Testy
Hmm, klasika, tříválec 1.2......... 🤔🤔
@Pepa_007
Pri power hybride vo vlajkovej lodi je to za trest, pri eco hybride budis, ale skor do mensich aut... Japonci vedia, ze do vykonnejsieho hybridu patri 2.0 a 2.5 4valec. Aj v eco hybridoch maju 1.5ky....
Pri power hybride vo vlajkovej lodi je to za trest, pri eco hybride budis, ale skor do mensich aut... Japonci vedia, ze do vykonnejsieho hybridu patri 2.0 a 2.5 4valec. Aj v eco hybridoch maju 1.5ky....
@lamal Když hodnotíš motor podle obsahu tak ok. Ale co tak průběh výkonu.
@KANKUNEN
Hodnotim prejav vo vlajkovej lodi znacky podla testu, ked to vibruje asi to nie je to prave, v tak velkom aute by to chcelo vacsi objem a 4valce. Jeden majitel toho hybridu s 1.2 pisal, ze je spokojny kazdy si to musi vyskusat, ja by som volil ine riesenie.
Hodnotim prejav vo vlajkovej lodi znacky podla testu, ked to vibruje asi to nie je to prave, v tak velkom aute by to chcelo vacsi objem a 4valce. Jeden majitel toho hybridu s 1.2 pisal, ze je spokojny kazdy si to musi vyskusat, ja by som volil ine riesenie.
@lamal Preco 4 valce? Vo volajkovej lodi ma byt 8 alebo 12 valec. To by utiahlo silnejsie elektromotory, cize by to jazdilo dobre, clovek by podporil svoju oblubenu nepriatelsku velmoc a este by otravil tym inferiorom okolo vzduch.
@xxc
4 valec s atmosferickym plnenim a vyssim objemom by mal zhodne parametre aj ucinnost, lepsiu kultivovanot, takze irelevantne teorie
4 valec s atmosferickym plnenim a vyssim objemom by mal zhodne parametre aj ucinnost, lepsiu kultivovanot, takze irelevantne teorie
@lamal Naslovovzatý odborník sa ozval... Charakteristika motora a zásadné rozdiely medzi atmosférou a turbomotorom ti nehovoria nič, ty irelevantná teória. Atmosféra s valcom naviac by rozhodne nemala rovnaké parametre a účinnosť ako trojvalcový motor s turbom.
@traveldrive
Si len pomalsi asi, nepremyslis si nic a hned pises.
Skusime ? ... 2.5 Atkinson ma 240nm okolo 3300ot, tato 1.2 ma 230nm asi nizsie co je pri hybride sumak (elektricka vypomoc od 1 otacky, e-cvt), ucinnost atkinsona v Toyote sa pohybuje na cca 40%, ked budem k Renaultu milosrdny verim, ze ich maly vibrator dosiahne na 40%.
Co mudreho dodas na zaver ?
Si len pomalsi asi, nepremyslis si nic a hned pises.
Skusime ? ... 2.5 Atkinson ma 240nm okolo 3300ot, tato 1.2 ma 230nm asi nizsie co je pri hybride sumak (elektricka vypomoc od 1 otacky, e-cvt), ucinnost atkinsona v Toyote sa pohybuje na cca 40%, ked budem k Renaultu milosrdny verim, ze ich maly vibrator dosiahne na 40%.
Co mudreho dodas na zaver ?
Hmm, 4 hviezdy z 5. mi pripadá dosť mimo.
Blbý spalovák ,problémové asistenty v pomere k cene.👎
Blbý spalovák ,problémové asistenty v pomere k cene.👎
Spotřeba 6,1 litru + 18,1 kWh na 100 km vypadá docela drasticky
Nemělo to být spíše BUĎ 6,1 litru NEBO 18,1 kWh ? 😄
Nemělo to být spíše BUĎ 6,1 litru NEBO 18,1 kWh ? 😄
@Othello
Taky si říkám. Pokud by to tak opravdu bylo, tak Renault vytvořil hybrid, který žere jako jeden spalovák a jedno elektroauto dohromady.
Taky si říkám. Pokud by to tak opravdu bylo, tak Renault vytvořil hybrid, který žere jako jeden spalovák a jedno elektroauto dohromady.
@Othello Nemělo, mrkněte na video. To auto přeci jen má 300 koní a ty je třeba něčím nakrmit, podobně výkonná auta poháněná pouze spalovacím motorem běžně mají průměr kolem 10 l/100 km.
@Marek Bednář No ale spotřeba 6,1 + 18,1 znamená, že takovýto PHEV nedává žádný smysl. Máte pravdu, že benzínový 4 válec nebo 6 válec s 300 hp bude jezdit v takto velkém/malém SUV za 10, ale to je cenově plus mínus autobus totéž a přitom kultura projevu bude úplně jinde, nemluvě o tom, že takový ICE bude také dynamicky o dva levely jinde (Vmax. 250, 100 pod 5).
Jak může auto s mizerným pohonem dostat 4*...
Jo, stačilo do toho dát 2.0 TCe nebo ještě lépe 2.0 dCi a bylo by to na ty 4*.
Jo, stačilo do toho dát 2.0 TCe nebo ještě lépe 2.0 dCi a bylo by to na ty 4*.
@rohYpnol ten pohon není mizerný jako celek, ba naopak všechno kromě spalovacího motoru je v tom pohonném řetězci docela fajn.
@Marek Bednář
Sorry, ale to je bullshit.
Spalovací motor je stále základ Rafalu a když je mizerný spalovací motor, tak výsledek je mizerný.
Ale chápu, chcete si ještě někdy v redakci jít půjčit Rendl, takže napsat že to je po geniálním 1.33 TCe fakt mizerie, by znamenalo jít na kobereček 😁
Sorry, ale to je bullshit.
Spalovací motor je stále základ Rafalu a když je mizerný spalovací motor, tak výsledek je mizerný.
Ale chápu, chcete si ještě někdy v redakci jít půjčit Rendl, takže napsat že to je po geniálním 1.33 TCe fakt mizerie, by znamenalo jít na kobereček 😁
Firemní politika Renaultu mi přijde opravdu brutální. Takže Dacia Bigster PHEV s 1.8 benzínem má lepší pohon jak tahle jakože vlajková loď... Sodoma gomora, můj ty světe...
@rohYpnol
Tohle je prostě vlajková loď podle politického zadání, nikoliv podle technického.
Tohle je prostě vlajková loď podle politického zadání, nikoliv podle technického.
@rohYpnol
existuje neco jako dachna phev?
existuje neco jako dachna phev?
No škoda, že se to nedělá jako Ev s 200+kW a pořádnou baterkou. Prodeje by byly nejspíš silnější a dávalo by to větší smysl.
ten motor je do takového auta big FLOP, nemám problém s třívácem v Cliu nebo v Capturu, ale vlaková loď má mít odpovídající motor a souhlasím s ostatními, že nová 1,8L z Dacie by do toho auta byla lepší volbou než tenhle 1,2L tříhrnek
Spalovaci motor vadi.
🙂
Muj nazor je, ze i kdyby to byl ctyrvalec, moc by se toho v testu nezmenilo...
Pak existuje alternativa ve forme Scenic E-Tech, kde nic nerusi
👍
BEV nikdo nechce. Prodeje rostou v nesvobodných zemích jako je Čína. Tvůj vzor.
Ano, do značné míry souhlasím.
To co jsi napsal si může myslet jen hloupý blázen.
Nebo vypatlaný hlupák, který ani neví co svoboda je.
Z takových lidí je mi zle 🤮
Ps.: Přál bych ti rok čínské "převýchovy", kterou zažívají Ujgurové a jiné menšiny, ty "svobodo".
Když nebudu přemýšlet v souvislostech tak ti zcela dávám zapravdu.
Jenže v te Číně je to značně jinak. Stačí dodržet jedno jediné pravidlo - nejít proti režimu. To je celé. A v rámci toho tam funguje mnohem drsnější kapitalismus a konkurence než kdekoliv jinde. Navíc Komunistická strana Číny v sobě obsahuje pluralitu názorů. Takže sice vždy vyhraje komunistická strana ale zbytek se odehrává uvnitř.
Tím vůbec neříkám že tohle tady chci. Tím jen říkám přesně to co jsem chtěl a co naznačil traveldrive.
V rámci komunistické strany se v Číně můžeš chovat možná svobodněji, než v EU.
A vidět je to i tady v diskusích. Kdo napíše kritiku na EU, tak je hujery okamžitě nevybíravě osočován za proruského trolla. Kritika EU je nepřípustná. Kdo to řekne veřejně, je třídní nepřítel, na veřejné funkce může zapomenout...
O pluralitě názorů v čínské komunistické straně dost pochybuji. Čína má prostě štěstí, že vůdčí osobnosti pochopily, že jediná cesta je komunismus bez komunismu.
Nevadí spalovací motor. Vadí, že ten spalovací motor není dobrý.
...přitom 1.33 TCe byl doslova perlou.
Jenže to všechno dle "DonVito" přebíjí to, že se jedná o EV. Zbytek je irelevantní. Co na tom, že jsou to jiná auta...
Jinak zahodit famózní 1.33 TCe a nahradit to tímhle je úchylné.