Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Ford Ranger MS-RT – Spěchající náklaďák

11 komentářů

Man Ký
Asi jsem to nepochopil.
Jinými slovy, Raptor bude mít lepší motor, lepší podvozek a bude i sportovnější, než tohle? I s lepší světlou výškou?
Verze úplně k ho...
adamzprahy
@Man Ký Raptor nejezdí tak dobře po silnici a určitě ne po dálnici. Ačkoliv i v jiných testech mě zarazilo, že MS-RT je prý dost kostitřas, takže sice na asfaltu drží, ale asi za mě raději plavnější Raptor s lepší technikou když už to má mít fun-factor.
adamzprahy
K testu bych dodal, že MS-RT by na to silniční cestování mohl disponovat ventilovanými sedačkami, které umí verze Platinum. Za mě teda na silnici bych volil Platinum, na zábavu Raptor. Tohle je tak nějak zvláštně mezi.

Jinak docela dobré čtení po dlouhé době 😊
admin badgeAvatar - Marek Bednář
Marek Bednář
@adamzprahy Děkuji.

Přiznám se, že novým rangerem jsem jezdil v raptoru, wildtraku a právě v MS-RT, v platinu ne, ale právě na rychlejší silniční cestování nevěřím, že bude lepší. Pohodlnější v interiéru možná, ale nepůjde s ním jezdit tak rychle.
adamzprahy
@Marek Bednář jasně, já to napsal trochu nepřesně. MS-RT určitě jezdí lépe na silnici, ale myslel jsem spíš daily ježdění kde zase člověk ocení prvky z Platinum - ten totiž už tak nějak je přizpůsobený jízdě po silnici a má mimo výbavy a materiálů v interiéru taky lepší odhlučnění kabiny. Takže za mě lepší kompromis do praktického života.

Mimochodem nevíte jestli MS-RT disponuje tím lepším odhlučněním jako Platinum?
Man Ký
Jinými slovy, přesně tak, jak jsem očekával...
"Zatímco výkon v přímce je slušný, vychytávky odpružení jsou určujícím prvkem MS-RT, ale nejsou úplně povedené. Zatímco odpružení bylo sníženo o 40 mm, nastavení dvojitých příčných ramen vpředu a živé nápravy a listových pružin vzadu zůstalo stejné a na čemkoli jiném než na kulečníkově hladkém povrchu jízda nekonečně skáče a vrtí se ve všech rychlostech."
"Přidání sníženého odpružení a velkých kol jen kazí jinak slušnou jízdu Wildtraku, ale nestačí k tomu, aby se z něj stala alternativa Raptor ."

Prostě: listové péra budou vždycky super na převoz několika set kilogamů materiálu, na cestě ale hrůza.

/článek z autoe😜ressu, díky dementním smajlíkům nelze dát odkaz/
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Celkem mě překvapuje 4,5*

Nadšení se ve Světě motorů nekonalo, text jsem už nečetl...

Každopádně zacílení auta mi přijde značně mimo terč a velmi protichůdné. Fakt nevím k čemu takové auto. To ať si ale posoudi zákazník...
Man Ký
@rohYpnol odpružení dělá z Raptoru prakticky osobák. kdyby použili tutéž techniku a snížili ji, mohlo by to být zajímavé /třeba i včetně motoru/. Ale už tak hrozný /na poměry pick-upů určitě ne, tam to chválí, spíš koncepčně/ podvozek s listovými pery ještě snížit, to nemohlo dopadnout jinak.
Man Ký
OT: včera jsem viděl Cybertruck v černém matu, vše odpuštěno, brutál kára😊 vypadá fakt jako nic jiného - a pozornost teda budí neskutečnou
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Man Ký

To ze něco budi pozornost neznamená že to je dobré a dobře.
Man Ký
@rohYpnol a to jsem někde napsal? mluvil jsem čistě o vizuálu. a ten je fakt futuristický.