonu? Tak určitě. Desetitisíce rocne předčasných umrti.
https😐/www.europeandatajournalism.eu/the-dieselgate-and-air-pollution-in-europe/
Dále zvýšené výskyty autismu, roste to skoro e😜onencialne
https😐/acamh.onlinelibrary.wiley.com/….1111/jcpp.13505
Což je též dukaz dopadu především dieslovych emisi.
https😐/deohs.washington.edu/hsm-blog/air-pollution-and-autism
Pak taky snížení kognitivnich funkci, to i zde v diskuzích od majitelů dieselu jako je traveldrive nebo rohypnol muzeme vidět v primem přenosu.
https😐/www.news-medical.net/news/20230124/Brief-e😜osure-to-diesel-exhaust-can-affect-human-brain-function.aspx
Dále chopn, která je po cigaretach nejvíce způsobovaná právě dieslovymi emisemi
https😐/pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC3648416/
Skoda, ze to jsou věci, které způsobují smrt až za delší dobu. Pak by tu nebylo takových natvrdlych primitivů, kteri by to zpochybňovali.
@ericn
To nikdo netvrdí, že za všechno mohla osobní auta VW, ale za všechno mohlo zvýšený výskyt jedovatých látek. I ten pes to pozná
https😐/shorturl.at/4oeqw
To nikdo netvrdí, že za všechno mohla osobní auta VW, ale za všechno mohlo zvýšený výskyt jedovatých látek. I ten pes to pozná
https😐/shorturl.at/4oeqw
@Mikesus
Myslim, ze je zbytecny ericnovi vysvetlovat cokoli, kde nevidi primou souvislost.
Jako ze se prasti kladivem, tak ho boli prst...
Aby pochopil, ze dieselove zplodiny zpusobuji zakerna a casto nevylecitelna onemocneni, na to nema.
www.novinky.cz/…rcinogenu-157519
Dieselová auta vyvolávají rakovinu, jejich spaliny jsou na seznamu karcinogenů
Myslim, ze je zbytecny ericnovi vysvetlovat cokoli, kde nevidi primou souvislost.
Jako ze se prasti kladivem, tak ho boli prst...
Aby pochopil, ze dieselove zplodiny zpusobuji zakerna a casto nevylecitelna onemocneni, na to nema.
www.novinky.cz/…rcinogenu-157519
Dieselová auta vyvolávají rakovinu, jejich spaliny jsou na seznamu karcinogenů
@ericn
Mylis sa, nie vsetci mali podvodny SW ako VW s dieselgate, to ze niekde mohli byt odchylky neznamena to iste a nesuhlasim ani s tym, ze sa uzivatelom nic nestalo.
Odkial beries presvedcenie, ze ich splodiny neposkodzovali zdravie majitelov a vsetkych ludi naokolo ?
Mylis sa, nie vsetci mali podvodny SW ako VW s dieselgate, to ze niekde mohli byt odchylky neznamena to iste a nesuhlasim ani s tym, ze sa uzivatelom nic nestalo.
Odkial beries presvedcenie, ze ich splodiny neposkodzovali zdravie majitelov a vsetkych ludi naokolo ?
@lamal tak nevím, ale v té době se psalo snad o všech - MB, Renault, Fiat atd… VW se holt nechal chytit s kalhotama dole a zaplatil za to 🤔 Bohužel si nevzal žádné ponaučení a místo aby začal vyvíjet fullhybridní techniku (jako velmi úspěšná Toyota) nasypal kopec peněz rovnou do BEV, které nikdo nechce a je zas v pr….
@Ericn
VW to robil najhrubsie, u ostatnych sa nasli odchylky sposobene kde cim, nechcem zlahcovat ani odchylky (za preukazanie emisneho SW, alebo odchylky caloval aj Mercedes, BMW, Opel, FCA...), za toho kto este prilozil emisnemu peklu oznacujem VW... vdaka nemu sa stala EU zbytocne posadnuta osobnou dopravou, co nevnimam ani ja pozitivne v aktualnej podobe. TDI prekracovali NOx 20 nasobne a to v stave noveho auta podotykam, co casom...
"in 2015 that 20 percent of European city dwellers were e😜osed to unhealthy levels of nitrogen dioxide, and that in London, where diesel road traffic was responsible for 40 percent of NOx emissions, 3,000 deaths per year could be attributed to air pollution"
VW to robil najhrubsie, u ostatnych sa nasli odchylky sposobene kde cim, nechcem zlahcovat ani odchylky (za preukazanie emisneho SW, alebo odchylky caloval aj Mercedes, BMW, Opel, FCA...), za toho kto este prilozil emisnemu peklu oznacujem VW... vdaka nemu sa stala EU zbytocne posadnuta osobnou dopravou, co nevnimam ani ja pozitivne v aktualnej podobe. TDI prekracovali NOx 20 nasobne a to v stave noveho auta podotykam, co casom...
"in 2015 that 20 percent of European city dwellers were e😜osed to unhealthy levels of nitrogen dioxide, and that in London, where diesel road traffic was responsible for 40 percent of NOx emissions, 3,000 deaths per year could be attributed to air pollution"
@Stejsn
No vidíš, po Jawe aj Skoda. Tie "zlaté české ruce" sú už pridrahé. A to ešte nemáte tie nemecké platy, ktoré sľubuje Fiala.
No vidíš, po Jawe aj Skoda. Tie "zlaté české ruce" sú už pridrahé. A to ešte nemáte tie nemecké platy, ktoré sľubuje Fiala.
gil54
Fakt super článek.
Zaujalo mě třeba - "Přísnější CAFE IV, které začne platit od roku 2023, limit sníží na 70 gramů." Rok 2023 je ale ještě strašně daleko, není třeba plašit. 😀
A nedivím se, že - "V současné době nemáme žádné konkrétní plány na uvedení menšího a dostupnějšího elektromobilu pro Indii", jak uvedl mluvčí Škody Pavel Jína, protože do roku 2023 zasáhne zemi asi tak pět asteroidů a kdo ví, jestli bude po tom ještě Ind náš kámoš. Navíc je zcela logické, že automobilka "nemá žádné konkrétní plány" zejména když "Škoda považuje Indii za jeden z nejdůležitějších trhů pro své vozy do budoucna..."
Tak dík, zase jsem o hodně chytřejší.... všechno to do sebe krásně a logicky zapadá 😀.
Zaujalo mě třeba - "Přísnější CAFE IV, které začne platit od roku 2023, limit sníží na 70 gramů." Rok 2023 je ale ještě strašně daleko, není třeba plašit. 😀
A nedivím se, že - "V současné době nemáme žádné konkrétní plány na uvedení menšího a dostupnějšího elektromobilu pro Indii", jak uvedl mluvčí Škody Pavel Jína, protože do roku 2023 zasáhne zemi asi tak pět asteroidů a kdo ví, jestli bude po tom ještě Ind náš kámoš. Navíc je zcela logické, že automobilka "nemá žádné konkrétní plány" zejména když "Škoda považuje Indii za jeden z nejdůležitějších trhů pro své vozy do budoucna..."
Tak dík, zase jsem o hodně chytřejší.... všechno to do sebe krásně a logicky zapadá 😀.
@gil54
Ten rok 2023 je jasny překlep z 2033. Kazdy to pochopí,ale je to špatná vizitka autora.
No a co bude za 8 let, je to děsně daleko, tech ateroidu tu za poslednich 8 let taky popadalo spousta. V politice se může změnit cokoliv volbami a stát se nepřáteli je pravděpodobnější s ubohými populisty v čele.
Nikdo nikdy nemelnolan na 8 let, hlavne pri vývoji stavajicich aut, ktera maji zivotni cyklus nejcasteji právě 8 let
Ten rok 2023 je jasny překlep z 2033. Kazdy to pochopí,ale je to špatná vizitka autora.
No a co bude za 8 let, je to děsně daleko, tech ateroidu tu za poslednich 8 let taky popadalo spousta. V politice se může změnit cokoliv volbami a stát se nepřáteli je pravděpodobnější s ubohými populisty v čele.
Nikdo nikdy nemelnolan na 8 let, hlavne pri vývoji stavajicich aut, ktera maji zivotni cyklus nejcasteji právě 8 let
Ja Prvni 123
Fakt uz bezte do haje, s Cinanama.
@Ja Prvni 123
Zvykajme si, zakrátko to možno bude už iba o nich.
Zvykajme si, zakrátko to možno bude už iba o nich.
@traveldrive asi tak.... v elektromobilitě a hybridech to zůstane na nich, Korejcích a Japoncích.
Nebo snad někdo viděl v poslední době auto s alternativním pohonem, které je opravdu progresivní technikou z evropské automobilky?
Nebo snad někdo viděl v poslední době auto s alternativním pohonem, které je opravdu progresivní technikou z evropské automobilky?
@dodo24
Nie, nie sú plne konkurencieschopné. Ak sú konkurencieschopné technicky, tak cenovo už nie. Auto na úrovni ID.7 stojí od 56 tis. €, u podobného čínskeho auta sa dá čakať cena o 10 litrov nižšia, podobne Renault 5 by pár tisíc potreboval zhodiť, cena od 27500 do 34500 za mestské mini má skrátka ustrelený dekel, toľko stoja dobre vybavené benzínové autá o dve triedy vyššie.
Nie, nie sú plne konkurencieschopné. Ak sú konkurencieschopné technicky, tak cenovo už nie. Auto na úrovni ID.7 stojí od 56 tis. €, u podobného čínskeho auta sa dá čakať cena o 10 litrov nižšia, podobne Renault 5 by pár tisíc potreboval zhodiť, cena od 27500 do 34500 za mestské mini má skrátka ustrelený dekel, toľko stoja dobre vybavené benzínové autá o dve triedy vyššie.
@traveldrive
Když by blbecci nevyhazovali oknem peníze za diesel, nemuseli jsme se bát invaze ciny.
Když by blbecci nevyhazovali oknem peníze za diesel, nemuseli jsme se bát invaze ciny.
PowerHouse
Produktivita vítězí,
zdejším čtenářům navzdory.
Tak si to Škodárna nechá dělat tam, kde nejsou montootroci (jak zde bylo napsáno zlaté české ručičky), ale roboti.
zdejším čtenářům navzdory.
Tak si to Škodárna nechá dělat tam, kde nejsou montootroci (jak zde bylo napsáno zlaté české ručičky), ale roboti.
@PowerHouse
V tomto sa môžeš docela mýliť, v priemysle už začínajú prichádzať na to, že robot nie je lacným pracovným prostriedkom pre všetky použitia. Na mnohé jednoduché a fyzicky nenáročné úkony je proste lacnejší robotník.
V tomto sa môžeš docela mýliť, v priemysle už začínajú prichádzať na to, že robot nie je lacným pracovným prostriedkom pre všetky použitia. Na mnohé jednoduché a fyzicky nenáročné úkony je proste lacnejší robotník.
Gasoline
Pohybuji se docela dost po JV Asii a pořád mě překvapuje, kolik je tu EV. Na to, jaké mají příjmy a jaká je el. síť, to nechápu. Naposledy jsem byl v Laosu, kde nemají ani pořádné silnice (300km = 12h cesty) a odhadem je tam tak 10% všech aut na elektřinu. Za 14 dní jsem objevil jen jednu nabíječku.
Indie jde ještě dále než EU, když ve své ústavě hned v první větě prohlašuje, že Indie je socialistická republika. Flotilové emise tam diktuje úřad s přiléhavým názvem: Bureau of Energy Efficiency. Indie je všobecně známa pro obrovskou mírou byrokracie na federální i státní úrovni. Banka Goldman Sachs odhaduje, že snížením byrokracie by Indie zvýšila každoroční růst HDP o přibližně 1 %.
Hm. Takze se snazi o efektivitu. Bohuzel ji brzdí ta byrokracie. Socialisticka republika naopak byrokracii ma nizsi nez kapitalistická
No jistěěěě. Bureau of Energy Efficiency se snaží o efektivitu. A Ministry of Coal (ano, Indie má ministerstvo uhlí) se snaží vytěžit co nejvíce uhlí. Tomu se říká byrokratická souhra.
Indie ma i ministerstvo pro obnovitelné energie a ministerstvo změny klimatu.
Cely svet resi CO2 a i prechod na elektromobily a OZE.
Ale banda trollu na ceskem netu tady jede kritiku na EU.
Je tu dalsi zacatek brezna kdy je 20 stupňů C…
Timhle tempem muze byt za 10, 20 let opravdu velky problem…
Člověk vysloví kritiku byrokracie v Indii, ale Hendly to hned bere jako kritiku EU. Může se kritizovat byrokracie v jiné galaxii, aniž bys to bral jako útok na EU?
To, že zimy jsou teplejší, vidím. Co navrhuješ? Přesvědčit Indii, ať zruší ministerstvo uhlí a přestane základat nové uhelné doly? Hodně štěstí.
Ne.
Priklad limitu Indie na CO2 u aut jasne ukazuje jak nesmyslna je kritika EU kterou tu neustale 24/7 jedes ty a dalsi trolls.
Cely svet resi CO2 protoze je to velice realne nebezpeci.
Si ako papagáj - neustále dookola opakuješ tú istú sprostosť. Nie, CO2 z výfukov áut nemá na klímu a globálne oteplenie žiadny merateľný vplyv. Jediným vplyvom tej pošahanej teórie, je likvidácia európskeho priemyslu a ekonomiky. Jediným jej účelom je vyberanie pokút a obchodovanie s emisiami, niekto si z toho spravil veľmi výnosný biznis. A duté zelené hlavy prikyvujú a sú nadšené, ako úžasne prispievajú k ekológii...
uvedeny clanek jasne rika - CO2 v doprave resi i Indie.
CO2 se resi ve vsech oborech.
Tva paranoidní predstava o likvidaci EU prumyslu nefunguje viz informace o limitech CO2 v Indii.
Pletieš si pojmy a dojmy. Čo sa píše v takýchto článkoch nie je automaticky pravda. Všetci riešia CO2 - potom áno, všetci vrážajú prachy do nezmyslu s úplne nulovým efektom. Smutný obraz chorej doby.
Indie v roce 2023 vytěžila a spálila uhlí, které vytvořilo 3,5 mld. tun CO2. Přitom meziroční nárůst emisí CO2 ze spalování uhlí z roku 2022 na rok 2023 byl 385 mil. tun (čili nárůst cca 10 procent).
Celkové emise CO2 v EU nejen z uhlí, ale ze všech typů paliv včetně ropy a zemního plynu, byl 2,5 mld. tun CO2. Meziroční pokles celkových emisí CO2 v EU z roku 2022 na rok 2023 byl 190 mil. tun.
Ale Hendly si myslí, že planetu zachrání sebevražda EU jménem Green Deal.
Přitom konec pálení uhlí v Indii by přinesl výrazně vyšší užitek. Nejvíce by samozřejmě mohla pomoci Čína. Kdyby Čína přestala pálit uhlí, klesly by emise CO2 o 16 mld. tun, čili o více než šestinásobek emisí CO2 celé EU.
1. i Indie stejne jako EU a dalsi resi limity CO2 na spalovací motory aut.
Nejde o zadny vymysl EU, je jak se ty a ostatni trolls snazi neustale tvrdit.
2. Emise z vyroby elektriny by bez soucasneho rapidniho rustu OZE byl daleko vetsi.
3. Je zacatek brezna a po vyrazne teple zime je 20 stupňů C.
Jestli maji vedci pravdu, a vyvoj to potvrzuje, tak proste musime delat maximum. I ta Indie dela zrejme maximum co zvladne.
"Nie, CO2 z výfukov áut nemá na klímu a globálne oteplenie žiadny merateľný vplyv. Jediným vplyvom tej pošahanej teórie, je likvidácia európskeho priemyslu a ekonomiky"
Ty sem zase prides tym svojim neomalenym stylom vykladat nezmysly, pretoze nemas vzdelanie a ani paru o com drzo vypisujes.. hanbu tu robis
Netusim preco zrovnavas Indiu s EU, vacsie a zaostalejsie krajiny, pripadne tie ktore moc tlacia na priemysel su vacsimi producentmi, ako si myslis ze to moze EU zmenit, zakazat ich produkciu ?
EU to nezmeni, mas zacat sam od seba... EU zacala a cielom GD je aj vyvoj technologii, ktore by sa casom mohli uplatnit prave u vacsich producentov.
Nehovorim, ze GD je vo vsekom idealny, myslienka je dobra, pokulhava realizacia, to sa dokaze regulovat politickym tlakom po volbach, aspon v to dufam.
Keby EU nezacala, neverim ze zbytok sveta o tom vobec uvazuje, bolo by to vsetko este horsie.
1) Indie sice řeší limity CO2 osobních aut, ale hlavní problém Indie je spalování uhlí.
Pokud by Indie příští rok snížila spalování uhlí o 10 procent, ušetřila by zemskému klimatu 350 milionů tun CO2. Pokud by Indie příští rok snížila spalování paliv v osobních autech o 10 procent, ušetřila by klimatu jen asi 12 milionů tun CO2. Dokonce i kdyby Indové úplně přestali jezdit osobními auty, tak to stejně klimatu nepomůže, protože nárůst emisí ze spalování uhlí by to hravě překonal.
Nebylo by pro zemské klima lepší začít řešit nejdříve to indické uhlí?
3) Indie dělá maximum. V roce 2023 se jí povedl nejvyšší meziroční nárůst těžby uhlí v historii na nové maximum.
Lamal se musi stydět, co reprezentuje jeho zem na zahraničních webech.
"Nie, CO2 z výfukov áut nemá na klímu a globálne oteplenie žiadny merateľný vplyv."
https😐/www.climate.gov/news-features/understanding-climate/climate-change-atmospheric-carbon-dioxide
https😐/shorturl.at/oIH6J
15% je osobní doprava, to rozhodně není zanedbatelná, neměřitelná část. Něco takového by normální člověk ani nevyplodil, možná tak nejaky nevzdelanec z pastviny v severních uhrach, který o vzdělání zavadil jen kdyz šel okolo.
Vtipne je, ze ti na SVK entity nepomozu ziadne odkazy ani argumenty, problem je ich presvedcenie plynuce z houna a to im staci.
“ vpřepočtu na jednoho obyvatele byly však emise CO2 2,6 krát nižší než světový průměr.”
Indie jede smer OZE. Jeji obrovsky rust sebou bohužel tahne spotrebu fosilu vzhuru, ale prave proto co nejvice omezuji CO2 tam kde to jde viz auta.
Tvuj pohled je stale stejne sebevrazedny.
Lidstvo nemá jinou moznost nez fosil opustit.
Ty chces palit jeste vic, protoze se nekdo podle tebe nesnaží…
Už jsem ti tady několikrát výpočtem ukázal, že jde emise CO2 v naší zemi snížit více a za nižší peníze, když se místo ideologie použije technická logika. A to řešení se jmenuje jaderná energetika. Ale ty a další ideologové/dogmatici jste proti. A tak kvůli vám chrlíme do atmosféry zbytečné miliony a miliony tun CO2, zhoršujeme klima a ještě si za to připlácíme v cenách elektřiny, v cenách aut, v cenách potravin, v cenách všeho možného. Až budeš hledat někoho, kdo hodně škodí celosvětovému klimatu i naší zemi, podívej se do zrcadla.
Indie omezuje na špatném místě. To je jako bys měl 90 % výdajů za potraviny, 10 % za léky, potřeboval bys ušetřit polovinu výdajů ... a začal bys šetřit na lécích.
kdo je tady proti jaderné energetice? Za mne jedna z cest. Účinná, ale rychlá není. Projek, schválení a výstavba je na desítky let, bohužel. Vývoj v automobilovém, ale i jiném průmyslu, je mnohem rychlejší.
možná, kdyby Babiš nezdržoval, neházel jádru klacky pod nohy a neblokoval, tak už je aspoň rozestavěno v Dukovanech. Takže si stěžuj u voličů Babiše, ne tady, že někdo chce/nechce jádro.
https😐/shorturl.at/Zx5Ey
https😐/shorturl.at/4ZwfB
Tady nejde o Babiše, ale o Grosse, Paroubka, Topolánka, Fishera a Nečase.
Za peníze, které jsme od roku 2008 nasypali solárním baronům na jejich FVE (dohromady už je to přes 500 mld. Kč), jsme už mohli mít v provozu dva další jaderné bloky i se započítáním 10leté výstavby.
Ty by ročně ušetřily necelých 13,6 milionů t CO2, jelikož by nahradily současnou úroveň výroby z uhelných elektráren Počerady, Tušimice, Prunéřov a část Chvaletic.
Úspora by byla větší, než kolik CO2 vypustí všechna osobní auta v ČR (11 milionů t CO2 ročně).
Finančně je to jednoznačně nejefektivnější. Cena za investici do jaderné elektrárny je cca 500 Kč/t uspořeného CO2. Emisní povolenka stojí 1500 až 2000 Kč/t CO2. A u elektromobilu jako je Opel Corsa vychází investice na 10000 Kč/t uspořeného CO2.
Kdo konkretne pise proti jadru???
Ja ani Mikesus urcite ne.
Jadro je u nas pro nahradu uhli nepostradatelne.
Tak prosim nezobecnuj.
Nejhorsi bylo zavreni funkcnich nemeckych jaderek.
Ve kterem meli prsty rusaci, viz Schroeder.
PS Tvy vypocty uspor u EV plati v jake dobe???
2010, 2020, 2040????
Je v tom totiz podstatny rozdil.
Resp. po dosazeni cenove parity nebudou stat uspory co2 (ve srovnani se spalovakem) nic navic.
Oprav me jestli se pletu.
Je to jen moje uvaha.
Úspora Opel Corsa Electric platí dle reportu GreenNCAP z prosince 2024 a ceníku z té doby.
Mýlíš se v tom, že operuješ s cenovou paritou. Prodejní cena aut v EU čím dál více obsahuje přerozdělovací mechanismy. Může se stát, že v budoucnu bude mít elektrický Opel Corsa nižší prodejní cenu než benzínový, ale to bude dáno tím, že tu investici zaplatí někdo jiný než kupující, tzn. akcionáří automobilky a/nebo ostatní zákazníci značky. To máš jak s těma solárníma baronama. Když bys započítal jen to, co do toho vložili oni, vyjdou ty FVE levné. Ale když započítáš těch více než 500 mld. Kč z peněz daňových poplatníků a spotřebitelů elektřiny, je z toho luxusní zboží.
Kdo je proti? V podmínkách ČR v podstatě každý, kdo podporuje Green Deal. Ten totiž vytvořili ideologové/dogmatici tak, aby co nejvíce zvýhodňoval FVE a VTE a naopak znevýhodňoval JE. Je to vidět na podmínkách, které nám nadiktovala EU pro nový blok Dukovan. Kvůli těm podmínkám bude ta elektřina z nového bloku mnohem dražší. Může se stát, že místo aby nám zlevnila elektřinu, tak ji ještě dále zdraží.
Keby si nevystupoval ako buran a neomalene, s nazormi nikto problem nema, da sa diskutovat... mozes uboziakovat na cely svet 😁