Novinky
@kesumb
The upcoming all-electric Mercedes-Benz CLA, built on the new MMA platform, is anticipated to start at around £60,000 in the UK.
AUTOE😜RESS.CO.UK
This suggests a starting price of approximately €70,000 in the Czech Republic, considering current exchange rates. However, official pricing has yet to be confirmed and may vary based on local taxes and configurations.
The upcoming all-electric Mercedes-Benz CLA, built on the new MMA platform, is anticipated to start at around £60,000 in the UK.
AUTOE😜RESS.CO.UK
This suggests a starting price of approximately €70,000 in the Czech Republic, considering current exchange rates. However, official pricing has yet to be confirmed and may vary based on local taxes and configurations.
@kesumb
Ty znas cenu CLA?
To posledni, co mi na aute zajima, je 142 sviticich hvezdicek na pridi.
Radeji uspornost, baterku a dojezd.
Myslim si, ze CLA se cenove TM3 ani nepriblizi.
Coz rozporuje tve tvrzeni.
Bohuzel.
Ty znas cenu CLA?
To posledni, co mi na aute zajima, je 142 sviticich hvezdicek na pridi.
Radeji uspornost, baterku a dojezd.
Myslim si, ze CLA se cenove TM3 ani nepriblizi.
Coz rozporuje tve tvrzeni.
Bohuzel.
@donvito
tesla akorat umi kecy a kecy vcetne giga lisu, giga 48V, cybertentu, pretazenejch inzenyru z burmesteru a podobny kolotiny. Realne je Eleoq na sautu mista ve vyrobe od 590 bez dph a skodovka pripousti moznost snizeni ceny pod Karoq. I4 zacina na 1350, prodava se tak, ze se ceka minimalne 4-6 mesicu a bmw je v zisku. Znamej ceka na idbuzz za 1,2 a driv jak pul roku od objednani to nebude. Na ix umeli skoro 30%, za 1,8 to bylo ma vzduchu s cervenou kuzi a rizenim vsech kol. A viz niz prodali jich 130 tis kusu. Nevidim jedinej duvod proc by cla nemohlo bejt pod 1,5 a meli na tom marzi.
tesla akorat umi kecy a kecy vcetne giga lisu, giga 48V, cybertentu, pretazenejch inzenyru z burmesteru a podobny kolotiny. Realne je Eleoq na sautu mista ve vyrobe od 590 bez dph a skodovka pripousti moznost snizeni ceny pod Karoq. I4 zacina na 1350, prodava se tak, ze se ceka minimalne 4-6 mesicu a bmw je v zisku. Znamej ceka na idbuzz za 1,2 a driv jak pul roku od objednani to nebude. Na ix umeli skoro 30%, za 1,8 to bylo ma vzduchu s cervenou kuzi a rizenim vsech kol. A viz niz prodali jich 130 tis kusu. Nevidim jedinej duvod proc by cla nemohlo bejt pod 1,5 a meli na tom marzi.
@kesumb
To ani nahodou.
Muj nazor.
Tesla je ve vsem levnejsi.
Od baterky, pres pohon az po gigacast podvozek nebo interier.
CLA nema sanci.
Jedine ze by se chtel Mercedes vykoupit z povolenek...
😀
To ani nahodou.
Muj nazor.
Tesla je ve vsem levnejsi.
Od baterky, pres pohon az po gigacast podvozek nebo interier.
CLA nema sanci.
Jedine ze by se chtel Mercedes vykoupit z povolenek...
😀
Bez těch lišt mezi světly by to ještě šlo, ale ten interiér... To je hnus velebnosti. A jdu blejt 😁
@adamzprahy
Macan je za dva a prej davaj 20%, todle nemuze stat 70k euro nebo po tom nestekne pes
Macan je za dva a prej davaj 20%, todle nemuze stat 70k euro nebo po tom nestekne pes
@DonVito
nesmysl, eqe je od 2 s vybavou a vetsi baterkou, ja hadam 1499...
i4 je od 1350, cla drazsi nebude
nesmysl, eqe je od 2 s vybavou a vetsi baterkou, ja hadam 1499...
i4 je od 1350, cla drazsi nebude
@DonVito
neznam cenu ale znam podminky, ktery na to mam a to se vsad ze zaklad bude za cenu nmc tm3
neznam cenu ale znam podminky, ktery na to mam a to se vsad ze zaklad bude za cenu nmc tm3
Displej místo přístrojovky a předek pokrytý svítícími hvězdičkami, to by jim šlo, ale na zneprůhlednění povinné panoramy nezbylo? Škoda, jinak je to v době samých ohavných mastodontů příjemné osvěžení.
@donvito
hele jestli to nedaj za to co rikam a jeste s minimalne 20% slevou tak to neprodaj a cvaknou si pokuty co2. Ve vysledku i4 uz roky prodava bmw a fakt neprodelava. Mimochodem iX a to se podrz vyrobili do faceliftu 130tis kusu a podminky na to umeli. Never kecum ze to bylo na prodejce a ti si to pak prekupujou tam a zpet. Normalne na tom maj marze a to cla bude totez. Obri baterku to nema (viz idbuzz za 1,2) a 800V platforma jim nic moc cenove pridat nemusi. Navic se mercedes *** s eqs a eqe, potrebujou auto jako je tohle cla a ne kram za 3 mil plus v zadokolce
hele jestli to nedaj za to co rikam a jeste s minimalne 20% slevou tak to neprodaj a cvaknou si pokuty co2. Ve vysledku i4 uz roky prodava bmw a fakt neprodelava. Mimochodem iX a to se podrz vyrobili do faceliftu 130tis kusu a podminky na to umeli. Never kecum ze to bylo na prodejce a ti si to pak prekupujou tam a zpet. Normalne na tom maj marze a to cla bude totez. Obri baterku to nema (viz idbuzz za 1,2) a 800V platforma jim nic moc cenove pridat nemusi. Navic se mercedes *** s eqs a eqe, potrebujou auto jako je tohle cla a ne kram za 3 mil plus v zadokolce
@DonVito Tak spousta lidí si radši připlatí, jen když to nebude z produkce toho blázna. 😊
Četl jsem jen to bodu "prosklená střecha bez možnosti zastínění" a dál mě auto přestalo zajímat (tímto zdravím i Teslu (tam je těch problémů víc) a Enyaq liftback).
Jinak podle fotek interiéru cílí zřejmě na dvanáctiletého Číňana (design herního počítače), takže i zde se zcela míjí s mým vkusem... 😊 (možná teda, když se vypne všecho to debilopodsvícení, tak to není taková hrůza...)
Jinak podle fotek interiéru cílí zřejmě na dvanáctiletého Číňana (design herního počítače), takže i zde se zcela míjí s mým vkusem... 😊 (možná teda, když se vypne všecho to debilopodsvícení, tak to není taková hrůza...)
V dnešní době už to chce liftback. Ty dekly od kufru jsou čím dál menší. Ty lišty mezi světly by chtěly větší nápad.
@twistedTSD nejspíš čím víc displejů, tím víc Mercedes? Ten interiér je hnus… když už výrobci pochopí, že tudy cesta nevede? Audi je na tom stejně a je to odporné…
@kesumb
ja tech duvodu vidim pomerne hodne
resp. ty duvody jsou videt na prvni pohled
ale treba se pletu
PS Nejsem si jistej, ze znas cenu TM3 LR.
1.099.000Kc!
www.tesla.com/…cz/model3/design#…
😀
ja tech duvodu vidim pomerne hodne
resp. ty duvody jsou videt na prvni pohled
ale treba se pletu
PS Nejsem si jistej, ze znas cenu TM3 LR.
1.099.000Kc!
www.tesla.com/…cz/model3/design#…
😀
@kesumb jo jako majitel předchozího CLA 250e musim říct, že tohle vypadá hodně dobře a pro ty co budou chtít auto typu TM3 jen trochu prémiovějšího a hezčího, tak tohle bude fungovat skvěle. Vzhledem k tomu kolik stojí větší EV modely Mercedesu si taky myslim že cena bude okolo i4 a ta se za ty peníze prodává dobře. Jsem na to zvědavý, líbí se mi to.
Všechno špatně, to už prostě není auto, to je pojízdná počítačová laboratoř... A pokud musí mít tu stupidní zvýšenou podlahu i hybridní verze, je to auto odepsané úplně! 😞
@Barry Lyndon právě že u Enyaqu Coupé existuje síť s prutem v obvodu, kterou po pár minutách boje dokážou dva lidi vpravit do té prosklené střechy a problém je vyřešen. Navíc tam prosklená střecha není v základní výbavě. U CLA bude třeba počkat, až to stejné vyrobí někdo jako autodoplněk.
Ale neveste hlavu, detaily o tom hybridu si prectete treba tady😒br />
https😐/www.garaz.cz/…-hybrid-21014450#…
https😐/www.garaz.cz/…-hybrid-21014450#…
@MB1975
Pises o silenem designu.
Mne vubec sileny neprijde.
Mohl jsi pouzit neco jako "podle me" nebo "zda se"...
Pises o silenem designu.
Mne vubec sileny neprijde.
Mohl jsi pouzit neco jako "podle me" nebo "zda se"...
@DonVito Třeba holobytní C3 má maximálně tak virtual cockpit. Jinak je mi jedno kolik moderních aut to má, nestojím o to. Jeden hezky zakomponovaný vypínatelný středový displej stačí bohatě.
To vypadá jako opravdu použitelné auto! Pokud to nebude za nesmysl, což by CLA vzhledem k současnosti kdy stoji cca 1,1 mil. neměla být pak se můžeme těšit na opravdovou elektrifikaci i u nás na venkově Německa! 😊
@ericn Hlavně mě deprimuje ta představa, že celý den čumím do monitorů, pak konečně vypnu, za tmy sednu do auta, že pojedu domů... a Audi s Mercedesem mě obšťastní třemi displeji před xichtem, protože došli k názoru, že jde o vrchol pokroku.
@Barry Lyndon
Ja bych radeji neco jineho za cenu od blazna.
😀
To ale CLA patrne splnovat nebude. Predpokladany rozdil 400.000Kc je pomerne propastny.
rund 60.000 Euro liegen
Einen Einstiegspreis hat Mercedes für den CLA bisher noch nicht genannt, aktuell steht der Coupé-Ableger der A-Klasse zu Preisen ab 40.256 Euro bei den Händlern. Mit den Neuerungen wird der elektrische CLA allerdings ein gutes Stück teurer, AUTO BILD geht von einem Einstieg ab rund 60.000 Euro für den CLA 250+ mit EQ Technologie aus. Das wäre ein heftiger Aufschlag.
Ja bych radeji neco jineho za cenu od blazna.
😀
To ale CLA patrne splnovat nebude. Predpokladany rozdil 400.000Kc je pomerne propastny.
rund 60.000 Euro liegen
Einen Einstiegspreis hat Mercedes für den CLA bisher noch nicht genannt, aktuell steht der Coupé-Ableger der A-Klasse zu Preisen ab 40.256 Euro bei den Händlern. Mit den Neuerungen wird der elektrische CLA allerdings ein gutes Stück teurer, AUTO BILD geht von einem Einstieg ab rund 60.000 Euro für den CLA 250+ mit EQ Technologie aus. Das wäre ein heftiger Aufschlag.
@3_diamanty Co chceš dělat s G? Na dálnici to nepatří, takže kolem komína a kolem komína je lepší BEV. Dovedeš si představit, jak kolem toho auta fučí?
Riadny antidizajn akoby smrdiaci rybacinou .... face vyslovene hnus... ked medveda tak jedine Gecko.. v tomto zda sa sa nadalej nic nemeni... zbytok portfolia totiz uz dizajn hodny medveda davno nema
Jo, chapu.
To je ta, co jich ctvrtina neprojde ani prvnim STK?
🙄