No, a pokud je na vas i tak spotreba moc vysoka, kupte si tohle auto jako Lancii s 2.4 naftovym petivalcem.
A nebo rovnou v6 3.0, porad v nafte.
😄
Man Ký
4
@Ja Prvni 123 2,4 JTD tam nikdy nebyl😊
Ja Prvni 123
0
@Man Ký Fakt ne?
Uz blbnu?
🙄
Ja Prvni a Posledni
0
@Ja Prvni 123
Stařecká demence.
Ja Prvni 123
0
@Man Ký Fakt nemela.
Omlouvam se.
😇
Man Ký
3
@Ja Prvni 123 nemusíš, Thema měla pětiválec😊 ale někde píšou, že je to motor Lancia? já bych odhadoval normálně Alfa Romeo 2,4 JTD? /měla ho v první generaci, tzn. jiné auto než Chrysler 300C
Ja Prvni 123
0
@Man Ký Praveze nemela.
Puvodni Thema mela benzinove 4, v6 valce a dokonce i jeden osmivalec... naftu sice byla 2.5, ale porad jen 4 valec.
Petivalce byly az v Kappe. Nevim proc jsem mel v hlave, ze i prevlecenej Chrysler na nich zacinal.
😒
Byl to vlastne Fiat motor, ten petivalec 2.4, a daval se do Alf i do Lancii.
Byl dobrej, mel jedinou vadu: i pri relativne male nehode se mu umela deformovat klikova hridel.
Mimochodem, v Kappe byl i genialni benzinovy petivalec 2.4, nemel s tou naftou spolecneho zhola nic.
A nebo rovnou v6 3.0, porad v nafte.
😄
Uz blbnu?
🙄
Stařecká demence.
Omlouvam se.
😇
Puvodni Thema mela benzinove 4, v6 valce a dokonce i jeden osmivalec... naftu sice byla 2.5, ale porad jen 4 valec.
Petivalce byly az v Kappe. Nevim proc jsem mel v hlave, ze i prevlecenej Chrysler na nich zacinal.
😒
Byl to vlastne Fiat motor, ten petivalec 2.4, a daval se do Alf i do Lancii.
Byl dobrej, mel jedinou vadu: i pri relativne male nehode se mu umela deformovat klikova hridel.
Mimochodem, v Kappe byl i genialni benzinovy petivalec 2.4, nemel s tou naftou spolecneho zhola nic.
To byl fakt Lancia motor... a byl vybornej.