Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
rohYpnol
Helmuti jsou tak hloupí, že jim to klidně prodají. A ještě u toho budou mávat EU vlaječkami...
@rohYpnol Přesně tak. Však prý Číňaům již prodali polovinu hamburského přítavu. A Čínský majitel je i největší držitel akcií Mercedesu...
Hendly
Cele roky tu jede nazor ze, emisni limity na spalovak jsou prece likvidacni a EV nikdo nechce.
Čínska konkurence ma asi jiny nazor.
Čínska konkurence ma asi jiny nazor.
@Hendly
Ty si opravdu neumíš dát 1 a 1 dohromady.
Čína vyrábí BEV. A Čína vi, že zelenorudá tupá ideologie EU jde jejím zájmům na ruku. Proto se tlačí do EU.
Kdyby EU neměla zákaz spalováků 2035, tak Čína spalovací auta v takové kvalitě jakou umí EU automobilky vyrábět jen tak nedokáže.
A vyrábět čínské EV v Evropě se jim vyplatí, doveze díly a montážní celky vyrobené v Číně, v EU si to jen skompletuje a může vydělávat.. Protože EU automobilky ty díly v EU diky vlastní tupé politice a likvidaci průmyslu díky greendealu za stejné ceny jako Čína nikdy nevyrobí.
Ty si opravdu neumíš dát 1 a 1 dohromady.
Čína vyrábí BEV. A Čína vi, že zelenorudá tupá ideologie EU jde jejím zájmům na ruku. Proto se tlačí do EU.
Kdyby EU neměla zákaz spalováků 2035, tak Čína spalovací auta v takové kvalitě jakou umí EU automobilky vyrábět jen tak nedokáže.
A vyrábět čínské EV v Evropě se jim vyplatí, doveze díly a montážní celky vyrobené v Číně, v EU si to jen skompletuje a může vydělávat.. Protože EU automobilky ty díly v EU diky vlastní tupé politice a likvidaci průmyslu díky greendealu za stejné ceny jako Čína nikdy nevyrobí.
@rohYpnol
tak znova. Co tu Cina podle tebe proda, kdyz BEV podle tebe nikdo nechce a spalovak neumi?
tak znova. Co tu Cina podle tebe proda, kdyz BEV podle tebe nikdo nechce a spalovak neumi?
@Hendly
To myslíš vážně ten dotaz?!? 🤣🤣🤣
Ok, hendlíček hujeříčkek... chápu.
Zapomněl jsi na zelenorudou ideologií EU. BEV sice nikdo nechce, ale EU je nařizuje. A rovnou podotknu, že to nařizuje samozřejmě nepřímo.
To myslíš vážně ten dotaz?!? 🤣🤣🤣
Ok, hendlíček hujeříčkek... chápu.
Zapomněl jsi na zelenorudou ideologií EU. BEV sice nikdo nechce, ale EU je nařizuje. A rovnou podotknu, že to nařizuje samozřejmě nepřímo.
@Rohypnol
ano. Dotaz myslim naprosto vazne.
EU elektromobily nenarizuje. Je zde pouze pokuta za CO2 ktera se podle vseho na 3 roky odsouva.
Stejne tak v clanku je, ze se vude jednat i o spalovaky.
Takze ta cina bude v uplne stejnem podtaveni jako evropsky automotiv.
ano. Dotaz myslim naprosto vazne.
EU elektromobily nenarizuje. Je zde pouze pokuta za CO2 ktera se podle vseho na 3 roky odsouva.
Stejne tak v clanku je, ze se vude jednat i o spalovaky.
Takze ta cina bude v uplne stejnem podtaveni jako evropsky automotiv.
@Hendly
Když je někdo tak hloupý jako ty a nechápe že 0g CO2 = reálně zákaz, tak je to opravdu smutné.
Ale prostě musím se smířit že jsou lidi jako ty, pro které neexistoval zákaz cestování na západ z ČSSR, ale pro které to byla je podpora cestování na východ že... Ale na západ nikdo nikomu nic nezakazoval, "jen" musel počítat s tím že bude zastřelen že... ale to nebyl přeci zákaz podle hujeříčků jako ty vid...
Když je někdo tak hloupý jako ty a nechápe že 0g CO2 = reálně zákaz, tak je to opravdu smutné.
Ale prostě musím se smířit že jsou lidi jako ty, pro které neexistoval zákaz cestování na západ z ČSSR, ale pro které to byla je podpora cestování na východ že... Ale na západ nikdo nikomu nic nezakazoval, "jen" musel počítat s tím že bude zastřelen že... ale to nebyl přeci zákaz podle hujeříčků jako ty vid...
@Rohypnol
0 CO2 je za 10 let.
Tady se bavime o dnesku a blízké budoucnosti.
Ale vidim, že se ti odpovidat nechce.
0 CO2 je za 10 let.
Tady se bavime o dnesku a blízké budoucnosti.
Ale vidim, že se ti odpovidat nechce.
@Hendly
Ano, 10 let je blízká budoucnost.
Za 10 let budou platit stejné fyzikální zákony jako dnes.
EU sice může začít tvrdit že fyzikální zákony šíří pouze proruští trollové a v EU neplatí, ale nebude to pravda.
Ano, 10 let je blízká budoucnost.
Za 10 let budou platit stejné fyzikální zákony jako dnes.
EU sice může začít tvrdit že fyzikální zákony šíří pouze proruští trollové a v EU neplatí, ale nebude to pravda.
@Hendly Áá, místní král elektrodemagogů nás zase zásobuje svými "moudry"!
@Arese
Jj, je to znalec - analytik, kdyby ho měli ve Wolfsburgu, nemuseli by vypínat jednu fabriku za druhou. 😄
Jj, je to znalec - analytik, kdyby ho měli ve Wolfsburgu, nemuseli by vypínat jednu fabriku za druhou. 😄
@Hendly Jenže Číňani tady slaví úspěchy ne s EV, ale s ICE. A v Číně žádný ESG a CO2 footprint řešit nemusejí, drahý energie a suroviny taky ne, takže výsledkem je auto levnější než konkurence.
@ryccardo
i cinska auta v EU musi plnit CO2 limity respektive platit pokuty.
Emisni predpisy byl vzdy zpusob ochrany trhu pred levnou konkurenci.
i cinska auta v EU musi plnit CO2 limity respektive platit pokuty.
Emisni predpisy byl vzdy zpusob ochrany trhu pred levnou konkurenci.
@Hendly Tady je ale řeč o emisích při výrobě komponent, ze kterých Číňan to auto pak v Evropě poskládá, ty hlavo.
@Mokrous
podivej se nekdy kolik je v evropskych autech “mede in china”.
A ten clanek je o tom, ze budou delat auta tady za stejných podmínek.
Podivej se na clanek vedle co uz cina umi udelat.
podivej se nekdy kolik je v evropskych autech “mede in china”.
A ten clanek je o tom, ze budou delat auta tady za stejných podmínek.
Podivej se na clanek vedle co uz cina umi udelat.
@Hendly
Omg tvoje hloupost je opravdu dechberoucí a bezrozměná 🤣
Ano, samozřejmě, za stejných podmínek. A o tom to je. Stejné podmínky, ale suroviny, díly, montážní celky a firemní kultura z Číny.
Omg tvoje hloupost je opravdu dechberoucí a bezrozměná 🤣
Ano, samozřejmě, za stejných podmínek. A o tom to je. Stejné podmínky, ale suroviny, díly, montážní celky a firemní kultura z Číny.
@Rohypnol
Stale to same.
Cele roky tvrdis jak jsou limity CO2 likvidacni a nesplnitelne a jak BEV nikdo nechce.
No a prijde cinan a ukaze (doufam ze ne) ze to jde uplne v pohode.
Stale to same.
Cele roky tvrdis jak jsou limity CO2 likvidacni a nesplnitelne a jak BEV nikdo nechce.
No a prijde cinan a ukaze (doufam ze ne) ze to jde uplne v pohode.
@Hendly
Ty kokos, ty jsi vážně extraliga blbosti...
žádný Číňan tady limity CO2 se spalovákem nesplní stejně jako evropské značky.
BEV nikdo nechce. To je fakt. 9 z 10ti, 8 z 13ti 😆😎
Ty kokos, ty jsi vážně extraliga blbosti...
žádný Číňan tady limity CO2 se spalovákem nesplní stejně jako evropské značky.
BEV nikdo nechce. To je fakt. 9 z 10ti, 8 z 13ti 😆😎
@Hendly MG je lowend, ktorý má úspech len preto, že za lepšiu cenu napíšu do letáku viac výbavy. Jednoduchším to stačí, na papieri to vyzerá dobre, že výbava auta zďaleka nefunguje tak ako v normálnych autách, si všimnú až neskôr. Prakticky len jeden motor, tak tvrdo kritizovaný u európskych áut tu nevadí (však je to lacnejšie, nie?), že reálnymi výkonmi a spotrebou zaostáva, je asi tiež podružné. Korunu tomu dáva ZS jedného môjho kolegu - druhý mesiac stojí v garáži kvôli mikrotrhline na palivovej trubke, ktorá sa postupne otvorila. Ako ND ju nedržia, ale vraj je už na ceste...
@rohypnol
To, ze se povysujes a (neprimo) se oznacis za chytreho (tim ze ostatni urazis, ze jsou hloupi), z tebe chytreho neudela.
😔
To, ze se povysujes a (neprimo) se oznacis za chytreho (tim ze ostatni urazis, ze jsou hloupi), z tebe chytreho neudela.
😔
@Hendly to je sice pravda, nicméně co čínská auta ve své ceně mít nemusí jsou drahé suroviny a energie, které jsou v EU zatíženy emisními povolenkami. A ono když můžeš mít levnou ocel a další suroviny vyrobené v Číně bez emisních daní a celé to vyrobíš s pomocí levné elektřiny bez emisní daně, tak je to auto na konci levnější.
KANKUNEN
A co si Číňáci myslí? Žjim tam budou dělat němci v kanclu za almužnu a arabáči to budou montovat za rýži? Doba zrychluje, kde kdysi bylo 10 lidí je jeden a japonská mašina.
@KANKUNEN
To zďaleka nie je pravda. Automatizácia súce postupuje, ale nie tak rýchlo, ako sa očakávalo. Niekde od nej dokonca upúšťajú, pretože robotník je často lacnejší ako robot, napriek vyššej miere chybovosti. Robotické systémy potrebujú odborníkov robotikov, programátorov, PLC-čkárov, pravidelnú údržbu a samy o sebe tiež nie sú lacnou záležitosťou.
To zďaleka nie je pravda. Automatizácia súce postupuje, ale nie tak rýchlo, ako sa očakávalo. Niekde od nej dokonca upúšťajú, pretože robotník je často lacnejší ako robot, napriek vyššej miere chybovosti. Robotické systémy potrebujú odborníkov robotikov, programátorov, PLC-čkárov, pravidelnú údržbu a samy o sebe tiež nie sú lacnou záležitosťou.
@traveldrive
Je otázka času, kdy výrobní linku bude umět naprogramovat AI.
Programátor a IT je nejvic ohrožená skupina umělou inteligencí. A to prostě právě z podstaty věci, protože jejich činnost prostě je algoritmizovatelná.
Je otázka času, kdy výrobní linku bude umět naprogramovat AI.
Programátor a IT je nejvic ohrožená skupina umělou inteligencí. A to prostě právě z podstaty věci, protože jejich činnost prostě je algoritmizovatelná.
@rohYpnol 😄 ty jsi taky ekspert na AI koukám. A AI se bude programovat samo, protože z principu vše už bylo vymyšleno a v datových modelech je vše.
Pri tej tlačovej chybke mi napadlo, že by šikovní chlapci šikmookí mohli takto pomenovať tie fejkové VW, čo tam budú sekať 😄