Novinky
Pokud Chrysler na každém prodaném autě tratí, tak kdyby žádné nevyráběl, udělá vlastně líp, akcionáři by byli spokojenější 😃 . To nemluvím o tom, že by asi ani nikdo moc neplakal. 😉
Rok 1989 - japonská invaze do USA je v plném proudu, amíci jsou tlačeni ke zdi, co se týče tržních podílů, jsou na tom tři největší japonské automobilky relativně stejně.. americký autoprůmysl prodělává krizi - reaguje na ní vlnou resktruktualizací, která se podaří a emerika je opět v kondici.. s posílenou americkou konkurenci se ovšem neumí každý vyrovnat - třeba Nissan, který místo, aby dále rostl, sám upadá do problémů, které končí převzetím koncernu Nissan automobilkou Renault.. Honda, zdravá japonská firma, každým rokem pomalu zlepšuje své prodeje - resktruktualizace americké konkurence ji neohrozila a dále pomalu roste.. a pak tu máte šampiona, který v 80.tých letech plně implementoval TPS a začínám ekonomický masakr, který nemá v historii obdoby! Nissan se nedokázal přizpůsobit, padl na kolena a byl "převzat" jinou automobilkou. Honda se přizpůsobit dokázala, obstála a dále se í daří. Toyota - se přizpůsobovat nemusela, naopak ona je tím činidlem, který změny vytvářít, ona je tím, kdo určuje trendy - Toyota se nemusí přizpůsobovat změnám, ona je totiž vytváří! Ostatní automobilky musí nedobrovolně skákat, jak v Toyota City pískají.. není tedy divu, že je Toyota tam, kde je :yes: Rok 2007: Toyota stabilně předhání Ford a je druhou největší automobilkou na US trhu :yes: Navíc jniž třetím rokem roste dramatickým tempem přes 10% ročně.. MESS WITH THE BEST, CRY LIKE THE REST.. TODAY, TOMORROW, TOYOTA 😉
Myslim, ze co se tyce spolehlovsti uz asi nai toyota nebude zase takovy etalon jako byval ale😒br />
at se podivam, ka mse podivam, v prtfoliu kazde znacky se najde nejaky problemovy model, neli cele spektrum (napr renault, s tim kdyz se vybije baterka se vylozene bojim jezdit..plati pro lagunu i megana)
Uvazuju o koupi prvniho auta a asi to vyhraje 1. generace avensisu, koupil bych druhou, ale neni moc penez😊
sice se muzu mylit..ale cim vice lelektroniky..tim vice problemu okolo spolehlivosti.
na druhou stranu v praci (prodej mercedesu a toyot) skoro kazdy den koukam po priusu😊 sice se prodava daleko min, nez ostatni modely..ale jeste jsem ho nevidel v servisus s necim rozbitym..pouze na garanccni prohlidky.
a co se tyce aurisu: ten me vylozene zklamal, pokud bych bral hatchback..klidne bych sahl po starsi corolle.. ta je totiz opravdu drzak.
Uvazuju o koupi prvniho auta a asi to vyhraje 1. generace avensisu, koupil bych druhou, ale neni moc penez😊
sice se muzu mylit..ale cim vice lelektroniky..tim vice problemu okolo spolehlivosti.
na druhou stranu v praci (prodej mercedesu a toyot) skoro kazdy den koukam po priusu😊 sice se prodava daleko min, nez ostatni modely..ale jeste jsem ho nevidel v servisus s necim rozbitym..pouze na garanccni prohlidky.
a co se tyce aurisu: ten me vylozene zklamal, pokud bych bral hatchback..klidne bych sahl po starsi corolle.. ta je totiz opravdu drzak.
Rusko 19 200 vozů
Čína 625 000 vozů
USA 235 000 vozů
Jížní afrika a jížní Amerika 571 000 vozů (rok 2006)
Tím netvrdím, že je lepší než Toyota, ale určitě je ve světě oblíbený?!! Nejenom v Evropě jak píšeš...