Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeRoční kontroly starších aut, STK pro elektromobily i digitální dokumenty k autu: Tohle všechno visí ve vzduchu!
125 komentářů
rohYpnol
rohYpnol měl bohužel opět pravdu. EU opět škodí občanům EU.
MarekAbsolon
Kolikpak emisí už vygenerovala válka na Ukrajině, která probíhá jen kvůli totální neschopnosti EU něco řešit, kromě těchto nesmyslů? Vytáhněte si hlavy z ***í vy komunistická prasata.
@MarekAbsolon
Hele, vklidu. Při současné zelenorudé hujerské ideologii EU se roku 2035 EU nedožije...
RVHP tu vydržela cca 40 let.
EU vznikla 1993. 2033 to bude 40 let...
Hele, vklidu. Při současné zelenorudé hujerské ideologii EU se roku 2035 EU nedožije...
RVHP tu vydržela cca 40 let.
EU vznikla 1993. 2033 to bude 40 let...
@MarekAbsolon
jak jeden tvuj kratky prispevek dokonale ukaze jak velke nepochopeni mas pro to co se deje…
Emise z brutalni valky ruska.
Abys pochopil meritko.
100 milionu barelů ropy kazdy den. To je spotreba planety.
jak jeden tvuj kratky prispevek dokonale ukaze jak velke nepochopeni mas pro to co se deje…
Emise z brutalni valky ruska.
Abys pochopil meritko.
100 milionu barelů ropy kazdy den. To je spotreba planety.
@Hendly
A likvidace průmyslu v EU a zákaz spalovacích aut v EU tomu jistě pomůže, zvlášť v tom kontextu války, že...
A likvidace průmyslu v EU a zákaz spalovacích aut v EU tomu jistě pomůže, zvlášť v tom kontextu války, že...
@rohYpnol
prumysl nikdo nelikviduje. To je jen tva ruska stale opakující se mantra.
Ustup od spalovacich aut cast problemu samozřejmě resi.
Ale zas jen odvádíš pozornost od toho, ze troll Marek je uplne mimo.
prumysl nikdo nelikviduje. To je jen tva ruska stale opakující se mantra.
Ustup od spalovacich aut cast problemu samozřejmě resi.
Ale zas jen odvádíš pozornost od toho, ze troll Marek je uplne mimo.
@Hendly
Aha, tak proto německé továrny zavírají a propouští! Tak proto české továrny zavírají a propouští! Ti Rusové ale mají opravdu silné slovo. Nevím proč na Ukrajině bojují. Stačilo jen něco říct...
Aha, tak proto německé továrny zavírají a propouští! Tak proto české továrny zavírají a propouští! Ti Rusové ale mají opravdu silné slovo. Nevím proč na Ukrajině bojují. Stačilo jen něco říct...
@MarekAbsolon môže byť ešte niekto tak obmedzený, že namiesto toho aby obvinil zlodeja z krádeže, tak ide obviňovať suseda, že nedával dostatočne pozor? Tú svoju hnedú hlavu skús pootáčať a porozhliadnuť sa po svete trochu.
PowerHouse
Výborně.
Soused totiž se svým nafťákem bez filtru neustále vykuřuje náš panelák.
Někdy nestačím zavřít okna když nastartuje.
Soused totiž se svým nafťákem bez filtru neustále vykuřuje náš panelák.
Někdy nestačím zavřít okna když nastartuje.
@PowerHouse : dobrá báchorka. Mám si taky něco vymyslet?
@WinDiesel
Soused ho vykuřuje a nestíhá zavírat okna. Pobuřuje celý panelák... No, nezávidím mu 🤣
Soused ho vykuřuje a nestíhá zavírat okna. Pobuřuje celý panelák... No, nezávidím mu 🤣
@PowerHouse
Jo souhlas. Jen ať ty vraky jetdi každý rok na kontrolu. A taky by to chtělo ty kontroly zpřísnit, aby opravdu ty vraky zmizely ze silnic. Nadměrné emise a šup pryč. Žádná možnost kamaradskeho protažení. Ale i vlastně to relativně na tyhle vraky pomůže. Budou muset dávat úplatky každý rok, takže 2x víc než teď.
Jo souhlas. Jen ať ty vraky jetdi každý rok na kontrolu. A taky by to chtělo ty kontroly zpřísnit, aby opravdu ty vraky zmizely ze silnic. Nadměrné emise a šup pryč. Žádná možnost kamaradskeho protažení. Ale i vlastně to relativně na tyhle vraky pomůže. Budou muset dávat úplatky každý rok, takže 2x víc než teď.
@Mikesus
Přesně. Účelem EU je obtěžovat občany a neustále jim ztěžovat život. Od toho si přece government platíme, že! Je podsatné, aby se nám žilo stále hůř.
Přesně. Účelem EU je obtěžovat občany a neustále jim ztěžovat život. Od toho si přece government platíme, že! Je podsatné, aby se nám žilo stále hůř.
@rohYpnol
Napadlo Tě někdy zkusit diskutovat k věci a ne jen hejtovat EU? Snad se shodneme na tom, že jsme už oba opakovaně viděli na silnici auto, u kterého bychom si nevsadili pětikorunu na to, že splňuje byť jen základní technické požadavky na provoz. Jak bys to řešil? Podle mě je lepší důsledněji vymáhat současná pravidla než jen zkrátit interval STK, ale nevidím důvod kvůli tomu hned nasazovat EU psí hlavu.
Napadlo Tě někdy zkusit diskutovat k věci a ne jen hejtovat EU? Snad se shodneme na tom, že jsme už oba opakovaně viděli na silnici auto, u kterého bychom si nevsadili pětikorunu na to, že splňuje byť jen základní technické požadavky na provoz. Jak bys to řešil? Podle mě je lepší důsledněji vymáhat současná pravidla než jen zkrátit interval STK, ale nevidím důvod kvůli tomu hned nasazovat EU psí hlavu.
@Mikesus
Taky se mi nelíbí, co občas vidím na cestách za "auta", ale že by se to napravilo zrovna tím, že všichni, i ti poctiví, budou jezdit na STK místo jednou za dva roky každý rok, to si fakt nemyslím ...
Taky se mi nelíbí, co občas vidím na cestách za "auta", ale že by se to napravilo zrovna tím, že všichni, i ti poctiví, budou jezdit na STK místo jednou za dva roky každý rok, to si fakt nemyslím ...
Frfla
EU nezklamala. Russák za humny a oni budou nadále buzerovat a nasí*at lidi s nesmyslným ekok*r*e*t*e*n*i*smem. Byrokracie jen bují. Někdy si už říkám, jestli bych šel za tu naši slavnou EU vůbec bojovat. Pomalu už ani párky si na ohni neopeču.
@Frfla
Neboj, nikdo by za EU bojovat nešel. I profesionální armáda by dala hromadnou výpověď 😆
Neboj, nikdo by za EU bojovat nešel. I profesionální armáda by dala hromadnou výpověď 😆
@Frfla
Přestaň obtěžovat nicit zdravi okolí a nikdo ti nic zakazovat nebude.
Přestaň obtěžovat nicit zdravi okolí a nikdo ti nic zakazovat nebude.
@Mikesus snažím se naopak vysazovat na zahrádce stromky, ale mám zakázaný nemocné ořezané větve pálit. Musím tu nemoc rozvážet do nejbližších sběrných dvorů nebo štěpkovat a tak ještě prachem tuto nemoc urychlit šířit. Moniliová spála, Šárka,…
MarekAbsolon
Turek, Okamura a Konečná děkují EU za hlasy zdarma!
Krum Páč
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
@MarekAbsolon
Presne. Pro to abys volil ty a nebo nekdo jiny ruske svi** staci podstrcit par nesmyslnych clanku…
Presne. Pro to abys volil ty a nebo nekdo jiny ruske svi** staci podstrcit par nesmyslnych clanku…
@Hendly já. Ne milý hendliku. Já se mám dobře. Ale ona se ta masa chudých projeví a tobě ztuhne úsměv ty troubo. A mikešovi taky.
@MarekAbsolon
Problem je, ze tuhle cestu zname. Jsou o tom napsány spousty historických knih.
Je to cesta lemovana nestesim a plna krve.
A po tom ty volas.
Problem je, ze tuhle cestu zname. Jsou o tom napsány spousty historických knih.
Je to cesta lemovana nestesim a plna krve.
A po tom ty volas.
@Hendly
Občan EU díky zelenorudé ideologii a díky politice EU chutné, má se hůř a hůř. EU zůstala pozadu, předběhla ji dávno jak USA tak Čína...
Tohle vidí každý myslící člověk. EU tohle vidět odmítá. Takže k čemu povede chudnoucí obyvatelstvo? Ano, tohle všichni vědí. Kromě EK...
Občan EU díky zelenorudé ideologii a díky politice EU chutné, má se hůř a hůř. EU zůstala pozadu, předběhla ji dávno jak USA tak Čína...
Tohle vidí každý myslící člověk. EU tohle vidět odmítá. Takže k čemu povede chudnoucí obyvatelstvo? Ano, tohle všichni vědí. Kromě EK...
@Rohypnol
obcan EU se rozhodne spatne nema.
EU je prakticky nejlepsi mosto k ziti na planete.
Ceskou republiku, pres mnoho problemu co ma, povazuji prakticky za raj na zemi. Krasna priroda, idealni klima, takrka absolutní bezpeci, svoboda, svoboda slova, uzasny socialni a zdravotni system atd.
Nejvetsi problem nejen CR je, ze si stale nechame od nekoho namluvit jak se mame strasne spatne…
obcan EU se rozhodne spatne nema.
EU je prakticky nejlepsi mosto k ziti na planete.
Ceskou republiku, pres mnoho problemu co ma, povazuji prakticky za raj na zemi. Krasna priroda, idealni klima, takrka absolutní bezpeci, svoboda, svoboda slova, uzasny socialni a zdravotni system atd.
Nejvetsi problem nejen CR je, ze si stale nechame od nekoho namluvit jak se mame strasne spatne…
@Hendly ďakujem za tieto slová, vnímam to úplne rovnako. Kto chce, ten sa má dobre a je o neho postarané. Kto by zatúžil po socialnom systéme v USA alebo slobode slova v Číne tak veselo do toho, presťahuj sa.
Ešte taká otázka pre kritikov... ako vy osobne prispievate k tomu, aby sme sa v EU mali lepšie? Obdivovaním autoritárskeho a vraždiaceho režimu to asi nebude...
Ešte taká otázka pre kritikov... ako vy osobne prispievate k tomu, aby sme sa v EU mali lepšie? Obdivovaním autoritárskeho a vraždiaceho režimu to asi nebude...
@dodo24
Neustle upozorňuji na věci, které EU dělá v náš neprospěch a snažím se, aby zavčasu hujerům došly důsledky jejich politiky a nedošlo k rozpadu EU v důsledku realizace utopických vizí jako je greendeal, společná armáda atp.
Neustle upozorňuji na věci, které EU dělá v náš neprospěch a snažím se, aby zavčasu hujerům došly důsledky jejich politiky a nedošlo k rozpadu EU v důsledku realizace utopických vizí jako je greendeal, společná armáda atp.
@rohYpnol Ja som skôr myslel nejaké reálne činy, prospešné pre nás ostatných. Nie vypisovanie "kritiky" na fóre. Niečo, čo by tvoji susedia a známy mohli aj pocítiť.
@Tycoon
ano, pro benzinový motor jsem udělal chybu a objem bude nižší.
Pro diesel to plati.
S tím nemam problem.
Tvé nesmysly o EU ale jsou zas jen troll bludy.
ano, pro benzinový motor jsem udělal chybu a objem bude nižší.
Pro diesel to plati.
S tím nemam problem.
Tvé nesmysly o EU ale jsou zas jen troll bludy.
WinDiesel
To si dělají pudel, ne? Elektrokrámy nemusí na technickou????
@WinDiesel
Jezdit na STK častěji než na výměnu oleje, to vymysli jedině opravdový kripl...
Jezdit na STK častěji než na výměnu oleje, to vymysli jedině opravdový kripl...
@rohYpnol
Jen ať jezdi. Kdyz chceji mít starý vrak, který nici zdraví všem, tak at platí za jeho údržbu, aby to ničení zdraví se minimalizovalo.
Jen ať jezdi. Kdyz chceji mít starý vrak, který nici zdraví všem, tak at platí za jeho údržbu, aby to ničení zdraví se minimalizovalo.
@Mikesus Lidi totiž nejčastěji jezdí vrakem proto, že chtějí... Tohle je jen další malá domů pro STK. Bohatě by stačila jedna STK za dva roky, při které ovšem v emisním protokolu budou reálné hodnoty. Ale to je pro nenávistné eko***y příliš složitá úvaha. Prostě zavedeme další daň z chudoby a všechno bude super.
@Rohypnol
nenici ti zdravi?
Tak jestli chces vedet co delas spatne tak ti to řeknu.
Veris nesmyslum. Emise spalovacích aut maji samozřejmě prokázaný negativni dopad na zdraví.
nenici ti zdravi?
Tak jestli chces vedet co delas spatne tak ti to řeknu.
Veris nesmyslum. Emise spalovacích aut maji samozřejmě prokázaný negativni dopad na zdraví.
@Mikesus až ta masa chudych zvoli svoji politickou reprezentaci tak ti zničí život a ne jen zsravi ty troubo
@Hendly
To i tabák, alkohol a další. Přesto mi život nijak neničí. Takže znovu - co dělám špatně, že mi spalovací motory nijak neubližují? Že nechodím venčit vometáky do tunelu Blanka?!?
To i tabák, alkohol a další. Přesto mi život nijak neničí. Takže znovu - co dělám špatně, že mi spalovací motory nijak neubližují? Že nechodím venčit vometáky do tunelu Blanka?!?
@Rohypnol
vsiml sis, ze to co jde z vyfuku auta co stoji v kolone pred tebou nasava tve auto jako “čerstvý “ vzduch do interiéru?
vsiml sis, ze to co jde z vyfuku auta co stoji v kolone pred tebou nasava tve auto jako “čerstvý “ vzduch do interiéru?
@Hendly
Řekl ti už někdo někdy, že bezpečný odstup od před tebou jedoucího vozu je min 2s ?!?
Řekl ti už někdo někdy, že bezpečný odstup od před tebou jedoucího vozu je min 2s ?!?
@Mikesus Proč ne Fiat po dědovi 24 let starý benzín STK v pohodě, Fabia 1 benzin v rodině minulý měsíc STK v pohodě. Takže to vraky nejsou ne? Emise také ok, takže co? Já mám auto staré 2 roky, ale jsou lidé co prostě na nové nebo zánovní nemají. Nebo myslíš že je to jejich vášeň mít staré auto mentální mrazáku? Že tady píšeš že chtějí mít staré vraky, přemýšlej ☝️a neosocuj lidi. Ano najdou se vraky ale staré auto neznamená automaticky vrak, víš
@Rohypnol
nikdy nestojis v kolone, na krizovatce za autem, na semaforech?
Koukni pri tom co se deje.
Z vyfuku auta pred tebou jdou vsechny spaliny primo do mist kde tve auto nasava vzduch do interiéru.
A nebo treba koukni kde maji hlavu male deti kdyz jdou podel silnice. Vyfuk jim to hazi primo do obliceje.
nikdy nestojis v kolone, na krizovatce za autem, na semaforech?
Koukni pri tom co se deje.
Z vyfuku auta pred tebou jdou vsechny spaliny primo do mist kde tve auto nasava vzduch do interiéru.
A nebo treba koukni kde maji hlavu male deti kdyz jdou podel silnice. Vyfuk jim to hazi primo do obliceje.
@Sevca1
Hlavně je to úplný nesmysl co ten hujer píše.
Mj. jeden motor. Např. 1.9 TDI. V jednom modelů má homologaci a kouřivost 1,2, v jiném modelu stejné emisní normy má kouřivost 0,6.
Takže zatímco u jednoho modelu bude 0,7 skvělý výsledek, u jiného to bude podle toho hujera "vrak"...
Proste je to hujer co ničemu nerozumí.
Hlavně je to úplný nesmysl co ten hujer píše.
Mj. jeden motor. Např. 1.9 TDI. V jednom modelů má homologaci a kouřivost 1,2, v jiném modelu stejné emisní normy má kouřivost 0,6.
Takže zatímco u jednoho modelu bude 0,7 skvělý výsledek, u jiného to bude podle toho hujera "vrak"...
Proste je to hujer co ničemu nerozumí.
@Hendly
Ty toho hujeříčku o autech asi moc nevíš co?!?
Víš kde má téměř každé auto sání vzduchu a kabinový filtr?!???
Já obvykle i na semaforu stihnu dobrzdit.. . 🤣🤣🤣
Ty toho hujeříčku o autech asi moc nevíš co?!?
Víš kde má téměř každé auto sání vzduchu a kabinový filtr?!???
Já obvykle i na semaforu stihnu dobrzdit.. . 🤣🤣🤣
@Rohypnol
prava strana pod spodni hranou celniho skla. Aktivni nasavani, takze nasajes primo to co jde z auta pred tebou.
Jestli si myslis, ze ti papírový filtr pomuze tak te zklamu
prava strana pod spodni hranou celniho skla. Aktivni nasavani, takze nasajes primo to co jde z auta pred tebou.
Jestli si myslis, ze ti papírový filtr pomuze tak te zklamu
@Hendly
Z vyfuku auta pred tebou jdou vsechny spaliny primo do mist kde tve auto nasava vzduch do interiéru.
+
prava strana pod spodni hranou celniho skla.
Takže tady opět zcela vědomě a naprosto bez skrupulí LŽEŠ!!!
Z vyfuku auta pred tebou jdou vsechny spaliny primo do mist kde tve auto nasava vzduch do interiéru.
+
prava strana pod spodni hranou celniho skla.
Takže tady opět zcela vědomě a naprosto bez skrupulí LŽEŠ!!!
@rohYpnol ty si jediný človek, ktorý aj v stojacej kolóne dokáže udržovať 2s odstup. Ty aj občas premyslas nad tým čo píšeš? Zatial co pri alkohole a cigaretach si mozes vybrat, či ich budes uzivať, tak susedov vrak ti bude znehodnocovať zivot bez rozdielu na tvoj názor. Preto tu máme autority, ktoré zavádzajú pravidlá. Ale ťažko to pochopí ten okolie tráviaci sused - ty.
@Rohypnol
opět podcenění meritka.
Za 30 s volnobehu kdy stojis na cervene vyprodukuje auto pred tebou 400l spalin. Predstava ze to neni nasavano do tve kabiny o tvorem ktery je 2 m od vyfuku je naivní.
Ostatně inorave proto ti klapka zavira přívod vzduchu jdyz zaradis zpatecku. Abys apon v tu chvilku nenasaval vlastni spaliny.
opět podcenění meritka.
Za 30 s volnobehu kdy stojis na cervene vyprodukuje auto pred tebou 400l spalin. Predstava ze to neni nasavano do tve kabiny o tvorem ktery je 2 m od vyfuku je naivní.
Ostatně inorave proto ti klapka zavira přívod vzduchu jdyz zaradis zpatecku. Abys apon v tu chvilku nenasaval vlastni spaliny.
@Hendly
Neudělal si chybu ve své úvaze? Z mého auta jde za 30 sekund na volnoběh 50 litrů spalin.
Neudělal si chybu ve své úvaze? Z mého auta jde za 30 sekund na volnoběh 50 litrů spalin.
@Dodo24
Zatial co pri alkohole a cigaretach si mozes vybrat...
Opět lžeš?
Jak si můžu vybrat, jestli proti mě jde chodec který kouří nebo ne?
Jak si můžu vybrat jestli soused v bytě nade mnou na balkoně kouří nebo ne???
Jak si dítě může vybrat jestli jeho rodič kouří nebo ne???
JSI LHÁŘ!!!
Zatial co pri alkohole a cigaretach si mozes vybrat...
Opět lžeš?
Jak si můžu vybrat, jestli proti mě jde chodec který kouří nebo ne?
Jak si můžu vybrat jestli soused v bytě nade mnou na balkoně kouří nebo ne???
Jak si dítě může vybrat jestli jeho rodič kouří nebo ne???
JSI LHÁŘ!!!
@Mikesus
Áno tí ľudia čo jazdia na starých autách tak určite robia dobrovoľne lebo tie desiatky tisíc ktoré sa im váľajú doma tak namiesto kúpenia nového auta tlačia doma do vankúša. Pred tým než dačo vypustíš tak sa skús zamyslieť.
Áno tí ľudia čo jazdia na starých autách tak určite robia dobrovoľne lebo tie desiatky tisíc ktoré sa im váľajú doma tak namiesto kúpenia nového auta tlačia doma do vankúša. Pred tým než dačo vypustíš tak sa skús zamyslieť.
@Tycoon
vzal jsem pro jednoduchost 4 valec 2l. Jeden zážeh na pul otacku.
Klidne me oprav.
Jinak vysledek bude samozrejme daleko vetsi, protoze spaliny jdou ven pod tlakem a horke a ve vnějším prostředí se budou výrazné rozpínat
vzal jsem pro jednoduchost 4 valec 2l. Jeden zážeh na pul otacku.
Klidne me oprav.
Jinak vysledek bude samozrejme daleko vetsi, protoze spaliny jdou ven pod tlakem a horke a ve vnějším prostředí se budou výrazné rozpínat
@rohYpnol pre to, že si našiel dva špecifické prípady som klamár? Vnímaš realitu vôbec? Fajčenie, keďže je škodlivé je regulované. Nezapáliš si kdekolvek, ale samozrejme sa tomu 100% nevyhneš. Mimochodom, ak si na Slovensku spoločenstvo vlastníkov bytov odhlasuje zákaz fajčenia na balkónoch, tak ti nezostáva nič iné, ako to dodržiavať, keďže je balkón definovaný ako spoločný priestor.
A dieťa že si nevyberie rodičov? Wau, to som teda prekvapený
A dieťa že si nevyberie rodičov? Wau, to som teda prekvapený
@Hendly
Vycházel jsem ze spotřeby mého současného auta na volnoběh dle palubního počítače 0,6 l/hod.
Hustota benzínu 725 kg/m3, chemické složení jsem nastřelil oktan C8H18, lambda 1 a 21 % kyslíku ve vzduchu. A objem výfukových plynů vyjde 56 litrů za předpokladu chování ideálního plynu a standardního tlaku a teploty.
Tlak se ihned za výfukem vyrovná s okolním tlakem, teplota výfukových plynů na volnoběh je poměrně nízká a okolní vzduch to rychle ochladí.
BTW když jsem měl dvoulitr, tak ten měl taky 0,6 l/hod, pokud si to dobře pamatuju. Měl sice větší válce, ale volnoběžné otáčky nižší a asi měl více přivřenou škrticí klapku.
Vycházel jsem ze spotřeby mého současného auta na volnoběh dle palubního počítače 0,6 l/hod.
Hustota benzínu 725 kg/m3, chemické složení jsem nastřelil oktan C8H18, lambda 1 a 21 % kyslíku ve vzduchu. A objem výfukových plynů vyjde 56 litrů za předpokladu chování ideálního plynu a standardního tlaku a teploty.
Tlak se ihned za výfukem vyrovná s okolním tlakem, teplota výfukových plynů na volnoběh je poměrně nízká a okolní vzduch to rychle ochladí.
BTW když jsem měl dvoulitr, tak ten měl taky 0,6 l/hod, pokud si to dobře pamatuju. Měl sice větší válce, ale volnoběžné otáčky nižší a asi měl více přivřenou škrticí klapku.
@dodo24
to nejsou jen tyhle dva případy. V restauraci nebo divadle je zákaz kouření. Takže já musím projít zahuleným prostorem před restaurací... Na zastávce je zákaz kouření, jenže já musím dýchat zahulený vzduch od toho kdo stojí vedle zastávky, protože na veřejném prostranství žádný zákaz neexistuje...
Cigarety přímo a prokazatelně způsobují úmrtí. Spalovací auta žádné výzamené a přímé dopady na zdraví nemají. Cigarety ano. EU opět neřeší problémy kde reálně jsou, jen obtěžuje lidi.
to nejsou jen tyhle dva případy. V restauraci nebo divadle je zákaz kouření. Takže já musím projít zahuleným prostorem před restaurací... Na zastávce je zákaz kouření, jenže já musím dýchat zahulený vzduch od toho kdo stojí vedle zastávky, protože na veřejném prostranství žádný zákaz neexistuje...
Cigarety přímo a prokazatelně způsobují úmrtí. Spalovací auta žádné výzamené a přímé dopady na zdraví nemají. Cigarety ano. EU opět neřeší problémy kde reálně jsou, jen obtěžuje lidi.
@Tycoon
Objem ktery projde spalovacím procesem ve valci je 400l a vice. Jde o objem ktery se rovna objemu valce po zazehu.
Cely objem v sobe nese castice spalovani z niz velka cast je skodliva.
Objem ktery projde spalovacím procesem ve valci je 400l a vice. Jde o objem ktery se rovna objemu valce po zazehu.
Cely objem v sobe nese castice spalovani z niz velka cast je skodliva.
@Hendly
Neprojde.
Matematicky si sice postupoval správně, avšak do zadání sis vložil chybné fyzikální a technické předpoklady. Základní dva chybné předpoklady máš, že v motoru neprobíhá chemická reakce a že je plně otevřené sání.
To, co si spočítal ty, je teoretický maximální objem, pokud by ten motor pracoval jako kompresor, kdybys poháněl jeho klikovou hřídel (a to dosti neefektivně, jelikož by vzduch prošel jedním zbytečným cyklem komprese-dekomprese).
To, co jsem spočítal já, je odhad skutečného objemu plynů běžného čtyřválcového benzinového motoru při volnoběžných otáčkách vycházející z ukazované spotřeby paliva.
Ale nevadí. Tvé chybné fyzikální a technické předpoklady žádnou škodu nezpůsobily. Je to jen diskuze na fóru. Problém je, když takové chyby zakomponuje do svých úvah a směrnic Europarlament a Evropská komise.
Neprojde.
Matematicky si sice postupoval správně, avšak do zadání sis vložil chybné fyzikální a technické předpoklady. Základní dva chybné předpoklady máš, že v motoru neprobíhá chemická reakce a že je plně otevřené sání.
To, co si spočítal ty, je teoretický maximální objem, pokud by ten motor pracoval jako kompresor, kdybys poháněl jeho klikovou hřídel (a to dosti neefektivně, jelikož by vzduch prošel jedním zbytečným cyklem komprese-dekomprese).
To, co jsem spočítal já, je odhad skutečného objemu plynů běžného čtyřválcového benzinového motoru při volnoběžných otáčkách vycházející z ukazované spotřeby paliva.
Ale nevadí. Tvé chybné fyzikální a technické předpoklady žádnou škodu nezpůsobily. Je to jen diskuze na fóru. Problém je, když takové chyby zakomponuje do svých úvah a směrnic Europarlament a Evropská komise.
@Tycoon
ano, pro benzinový motor jsem udělal chybu a objem bude nižší.
Pro diesel to plati.
S tím nemam problem.
Tvé nesmysly o EU ale jsou zas jen troll bludy.
Edit: oprava umístěni ve vlaknu
ano, pro benzinový motor jsem udělal chybu a objem bude nižší.
Pro diesel to plati.
S tím nemam problem.
Tvé nesmysly o EU ale jsou zas jen troll bludy.
Edit: oprava umístěni ve vlaknu
@Hendly
Troufnu si tvrdit, že ani pro diesel to neplatí, jelikož část spalin recirkuluje pomocí EGR nebo u některých moderních motorů pomocí dvou EGR. Na výpočet bych si ale netroufnul.
Troufnu si tvrdit, že ani pro diesel to neplatí, jelikož část spalin recirkuluje pomocí EGR nebo u některých moderních motorů pomocí dvou EGR. Na výpočet bych si ale netroufnul.
@Hendly
První tvůj dnešní výrok, se kterým souhlasím. Na křižovatce stojím málokdy, ale přiznávám, že pokud poznám, že je to diesel, zastavím o několik metrů za ním, abych to nemusel dýchat. Jsem pro lepší ovzduší.
První tvůj dnešní výrok, se kterým souhlasím. Na křižovatce stojím málokdy, ale přiznávám, že pokud poznám, že je to diesel, zastavím o několik metrů za ním, abych to nemusel dýchat. Jsem pro lepší ovzduší.
Jenik3
Tak komise může navrhovat co chce. Návrh schváluje parlament A rada. Takže kritické připomínky je nutné směřovat na ministerstvo dopravy aby pozice ČR byla jasná od začátku.
Hendly
Tak tu mame zase diskuze plne pruruskych trollu co horlive pisi prispevky o spatne EU.
V clanku neni nic konkrétního.
Ceske STK a hlavne emise jsou totalne prolezlé korupcí viz poslední afery z mereni emisi kde 80% testu vykazuje znamky podvodu. Ale o tom tu koukam nikdo nepise.
Mboho aut na silnici absolutně nema co delat.
V clanku neni nic konkrétního.
Ceske STK a hlavne emise jsou totalne prolezlé korupcí viz poslední afery z mereni emisi kde 80% testu vykazuje znamky podvodu. Ale o tom tu koukam nikdo nepise.
Mboho aut na silnici absolutně nema co delat.
@Hendly
Takže ten podvod budeme páchat 2x častěji a EU bude zase o kus zelenější, co?
Takže ten podvod budeme páchat 2x častěji a EU bude zase o kus zelenější, co?
@rohYpnol
ne.
Jen by vylo lepsi resit sve problemy nez nadavat na EU.
Jelikoz nechapes o co zde jde tak znova.
Evropska komise podava pouze navrh na zadost nektereho clenskeho statu. Schvalovani je na parlamentu.
ne.
Jen by vylo lepsi resit sve problemy nez nadavat na EU.
Jelikoz nechapes o co zde jde tak znova.
Evropska komise podava pouze navrh na zadost nektereho clenskeho statu. Schvalovani je na parlamentu.
Tycoon
Nic překvapivého.
EU provede chybnou politiku (např. je 10 lez od aféry Dieselgate, ale auta s podvodným softwarem emitujícím více než desetinásobek NOx stále mohou jezdit po evropských silnicích), ale nepotrestá odpovědné politiky a úředníky, ale občany s ojetinami (což stejně nic nevyřeší, jelikož NOx se na STK/ME neměří).
Mikesus tleská, protože chorobně nesnáší všechny chudší lidi. Ale pak s tleskáním přestane, protože to je málo přísné. On by je poslal na STK každý týden.
Hendly obhajuje cokoliv z EU. Kdyby Evropsáé komise vydala směrnici, že má Hendly skočit z okna, tak to bude obhajovat a skočí. Ale ještě předtím obviní všechny, co jej budou přemlouvat, ať neskáče, za Putinovy agenty.
EU provede chybnou politiku (např. je 10 lez od aféry Dieselgate, ale auta s podvodným softwarem emitujícím více než desetinásobek NOx stále mohou jezdit po evropských silnicích), ale nepotrestá odpovědné politiky a úředníky, ale občany s ojetinami (což stejně nic nevyřeší, jelikož NOx se na STK/ME neměří).
Mikesus tleská, protože chorobně nesnáší všechny chudší lidi. Ale pak s tleskáním přestane, protože to je málo přísné. On by je poslal na STK každý týden.
Hendly obhajuje cokoliv z EU. Kdyby Evropsáé komise vydala směrnici, že má Hendly skočit z okna, tak to bude obhajovat a skočí. Ale ještě předtím obviní všechny, co jej budou přemlouvat, ať neskáče, za Putinovy agenty.
@Tycoon
dalsi den, dalsi Tycoon.
Vcera si zakoncil den tim, ze si navrhl emisni povolenky.
Dnes volas po tom, ze diesel gate mela skoncit krachem nejen VW. To by jiste pomohlo chudim lidem.
Ne opravdu netleskam vsemu z EU.
Ale neskacu na kazdy nesmyslny clanek ktery nema se skutecnym denim v EU spojitost.
dalsi den, dalsi Tycoon.
Vcera si zakoncil den tim, ze si navrhl emisni povolenky.
Dnes volas po tom, ze diesel gate mela skoncit krachem nejen VW. To by jiste pomohlo chudim lidem.
Ne opravdu netleskam vsemu z EU.
Ale neskacu na kazdy nesmyslny clanek ktery nema se skutecnym denim v EU spojitost.
@Hendly Je to fake news jo?
@twistedTSD
Neni to fake. Je to “jen” manipulace.
Prvni jde o navrh. Nic neni schvaleno a projde pripominkama a misi schválit parlament.
V navrhu jsou i ostatni vody ktere v clanku nejsou. Treba opatreni proti stáčení kilometrů atd.
Rozcilujes se nad navrhem, ale dnesni platná legislativa v CR ktera nahrava par lidem kolem STK lobby ti vubec nevadi, proc? Protoze ti to nikdo nerekl, rekl ti at se rozcilujes na EU….
Neni to fake. Je to “jen” manipulace.
Prvni jde o navrh. Nic neni schvaleno a projde pripominkama a misi schválit parlament.
V navrhu jsou i ostatni vody ktere v clanku nejsou. Treba opatreni proti stáčení kilometrů atd.
Rozcilujes se nad navrhem, ale dnesni platná legislativa v CR ktera nahrava par lidem kolem STK lobby ti vubec nevadi, proc? Protoze ti to nikdo nerekl, rekl ti at se rozcilujes na EU….
@Hendly Ty vole, proč mi říkáš, co mi vadí a nevadí? Jo, průměrný legislativní proces v EU všichni známe😒br />
1) Uklidněte se, nepanikařte, nic se neděje, je to jen návrh.
2) Návrh projde europarlamentem a radou jak nůž máslem bez větší debaty, vláda se chlubí novou dotační injekcí.
3) Měli jste se ozvat dřív, už to nejde změnit.
Možná je dobré se zamyslet nad příčinou problému - šedá eminence, která tyto úžasné návrhy vytváří, aniž by své ideje někdy obhajovala ve volbách nebo aniž by mohla být konfrontována se svým předem známým programem.
2) Návrh projde europarlamentem a radou jak nůž máslem bez větší debaty, vláda se chlubí novou dotační injekcí.
3) Měli jste se ozvat dřív, už to nejde změnit.
Možná je dobré se zamyslet nad příčinou problému - šedá eminence, která tyto úžasné návrhy vytváří, aniž by své ideje někdy obhajovala ve volbách nebo aniž by mohla být konfrontována se svým předem známým programem.
@Hendly
Je zajímavé, jak v každém druhém příspěvku údernicky bojuješ o čisté ovzduší. Ale jakmile dojde na dieselgate a (ne)reakci EU, tak je pro tebe NOx neškodný plyn.
Na tvé lží už jsme si zvykli. Jsem pro zrušení systému emisních povolenek.
Je zajímavé, jak v každém druhém příspěvku údernicky bojuješ o čisté ovzduší. Ale jakmile dojde na dieselgate a (ne)reakci EU, tak je pro tebe NOx neškodný plyn.
Na tvé lží už jsme si zvykli. Jsem pro zrušení systému emisních povolenek.
@Tycoon
Dieselgate- spravne reseni a to zakaz provozu vozi nesplnujici emise NOx by znamena krach VW a následnou vlnu krachu s ohromným ekologickým dopadem. Proto se to nestalo.
Emisni povolenky-ve stredu si tu dosel sam k zaveru, ze synteticka paliva bys rad prosadil tak, ze bys odpustil spotrebni dan (to by samotne nestačilo).
Co to je jineho nez jina forma emisnich povolenek?
Dieselgate- spravne reseni a to zakaz provozu vozi nesplnujici emise NOx by znamena krach VW a následnou vlnu krachu s ohromným ekologickým dopadem. Proto se to nestalo.
Emisni povolenky-ve stredu si tu dosel sam k zaveru, ze synteticka paliva bys rad prosadil tak, ze bys odpustil spotrebni dan (to by samotne nestačilo).
Co to je jineho nez jina forma emisnich povolenek?
@Hendly
Zajímavé. Máš strach, že by kvůli odpovědnosti za emise jedovatého NOx mohl zkrachovat VW. Ale že kvůli Green Dealu může zkrachoval celý průmysl, to strach nemáš. Významná průmyslová odvětví varují, že Green Deal je nesplnitelný a ohrožuje celá průmyslová odvětví.
www.ocelarskaunie.cz/…je-nesplnitelny/
Zajímavé. Máš strach, že by kvůli odpovědnosti za emise jedovatého NOx mohl zkrachovat VW. Ale že kvůli Green Dealu může zkrachoval celý průmysl, to strach nemáš. Významná průmyslová odvětví varují, že Green Deal je nesplnitelný a ohrožuje celá průmyslová odvětví.
www.ocelarskaunie.cz/…je-nesplnitelny/
@Tycoon
VW by zkrachoval okamžitě.
Prumysl ma prostor a podporu jak prejit na jine technologie.
Zajimave je, ze kdyz tu prosazujes syntetické palivo dojdes ke stejnému principu který kritizujes- emisní povolenky.
VW by zkrachoval okamžitě.
Prumysl ma prostor a podporu jak prejit na jine technologie.
Zajimave je, ze kdyz tu prosazujes syntetické palivo dojdes ke stejnému principu který kritizujes- emisní povolenky.
@Hendly
Ano, zkrachoval by okamžitě. Rychle by mohla proběhnout insolvence, bankrot a prodej novým, odpovědnějším investorům.
Tady máš realitu toho tvého Green Dealu
www.seznamzpravy.cz/…rbonizace-274869
Ano, zkrachoval by okamžitě. Rychle by mohla proběhnout insolvence, bankrot a prodej novým, odpovědnějším investorům.
Tady máš realitu toho tvého Green Dealu
www.seznamzpravy.cz/…rbonizace-274869
@Tycoon
Prvni: precti si ten clanek. Je o opaku nez kritizujes.
Krach VW by měl dalekosáhle důsledky a pro ekonomiku CR by byl byl následek devastující.
Prvni: precti si ten clanek. Je o opaku nez kritizujes.
Krach VW by měl dalekosáhle důsledky a pro ekonomiku CR by byl byl následek devastující.
@Hendly
Oficiální mediální vyjádření Třineckých železáren je samozřejmě zaobaleno do politických floskulí a kdo neumí číst mezi řádky, tak to asi na první dobrou nepochopí.
Ale můžeš si najít únorový rozhovor s ředitelem železáren a tam kritizuje Green Deal napřímo. Pokud se ti to nechce hledat nebo poslouchat, tak tam celou dobu mluví o tom, jak je Green Deal odtržený od reality a že to ničí evropský průmysl.
Oficiální mediální vyjádření Třineckých železáren je samozřejmě zaobaleno do politických floskulí a kdo neumí číst mezi řádky, tak to asi na první dobrou nepochopí.
Ale můžeš si najít únorový rozhovor s ředitelem železáren a tam kritizuje Green Deal napřímo. Pokud se ti to nechce hledat nebo poslouchat, tak tam celou dobu mluví o tom, jak je Green Deal odtržený od reality a že to ničí evropský průmysl.
@Tycoon
Dřív se těm lidem co bezmezně hlásali ideologii říkalo budovatelé socialismu, pionýři a svazáci, agitátoři, úderníci, funkcionáři KSČ...
Dnes tihle lidé mají mnohem jemnější označení. Eurohujeři. Hujeříčci. Mentálně a morálně jsou si ale rovni!
Dřív se těm lidem co bezmezně hlásali ideologii říkalo budovatelé socialismu, pionýři a svazáci, agitátoři, úderníci, funkcionáři KSČ...
Dnes tihle lidé mají mnohem jemnější označení. Eurohujeři. Hujeříčci. Mentálně a morálně jsou si ale rovni!
@rohYpnol
Jo, historie se opakuje. Nadšení budovatelé nové společnosti, nekritické papouškování oficiální politiky, označování lidí s jiným názorem za agenty.
Jo, historie se opakuje. Nadšení budovatelé nové společnosti, nekritické papouškování oficiální politiky, označování lidí s jiným názorem za agenty.
@Tycoon
Opet. Naprosto nesmyslne prirovnavani rezimu ktery mucil a vraždil vlastní obyvatelstvo a totálně pokřivil lidskost s dnesnim stavem.
Neni nahoda, ze EU nejvic pomlouvaji komunisti.
Opet. Naprosto nesmyslne prirovnavani rezimu ktery mucil a vraždil vlastní obyvatelstvo a totálně pokřivil lidskost s dnesnim stavem.
Neni nahoda, ze EU nejvic pomlouvaji komunisti.
@Hendly
EU je prolezlá komunistama. Předseda Portugalské komunistické strany pracujících, José Manuel Barosso, byl na 10 let zvolen předsedou Evropské komise.
EU je prolezlá komunistama. Předseda Portugalské komunistické strany pracujících, José Manuel Barosso, byl na 10 let zvolen předsedou Evropské komise.
@Tycoon
Akorat si zapomel rict, ze u komunistu ( uplne jina strana nez tady ktera vrazdila a mucila sve obyvatele), byl kdyz mu bylo 20…
My tu mame dnes komunisty viz Konecna atd, a prave od nich je nejvetsi kritika EU.
Akorat si zapomel rict, ze u komunistu ( uplne jina strana nez tady ktera vrazdila a mucila sve obyvatele), byl kdyz mu bylo 20…
My tu mame dnes komunisty viz Konecna atd, a prave od nich je nejvetsi kritika EU.
@Hendly
Kolébka demokracie, starověké Řecko a Řím, to když dobývali Evropu, Asii, to byly co? Humanitární mise???
Kolébka demokracie, starověké Řecko a Řím, to když dobývali Evropu, Asii, to byly co? Humanitární mise???
Mokrous
Zrovna včera jsem prodělal zcela zbytečné měření emisí + TK a byl jsem "velmi napjatý", protože mi zdejší odborníci na diesely a morální majáky naší společnosti předpovídali, že moderní diesel nesplní ani první prohlídku a měření.
Jakožto provozovatel vozidla s normou EURO 6 jsem vyfasoval koeficient 0,25 a zkušebního technika jsem zklamal, protože naměřil jen 0,01.
Tak holt budu muset jezdit dál a všem laskavým a usměvavým podporovatelům nekonečných válek ničit jejich hodnotové životy a budu čekat, až stanice STK obdrží konečně nějaké sofistikované měřící zařízení, které konečně prokáže, že jsem vrah a jízdu v mém rakovinometu mi konečně zakáže.
Jakožto provozovatel vozidla s normou EURO 6 jsem vyfasoval koeficient 0,25 a zkušebního technika jsem zklamal, protože naměřil jen 0,01.
Tak holt budu muset jezdit dál a všem laskavým a usměvavým podporovatelům nekonečných válek ničit jejich hodnotové životy a budu čekat, až stanice STK obdrží konečně nějaké sofistikované měřící zařízení, které konečně prokáže, že jsem vrah a jízdu v mém rakovinometu mi konečně zakáže.
@Mokrous
sleduj popis zpusobu mereni viz pan Libor Fleischhans.
Mozna to bude lepsi nez psat nesmyslne prispevky…
sleduj popis zpusobu mereni viz pan Libor Fleischhans.
Mozna to bude lepsi nez psat nesmyslne prispevky…
@Hendly A chceš mi říct co? Toho pána, co si pořád stěžuje a všechny jmenuje, ale nejmenuje, protože se bojí o život znám.
Co se často děje na STK a EK taky vím.
Mě to udělal pán poctivě a v mé přítomnosti, viz níže. A stejně to nevypovídá o ničem, krom toho, že mám v cajku DPF.
Co se často děje na STK a EK taky vím.
Mě to udělal pán poctivě a v mé přítomnosti, viz níže. A stejně to nevypovídá o ničem, krom toho, že mám v cajku DPF.
@Mokrous
Řekněme si to narovinu. Měření emisí u dieselů je fraška. Měří se to bez zátěže motoru, přičemž každý malý Jarda ví, že diesely kouří při zatížení motoru. A když bude technik chtít, tak dá sondu dál od motoru a auto projde. A vůbec se neměří NOx. Z výfuku můžou jít mraky NOx a pohoda, nikoho to nezajímá, i rádoby ekologická EU hraje 10 let od Dieselgate mrtvého brouka.
Dieselgate mrtvého brouka.
Nevím, jak je na tom EOBD diagnostika moderních dieselů, snad aspoň ta kontroluje, zda emisní systémy fungují.
Řekněme si to narovinu. Měření emisí u dieselů je fraška. Měří se to bez zátěže motoru, přičemž každý malý Jarda ví, že diesely kouří při zatížení motoru. A když bude technik chtít, tak dá sondu dál od motoru a auto projde. A vůbec se neměří NOx. Z výfuku můžou jít mraky NOx a pohoda, nikoho to nezajímá, i rádoby ekologická EU hraje 10 let od Dieselgate mrtvého brouka.
Dieselgate mrtvého brouka.
Nevím, jak je na tom EOBD diagnostika moderních dieselů, snad aspoň ta kontroluje, zda emisní systémy fungují.
@Tycoon Však ano. Proto jsem psal "zcela zbytečné"
V podstatě by dnes stačilo strčit prst do výfuku a buď je čistej, nebo černej. Můj byl čistej.
Jinak pán byl milej a poctivej. Všechno mi vysvětloval a já mu říkal, že to je sice hezký, ale že když se nic neměří, tak k čemu to je dobrý, krom selekce na funkční a nefunkční filtry.
On mi říkal, že to je u dieselu to hlavní, zda filtry fungují a že jsou opravdu i novější nekoncernový auta, co neprochází a byl naštvanej na podvodníky, co sází do systému falešný "měření"
Sondu poctivě kalibroval a pak ji hezky zastrčil do výfuku.
Taky by člověk dnes už čekal, že se nějak bude měřit NOx, ale podle něj to jsou hrozně drahý a velký a nespolehlivý systémy, ale že se na tom dělá. Nevím...
Já mám dvojitý systém SCR a tak by mě taky zajímaly reálný NOx čísla, ale bohužel je nedostanu. Musím to měřit jen sám pomocí rypáku. A tam opravdu cítím, že nic necítím, narozdíl od starších dieselgate TDI PD a spol. Už i Blue HDI, co jsem krátce jezdil před 5 lety vůbec nesmrdělo, krom pár prvních metrů po studeným startu a TDI EVO je na tom stejně.
Takže sám za sebe musím jen věřit svýmu rypáku a tomu, že všechny senzory NOx co mám ve výfuku fungují správně.
S tou zátěží rozumím, ale ona "zátěž" vznikne i prudkým přidáním plynu při přechodovým stavu. Ale musí se přidat skutečně prudce. S tím asi taky na emisích různě podvádí, přidávají pomaleji a opakovaně tak dlouho, až to nějak vyjde, když na tom mají zájem. U mě tomu nandal bez milosti. Prostě to "zadupnul" v okamžiku na 5.300 ot./min. omezovač a měřil 2x.
Určitě by ale bylo lepší, kdyby tam byla nějaká brzda.
V podstatě by dnes stačilo strčit prst do výfuku a buď je čistej, nebo černej. Můj byl čistej.
Jinak pán byl milej a poctivej. Všechno mi vysvětloval a já mu říkal, že to je sice hezký, ale že když se nic neměří, tak k čemu to je dobrý, krom selekce na funkční a nefunkční filtry.
On mi říkal, že to je u dieselu to hlavní, zda filtry fungují a že jsou opravdu i novější nekoncernový auta, co neprochází a byl naštvanej na podvodníky, co sází do systému falešný "měření"
Sondu poctivě kalibroval a pak ji hezky zastrčil do výfuku.
Taky by člověk dnes už čekal, že se nějak bude měřit NOx, ale podle něj to jsou hrozně drahý a velký a nespolehlivý systémy, ale že se na tom dělá. Nevím...
Já mám dvojitý systém SCR a tak by mě taky zajímaly reálný NOx čísla, ale bohužel je nedostanu. Musím to měřit jen sám pomocí rypáku. A tam opravdu cítím, že nic necítím, narozdíl od starších dieselgate TDI PD a spol. Už i Blue HDI, co jsem krátce jezdil před 5 lety vůbec nesmrdělo, krom pár prvních metrů po studeným startu a TDI EVO je na tom stejně.
Takže sám za sebe musím jen věřit svýmu rypáku a tomu, že všechny senzory NOx co mám ve výfuku fungují správně.
S tou zátěží rozumím, ale ona "zátěž" vznikne i prudkým přidáním plynu při přechodovým stavu. Ale musí se přidat skutečně prudce. S tím asi taky na emisích různě podvádí, přidávají pomaleji a opakovaně tak dlouho, až to nějak vyjde, když na tom mají zájem. U mě tomu nandal bez milosti. Prostě to "zadupnul" v okamžiku na 5.300 ot./min. omezovač a měřil 2x.
Určitě by ale bylo lepší, kdyby tam byla nějaká brzda.
@Mokrous
Jo, tak ty máš tu kouřivost změřenou poctivě. A bylo by divné, kdyby u čtyřletého (předpokládám) byl nefunkční DPF a SCR.
Spíše jde o ta starší auta, kde mnoho těch starých dieselů opravdu hrozně smrdí a kouří. Klidně můžou mít demontovaný katalyzátor a není žádné měření, které by to mohlo odhalit. A když uplatí technika, tak můžou mít i demontované DPF.
BTW To je nefér. Ty můžeš diesel točit až do omezovače a mě řídicí jednotka benzinového motoru na volnoběh při stání na místě nepovolí více než 4000 rpm.
Jo, tak ty máš tu kouřivost změřenou poctivě. A bylo by divné, kdyby u čtyřletého (předpokládám) byl nefunkční DPF a SCR.
Spíše jde o ta starší auta, kde mnoho těch starých dieselů opravdu hrozně smrdí a kouří. Klidně můžou mít demontovaný katalyzátor a není žádné měření, které by to mohlo odhalit. A když uplatí technika, tak můžou mít i demontované DPF.
BTW To je nefér. Ty můžeš diesel točit až do omezovače a mě řídicí jednotka benzinového motoru na volnoběh při stání na místě nepovolí více než 4000 rpm.
@Tycoon No já si nejsem úplně jistej jestli můžu točit sám těch 5.300. Nezkoušel jsem to. On tam připojoval nějaký elektronický udělátko a mluvil o tom, že když to auto nedovolí, tak že si vyvolá nějaký servisní mód, kde mu to dovolí vytočit až do omezovače.
Ty podvody, to je bohužel prů.er nejen u nás a nejen u aut, ale úplně u všeho. Lidi jsou nejhorší dobytek na planetě. A myslím, že se to nikdy nezmění, protože posledních 30 let, co tak pozoruju jde křivka stále strmě směrem do pr.ele... 😒
Co se SCR týče, taky by aspoň mohli a měli auto napíchnout na diagnostiku + fyzicky zkontrolovat přítomnost močoviny v nádržce a přítomnost a funkci vstřikovačů močoviny a čidel NOx. Nevím jestli to jde tak sofistikovaně oje.at, aby se to kompletně tvářilo, jako funkční a naplněné včetně všech čidel a vstřikovačů atd. a přitom to bylo vypnuté.
Vykuchaný DPF i chcanky jsou snad patrné na první pohled a krom organizovaných záměrných podvodů odhalitelné okamžitě.
Jsme prostě "právní stát" s téměř nulovou vymahatelností práva. Leda tak se vozit po řadových poctivých lidech, co nic neprovedli, ale nemají známé a neumí se bránit. To je to jediný, co u nás funguje.
Ty podvody, to je bohužel prů.er nejen u nás a nejen u aut, ale úplně u všeho. Lidi jsou nejhorší dobytek na planetě. A myslím, že se to nikdy nezmění, protože posledních 30 let, co tak pozoruju jde křivka stále strmě směrem do pr.ele... 😒
Co se SCR týče, taky by aspoň mohli a měli auto napíchnout na diagnostiku + fyzicky zkontrolovat přítomnost močoviny v nádržce a přítomnost a funkci vstřikovačů močoviny a čidel NOx. Nevím jestli to jde tak sofistikovaně oje.at, aby se to kompletně tvářilo, jako funkční a naplněné včetně všech čidel a vstřikovačů atd. a přitom to bylo vypnuté.
Vykuchaný DPF i chcanky jsou snad patrné na první pohled a krom organizovaných záměrných podvodů odhalitelné okamžitě.
Jsme prostě "právní stát" s téměř nulovou vymahatelností práva. Leda tak se vozit po řadových poctivých lidech, co nic neprovedli, ale nemají známé a neumí se bránit. To je to jediný, co u nás funguje.
Pepa_007
Rozhodně NE!!!! Zase další regulace a nařízení od EK. Stávající systém STK je funkční.
@Pepa_007
stavajici system funguje, ale na tak jak by mel viz databaze vysledku mereni emisi ktera ulazuje na rozsahle podvody a procento nevyhovujicich vozu ktere je výrazně nižší nez treba v sousednim Nemecku.
stavajici system funguje, ale na tak jak by mel viz databaze vysledku mereni emisi ktera ulazuje na rozsahle podvody a procento nevyhovujicich vozu ktere je výrazně nižší nez treba v sousednim Nemecku.
psel
Já jen nechápu proč se tím někdo vzrušuje, to je návrh který nemá šanci EU parlamentem projít.
Máme tam navíc Turka, sedne do auta a nadzvukovou rychlostí odjede do Bruselu a zařídí to tam ne?
Pokud mu do té doby neseberou papíry.
Máme tam navíc Turka, sedne do auta a nadzvukovou rychlostí odjede do Bruselu a zařídí to tam ne?
Pokud mu do té doby neseberou papíry.
@psel
Protože víme, že EU je kvalitně blbá a je schopná to schválit.
Protože víme, že EU je kvalitně blbá a je schopná to schválit.
@rohYpnol koho si tam volíme, toho tam máme. To je demokracie.
A proto tam zvolíme Turka, ten je tak blbý že tam sedne dobře ne?
A proto tam zvolíme Turka, ten je tak blbý že tam sedne dobře ne?
@psel
Opět lžeš.
Gynekoložku nikdo z nás nezvolil. Že se na to místo díky chybným mechanismům v EU/EK opět dostala, je jasným důkazem neschopnosti a nekompetentnosti EU. A svým způsobem i nelegitimity. Protože tam sedí jen proto, že uplácela neziskovky za to, aby jí zajistily podporu.
Opět lžeš.
Gynekoložku nikdo z nás nezvolil. Že se na to místo díky chybným mechanismům v EU/EK opět dostala, je jasným důkazem neschopnosti a nekompetentnosti EU. A svým způsobem i nelegitimity. Protože tam sedí jen proto, že uplácela neziskovky za to, aby jí zajistily podporu.
@rohYpnol to už jsme jednou probírali ne?
A už fakt nech těch poznámek o lhaní. To že máš jiný názor ještě zdaleka neznamená že máš pravdu.
Když nebyla v ČR ještě přímá volba prezidenta tak byl zvolen těmi které jsi volil ty. Říká se tomu nepřímá volba. A tady je to stejně.
Navíc je jasný koho by taková přímá volba vynesla do vedení komise pokaždé. Němce, protože je jich v EU nejvíc.
Za mě je nepřímá volba tady správně.
A už fakt nech těch poznámek o lhaní. To že máš jiný názor ještě zdaleka neznamená že máš pravdu.
Když nebyla v ČR ještě přímá volba prezidenta tak byl zvolen těmi které jsi volil ty. Říká se tomu nepřímá volba. A tady je to stejně.
Navíc je jasný koho by taková přímá volba vynesla do vedení komise pokaždé. Němce, protože je jich v EU nejvíc.
Za mě je nepřímá volba tady správně.
@psel
Když lžeš tak budu psát že lžeš.
Gynekoložka a jeji znovuzvolení je důkazem disfunkce EU a nefunkčnosti mechanismů v EU.
Nepřímá volba má smysl pokud reflektuje výsledek voleb. Pokud místo toho je jen výsledkem lobbingu uplacených neziskovek, tak je to špatně.
To není o nějakém mém názoru, to je bohužel potvrzený fakt.
Když lžeš tak budu psát že lžeš.
Gynekoložka a jeji znovuzvolení je důkazem disfunkce EU a nefunkčnosti mechanismů v EU.
Nepřímá volba má smysl pokud reflektuje výsledek voleb. Pokud místo toho je jen výsledkem lobbingu uplacených neziskovek, tak je to špatně.
To není o nějakém mém názoru, to je bohužel potvrzený fakt.
Prezivkynetreba
Keď ľudia čo im cinkne 30 000+ eur mesačne + majú full servis zadarmo (ubytovanie, auto so šoférom, stravu, paušálne náhrady) navrhujú pravidlá pre zvyšok Európy tak ako keby mal toto zabezpečené každý občan EÚ...
Samozrejme takéhoto človeka ani nenapadne kde na tie ich nezmysli majú ľudia zobrať peniaze. Ich rozhodnutia sústavne predražujú bežným ľuďom život a ešte im škodia tým, že decimujú priemysel.
Nech mi tí géniovia z komisie povedia aké riešenie prinesú pre bežného dôchodcu ktorý ledva chodí, je rád, že zvládne prejsť do auta a vystúpiť v obchode aby si urobil nákup. Riešenie komisie je preňho asi také, že nech si kúpi elektro auto za 50 000€ veď z jeho 500€ dôchodku mu to vydá.... Alebo ešte môže skapať od hladu.
Alebo mladá rodina ktorá má priemerný mesačný prijem čiže žije od výplaty k výplate kde si môže dovoliť len najnevyhnutnejšie veci tak takáto rodinka určite investuje peniaze do elektro auta. Že nebude na jedlo a bývanie? Nevadí budú hladní bezdomovci ale EKO a to sa počíta...
Varia nás ako žabu postupne uťahujú slučku ale všetko má svoje limity a ja nechcem vedieť čo sa bude EÚ diať, keď sa na ten limit dostaneme.
Samozrejme takéhoto človeka ani nenapadne kde na tie ich nezmysli majú ľudia zobrať peniaze. Ich rozhodnutia sústavne predražujú bežným ľuďom život a ešte im škodia tým, že decimujú priemysel.
Nech mi tí géniovia z komisie povedia aké riešenie prinesú pre bežného dôchodcu ktorý ledva chodí, je rád, že zvládne prejsť do auta a vystúpiť v obchode aby si urobil nákup. Riešenie komisie je preňho asi také, že nech si kúpi elektro auto za 50 000€ veď z jeho 500€ dôchodku mu to vydá.... Alebo ešte môže skapať od hladu.
Alebo mladá rodina ktorá má priemerný mesačný prijem čiže žije od výplaty k výplate kde si môže dovoliť len najnevyhnutnejšie veci tak takáto rodinka určite investuje peniaze do elektro auta. Že nebude na jedlo a bývanie? Nevadí budú hladní bezdomovci ale EKO a to sa počíta...
Varia nás ako žabu postupne uťahujú slučku ale všetko má svoje limity a ja nechcem vedieť čo sa bude EÚ diať, keď sa na ten limit dostaneme.
Barry Lyndon
Kdyby to fungovalo (jako že bez korupce), můžeme polemizovat, jestli je to
a) zbytečná buzerace
b) užitečná regulace (hlavně stran emisí)
Jelikož to ale nefunguje, tak výsledkem bude
c) zbytečná korupce navíc
a) zbytečná buzerace
b) užitečná regulace (hlavně stran emisí)
Jelikož to ale nefunguje, tak výsledkem bude
c) zbytečná korupce navíc
Miloš007
Tak voličům 5kolky to určitě vyhovuje - vždyť jimi zvolení poslanci do EP se mohli přetrhnout jak volili Uršulu za předsedkyni EK. Akorát Vondra se zdržel - rebel jeden ....
Prázdné? Komise má sakra velký rozpočet.