Elektromobilita
Tržní podíl EV dosáhl v roce 2024 globálně 12,1 %, což představuje nárůst 1,4% proti roku 2023 (10,7 procent).
👍
Kdo by to byl řekl?
Ve zdejších diskuzích to vypadalo, že elektromobily nikdo nechce.
😀
Já se těším na výsledky Q1 2025...
👍
Kdo by to byl řekl?
Ve zdejších diskuzích to vypadalo, že elektromobily nikdo nechce.
😀
Já se těším na výsledky Q1 2025...
@DonVito
TAKY JE NIKDO NECHCE!!!
Jestli umíš aspoň číst, tak máš jasně napsáno, že růst je jen díky Číně!!! Já chápu, že nesvobodná Čína je pro tebe ideologickým vzorem a nedostižným snem. Ale já mám vzor v USA, nikoliv v Číně!!!
TAKY JE NIKDO NECHCE!!!
Jestli umíš aspoň číst, tak máš jasně napsáno, že růst je jen díky Číně!!! Já chápu, že nesvobodná Čína je pro tebe ideologickým vzorem a nedostižným snem. Ale já mám vzor v USA, nikoliv v Číně!!!
@rohYpnol
Růst je po celém světě, kromě Evropy, kde došlo k poklesu po konci dotací v roce 2023. A i v Evropě byl mínus pouhá 2.2 procenta.
autovista24.autovistagroup.com/…s-surge-in-2025/
Celý svět byl v růstu EV, nejenom cina.
Růst je po celém světě, kromě Evropy, kde došlo k poklesu po konci dotací v roce 2023. A i v Evropě byl mínus pouhá 2.2 procenta.
autovista24.autovistagroup.com/…s-surge-in-2025/
Celý svět byl v růstu EV, nejenom cina.
@DonVito
Celosvětové meziroční nárůsty prodejů BEV
2018->2019: Nárůst 0,1 milionu
2019->2020: Nárůst 0,5 milionu
2020->2021: Nárůst 2,7 milionu
2021->2022: Nárůst 2,6 milionu
2022->2023: Nárůst 2,2 milionu
2023->2024: Nárůst 1,4 millionu
Celosvětové meziroční nárůsty prodejů BEV
2018->2019: Nárůst 0,1 milionu
2019->2020: Nárůst 0,5 milionu
2020->2021: Nárůst 2,7 milionu
2021->2022: Nárůst 2,6 milionu
2022->2023: Nárůst 2,2 milionu
2023->2024: Nárůst 1,4 millionu
@DonVito No neviem. Matematika percent sa uci na zakladnej skole, a jej osvojenie(matematiky) je zrkaldom ako clovek logicky uvazuje. Narast predaja nie je 1.4%, ale 13.1% (samozrejme ak budeme vychadzat z vasich udajov 2023-10.7% a 2024-12.1😖.
Zelam pekny den, a radsej sa do progrnoz nepustajte, nemate na to.
Zelam pekny den, a radsej sa do progrnoz nepustajte, nemate na to.
Coze?
😀
Napisu to presneji
"1,4 procentho bodu".
Lepsi?
😉
Priste prosim vynech tu zakladni skolu a prognozy.
Dik.
😀
Napisu to presneji
"1,4 procentho bodu".
Lepsi?
😉
Priste prosim vynech tu zakladni skolu a prognozy.
Dik.
@DonVito
Je zajímavé, že takové blbosti vzdy pisou ti nejvzdělanější z pastvin severního Maďarska.
Na tohle se tu ozvou další potrefené husy a Slováci se maximálně budou stydět za to, co tu jejich spoluobčané vymýšlejí.
Ale přišla bych se, s procenty je to komplikované a pro někoho, kdo si myslí že má na to opravovat ostatní, je to očividně už moc komplikované.
Je zajímavé, že takové blbosti vzdy pisou ti nejvzdělanější z pastvin severního Maďarska.
Na tohle se tu ozvou další potrefené husy a Slováci se maximálně budou stydět za to, co tu jejich spoluobčané vymýšlejí.
Ale přišla bych se, s procenty je to komplikované a pro někoho, kdo si myslí že má na to opravovat ostatní, je to očividně už moc komplikované.
Já se jen bavím.
OPĚT se potvrdilo, že rohYpnol měl PRAVDU!!!
Kdo podporuje BEV, podporuje Čínu!!!
Konec Tesly se blíží...
Blbý co, hujeříčcci?!?
OPĚT se potvrdilo, že rohYpnol měl PRAVDU!!!
Kdo podporuje BEV, podporuje Čínu!!!
Konec Tesly se blíží...
Blbý co, hujeříčcci?!?
Krum Páč
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
@rohYpnol si ako pokazene hodiny. aj tie 2x denne ukazu spravny cas...v tomto pripade ale 100% suhlas s Tvojim tvrdenim.
@rohYpnol
Mna napriek tomu prekvapuje kto ju stale kupuje... to radsej aj dustera ako akukolvek teslu .. ale cina si uz v tomto tento rok spravi poriadok ... a bude to drtive .. akurat ze bohuzial nielen pre teslu
Mna napriek tomu prekvapuje kto ju stale kupuje... to radsej aj dustera ako akukolvek teslu .. ale cina si uz v tomto tento rok spravi poriadok ... a bude to drtive .. akurat ze bohuzial nielen pre teslu
Tesla spravi 1 model za 5 rokov... cinske znacky 5 modelov za 1 rok... cize bez sance.. tento rok uz tesla prva nebude... jej caro je pritom uz dlhsie prec a az sa divim ako sa napriek tomu drzi... kazdopadne tento rok uz mozme cakat vymenu lidra v ev sektore... tesla aj napriek tomu ale moze byt spokojna... s takymi salatmi by ini nepredali ani polovicu to bez pardonu
historiu masovej elektromobility zacala tesla. to jej uloha tejsto znacky a to jej nikto nevezme. neviem ako dolezity je tento projekt pre Elona...
@argejev Aktuálně je prý až za projektem marťanské kolonie pro milion vybraných nácíčků do 20 let. 😁 😁 😁
@Barry Lyndon ano a to bude asi dovod preco Tesla uz nenapreduje dostatocnym tempom. nebral by som to ako fail automobilky, ta robila na*** auta odzaciatku, ale rozhodbutie elona, ze svoj talent presmeruje inam...
@argejev
Pak už to šlo poměrně rychle a v roce 1899 Camille Jenatzy překonal milník 100 km/h v elektromobilu Jamais Contente, který byl výrazně doutníkovitého tvaru. Vůz byl na svoji velikost dost těžký, jeho hmotnost byla 1450 kilogramů. Poháněly ho dva elektromotory o výkonu 25 kW a měl dřevěná loukoťová kola. Rychlostní rekord, kterého dosáhl, měl hodnotu 105,88 km/h.
Toto byla zlatá doba elektromobility. Po přelomu století automobilky prodávaly více aut na baterky než těch se spalovacími motory. Doba tehdy přála rozvoji cestování a tady začala lidem vadit omezená možnost dojezdu a dlouhé dobíjení elektromobilů. Dokud se jezdilo po městech, bylo to v pořádku, ale jak chtěla rodinka vyrazit za babičkou přes dva okresy, přišel problém. Postupně se tedy začaly stále víc a víc prosazovat spalovací motory.
www.portalridice.cz/…-elektricka-auta
Pak už to šlo poměrně rychle a v roce 1899 Camille Jenatzy překonal milník 100 km/h v elektromobilu Jamais Contente, který byl výrazně doutníkovitého tvaru. Vůz byl na svoji velikost dost těžký, jeho hmotnost byla 1450 kilogramů. Poháněly ho dva elektromotory o výkonu 25 kW a měl dřevěná loukoťová kola. Rychlostní rekord, kterého dosáhl, měl hodnotu 105,88 km/h.
Toto byla zlatá doba elektromobility. Po přelomu století automobilky prodávaly více aut na baterky než těch se spalovacími motory. Doba tehdy přála rozvoji cestování a tady začala lidem vadit omezená možnost dojezdu a dlouhé dobíjení elektromobilů. Dokud se jezdilo po městech, bylo to v pořádku, ale jak chtěla rodinka vyrazit za babičkou přes dva okresy, přišel problém. Postupně se tedy začaly stále víc a víc prosazovat spalovací motory.
www.portalridice.cz/…-elektricka-auta
@rohYpnol nerozumiem co sledujes cestovanim v case...
@argejev
Ano, samozřejmě že nerozumíš, stejně jako místní hujeříčci.
Sleduji tím přesně to, že BEV není žádnou novější ani lepší technologií jako spalovací motor. Naopak splalovací motory se prosadily vůči BEV.
A nikdo nedával dotace na spalovací motory, nikdo nezakazoval koně ani páru...
Ano, samozřejmě že nerozumíš, stejně jako místní hujeříčci.
Sleduji tím přesně to, že BEV není žádnou novější ani lepší technologií jako spalovací motor. Naopak splalovací motory se prosadily vůči BEV.
A nikdo nedával dotace na spalovací motory, nikdo nezakazoval koně ani páru...
Často čtu u nových BEV z Číny, že jsou za poloviční cenu ve srovnání s Teslou.
Gamechanger celého automotive bude FSD. Ale jestli to bude 2027 a nebo 2042 si netroufám odhadovat... 😃
Podle Muska máme FSD od 2017 a v roce 2045 bude milion opič@nů řešit bytovou krizi na Marsu... 😃
Jak kde.
A tím myslím jak v které zemi za poloviční cenu, tak i kde to zrovna čteš.