@kari.laz no, není. stojí to dvakrát tolik co to stálo před pár lety. blahopřeji každému, kdo si koupí na okruhové hrátky, kde neplatí pojistka, auto za takový balík. a z druhé strany, pořídit si takové auto a jezdit s ním v běžném provozu, vrcholné číslo bude instagramové video - to mi přijde škoda
@Man Ký Zdražila kdejaká plečka, takže proč by neměla zdražit GT3? Navíc je dost pravděpodobné, že si bude skvěle držet cenu, protože je to unikát, který prakticky nemá konkurenci. Na řadě okruhů (u nás třeba Brno, Most) si lze zaplatit pojistku (pro auto na značkách), třeba v Brně stojí na den pojistka tuším něco kolem dvaapůl tisíce.
@Ham. Přesně tak. Další otázka je, kolik "ryzívh radostí" ještě bude. Aby další generace už nebyla "zprzněná" elektřinou, nedej bože čistě elektrická. Cena spalovací GT3 pak bude stoupat stoupat. Obzvláště tech s manuálěm, protože předpokládám jich bude méně. Takto čistý esenciální pocit radosti z jízdy už nejspíše nic v budoucnu nenabídne a je jedno, jestli to, co bude následovat, bude rychlejší. Ten pocit nenahradí.
@Ham. kdejaká plečka zdražila o sto procent? s pojistkou je to zjevně novinka, před pár lety to nebylo možné. ale celkem se divím, taková částka vzhledem ke vzniklým (možným) škodám je celkem směšná.
@Man Ký
GT3 3,4 v roce 2009 vs 5,7 dnes není o 100%. A i kdyby to bylo 150%, tak je to bezkonkurenční nabídka a byli by hlupáci, kdyby to prodávali levně, prostě když máš něco, co jiní neumí vyrobit, tak se to prodává krutě draho, zákon nabídky a poptávky. Nikdo nikomu nebrání aby si za těch 6 mega koupil deset čínských elektrododávek.
www.autoforum.cz/…ftu-jeste-lepsi/?2
3,4M
GT3 3,4 v roce 2009 vs 5,7 dnes není o 100%. A i kdyby to bylo 150%, tak je to bezkonkurenční nabídka a byli by hlupáci, kdyby to prodávali levně, prostě když máš něco, co jiní neumí vyrobit, tak se to prodává krutě draho, zákon nabídky a poptávky. Nikdo nikomu nebrání aby si za těch 6 mega koupil deset čínských elektrododávek.