Novinky
Nuda - pořád stejné. Horší ale je, že to, co má být "nové" je o stupínek níž než teď. Např. Tiguan. Zvenku uvidíme, ale podle foto - nuda nuda, šeď šeď. A interier vozu? to si dělají určitě legraci nebo se snaží vyprovokovat své příznivce.
...VW mě nebere, tak toho Golfa v článku nekomentuju... Ale co mě fakt posadilo na zadek je ten inzerát od Auto ESA nebo od koho pod tím článkem... Golf IV šest let starý s 200tkm najeto za 180.000 Kč (1.6) !!! - no ale když se najde někdo, kdo to koupí, tak proč prodávat levněji, že? 😉
Jasny, ze Golf je pro tunery nejvyhledavanejsi. Z fabriky vypada tak nudne, ze s nim se musi neco udelat. Mne se ale tuning nelibi. Auto ma vypydat dobre uz z fabriky. Original je vzdycky nejlepsi, zbytek je jen pro teenagery. Sranda jak takovej vytunenej golf prejizdi pres prejezd. Pomalu aby neutrh vyfuk. K smichu.
Úpravy nakaroserii nejsou špatné, ale já se ptám: to auto nemá vejfuk nebo co??? Je to pro VW velký problém, vyříznout v zadním nárazníku díru a dát nějakou slušně vypadající koncovku? Asi je... :-!
no alespon ze uz nalakovali naraznik :-! me bylo hned jasny v dobe premier ze si tenhle tezkej tah na branku setri na neakou edici ci co >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
Na toto auto se už nedá ani reagovat, měli tam dát něco, co by probudilo emoce a ne mě uspávat..
Emocie Ti hned prebudi , ked sa v nom prevezies a vyskusas si to pruzne zrychlenie z 80 - 120. Mimochodom vedeli ste ze Golf GT zrychli z 80 na 120 na sestke vyrazne skor ako civic 1,8 sport na 5ke ?
Alebo , ked chces, nastriekaj si na kapotu velke ruzove prasa, to bude tiez vzdudzovat emocie ... >😁
Alebo , ked chces, nastriekaj si na kapotu velke ruzove prasa, to bude tiez vzdudzovat emocie ... >😁
Bohudík existují automobily (GP,Bravo,159,Brera atd.), na které nepotřebuješ nic stříkat, ani cpát nějaké doplňky, vzbuzují emoce už na první pohled.
U tebe Grande Punto vyvolává emoce? >😁 Prosím tě, a jaké? Tedy, můžeš-li je zde písemně vyjádřit... Vždyť na tom autu není vůbec nic, co by ty emoce mělo vyvolávat... je to běžná subkompaktní tuctovka s murénní (jak odtušil mari) tváří... Zádný designový výboj... nepoplet sis to s Maserati? Tam bych tomu věřil, ten emoce vyvolává i u mne.
..světla, maska,zvyšující se linka bočních oken, celková linie(nevíce postřehnutelná přímo z boku), nádherně čistě provedená zadní část tj. zadní víko, skvěle zakomponované zadní svítilny..
..doporučuji vedle sebe postavit GP (Bravo) a Golf, pak i ty se zřejmě i když nerad probudíš ze sna.
..doporučuji vedle sebe postavit GP (Bravo) a Golf, pak i ty se zřejmě i když nerad probudíš ze sna.
:yes: :yes: vedle nej vypada Golf jako fadni sedej chuchvalec. Fiat je pred VW v designu o tridu vys.
A2... Přece nemůžež zaměňovat líbivost kabátu s vypiplaným designem Golfu... Punto je totální nic a Bravo se svými zadními neosově umístněnými světly, karikaturně dramatickou křivkou bočních oken, lehkou přídí a přetěžkou zádí přece vůbec nemůže seoutěžit nejen s Golfem, ale ani s Focusem... Designová parketa Brava je cee´d... to jsou rovnocenní partneři (ano, smekněme před cee´dem) Golf, Focus, Astra, to je trochu hodně jiná designová liga...
Jeste nam napis casti toho vypiplanyho designu. Vypiplanej design musi ladit jako celek. Golf nema tvar, postav si ho vedle treba toho Punta. I kdyz o tridu niz, Golf vedle Punta vypada jako nicka. Golf ma mriz chladice obslehlou z Audi, zadni svetla jsou jasne obslehly z Fiatu, zbytek je Golf IV. Interier ani radsi nemluvit, je to sedy ma to nejaky tlacitka.....bez emoci, bez napadu.
Ty si onikáš?
Vsiml jsem si, ze nejsem sam, kdo nesouhlasi. Jen ten vypiplanej design Golfu, to fakt nesedi. Popisuj, popisuj. Nejak ti to nejde.
Aha... 😄 Překlikni si na nějaký starší článek o Golfu, již poměrně dost jsem se tu o designu Golfu napsal. P.S. Jinak, tu starou dobrou poučku snad znáš, ne? Totiž, pokud tě zajímá, jak úspěšný bude nový model, podívej se, jak úspěšný byl jeho předchůdce... Takže jsme-li u BRAVA... >😁 😉 Mimochodem... většinou to platí.
prosím tě, z kterýho fiatu jsou obšlehlý ty zadní světla?
Fakt te to nenapada? Fiat Bravo prvni generace.
[odkaz] ...a kola má taky čtyři, že jo? Parchanti německý >😁
no, jestli to nevidis, pak uz teda nevim. Je to jen jinak natoceny. Nevim ted jak to tam maj ale asi jen prohodili brzdovy svetlo a blinkr. Druhej podobnej je Primera Liftback. Tak si vyber, bud to obslehli od Fiatu nebo z Nissanu. Fiat byl ale prvni.
A Daimler-Benz byl úplně první. A vod tý doby je všichni kopírujou a dělaj auta. No nehoráznost!!!
No tak tahle diskuze s tebou staci. Dosli ti argumenty a placas jen nesmysly. SEDIVAK je na oko stejnej jako predchozi generace ale jeho chladic je obslehnutej od Audi a zadni svetla jsou taky obslehnuty. Zkratka jen takovej levnej facelift.
Dobrá, ale pokusím se být kostruktivnější. Kolik písem máš v počítači? Nepřipadá ti, že jsou všechna písmenka "o" hodně podobná. A že malé "g" má u různých písem jiný tvar, ale těch je tak 2-3. Jinak jsou si podobná jako vejce vejci... Ano, písem jsou tisíce. Liší se v nuancích. Ale právě ty nuance odlišují písma krásná, písma obyčejná a písma ošklivá. A v designu průmyslovém je to stejné jako v designu grafickém. Stačí drobnůstka...třeba jen jiné natočení a hned je to o hodně lepší.
Tyhle pismena tady jsou uz 3000 let. Design aut je ale jina vec. Podivej se na Lancii, podivej se na Saaba. Co takovej Ford a Volvo? Pouzivaj svoje napady. Ted se podivaj na Golfa a trebas novou Fabii. Rika se jim novy generace. Pritom jsou z vetsi casti stejny jako predesla generace a zbytek obslehnutej. Je to jasny, setrej se penize. Prirovnavat design pisma k autum je dost cynicky.
Ne není to jasný. Vůbec. Ty písmena, o kterých já mluvím vznikají pořád. Včera, dneska, zítra taky nějaký vznikne. Vychází to z faktu, že všechno v designu je něčím inspirovaný. Něco lidským tělem, něco faunou, něco flórou atd. A ti designéři, kteří ta auta kreslí čerpají ze svých zkušeností, co kde viděli a snaží se to posouvat k dokonalosti. Problém těch designérů, kteří kreslí Golf je v tom, že už moc kam posunout nejde. To auto je prostě propracovaný do detailu. Tam nenajdeš prvoplánovou líbivost. To tě zklamu. Tu hledej u jiných. Myslím těch, u kterých je každá generace nový pokus.. a pak další... a znovu... a pořád to nejde...
Dost se pletes. Design se dela hlavne proto, aby se libil, aby ho lidi kupovali. Novy design je i v automobilovym prumyslu mozny. Podivej se na novy GP, Lancia Y, CItoëny jsou taky dobrym prikladem. Tady jde o penize. Vyvoj Golfa V byl tak drahej, ze na design uz nezbylo. Tak ho obslehli. Druha moznost je, ze inzenyri VW zkratka neumej. Ze SEDIVAKA udelali zase SEDIVAKA.
Design se dělá PŘEDEVŠÍM proto, aby věc byla funkční. Estetická stránka věci je na druhém místě. To neznamená, že je nedůležitá. Jen jsem ti popsal proces jakým design vzniká. Když si v tom neumíš najít to, co jsem tím myslel, otevři si školu a začni to učit po svým. Třeba na tom zbohatneš.
viz příběh o ceruzce od kolegy diskutéra
Tak to nebylo nejšťastnější. Tužka nemá zdaleka ideální tvar, anatomicky tvarované držátko by bylo mnohem lepší, jenže každý člověk má jinou ruku a proto museli vyvinout nudný kompromis. A mimochodem - design se tvoří proto, aby se věc líbila, od fukčnosti jsou tu jiní návrháři, kteří perfektně fungující mechaniku nacpou do pěkného designu...
Zase omyl. Funknost designu je nutnosti, ale estetika je prvnim co auto prodava. Auto s nefunkcnim designem dnes uz neni. Problem je v impotentni estetice VW. Technicky proti tomu nic moc nemam. VW by mohl bejt nejprodavanejsim autem v nekolika segmentech najednou. Jen musi zlepsit estetiku designu a kvalitu aut.
K debate o dizajne a funkcnosti pridam par vyrokov od ludi ktory sa v tom vyznaju : Ferdinand Alexander Porsche "Navrhovat automobily je snom kazdeho konstruktera. C skutocnosti ide len o vylepsenie existujucich modelov" alebo napr. "Dizajn musi byt podriadeny funkcnosti". Hans A. Muth - kedysi konstrukter firmy Suzuki "Co nie je funkcne je zbytocne" alebo "Tvar musi dokazat ze ucel ktoremu ma sluzit sa splnil". Takze v skratke - auto musi byt najprv funkcne a az potom pekne. Este ma napada Toyota Yaris - vznikla tak ze potrebovali auto pre 4 dospelych chlapov a na nich "nasadili" karoseriu. A vzniklo auto ktore je vo vnutri velke zvonku male. Rozhodne nie je pekne ale je funcne.
Ty jsi fakt cirkusář. Golf je dotažený do detailu, to že nemá žádné designové výstřelky, to ho spíše šlechtí. PS: Prodeje, ty hovoří za úspěch designu, nikoli tvůj subjektivní trapně erudovaný pocit.
Chlape ty jsi uplně vymatlana palice.Ty tvoje předpotopni nazory jsou k smichu.Napsat že grande punto nevyvolava emoce znamena řadit se k drtive menšině a navic je to nejprodavanějši auto v evropě.A ten tvuj odkaz na prodeje aut za r.2006 jsou z řiše snu.Proč by asi ww spěchal na noveho golfa?A ww nejsou určitě emotivni auta a špička už jim taky utika.Ale protože maš v hlavě čip ww tak nazor nezměniš dokud se neporoucha nebo ty nezhineš
Viete preco sa ceruzka uz po starocia vyraba stale rovnaka ? Lebo taka je najlepsia. Najlepsie sa drzi a najlepsie sa s nou pise a kresli. Obcas sa najde niekto , kto ju vyrobi inac, ale kazdy rychlo pride na to, ze sice vyzera efektne - ale neda sa s nou kreslit,takze je k nicomu.
A teda viete preco VW vyraba auta , ktore sa tak na seba podobaju ? Lebo take su najlepsie (a aj najkrajsie). Co to mate za divnu tuzbu aby niekto robil auta zakazdym prevratne inak ? Peugeot sa o to pokusa a vidite ako to dopadne. Tento golf je fakt dokonaly. Chcel som GTcko ale so 140 konovym TSI a teraz to konecne robia.
To se mi ulevilo !
P.S. Ale musim uznat, ze modelova rada Golf V jednu slabinu ma. A to su nelakovane cierne zadne narazniky v trendline a comfortline. To uz mohli nastriekat, vyzera to lepsie. Ale 1,4 TSI GT Sport 140 PS - dokonale auto. Hned som zabudol na Octaviu...
A teda viete preco VW vyraba auta , ktore sa tak na seba podobaju ? Lebo take su najlepsie (a aj najkrajsie). Co to mate za divnu tuzbu aby niekto robil auta zakazdym prevratne inak ? Peugeot sa o to pokusa a vidite ako to dopadne. Tento golf je fakt dokonaly. Chcel som GTcko ale so 140 konovym TSI a teraz to konecne robia.
To se mi ulevilo !
P.S. Ale musim uznat, ze modelova rada Golf V jednu slabinu ma. A to su nelakovane cierne zadne narazniky v trendline a comfortline. To uz mohli nastriekat, vyzera to lepsie. Ale 1,4 TSI GT Sport 140 PS - dokonale auto. Hned som zabudol na Octaviu...
..tak utíkej, ať ti ho nevyprodají, už jsou na něj fronty.
lepší než fronty na servis 😉
Ty pokud vím navštěvuje často VW, a v celej seriích. Řekni mi jestli někdy museli svolat Fiaty?
Opravy a navstevy v servisoch idu ruka v ruke so spolahlivostou takze skus sa pozriet na [odkaz]
ako je na tom so spolahlivostou FIAT a hned zistis ze FIATY nemusia zvolavat - majitelia ich tam posielaju sami. 😉
ako je na tom so spolahlivostou FIAT a hned zistis ze FIATY nemusia zvolavat - majitelia ich tam posielaju sami. 😉
S německým seznamem sem nechoď, nikdo nemůže zaručit jeho objektivitu, ale VW jsem tam viděl na 112. místě až za fiaty. Že bych špatně koukal?
Tak tu hod nejaku taliansku statistiku ked sa ti nepaci nemecka. A teraz sa pozrime na tu spolahlivost. Skus pozriet lepsie a uvidis ze a ta stare 2-3 roky : VW je na 20, 25, 41, 56, 60 a 112 mieste FIAT je na 83, 88,98 a 104. Ze jeden model VW je horsi ako FIAT neznamena ze FIAT je na tom so spolahlivostou lepsie. 4-5 rocne auta : VW - 27, 29,33,43 a 51 potom dlho nic a nastupuje FIAT - 73,79,86 a pekne 98 miesto. Nejako mi to vychadza ze VW je o dost spolahlivejsi ako FIAT. Ked ti to nestaci tak mozno nieco od Taliana sefa FIATu ktory sa nedavno povedal nieco v tom zmysle ze pri novych modeloch chcu zlepsit hlavne spolahlivost. Z toho je myslim si jasne ze sami vedia o nespolahlivosti.
Moc hezky jsi se vyjádřil :yes: Ono se stačí podívat na čísla [odkaz] a člověku je hned jasné, kdo to v Evropě umí a kdo méně. Jo... Golf... to je ikona ikon kompaktního mainstreamu. Vyspělost designu, která vlastně nemá konkurenci. A za třičtvrtě mega člověk vyjede na překrásném GTIčku... 200 koní, dokonale odladěný podvozek, dokonale odladěné celé auto. Ostatně testy všech motoristických periodik zhodnotili GTIčko velmi potěšitelně. Někdo tu nahoře píše, že Králem třídy je BRAVO... No, tak takovouhle odvahu, tu má málokdo... Můžeme diskutovat, zda je uživatelsky přívětivější a pro každodenní ježdění vhodnější Focus ST či Golf GTI... můžeme uvažovat o Meganu RS... to jsou ikony rychlých kompaktů... můžeme dráždit hada OPC bosou nohou... ovšem dávat tu na odiv auto, jehož předchůdce se nedostal ani mezi deset nejprodávanějších aut v Evropě... no, i to je možné. Neboť možné, jak známo, možné je vše... 😄 BRAVWO VW-PORSCHE :yes:
Ked budes kupovat vypytaj si Individual Design Paket. 😉 Predny a zadny naraznik vo farbe karoserie, predny velmi decentny spojler. Dokup si k tomu chromovane listy a mas decentny "tuning" z vyroby. Mam to na Golfe ktorym teraz jazdim a vsetci znamy mi hovoria ze vyzera perfektne - chybaju tomu vraj len hliniky 17.
Jak to tak pročítám, opět jsme se dostali k emocím. Emoce... uaaa svíraj mě tanga... všichni víme co to je - projede kolem auto a sevře se ti podolek. Jo, tohle způsobí (u většiny) dokonalej sportovní veterán, či nějaké aktuální sportovní dělo. Ale jak vidím, u mnohých na diskuzi vyvolává emoce i běžná masovka, určená pro méně majetný lid k cestám do zaměstnání a na nákup. No, i to je možné. Jen by to chtělo ovšem vědět, cože vlastně tedy ty emoce jsou. Takže ty zaklínané (auto)emoce... to je hnutí mysli, zabušení srdce z dokonalé krásy na čtyřech kolech. Spatříš auto a zatočí se ti hlava, tvý zasutý dravčí touhy, tvé srdce rytíře temnot, tvá pochodeň vítěze s tebou smýkne kolem volantu... Přikrčená krása... jako puma těsně před amokem z pachu krve gazely. Jo, obkročíš tu krásu a tvým osudem se stanou otáčky... tvou závratí se stane rychlost... předhoníš sebe i svůj svět... s kvílením pneumatik drhneš svůj osud takřka o svodidla... abys tam někde na horizontu, první mezi prvními, nechal svou 911ku odfrknout před dalším bojem... Jo, tohle jsou emoce... 911 emocí. GP emoce... na padesáti koních... to neznám. Zn. Poradí mi někdo?
" GP emoce... na padesáti koních... to neznám. " >😁 :yes:
😉 :yes:
Pokud nerozumíš designu a považuješ za vrchol Golf, tak ty emoce nemůžeš nikdy zažít, snad jen u toho tvýho VW..
Nejde přece o výkon ale o vzhled a ve mně GP, Bravo, Brera atd. emoce vyvolávají, protože jsou to nádherný auta, což se o Golfu dá říct těžko.
Nejde přece o výkon ale o vzhled a ve mně GP, Bravo, Brera atd. emoce vyvolávají, protože jsou to nádherný auta, což se o Golfu dá říct těžko.
Neházej do pytle GP a Breru... nebo, že bychom hodnotili BRAVO a 599 Fiorano jako stejnou ligu >😁 Registruji tvůj pohled - Ty GP považuješ za krásné auto... to je vše, A2... P.S. Podívej se vedle na snímky z Brna - po takřka kýčovité alfě přijde přenádherná e😜ozice AUDI a pak ještě překlikni na BMW... zatají se ti dech... neboť tam je pravda, tam je design té nejvyspělejší třídy.
Spousta lidí nerozliší kýč a kvalitu. Ty patříš mezi ně, laciné pozlátko vydávaš za první ligu. >😁
Víš ty vůbec, co to znamená kýč? Pouč se, než zas na plno projevíš svoji inteligenci. Toto slovo má s italským designem společného stejně asi jako den a noc. Kýč hledej u jiných automobilek.
Fajn je pravda, ze GP a hlavne bravo a alfy nie su vobec skarede aut, to musim uznat aj ja. Ale co ked sa na nich neda jazdit ? To si mam kupit a necht to stat na dvore a tesit sa ake mam krasne auto ?
2. Nemyslis, ze krasa je subjektivna ? Ze su ludia ktori povazuju za krasne audi A3 ? ako napriklad ja a GTI a este par ludi navokol ?
2. Nemyslis, ze krasa je subjektivna ? Ze su ludia ktori povazuju za krasne audi A3 ? ako napriklad ja a GTI a este par ludi navokol ?
toto ma byt novinka? ok, na Golfe V mozno, ale ved aj Golf IV jazdi s GT vzadu a nie je ich malo...ako kde, ale na svete ich malo nie je
Tedy kromě výjimek. Auto docela běžného vzhledu, kvality a spolehlivosti. Tohle se řadí mezi auta, za která bych dal tak 600 tisíc, protože u 800.000 už je jiné kafe: Mazda 3MPS - cenový konkurent GTI, technický a jízdní konkurent R32, S3. Ale stejně nakonec skončím u běžných výkonů bez turba, protože nemám rád, když auto zbytečně stojí v servisu, což u těchto výkonů je přece jen častější. Docela mě otrávilo, když se předloni na mém autě pokazilo relé alternátoru - první porucha po 250.000 km. 😉
Prvý obrázok:"to pod tlačítkom pre výsražné blinkry" ,niečo ako PASSENGERS...Na čo to je?ĎAKUJEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…
Objevil se GTI 2 s názvem okristan, to znamená další bláboly.
Zřejmě se vyznají spolu s jeho vzorem v autech, když tam žvaní o GP s 50 HP, o tom jsem ani já neslyšel.
Zřejmě se vyznají spolu s jeho vzorem v autech, když tam žvaní o GP s 50 HP, o tom jsem ani já neslyšel.
Inak mas pravdu, s Tvojim prispevkom sa neda nesuhlasit, tiez si myslim, ze je to nejak tak. 😉
V posledních dnech už jsem ale sláb a rezignujíc nedokázal vzdorovat nutkání plynoucím z Tvých příspěvků a ač s nimi většinou mohu věcně téměř nebo úplně souhlasit, chci Ti vyjádřit svůj odpor ke způsobu, jakým provádíš masáž místních diskutujících. Nemám tím na mysli jakékoli přímé konflikty, ale spíš atmosféru Tvých příspěvků, které už, zdá se mi, nemají s objektivitou mnoho společného. Zpočátku jsem skutečně oceňoval to, že se zde našel diskutér, který nenapíše "krytyka, vydět" apod. Což takhle pokročit o stupeň sebeuvědomění výš a odegocentrizovat se? Určitě chápeš, že nevyjadřuju žádnou bezdůvodnou a nepodloženou averzi Tigimu, Touaregu, Pažoutovi ani jinému produktu trhu a dokonce ani Tobě jako člověku...jen těch příspěvků, kterým Tvůj styl pana pedagoga začíná plnit jinak obvykle zajímavé diskuze a to by měl být signál, co říkáš.
Držim palec při přerodu v přátelského fandu aut všeho druhu, pokud se pro něj rozhodneš, a těšim se, že si od Tebe přečtu zase něco osobnějšího než "kámo je tady král...jó, musel přijít blablabla". 😉