Novinky
@Jenik3
Kdyz by tu nejezdili dementi v dieselech co tráví ostatní, pak by tohle nebylo potřeba. Naopak by to chtelo, aby tech týmů bylo víc a víc šlapali po krku temto blbečkům, kterým jejich auto neplní emise v provozu.
Kdyz by tu nejezdili dementi v dieselech co tráví ostatní, pak by tohle nebylo potřeba. Naopak by to chtelo, aby tech týmů bylo víc a víc šlapali po krku temto blbečkům, kterým jejich auto neplní emise v provozu.
@rohYpnol
Chápu že se bojíš. Ovšem PCR a STK jsou zásadní rozdíl. Služební poměr a zaměstnanecký ti splývá. Nabic PČR funguje a chyby se řeší snadno. Navic k PCR tu máš GIBS, takže k STK je tu tohle.
Já chápu tvou obavu, kdyz porad tlacis ty vraky, ktere by na silnici vůbec neměly co dělat.
Chápu že se bojíš. Ovšem PCR a STK jsou zásadní rozdíl. Služební poměr a zaměstnanecký ti splývá. Nabic PČR funguje a chyby se řeší snadno. Navic k PCR tu máš GIBS, takže k STK je tu tohle.
Já chápu tvou obavu, kdyz porad tlacis ty vraky, ktere by na silnici vůbec neměly co dělat.
@vencelín
On se bojí, že ten jeho vrak odchytnou. Proto by chtěl, aby tento tým byl zeštíhlen
On se bojí, že ten jeho vrak odchytnou. Proto by chtěl, aby tento tým byl zeštíhlen
@vencelín
No to neni úplně pravda, ale obecně se tomu dá říct. Diesel obecne má horší emise a obecně jsou v provozu dieselová auta, která mají problém plnit emise již na první stk.
No to neni úplně pravda, ale obecně se tomu dá říct. Diesel obecne má horší emise a obecně jsou v provozu dieselová auta, která mají problém plnit emise již na první stk.
@Stejsn
Souhlasím tez. Nci.ene kdyz jeden system nefunguje, pak je rychlejší udělat nějaké mezikroky než se vyřeší celkový problém. A tohle pomůže řešit právě i to stk. Díky tomu zjsiti, které stk vydalo potvezeni a kdyz se bude opakovat častěji, tak vím kam zamířit.
Souhlasím tez. Nci.ene kdyz jeden system nefunguje, pak je rychlejší udělat nějaké mezikroky než se vyřeší celkový problém. A tohle pomůže řešit právě i to stk. Díky tomu zjsiti, které stk vydalo potvezeni a kdyz se bude opakovat častěji, tak vím kam zamířit.
@rohYpnol
Takže ty jdeš presumci viny. Tak to se nedivím, že se máš špatně, když jsi pravnik. Prokázáno bylo malému množství stanic, podezřelých je mnoho. Čím víc důkazů, tím lépe. Ničemu si neprotirecim, jen ty jsi ulhaný trouba, kterému by tahle inspekce mohla najít na autě závadu.
Takže ty jdeš presumci viny. Tak to se nedivím, že se máš špatně, když jsi pravnik. Prokázáno bylo malému množství stanic, podezřelých je mnoho. Čím víc důkazů, tím lépe. Ničemu si neprotirecim, jen ty jsi ulhaný trouba, kterému by tahle inspekce mohla najít na autě závadu.
@rohYpnol
kdyz to vemu tvym stylem - za Babise nebylo nic tak aspon neco ted.
PS: samozrejme, ze mit prujezdne váhy vsude kde je to potreba by byla jednoznačně pozitivní vec.
kdyz to vemu tvym stylem - za Babise nebylo nic tak aspon neco ted.
PS: samozrejme, ze mit prujezdne váhy vsude kde je to potreba by byla jednoznačně pozitivní vec.
@rohYpnol
No je videt ,ze nic nevíš. Proto utikas od tématu pcr2, které jsi placnul ve své nevědomosti. Jsi opravdu tragéd. K dobru ti je, že tu hloupost ri způsobilo tvoje auto, aspoň doufám, že to nemas od mala, to bys měl fakt smutné dětství.
Jak to čtu tu tvoji reakci, asi tu fakt hulis nejvíc ty. Pojď, placni ještě nějakou blbost, ať se ztrapnis ještě víc.
No je videt ,ze nic nevíš. Proto utikas od tématu pcr2, které jsi placnul ve své nevědomosti. Jsi opravdu tragéd. K dobru ti je, že tu hloupost ri způsobilo tvoje auto, aspoň doufám, že to nemas od mala, to bys měl fakt smutné dětství.
Jak to čtu tu tvoji reakci, asi tu fakt hulis nejvíc ty. Pojď, placni ještě nějakou blbost, ať se ztrapnis ještě víc.
@Sevca1
To je jedno, které období má největší problémy. Nemá se koukat ana období, ale na vše. A ty staré rotacky naštěstí už po většinou umřely. Tech par zbyvajicich kusů dřív nebo později umre taky. Je potřeba řešit ta novější, která by tu teoreticky byla ještě dlouho, ale dávno tu být nemají.
To je jedno, které období má největší problémy. Nemá se koukat ana období, ale na vše. A ty staré rotacky naštěstí už po většinou umřely. Tech par zbyvajicich kusů dřív nebo později umre taky. Je potřeba řešit ta novější, která by tu teoreticky byla ještě dlouho, ale dávno tu být nemají.
@Mikesus
Viz výš 13:14. Jsi směšný.
Mimochodem, jsi fakt brutální hlupák. Když už vytahuješ kartu služební vs. zaměstnanecký vztah, tak STK a SME jsou provozovány SOUKROMÝMI společnostmi 🤣🤣🤣
Viz výš 13:14. Jsi směšný.
Mimochodem, jsi fakt brutální hlupák. Když už vytahuješ kartu služební vs. zaměstnanecký vztah, tak STK a SME jsou provozovány SOUKROMÝMI společnostmi 🤣🤣🤣
@Mikesus
Nevytvoříme další státní organizaci, třeba Policii II? Když Policie ČR nefunguje jak má, tak tady, budeme mít další policii?!? Co?!?
Nevytvoříme další státní organizaci, třeba Policii II? Když Policie ČR nefunguje jak má, tak tady, budeme mít další policii?!? Co?!?
@Mikesus Jenže tohle má řešit STK, nikoliv další orgán, který supluje práci nefunkčního systému STK.
@Hendly
Nelži opět, ok? Předchozí stav funkční byl . Proč většina stavebníků podala žádosti tak, aby byly projednávány "postaru"??? Proč dostali během jednoho měsíce úřady tolik žádostí jako za 8 až 10 měsíců?!? Když starý systém byl tak nefunkční, tak proč všichni chtějí projednat postaru??? Co?!?
Samozřejmě, postaru do ideálu daleko. Ale to, že stavební řízení trvalo, mělo úplně jiné příčiny a mnoho (ne-li většina, já bych řekl zhruba polovina) z nich zůstala nevyřešena i v nové legislativě. A tradičně nová legislativa nově spoustu věcí zhoršila.
A proč už to nikoho dnes nezajímá? Protože média se věnují "podstatným" problémům téhle země jako je jedna fotka na FB z 20ti fotek o jednáních
v Německu Filipa Turka... 🤣🤣🤣
Nelži opět, ok? Předchozí stav funkční byl . Proč většina stavebníků podala žádosti tak, aby byly projednávány "postaru"??? Proč dostali během jednoho měsíce úřady tolik žádostí jako za 8 až 10 měsíců?!? Když starý systém byl tak nefunkční, tak proč všichni chtějí projednat postaru??? Co?!?
Samozřejmě, postaru do ideálu daleko. Ale to, že stavební řízení trvalo, mělo úplně jiné příčiny a mnoho (ne-li většina, já bych řekl zhruba polovina) z nich zůstala nevyřešena i v nové legislativě. A tradičně nová legislativa nově spoustu věcí zhoršila.
A proč už to nikoho dnes nezajímá? Protože média se věnují "podstatným" problémům téhle země jako je jedna fotka na FB z 20ti fotek o jednáních
v Německu Filipa Turka... 🤣🤣🤣
@Rohypnol
Ne.
Predchozi a idnes i stav je nefunkční, to vi kazdy kdo se s tim setkal.
A znova. Proc najednou po odvolani Bartose uz nikoho bezny stavebnik zas vubec nezajima? Zadne denní reportáže o tom jak neco nejde.
Ne.
Predchozi a idnes i stav je nefunkční, to vi kazdy kdo se s tim setkal.
A znova. Proc najednou po odvolani Bartose uz nikoho bezny stavebnik zas vubec nezajima? Zadne denní reportáže o tom jak neco nejde.
@Hendly
DSŘ Bartoše...🤣🤣🤣🤣🤣
Fakt mě fascinuje lidská blbost lidi jako ty. Právě proto že Bartoš, tak DSŘ je tam kde je.
Systém byl od počátku zcela nefunkční, a neexistoval ani popis, kostra a požadavky aby systém k funkčnímu vůbec mohl směřovat.
Tohle se ví a stejně se najde IQ tykve který řekne a už to mohlo fungovat...🤣🤣🤣
Jen dva body.
1) kdyby zůstaly stávající IT systémy obcí, tak vše fungovalo již od počátku, a
2) kdyby legislativa nastavila přechodné období, tak nebyl vůbec žádný problém.
Bartoš dokázal spolu s Fialou jediné - totální nekompetentnost. Naopak ANO od počátku (nikoliv až zpětně!!!) varovali jak to dopadne. Kdo měl pravdu, víme.
DSŘ Bartoše...🤣🤣🤣🤣🤣
Fakt mě fascinuje lidská blbost lidi jako ty. Právě proto že Bartoš, tak DSŘ je tam kde je.
Systém byl od počátku zcela nefunkční, a neexistoval ani popis, kostra a požadavky aby systém k funkčnímu vůbec mohl směřovat.
Tohle se ví a stejně se najde IQ tykve který řekne a už to mohlo fungovat...🤣🤣🤣
Jen dva body.
1) kdyby zůstaly stávající IT systémy obcí, tak vše fungovalo již od počátku, a
2) kdyby legislativa nastavila přechodné období, tak nebyl vůbec žádný problém.
Bartoš dokázal spolu s Fialou jediné - totální nekompetentnost. Naopak ANO od počátku (nikoliv až zpětně!!!) varovali jak to dopadne. Kdo měl pravdu, víme.
@Rohypnol
tak vol Babiše a Vidláka. Je svoboda. Pak ale nemluv o rozumu...
Jen malá poznámka ke stavebnímu řízení. Všiml sis jak už stavebník zas nikoho nezajímá? Najednou nikoho nezajímá jaké mám problémy se stavebním úřadem a jak se veci táhnou roky.
Přitom už touhle dobou mohl být funkční digitální systém od Bartoše.
tak vol Babiše a Vidláka. Je svoboda. Pak ale nemluv o rozumu...
Jen malá poznámka ke stavebnímu řízení. Všiml sis jak už stavebník zas nikoho nezajímá? Najednou nikoho nezajímá jaké mám problémy se stavebním úřadem a jak se veci táhnou roky.
Přitom už touhle dobou mohl být funkční digitální systém od Bartoše.
@Rohypnol
jenze v realnem zivote jde o volbu mensiho zla.
Nechces Fialu, budes mit Babise a to v lepsim pripade…
jenze v realnem zivote jde o volbu mensiho zla.
Nechces Fialu, budes mit Babise a to v lepsim pripade…
@Tycoon
V principu NE. Protože stát na tohle nástroje, orgány a prostředky má.
A pokud ty nástroje nefungují nebo je neumí či nedokáže využít, tak není řešením vytvořit další orgány, další byrokracii, další nástroje státu, který nebude fungovat stejně jako nefungují již ty stávající.
V podstatě je to další podvod téhle vlády na voliče. Slibovali štíhlý efektivní stát. Opět dělají pravý opak než bylo v programovém prohlášení vlády.
V principu NE. Protože stát na tohle nástroje, orgány a prostředky má.
A pokud ty nástroje nefungují nebo je neumí či nedokáže využít, tak není řešením vytvořit další orgány, další byrokracii, další nástroje státu, který nebude fungovat stejně jako nefungují již ty stávající.
V podstatě je to další podvod téhle vlády na voliče. Slibovali štíhlý efektivní stát. Opět dělají pravý opak než bylo v programovém prohlášení vlády.
@vencelín
U těch dieselů je problematičtější, protože už jako nové mnoho z nich plnilo limity jen o fous.
U těch dieselů je problematičtější, protože už jako nové mnoho z nich plnilo limity jen o fous.
@Hendly
A opět... bubák bába... 🤣🤣🤣
Takže znovu - mě bába vůbec nezajímá. Čtvrtým rokem tady dávno vládne 5k/4k. Dynamické vážení tady dávno mohlo 10x stát, protože ještě první 3 roky nebyla spuštěna digitalizace tudíž nebyla ještě stavební uzávěra na Česko 🤣🤣🤣
A opět... bubák bába... 🤣🤣🤣
Takže znovu - mě bába vůbec nezajímá. Čtvrtým rokem tady dávno vládne 5k/4k. Dynamické vážení tady dávno mohlo 10x stát, protože ještě první 3 roky nebyla spuštěna digitalizace tudíž nebyla ještě stavební uzávěra na Česko 🤣🤣🤣
@Mikesus
Mikeši, kapitáne lidské blbosti a hvězdné pěchoty, opět se ztrapňuješ zcela zbytečně.
Já jsem napsal, že stát ví, které STK/SME PRAVDĚPODOBNĚ podvádějí.
Mezi nařčením že "podvádějí" a mezi konstatováním vyvratitelné domněnky "PRAVDĚPODOBNĚ podvádějí ", je obrovský rozdíl, který pochopí i podprůměrné inteligentní člověk.
Ty jsi zjevně bohužel opět níž.
Zase sis vlastní blbostí naběhl na vidle. Zase se ti to nepovedlo. Smolík.
Mikeši, kapitáne lidské blbosti a hvězdné pěchoty, opět se ztrapňuješ zcela zbytečně.
Já jsem napsal, že stát ví, které STK/SME PRAVDĚPODOBNĚ podvádějí.
Mezi nařčením že "podvádějí" a mezi konstatováním vyvratitelné domněnky "PRAVDĚPODOBNĚ podvádějí ", je obrovský rozdíl, který pochopí i podprůměrné inteligentní člověk.
Ty jsi zjevně bohužel opět níž.
Zase sis vlastní blbostí naběhl na vidle. Zase se ti to nepovedlo. Smolík.
@Hendly
Inspekce silniční dopravy jednoznačně zbytečná věc.
Ad vážení, normální je mit dynamické váhy a podezřelé systematicky odstavovat.
Inspekce silniční dopravy jednoznačně zbytečná věc.
Ad vážení, normální je mit dynamické váhy a podezřelé systematicky odstavovat.
@Mikesus
Napsal jsi že služební a zaměstnanecký poměr mi splývá. Což je zcela zjevná lež z tvojí strany, kdy naopak poukazuješ na vlastní absolutní nepochopení a neznalost fungování STK/SME.
Napsal jsi že služební a zaměstnanecký poměr mi splývá. Což je zcela zjevná lež z tvojí strany, kdy naopak poukazuješ na vlastní absolutní nepochopení a neznalost fungování STK/SME.
@Mikesus
Ale zase... už si zase lžeš sam sobě.... proč? 🤣🤣🤣
Je dohledatelné, které STK/SME pravděpodobně podvádějí. Stát to ví již dnes.
Žádná inspekce na tom nic nezmění, je to zcela zbytečná organizace a prokazatelně vyhozené veřejné finance.
Ale zase... už si zase lžeš sam sobě.... proč? 🤣🤣🤣
Je dohledatelné, které STK/SME pravděpodobně podvádějí. Stát to ví již dnes.
Žádná inspekce na tom nic nezmění, je to zcela zbytečná organizace a prokazatelně vyhozené veřejné finance.
@Stejsn
Přesně tak.
Pokud něco nefunguje, tak zodpovědný inteligentní člověk půjde po tom, aby to fungovalo.
Fiala a náš stát když něco nefunguje, tak založí další úřad...
Nezaložíme rovnou dva? Tahle inspekce určitě taky nebude fungovat 🤣
Přesně tak.
Pokud něco nefunguje, tak zodpovědný inteligentní člověk půjde po tom, aby to fungovalo.
Fiala a náš stát když něco nefunguje, tak založí další úřad...
Nezaložíme rovnou dva? Tahle inspekce určitě taky nebude fungovat 🤣
@rohYpnol Toužíš po dynamickém měření emisí? Co není, může být, hezky pěkně každý, stále a online... 😁
@Sevca1 O1 TDI a spol je potřeba zakázat plošně. To že plní směšné 30 let staré limity nic neznamená... Pragou V3S taky nemůžete jezdit do centra Prahy, i když svůj limit kouřivosti z roku 1953 náhodou plní...
@vencelín Zážehové motory plní limity se značnými rezervami, takže i když se v průběhu provozu taky horší a horší, jsou pořád tak o řád víc v pohodě, než obdobně starý diesel...
@Stejsn Česká STK je pěkný příklad toho, že privatizace represivních složek státu je cesta do pekel. Buzerace sice zůstává, ale bez jakéhokoliv pozitivního dopadu do reálného světa. Ne že by ve státní správě nebyla korupce, ale přece jenom uplatit úředníka je trochu jiný level, než zaplatit matlafouse na STK....
@Tycoon
Pak tedy odsuzujes i zmirneni EURO7 ktera mela konecne udelat to, ze ty limity budou i pro bezny provoz.
Co bude nikdo nevi.
Osobně si myslim, ze spalovaky realne skonci uz pred 2035.
Pak tedy odsuzujes i zmirneni EURO7 ktera mela konecne udelat to, ze ty limity budou i pro bezny provoz.
Co bude nikdo nevi.
Osobně si myslim, ze spalovaky realne skonci uz pred 2035.
Mobilní válcovna? A jéje, aby také neměřili časem průběh výkonu, to by asi vykvetl dobrý kšeft s reverzním chip tuningem.
@Hendly
Já jen říkám, že by se měl dávat důraz na emise NOx a další jedovatých látek.
VW teď říká, že nechce zákaz spalovacích aut v roce 2035. Nechce to ani BMW, Renault, Stellantis. Spalovací auta tu s námi budou déle, než sis myslel, takže je potřeba přísná kontrola emisí jedovatých látek.
Já jen říkám, že by se měl dávat důraz na emise NOx a další jedovatých látek.
VW teď říká, že nechce zákaz spalovacích aut v roce 2035. Nechce to ani BMW, Renault, Stellantis. Spalovací auta tu s námi budou déle, než sis myslel, takže je potřeba přísná kontrola emisí jedovatých látek.
@Tycoon
Ne, neschvaluji. Popisuju proc se to stalo.
A co se stalo nasledne? VW a dalsi rekl- byla to chyba, ale budoucnost je elektro. Dejte nam na to podporu. Ted když se už zapomnělo, tak je tu opet krik jak jsou emisni limity nesplnitelne a likvidační.
A kdo to tu krici? Tycoon.
Ne, neschvaluji. Popisuju proc se to stalo.
A co se stalo nasledne? VW a dalsi rekl- byla to chyba, ale budoucnost je elektro. Dejte nam na to podporu. Ted když se už zapomnělo, tak je tu opet krik jak jsou emisni limity nesplnitelne a likvidační.
A kdo to tu krici? Tycoon.
"Nechybí tiskárna ani trezor na peníze."
Tak ať si peníze na pokuty vytisknou a neotravují slušné řidiče, co se chtějí dostat do práce, aby mohli živit tyhle budižkničemy.
Tak ať si peníze na pokuty vytisknou a neotravují slušné řidiče, co se chtějí dostat do práce, aby mohli živit tyhle budižkničemy.
@Hendly
Čili schvaluješ, že velké firmy (nejde jen o VW, podvodný software byl prokázán u BMW, Mercedesu, Opelu dalších) podvádět můžou a tuny NOx z výfuků těchto aut jsou v pořádku.
Čili schvaluješ, že velké firmy (nejde jen o VW, podvodný software byl prokázán u BMW, Mercedesu, Opelu dalších) podvádět můžou a tuny NOx z výfuků těchto aut jsou v pořádku.
@rohYpnol
V principu ano. Když něco nefunguje, neměl by stát zavádět nový úřad, ale snažit se zreformovat ty stávající úřady nebo orgány.
Ti toho naslibovali. A stejně jako za přechozích vlád, státní aparát dále bobtná.
V principu ano. Když něco nefunguje, neměl by stát zavádět nový úřad, ale snažit se zreformovat ty stávající úřady nebo orgány.
Ti toho naslibovali. A stejně jako za přechozích vlád, státní aparát dále bobtná.
@Hendly
Nemá smysl volit někoho, kdo prokazatelně neplní volební sliby a program vlády. Nemá smysl volit někoho, kdo zájmy Ukrajunců staví nad zájmy českých občanů.
Nemá smysl volit někoho, kdo prokazatelně vůbec nerozumí ekonomice (investice do zbrojního průmyslu se 3x vrátí, do 4 let budou platy jako v Nemecku, spotřebitelské ceny atd. ...).
Nemá smysl volit někoho, kdo tady, totálně zpacká digitalizaci a vytvoří v podstatě stavební uzávěru v celé zemi.
Fiala a celá 5k prokázala, že není absolutně kompetentní vládnout.
Nemá smysl volit někoho, kdo prokazatelně neplní volební sliby a program vlády. Nemá smysl volit někoho, kdo zájmy Ukrajunců staví nad zájmy českých občanů.
Nemá smysl volit někoho, kdo prokazatelně vůbec nerozumí ekonomice (investice do zbrojního průmyslu se 3x vrátí, do 4 let budou platy jako v Nemecku, spotřebitelské ceny atd. ...).
Nemá smysl volit někoho, kdo tady, totálně zpacká digitalizaci a vytvoří v podstatě stavební uzávěru v celé zemi.
Fiala a celá 5k prokázala, že není absolutně kompetentní vládnout.
Ministerstvo dopravy uvádí "Pozitivní je, že vznikem inspekce nevznikne žádný nový úřad, nedojde k navyšování počtu zaměstnanců a také provozní náklady budou na obdobné úrovni jako dosavadní provoz Centra služeb“.
Náklady na obdobné úrovni znamená, slušně řečeno, vyšší náklady.
Náklady na obdobné úrovni znamená, slušně řečeno, vyšší náklady.
V principu ano. Přetížený kamion je nebezpečná věc. A kouřicí auto zamořuje okolí.
Otázkou ale je, zda kvůli tomu potřebujeme novou instituci.
A další otázkou je, proč se stát soustředí jen na majitele aut obtěžujících okolí kouřem, ale dodnes mohou naprosto legálně jezdit po evropských silnicích dieselová auta z aféry Dieselgate s podvodným softwarem, který mnohonásobně překračuje emise NOx.
Otázkou ale je, zda kvůli tomu potřebujeme novou instituci.
A další otázkou je, proč se stát soustředí jen na majitele aut obtěžujících okolí kouřem, ale dodnes mohou naprosto legálně jezdit po evropských silnicích dieselová auta z aféry Dieselgate s podvodným softwarem, který mnohonásobně překračuje emise NOx.
@Mikesus Je možné že má vrak. Ale problémy nemají zas tak staré auta. Mají je ty z období kdy VW a spol podváděli. A teď tu smutnou zprávu pro tebe stará rotačka Octavia a spol, projdou bez problémů, i benzínové z té doby. Problémy mají novější vozy 😁😁😁😁😁
@Mikesus
To není tím, kdo jaký motorem jezdí, zda Vznětový či zážehový. To je o tom, jak se majitel stará o vozidlo.
To není tím, kdo jaký motorem jezdí, zda Vznětový či zážehový. To je o tom, jak se majitel stará o vozidlo.
@Jenik3
To nevím, jejich dřívější ani současný rozpočet neznám, nevím ani jejich brivejsi stav zaměstnanců a jejich nový. Nepředpokládám, že by se personálně nějak výrazně nafoukle, pokud vezmu v úvahu mzdu kterou když ještě byli centrum služeb pro dopravu nabízeli.
To nevím, jejich dřívější ani současný rozpočet neznám, nevím ani jejich brivejsi stav zaměstnanců a jejich nový. Nepředpokládám, že by se personálně nějak výrazně nafoukle, pokud vezmu v úvahu mzdu kterou když ještě byli centrum služeb pro dopravu nabízeli.
@vencelín
A nedošlo k navyseni rozpočtu?
Mohl to zjistit autor článku a napsat nebude to rozpočet stát nic navíc nebo to bude X mil. navíc.
Důchodovou zprávu k novele zákona jsem nečetl.
A nedošlo k navyseni rozpočtu?
Mohl to zjistit autor článku a napsat nebude to rozpočet stát nic navíc nebo to bude X mil. navíc.
Důchodovou zprávu k novele zákona jsem nečetl.
@rohYpnol
Co s tím má co docineni nějaký papalas?
Centrum služeb pro dopravu je dnes inspekce dopravy. To je fakt, nikoliv pohádka.
Co s tím má co docineni nějaký papalas?
Centrum služeb pro dopravu je dnes inspekce dopravy. To je fakt, nikoliv pohádka.
Jeden z nejlepších kroku této vlady. Aspon se bude šlapat po krku dementum, kteri jezdi ve vraku, co neplní emise. A presne chapu, proc se jako potrefená husa ozyvas. Kdyz te zastaví, bude problém co?