Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nová Alfa Romeo Stelvio zcela změnila podobu. Příď je k nepoznání a karoserie celkově nakynula

33 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Za mě Stelvio má design na úrovni malá domů ve fotbale. Namísto dynamických hran jsou použity jakési nudné obliny. Srovnej kapotu Alfy 156 a Stelvia.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
@KANKUNEN Na druhou stranu má tak v pořádku proporce, že i s těmi "nudnými oblinami" je to asi nejhezčí SUV.
Avatar - Ringhofer
Ringhofer
@Barry Lyndon Také mám pro současnou Giulii a Stelvio velkou slabost.
Patentové snímky ukazují auto s velice nataženým rozvorem a sníženou siluetou, což bude myslím v pořádku. Bude jistě na podvozku sdíleném s Cherokee, proto ten posun v proporcích. Tvary se odhadují ze snímků špatně, ale nedělá to na mě špatný dojem. S výjimkou - pokud to tak bude - plastového krytu na C sloupku, který mi přijde hnusný u Kodiaqu, natož u Alfy.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@Barry Lyndon Proporce jsou dokonalé
ryccardo
@KANKUNEN Poděkuj EU. Tlak na emise způsobuje že musíš snižovat aerodynamický odpor tj. jít od hran k oblinám. A to samé se značkou uprostřed. To taky poděkuj EU.
Avatar - Radek Holodňák
Radek Holodňák
@ryccardo díky EU, za to že si
Adam Grufík
Takže se počet hezkých SUV snížil z jednoho na nula.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Takové neco mezi Tonale a Junior. Snad nebude osazena 1.2 Turbo TŘÍVÁLCEM. Nebo 1.6 bez turba.
Jako vrchol očekávám 2.9 V6 biturbo. Standard 2.0 turbo. 😉 👍🏻
Mokacio
Alfě fandím a jsem rád, že přijde druhá generace Stelvia. Alfa momentálně, tak jako mnohokrát ve své historii, dělá skutečně řidičská auta. Když jsem ještě nedávno četl, že Alfě hrozí krach, tak jsem si říkal, jaká by to byla pro evropský aut. průmysl škoda. Evropské automobily nyní musejí spolupracovat a snažit se mnohem více, než kdy v historii, jinak nás ušlape Čína. Tohle jsou dobré zprávy, ať vypadá jakkoli.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Mokacio skoda, že EU hází tomuto klacky pod nohy.
Avatar - lamal
lamal
@Pepa_007
Pomaly a isto to aj EU pochopila, tlak sa znizuje.
Mr.Murphy
Pánové tak od tohodle nečekám absolutně nic.... derniéra Alfy.... Raději to zavřít než předělávat Pežoty a dávát na to to hrdé logo.
Ale třeba se pletu, dostane to americký řadový šestiválec, elektro výkonné jak Tesla a rád přehodnotím svůj názor 😉
Ovšem dle toho co předvedli s Juniorem zůstávám brutálním skeptikem.

Jaká je vlastně ta platforma? FWD? RWD nebo co?
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Mr.Murphy HEMi V8? Myslím, že Alfa má své motory lepší.
Ale Stellantis motory budou tragédie.
Ota4
@Mr.Murphy Tohle s peugotem na rozdíl od juniora nebude mít nic společného. Je to předěláne Giorgio. Po novém STLA Large. Se vzhledem souhlas. Je tragický. Po mechanické stránce by mělo být vše v nejlepším pořádku. Podle posledních zpráv to vypadá i na zachování 2.9 V6
Mr.Murphy
@Ota4 tak to bych se divil.... ale tak proč ne, čekám na překvapení 😉 Spíš bych tam čekal řadového šestiválcové "Hurikána", tedy ten americký šestiválec.... už proto že ten může být hybrid, PHEV atd ne? Ta V6 od Alfy/Ferrari je úžasná ale je to vyloženě sportovní motor....

ale tak co už, počkáme, co nám naservírují.

V Česku je to všechno stejně jen virtuální realita. Značka se čtyřma dealerama nemůže myslet vážně, že by chtěla něco prodávat.
Ota4
@Mr.Murphy A čemu se jako divíš. Tohle všechno jsou oficiální informace známé minimálně dva roky. . .

Na jaké technice peugeotu by si chtěl postaví luxusní suv o délce cca 4.8m
Ota4
@Mr.Murphy Jinak s českem souhlas je to tu naprostá tragédie. A servis? Tak ten korunuje.
Avatar - lamal
lamal
@Ota4
Mas pls nejaky zdroj, kde je uvedene ze STLA L je predelane Giorgio ?
Ota4
No tak vzhledově je to za mě příšerné. Vůbec v tom nevidím alfu. Muzete na to nalepit jakýkoliv znak. Věřím že to bude opět perfektně jezdit a to je u alfy nejdůležitější.
ericn
@Ota4 Souhlas, je to přímo odporné 🤮👎
gil54
... "což potvrzují i uniklé snímky z patentového úřadu"...

Už se na ty úniky vy...kašlete. Nevím kterej chytrák tenhle "atraktivní" obrat vymyslel, ale tahle blbost s "únikem" se zde opakuje s železnou pravidelností.

Ty obrázky se dávají na patentový úřad ne proto, aby tam byly v bezpečí a utajené, ale naopak proto, aby všichni viděli, co je předmětem ochrany.
O žádný únik se nejedná, jde jen o popsání zdroje použitých snímků.

Únik je nechtěný, nežádoucí jev a to použití veřejně dostupných snímků jaksi nesplňuje, není zač, páni novináři.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Vzhledově jsem si nejdřívě myslel, že koukám na nějaký Nissan. Počkám na živé fotky, ale starší model to nejspíše vzhledově nepřekoná.
Mr.Murphy
Jinak je maximálně zábavné že tady v diskusi jde na někoho reagovat jen jednou a pak už to možnost odpovědi nenabídne.... chápu že to má bránit nekonečným diskusím,ale jaksi to i omezuje možnost se vyjádřit.

No, zase je na čase to tady omezit 😉
Arese
@Mr.Murphy Přesně tak, taky mě tady ta tvrdá "množstevní" cenzůra nebetyčně štve. K čemu je to dobré? Na webu je přece míst dost, ne?!
Mr.Murphy
@Arese já už tenhle web defacto vzdal....
Avatar - Ringhofer
Ringhofer
@Arese Každý bit uložený "na webu" stojí kilowaty na pohonu serverů a jejich chlazení. Škoda, že si to někteří neuvědomí před tím, než plácnou na web nějakou hloupost nebo debilní fotku.¨
Tím neodsuzuju Vaše příspěvky, Arese!!! Jen malá poznámka na okraj.
Arese
Technicky uvidíme, ale po designové stránce mě to tedy moc nepřesvědčilo...
Mě ale stejně mnohem víc zajímá budoucí Giulia. Pokud už to ale nebude klasický čtyřdveřový sedan, Alfa si tím zlikviduje nádhernou tradici trvající od roku 1950! A tím i sebe! Taky je veledůležité, aby nová Giulia nebyla zprzněna hybridizací!
Avatar - lamal
lamal
@Arese
Hybrid bude, nie je to problem, skor aby mala stale manual prevodovku a to nemyslim ironicky, pre Alfu musi byt.
Avatar - Dušan Trnka
Dušan Trnka
Žiadaný model ? Práve naopak ! Je to predajný prepadák aj v rodnej vlasti ...
Avatar - Ham.
Ham.
@Dušan Trnka No v rámci velmi špatných celkových prodejů Alfy se Stelvio prodává dobře. U nás se od začátku roku prodalo 30 ks Stelvií, což je víc než Juniorů a Tonale dohromady (22ks a 4ks). No a s přihlédnutím k ceně je těch 30 slušné číslo, protože se musí srovnávat s prémií. Naopak Junior a Tonale jsou beznadějné propadáky, protože konkurují mainstreamu a ten se u nás prodává po tisících.
lukas13
@Ham.

4, slovy čtyři Tonale? Tak to je průs...švih.

Inu, cenový jemnocit Alfy se projevil.

Škoda, je to fajn auto. Ale za nesmysl. 😢
Ota4
@lukas13 Tedka je za necelých 900k verze Trenta. Je to ten silnější 118kw hybrid s full led, 19"Alu a 360° kamery. To už je pěkná nabídka.
British
Jsou to sice jen patentové obrázky. Ale i tak rozhodně mnohem lepší, než Junior. To je opravdu od Alfy Romeo další úlet. Původní Stelvio nebylo špatné, ale zdálo se mi vždy dost bachraté, hlavně ta záď. Teto nákres je určitě proporčně lepší a myslím, že by to v reálu vůbec nemuselo být špatné.