AutoRevue
Přihlásit pro přidání komentáře
JirkaVejrazka
Ten mistni system, ktery u nahodneho clanku presmeruje cloveka na uplne jiny web s uplne jinym diskusnim systemem bez jakekoholi varovani, je uplne uzasny. Zvlast to ocenim u "hlavniho" clanku, kde proste bez zkoumani odkazu nemam jak poznat, ze se po kliknuti ocitnu jinde...
@JirkaVejrazka
Přesně. Zpět na článek a jsme na autorevue...
Vůbec ACZ a autorevue je fascinující. Místo toho aby jeden web zrušili protože dávno nedává žádný smysl tady paralelně vedou dva weby s téměř totožným obsahem a bojí se zrušit kterýkoliv z nich a ještě mají pocit, že jeden článek na 2 webech vydojí více čtenářů... což paradoxně asi bude pravda.
Ale místo toho, aby se snažili mít jeden skvělý web, kam bude radost chodit provozují dvě zombie, které přežívají jen z minulosti...
Přesně. Zpět na článek a jsme na autorevue...
Vůbec ACZ a autorevue je fascinující. Místo toho aby jeden web zrušili protože dávno nedává žádný smysl tady paralelně vedou dva weby s téměř totožným obsahem a bojí se zrušit kterýkoliv z nich a ještě mají pocit, že jeden článek na 2 webech vydojí více čtenářů... což paradoxně asi bude pravda.
Ale místo toho, aby se snažili mít jeden skvělý web, kam bude radost chodit provozují dvě zombie, které přežívají jen z minulosti...
@rohYpnol chlape, s tebou je sranda. Ale máš pravdu 😉
Krum Páč
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Arese
1) Elektrozkrat "bez kompromisů" je oxymoron.
2) Až se Hyundai tento osobitě navržený minivůz uráčíš dovážet i do Evropy s normálním spalovacím motorem, začne mě zajímat. Doma v Koreji ho v této verzi prodáváš velmi úspěšně, tak ho sakra doval i do Evropy. Za 350 000 Kč v základu tady bude mít určitě úspěch!😊
2) Až se Hyundai tento osobitě navržený minivůz uráčíš dovážet i do Evropy s normálním spalovacím motorem, začne mě zajímat. Doma v Koreji ho v této verzi prodáváš velmi úspěšně, tak ho sakra doval i do Evropy. Za 350 000 Kč v základu tady bude mít určitě úspěch!😊
@Arese
Za 350tis ho nikdo nekoupi tady. Nebo jen zanedbatelná část. 350tis je nekonkurenceschopná cena za auto se spalovacím motorem. Vůbec by nebyl důvod vyplaznout tolik za nejakej archaickej stroj, který nepřináší vubec nic. Kdyz chci spalovak, můžu si koupit spoustu jiných, kdyz chci ev, na výběr nemám.
Za 350tis ho nikdo nekoupi tady. Nebo jen zanedbatelná část. 350tis je nekonkurenceschopná cena za auto se spalovacím motorem. Vůbec by nebyl důvod vyplaznout tolik za nejakej archaickej stroj, který nepřináší vubec nic. Kdyz chci spalovak, můžu si koupit spoustu jiných, kdyz chci ev, na výběr nemám.
@Mikesus zatímco na mini EV povoz za půl milionu se bude stát fronta… Dost pochybuji 🤔
@Mikesus nekoupil bych to ani za 200 000. Naživo to vypadá jako další jednoválcový naftový smraďoch pro náctileté.
Kompromisy se opět konají, cenová parita ani na obzoru ani za obzorem 🤣🤣
Nejhorší hned po klasických otázkách jako je cena, rychlost nabíjení a dojezd, je vnitřní prostornost.
Auto je úzké a prostornost špatná. Důvodem je zvýhodnění takto úzkých aut v Koreji.
Zkrátka, opět to není auto evropských parametrů a formátu. Určitě lepší než Dacia Spring. Ale cena je o to víc mimo.
Zkrátka, nic nového pod sluncem. BEV, které nikdo nechce. BEV, které je cenově vzhledem k parametrům vozu zcela nedostupné a vůbec nedává smysl.
Také děkuji.
Koľko stojí Hyundai i10 a prečo sa po ňom ľudia nejdú za tú cenu utĺcť? Lebo majú na výber plno väčších a drahších áut na ktoré majú peniaze, takže si môžu tak dovoliť rozmýšľať.
Tato BEV právě dávají smysl a na trhu jich zde není dostatek.
Naprostý nesmysl. Je to prostě přespříliš úzké, není to srovnatelné ani s i10.
A cenu je nutné posuzovat vždy vzhledem k segmentu. 550+ za mini, to je úplně mimo. Se spalovacím motorem by byla cenovka za již od 199t. 😁
Ještě jednou, praktičností prostoru je lepší než B segment, třeba ( Fabia, i20).
Ano pokud by byl Inster levnější, nebyl bych proti, jenže takto postaven nemá konkurenci.
Ukaz mi nové auto A segmentu za 199? To jsou jen tvý výblitky. Taková auta nejsou a ani nemuzou být podle stávající hodnoty peněz.
Praktičnost a prostornost lepší není. Je to extrémně úzké. Tečka.
Ano, tohle říkají hujeři, kteří jsou schopni napsat a hlásat, že elektromobilita je dávno dostupná, protože rodinný vůz Dacia Spring je za 400...