Technika
Robert Hlavatý
0
Díky za poučný článek.
nemá nový Citroen C3 rozvody klasické řemenem? To je potom velice špatné pokud udělali pouhou modernizaci řemene v oleji. V článku chybí ještě jeden průšvih řemenů v oleji a tím je drolení se řemene,jehož částečky ucpou olejové čerpadlo=smrt motoru
@Flai presne toto sme identifikovali na nasom starom focuse. 10 rokov a 145 000 km znamenalo, ze to sitko sa zanaslo.
kazdopadne dobry clanok.
v zasade pre existujucich majitelov ziadna panika...olej menit 1x rocne alebo 15000km a malo by to vpphode vydrzat. my sme.menili pp 25 000/rocne a auto islo bez poruchy
kazdopadne dobry clanok.
v zasade pre existujucich majitelov ziadna panika...olej menit 1x rocne alebo 15000km a malo by to vpphode vydrzat. my sme.menili pp 25 000/rocne a auto islo bez poruchy
Autor opomenul průserové rozvody u motoru MB M272, což je černá můra MB a i jejich další motory, kdy si automobilka nepohlídá konstrukci výroby motoru a dodavatele komponent
Tyto starosti odpadají s plně elektrickým pohonem. Ne, že by mi vadilo.
Já první co jsem udělal při koupi ojetého vozu ,výměna rozvodů .Kamarádka koupila Mazda V6 ,na mojí radu ,vyměnit rozvody ,že je to drahé ,pravda ,řemen asi8tisic,6 kladek ,každá cca 2 tisíce ,samozřejmě ,se jí to potkalo ,ten motor ,utržená hlava ,ventily zapíchané v hlavě ,klika z bloku ven .a bylo po autě ,kamarád ,Audi za půl milionu ,ojetou,říkám ,rozvody ,to je dobrý ,samozřejmě se to potkalo ,nějak to opravil a pryč s ní .
Az na to ze 1,6 CDTi od Opla nema chronicke problemy, ale pri vymene rozvodov je potrebne vybrat cely motor, co servis predlzuje a predrazuje. Inak su jeho rozvody OK v porovnani s konkurenciou.