Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Srovnávací testy

Zpět na článek

TEST Renault Kangoo vs. BYD ETP3 – Když hledáte levnou dodávku

34 komentářů

kozakm
"Snad jsem neviděl jiné auto, které by mělo k halogenovým hlavním světlometům – výborně fungujícím, nutno dodat, i díky odděleným parabolám pro potkávací a dálková světla – LEDkové přední mlhovky."

Škoda Rapid třeba
Tycoon
@kozakm

Mám to samé v Seatu Leon. A určitě toho bude více.

Na to, že autor je profesí automobilový novinář, těch aut moc neviděl. Auitomobilky si je hýčkají testovacími auty v nejvyšších výbavách a střet s běžnou realitou je pak pro ně asi překvapivý.
traveldrive
V článku ma iritujú dve veci - Renault s malým "r" a Kangoo s malým "k". Tento nezmysel si mohol autor odpustiť.

Elektrická dodávka môže byť dobrou voľbou. Na mestské jazdenie môže stačiť aj nie zrovna veľký dojazd. Na rozvoz tovaru po meste, jazdy na trh a domov a podobné každodenné úlohy fajn stroj. Hlavne za pomerne slušnú cenu.
DonVito
@traveldrive

Ano. A to je teprve rok 2025.

Da se predpokladat, ze paremetry EV se budou zlepsovat...
traveldrive
@DonVito Zase sa treba držať pri zemi. Nie je to žiadna novinka, ani žiadna extra úroveň, čo sa týka konštrukcie, dizajnu alebo pohonu. De facto ide o učesaný šrot, ktorý má k úrovni roku 2025 ešte ďaleko. Ide o najlacnejšie možné riešenie, to je celé. Ale je to v súčasnosti asi tá najschodnejšia cesta, ako sa dostať na trh a etablovať sa na ňom. Nedivil by som sa, keby práve s takýmito jednoduchými užitkáčmi Číňania prerazili.
DonVito
@traveldrive

Technologie (LFP blade) baterii BYD je svetova spicka.

Slova jako "srot" jsou uplne mimo.
Sorry.
Krum Páč
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
traveldrive
@traveldrive Bla bla... Technológiu môžu mať, ale v tejto kisničke rozhodne nie je. To by nemohla stáť toľko, koľko stojí. Stály výkon 35 kW a krútiaci moment 180 Nm na tento typ auta dostačujú, ale rozhodne žiadna hitparáda. Tepelné čerpadlo samozrejme chýba. Pomalé nabíjanie, ešteže má baterka aspoň nejaký termomanagement, takže snáď bude trvácna. Konštrukcia kabíny či podvozka taktiež nie je žiadny výkrik techniky, v článku je spomenuté, že auto ako také prišlo na trh už v roku 2014 (so spaľovákom). Listové perá na zadnej náprave - fakt sme v roku 2025? Nemožnosť ťahať príves - tiež zaujímavý pokrok hodný 21. storočia. Zastaralý infoteinment, cúvacia kamera s úbohým rozlíšením a dva (!) airbagy.
Jediné, čo na tom aute ujde, je baterka, ale tým to začína aj končí. Takže suma - sumárum, je to šrot. Bez ohľadu na tvoju argumentáciu. Vzali to najlacnejšie, čo mali. Podľa mňa spravili dobre. Aj keď si lepšie technológie nechávajú pre osobáky, ale tie sú cenovo inde. Až tak inde, že neviem, nakoľko si ich dokážu obhájiť. Ceny od 50 tis. €, ktoré som zaznamenal, sú silná káva za akékoľvek čínske auto.
Krum Páč
Avatar - Mikesus
Mikesus
@traveldrive
Koukam ze whatsboutismus u severomaďara je stále na stole. Nejprve napise, jak ta baterka je něco starého, protoze nema přehled a musí něco napsat, protože si myslí, že by mohl vypadat za blbce. Tak po odpvoedi, ze nema pravdu napíše najednou o jiných technologiích v aute a o baterce, o které zacal diskuzi najednou úplně mlčí a snaží se poukazovat na další věci. Takhle presne vypadá hlupák, který místo uznání své neznalosti ukazuje všude kolem sebe.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Mikesus
To co napsal traveldrive je zcela namístě a zcela správně. Je by jsi nesměl být jak vydlabaný necky aby jsi to byl schopný pochopit.

Nie je to žiadna novinka, ani žiadna extra úroveň, čo sa týka konštrukcie, dizajnu alebo pohonu. De facto ide o učesaný šrot,

1) konstrukce, design, pohon. O baterii nepadlo ani slovo!!!
2) i kdybych baterii vztáhl pod pohon v obecném významu, tak ani ta baterie není nic zázračně nového. To, že některé EU automobilky jsou schopné nabízet mnohem horší baterky, je úplně jiná záležitost.

Je to tak, konstrukce, design, pohon téhle dodávky je v podstatě šrot. Že někteří výrobci EU nejsou ještě ani na úrovni tohoto šrotu a mysli si jako třeba Stellantis, že tady bude prodávat Fronteru EV co nejede ani 130 a ujede sotva 200 km za 600 klacků jako moderní rodinný vůz, to je jiná věc.

Podpora BEV=podpora Číny. RohYpnol měl pravdu 🤣🤣🤣
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@DonVito Jses s tou propagandou fakt otravnej.

A to ze zrovna u male dodavky muze baterkarna davat asi nejvetsi smysl.
Sevca1
@DonVito Jak teprve ?Už, ne? Ty tu léta vykrikujes čekejte uvidíte, ne. No takže tahle dodávka aby byla levná a snad i malinko prodejná má Ev parametry na konci potravního řetězce. Ale na rozvoz po městě stačí, to určitě. Dále jsi tu dodávku půjč zajeď na dílnu a ať ti ji zvednou kouknou na ní. A on ti na dílně pán vysvětlí kde všude se šetřilo. Jo , jsme domluvený, tak dej pak vědět odborniku
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Sevca1
Ale tady se bavi o baterce, ne o celku. To je dobrý whataboutismus. Nebo problems pochopením textu? A k té baterce www.autozive.cz/…sla-byd-baterie/
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Mikesus
Ne mikeši, ani tohle neuhádáš.
Řeč byla o KONSTRUKCÍ, DESIGNU A POHONU. A v těchto disciplínách je tenhle BYD dnes v podstatě šrot (=dnes jsou už mnohem dál).
To, že BMS a baterku mají v Číně pod palcem, jen potvtzuje moje slova. Podpora BEV =podpora Číny a zvyšování závislosti na Číně 🤣🤣🤣
admin badgeAvatar - Marek Bednář
Marek Bednář
@traveldrive s korektory ve svém minulém působišti jsem přesně tohle nějakou dobu řešil. Byl jsem argumenty přesvědčen, že to funguje takhle: "jezdím Renaultem Kangoo" jsou velká písmena, ale "jezdím renaultem" nebo "jezdím v kangoo" jsou malá písmena.

+- všechno ostatní v češtině dokážu nějak vysvětlit, anebo za tím aspoň vidím logiku. Na jakoukoliv logiku ve velkých písmenech jsem rezignoval a píšu to tak, jak mě to naučili.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
No, a k tomu vsemu je Cina nepritel.

Ani se netaji cilem poskodit Evropu.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ja Prvni 123

EU nepotřebuje nepřítele. EU se poškozuje a likviduje sama vlastní ideologií a politikou.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@rohYpnol
Eu se poškozuje sama tolerancí prolhaných lidi jako ty, kteří ji poškozují.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Mikesus
Máš pravdu. Fakta, realita a lidé jako já poškozují zájmy zelenorudé ideologie EU. Poškozuje ideologii EU založenou na zakazování, přikazování, nařizování, omezování a manipulaci s obyvateli EU a v jednání EU v neprospěch obyvatel EU.
dodo24
@rohYpnol ty si už len prototyp pravdy teda... nemoznam snad nikoho, kto má o sebe potrebu hovorit v tretej osobe a to s tvrdením, že má pravdu. Dávaš to snáď do každého druhého príspevku
traveldrive
@dodo24 Občas pomôže trochu nadhľadu. 😉
Sevca1
@Krum Páč koukám že vše při starém 😁 pejsek přiběhl zaštěkal a pán ze Slovenska ho velkoryse přehlíží, a pejsek ztrácí nervy a začíná být sprostý. Zase jsem se pobavil
traveldrive
@Sevca1 Máš dobré oko. Identifikoval si aj opičku?
Krum Páč
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Opět se potvrzuje, že rohYpnol měl pravdu.

Kdo podporuje BEV, podporuje Čínu. Pokud tu máme 2025 emisní povolenky a 2035 zákaz ICE, tak tu máme nástup Čínských automobilek. A nástup čínských BEV.
EU likviduje evropskou automotive.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@rohYpnol
Kdyz evropské jsou zaostalé, tak bohužel je to tak. Kdyby tu nebyly hlupáci, co slepě a hloupě prosazují diesely, mohla být zavislost na Číně nasobne menší. Bylo by spousta peněz na vývoj a nemusela být Evropa na chvostu s vývojem, který musí dráze dohánět.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Mikesus

Opět lžeš. Zjevně jsi doteď nepochopil, že vývoj BEV byl a je financován ze zisků z prodeje mj. dieselových aut.
dodo24
@rohYpnol každá spoločnosť snáď funguje tak, že doteraz utržené zisky investuje do budúceho rastu spoločnosti. Že to bol zrovna nedávno diesel neznamená, že to je jediná zisková cesta všetkých čias.
argejev
v texte sa stretame s popisom business modelu napriklad spolocnosti DPD, ktora na Slovensku prevadzkuje celu flotilu upravenych elektromobilov na tzv. last mile. pouzivali svojho casu nisanny NV200 s "nafuknutou" uloznou plochou(tusim od SK spolocnosti greenway) elektromobilita v zasielkovej sluzbe ma mnoztvo vyhod, najma ak najimate sofera, pretoze napriklad elektrina sa neda natankovat do kanistra, ktory si vezmem domov a auto je tiez menej nachylne na poruchy z dovodu stylu jazdy, pripadne sa da cel vela optimalizovat nabijnie na vlastnych staniciach.
aut vo flotile je vela, mozu sa aj v pripade nepripravenosti alebo poruchy nahradit. ak podnikanie maleho je posdnikatela postavene na jednej dodavke tak do cinana ist je riziko.
PavelK_
@argejev už i elektřina se krade 😀
Sevca1
@Mikesus. Co zase plácáš , přečti si co napsal jako první Donicek, psal tam něco o baterce? Ne ,psal něco o roku a zlepšování , nebo ne? A na to sem reagoval. Tak ať ti maminka udělá snídani ať nemeles z hladu ju. Pá
Sevca1
@ Mikesus Dále narážka na cenu a to je teprve rok 25 Jak jsem psal ještě aby to bylo drahé, když je to opravdu i na čínský poměry levně udělané 😁
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Sevca1

No, vzhledem k tomu, k čemu je BYD určen, je to že to je dnes kus šrotu s dobrou baterkou , vlastně tou největší pochvalu.

Zkrátka se potvrzuje, že ideologie EU a diktát BEV poškozuje EU automotive a nahrává Číně. Podpora BEV=podpora Číny.