Technika
nemá nový Citroen C3 rozvody klasické řemenem? To je potom velice špatné pokud udělali pouhou modernizaci řemene v oleji. V článku chybí ještě jeden průšvih řemenů v oleji a tím je drolení se řemene,jehož částečky ucpou olejové čerpadlo=smrt motoru
Autor opomenul průserové rozvody u motoru MB M272, což je černá můra MB a i jejich další motory, kdy si automobilka nepohlídá konstrukci výroby motoru a dodavatele komponent
Az na to ze 1,6 CDTi od Opla nema chronicke problemy, ale pri vymene rozvodov je potrebne vybrat cely motor, co servis predlzuje a predrazuje. Inak su jeho rozvody OK v porovnani s konkurenciou.
Já první co jsem udělal při koupi ojetého vozu ,výměna rozvodů .Kamarádka koupila Mazda V6 ,na mojí radu ,vyměnit rozvody ,že je to drahé ,pravda ,řemen asi8tisic,6 kladek ,každá cca 2 tisíce ,samozřejmě ,se jí to potkalo ,ten motor ,utržená hlava ,ventily zapíchané v hlavě ,klika z bloku ven .a bylo po autě ,kamarád ,Audi za půl milionu ,ojetou,říkám ,rozvody ,to je dobrý ,samozřejmě se to potkalo ,nějak to opravil a pryč s ní .
@Flai presne toto sme identifikovali na nasom starom focuse. 10 rokov a 145 000 km znamenalo, ze to sitko sa zanaslo.
kazdopadne dobry clanok.
v zasade pre existujucich majitelov ziadna panika...olej menit 1x rocne alebo 15000km a malo by to vpphode vydrzat. my sme.menili pp 25 000/rocne a auto islo bez poruchy
kazdopadne dobry clanok.
v zasade pre existujucich majitelov ziadna panika...olej menit 1x rocne alebo 15000km a malo by to vpphode vydrzat. my sme.menili pp 25 000/rocne a auto islo bez poruchy
Trabant taky neměl žádný rozvodový mechanismus, ale nejde říct, že byl zásadní argument pro koupi.