Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
KANKUNEN
0
U tohoto auta stačí reálný dojezd 200 km, hlásím se pro káru s pevnou střechou.
ACE.
1
@KANKUNEN to asi jak komu
ericn
2
@KANKUNEN Ne, 200km dojezd nestačí. Navíc, pokud tomu dají baterii, Miata končí...
ACE.
0
@ericn dostane 2.5l
Stejsn
200km na výletní auto tak, jak v létě svůj kabriolet používám já, by mohlo stačit za předpokladu, že v cíli cesty bude možnost to dobít. A to u destinací jako jsou památky dneska ještě asi moc nejde.
@Stejsn Ano, u památek to nejde a nepůjde. Dokonce ani u spousty hotelů a penzionů to nejde. Pro takovéhle auto jsou baterky v současném stavu technologií naprosto nepoužitelné. Těch 200-250 km dojezdu, jak to Mazda samozřejmě zamýšlí, se pokrátí o běžnou rezervu, tzn. dojezd reálně je tak o 30% nižší (= nebudu nabíjet doplna a zároveň nedojedu s prázdnou). Je to úplný nesmysl.
@maca02 u každého hotelu a penzionu to jde. Nic tomu nebrání. Tam bohatě stačí 11kW AC.
A není potřeba se během běžného používání auta omezovat na 20-80%. Jezdím až k 0% a běžně nabíjím do 90-95% podle času. Baterce to nijak nevadí, pokud to hned vyjedeš/nabiješ.
A není potřeba se během běžného používání auta omezovat na 20-80%. Jezdím až k 0% a běžně nabíjím do 90-95% podle času. Baterce to nijak nevadí, pokud to hned vyjedeš/nabiješ.
Arese
Vrazit do Miaty elektrohnus + obludně těžké baterie je jeden z nejdebilnějších nápadů v historii automobilismu! 🤮🤮🤮🤮🤮👎
maca02
Jestli to udělají v dohledné době (ano, v článku se to netvrdí), bude to totálně k ničemu a úplný propadák. Do takovéhodle auta se baterie s aktuálními mizernými technologiemi vůbec nehodí, nemělo by to žádný dojezd tak jako ta CX-30 na baterie nebo jak se to jmenuje. A ano, dojezd se zvyšuje, nabíjení zrychluje. To ale neznamená, že v dohledné době dojezd 250 km bude stačit. Nebude bo už teď nestačí.