Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
rohYpnol
4
Stačí prodávat emisní povolenky...
Man Ký
Utratit za chrochtavce ke třem milionům... a pak se utěšovat, že to žere jenom sedm litrů na sto😊
@Man Ký Takto uvažují úspěšní lidé, nepotřebují šetřit, ale nechtějí plýtvat penězi za PHM. Všimni si, ti chudší vyhazují jídlo více něž bohatší.
@KANKUNEN Tak nevyhazovat jídlo je spíš otázka jakési etiky, než financí. Na provozování hlučného smrdutého krumplu ale nic etického není, ba právě naopak. Je to ryzí kolenovrtsví typu: "Mámo, na naftu jsou nižší daně, tak ať z toho taky něco máme". Prostě škodlivá iracionální úchylka...
@KANKUNEN miluju tyhle poučky a generalizování. Každý člověk je jiný a nic takového neplatí.
@Man Ký já zas miluju ty antidieslové kecy, už tě napadlo, jak se k tomu autu hodí takové eqc.
@KANKUNEN však si slušný člověk může pořád koupit benzín😊 v téhle cenové kategorii už nemáš zapotřebí jezdit daňově výhodnější naftou, jen abys ušetřil😊
@Man Ký taky to dá stovku za pět 😉
@Emel pokud stačí tohle tak Tesla Model S bude rychlejší i úspornější.
edit: nevím, jestli se mi to zdá, ale móda allroadů už je nějak passé, skoro ty auta nepotkávám, každý přelezl do SUV...
edit: nevím, jestli se mi to zdá, ale móda allroadů už je nějak passé, skoro ty auta nepotkávám, každý přelezl do SUV...
@Man Ký K tej tvojej rychlosti a uspornosti, minule sme sli london kosice 540i vs ex30 400k verzia, zatial co posadka bmw pozerala v kosiciach film, posadka volva dobijala na polsko nemeckom pohranici, tolko k tvojej rychlosti a uspornosti 😉
@pjotr078 a uplyne sto let a bude lítal letadlem jako všichni normální😊))
@Man Ký Chcem ta vidiet s dvomi 10k bicyklami cestovat lietadlom fesaku 🤣. Nehovoriac o tom, ze vam vadi jeden dizlak, ale lietanie hore dole je super eko
@twisted není, chce to čas, než budou elektromobily všech kategorií. hele každému jeho nebe, aby spalovací motory plnily emise potřebují čím dál víc nesmyslů, přijde mi snažší v téhle cenové kategorii přestoupit do elektromobilu, kdybych byl obchoďák v Německu a trávil čas na cestách 180kou, určitě by měl diesel pořád svoje místo.
Krum Páč
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
@Man Ký opravdu potřebuješ vysvětlovat, kde je doména naftového kombíku... a kde mu nebudeš schopen ukázat záda prakticky s ničím?
Tohle auto má všechno - má výkon, má dojezd, má prostor, má komfort, má výbavu, umí se podívat (v omezené míře) i mimo silnici. Za odpovídající cenovku.
Tohle auto má všechno - má výkon, má dojezd, má prostor, má komfort, má výbavu, umí se podívat (v omezené míře) i mimo silnici. Za odpovídající cenovku.
@Emel ta cena je příšerná a s nějakou výbavou to bude za 3 mega. Není divu, že jsem to auto prakticky nepotkal ani v předchozí generaci, zatímco SUV od MB potkávám denně desítky, už je ani neumím rozeznat, kolik jich je a v názvech už se nevyznám vůbec, jak to asi už pětkrát změnili...
když do terénu tak s tímhle
www.lpaventure.com/…_2_1024x1024.jpg?…
když do terénu tak s tímhle
www.lpaventure.com/…_2_1024x1024.jpg?…
@Man Ký Nekdo si ceni zvuk, charizma, vuni benzinu... Jinej si muze stejne dobre cenit dojezd, ekonomiku provozu a co ja vim, treba i zustatkovou hodnotu (nevim jak jsou na tom velke benziny dnes, ale minimalne v minulosti jako ojetiny dost trpely). Co je super a na potlesk je, ze MB porad nechava kupce si vybrat. 😉
@fOE dokud bylo quattro torsen a A6 stála 1,5 M dalo se to pochopit. Za 2,5 dostanu nějakou viskospojku /ani nevím jak to dneska MB řeší/, hybrid s otravným start stopem a milión věcí, se se můžou pokazit a nevím, jestli mi to se sto tisíci na krku někdo koupí za 1,6😞
@Man Ký vůbec nevíš o čem píšeš, sám to přiznáš, ale hlavně že tu plevelíš diskuzi zcestnými úvahami.
@adamzprahe co nevím, to byl jenom řečnický obrat, nepředpokládám, že by to mělo něco jiného, než připojitelný pohon všech kol, co taky jiného v roce 2025, kdy stálý pohon všech kol mají už jen elektromobily😊
@Man Ký když tohle kupuješ nové tak neřešíš co vše se ti může pokazit a v zásadě to je prakticky stejné asi jako u každého jiného dieselu ale i mhev benzínu. E má stále plnotučnou techniku a stálý pohon, že je A6 ojeb s tim souhlasim a proto bych ji nesrovnával s E-Class a 5er. Tahle nafta jezdí skvěle, o motoru v interiéru stejně moc nevíš a na leasing ti vyjde +- stejně co benzín, ale s nižší spotřebou. Takže si to pořídíš protože prostě reálně ti to smysl dá když to máš na hodně ježdění a ne na okrasu.
@adamzprahy tak jsem chytřejší, je to skutečně permanentní pohon všech kol, čekal bych, že od toho kvůli emisím ustoupí, mea culpa
@Man Ký Jak utěšovat? Ano i bohatý koukají na spotřebu. Mrzenicko že ho nemáš, nebo že si ho někdo koupí. No jo no, takový je život 😁
@Sevca1
Príjemná spotreby je vždy bonus, ktorý poteší. Bez ohľadu na cenovku auta alebo výšku príjmu.
Príjemná spotreby je vždy bonus, ktorý poteší. Bez ohľadu na cenovku auta alebo výšku príjmu.
@Sevca1 synku, zopakuji to ještě jednou, nic nelze generalizovat. soused ob jedno bydlí za sto mega, jezdí dieselovým Touaregem. Soused ob dva bydlí za 65 a a má Panameru Turbo S. Soused ob tři bydlí za cca 150 a jezdí AMG GT. A soused vedle bydlí za dvacet, jezdí dieselovým šestiletým Evoquem ale jinak je na tom tak, že všechny ty ostatní by si strčil do kapsy. Takže tyhle řeči jsou jak z fejsůkového článku "co dělají bohatí jinak, než vy a proč jste chudí"😊
Koukám, že benzínový E ALL Terrain stojí o kilo míň a na stovce je o tři desetiny rychleji - a taky koukám, že stejné auto stojí v USA o neuvěřitelných 580 tisíc míň - ale to bude asi prakticky celé o DPH😞
Koukám, že benzínový E ALL Terrain stojí o kilo míň a na stovce je o tři desetiny rychleji - a taky koukám, že stejné auto stojí v USA o neuvěřitelných 580 tisíc míň - ale to bude asi prakticky celé o DPH😞
@Man Ký No krásný román a pohádka. Řeknu ti jedno. Člověk jako ty má potřebu komentovat co si kdo koupí za své peníze. Je každého věc za co si utratí své milionky, nám je také u zadele za co utratis podporu. Tak pá
@Sevca1 tohle je web o autech. A to jsem přesně komentoval, že mi to přijde dost za dieselové éčko. A potom někdo začal řešit, jestli to bohatí takhle vidí nebo ne, to je celé. Tedy ne bohatí, "úspěšní"😊
P.S: na podporu nemám nárok😊
P.S: na podporu nemám nárok😊
Ringhofer
Máte chybku v údaji o délce vozu Audi, pane Šámale.
@Ringhofer Dalsi chyba je v tabulce u BMW a jeho tocivem momentu, motor s aktualnim znacenim 40d ma systemove 670Nm, ne 650Nm, kdyz teda uvadite systemovy vykon 223kw.
@Ringhofer Ale kdepak, mají tu chybku úplně všude a úplně vždycky. Jejich tabulky, to je takový náhodný generátor čísel a slov.
Třeba výška "testovaného" vozu je taky blbě. Dál se mi to nechce hledat. Prostě tady je blbě pořád všechno.
Třeba výška "testovaného" vozu je taky blbě. Dál se mi to nechce hledat. Prostě tady je blbě pořád všechno.
@Mokrous
Čert vem nějaký popletený čísla, prapodivný dojmy z testů, závodníka na "svém hřišti", že si pletou pravou a levou nebo že ani neumí napsat "Folcvágn" do titulku bez chyby.
Do tohodle kabaretu se sem už stejně dá chodit jen za "únikama" z patentovýho úřadu, za autama z pekla a "nápaditýma a ftipnýma" titulkama. No a mindráci se pak ještě můžou den co den zhádat a pozurážet do bezvědomí v diskuzi. 😄
Ani nevím, kolikrát jsem si myslel, že už to snad ani horší být nemůže... a pokaždé jsem se mýlil.
Čert vem nějaký popletený čísla, prapodivný dojmy z testů, závodníka na "svém hřišti", že si pletou pravou a levou nebo že ani neumí napsat "Folcvágn" do titulku bez chyby.
Do tohodle kabaretu se sem už stejně dá chodit jen za "únikama" z patentovýho úřadu, za autama z pekla a "nápaditýma a ftipnýma" titulkama. No a mindráci se pak ještě můžou den co den zhádat a pozurážet do bezvědomí v diskuzi. 😄
Ani nevím, kolikrát jsem si myslel, že už to snad ani horší být nemůže... a pokaždé jsem se mýlil.
fOE
Ze zde ACZ po udajnem tydnu testovani postuje pseudotesty, ktere by co do delky i hloubky zbouchlo i nactilete ucho po jednom odpoledni stravanem v aute... na to jsme si uz zvykli. Ze zde ACZ udelalo prvni posledni aby zabilo komunitu diskutujicich, zabilo diskuse, zabilo blogy... na to taky. Ale tyhle skutecne hloupe nadpisy, to snad musite mit v redakci nejakou sazku jak ze sebe udelat vetsiho... tak... a ted marne hledam vhodny eufemismus pro "vola".
@fOE redakce usilovně kope hrob tomuto webu. Přikrmování trollů asi pro zobrazování reklam funguje, ale u toho už být nemusim. Jen teda nějak v ČR neregistruju moc alternativ, na Youtube je to podobné. Naštěstí nemusim číst a koukat jen česky, ale ztráta lokální komunity mě mrzí.
@adamzprahy Když chci nějaký info o normálních autech, tak je fajn na YT třeba Thomas z Autogefühl, nebo slovenský Motoring TA3, ale jen videa, co dělá Filip Garaj. Ten kluk je výbornej. A proto má logicky minimum sledujících. Většina se zdržuje tam, kde se jede styl wow efekt pro ***y...
Kdo hledá najde. Ale určitě ne tady. Tady se dřív dalo občas s někým v diskuzi vyměnit názor, nebo se zeptat, ale ta žumpa co je z toho dnes, to je prostě dno a už nemá smysl tu ztrácet čas. Jen ze zlozvyku občas mrknu jak se to vyvíjí a zase jdu pryč.
Kdo hledá najde. Ale určitě ne tady. Tady se dřív dalo občas s někým v diskuzi vyměnit názor, nebo se zeptat, ale ta žumpa co je z toho dnes, to je prostě dno a už nemá smysl tu ztrácet čas. Jen ze zlozvyku občas mrknu jak se to vyvíjí a zase jdu pryč.
@Mokrous Myslím, že podobne to majú viacerí, tiež k tomu niekedy nemám ďaleko a pár páuz už mám tiež za sebou.
Filip Garaj je super, a našťastie nemá pod videami stopnuté komentáre ako Rasťo Chvála a spol., ktorý má lepší vlastný web, ale musíš si zaplatiť.
Filip Garaj je super, a našťastie nemá pod videami stopnuté komentáre ako Rasťo Chvála a spol., ktorý má lepší vlastný web, ale musíš si zaplatiť.
@Mokrous jo poslední dobou taky koukam víc na Youtube a tyhle kanály co zmiňuješ, zlepšuje se tam i diskuze.
@traveldrive máš toho Rasto Chválu zaplaceného? Stojí to za to? Já totiž ty jeho videa přestal sledovat, strašných keců okolo, až vyloženě nesouvisejícího poučování a pro mě často nerelevantní výstupy...ale tak třeba rok jsem jeho video neviděl.
@adamzprahy Chválu už taky dávno nesleduju. Všechno je za paywallem, diskuze zablokovaný, furt řeší jen kraviny a driftování a wow faktory, ale o autě se nedozvíš nic. Už ho dlouho neřeším. To už si radši pustím Mata Watsona. Je to sice šašek, ale aspoň to má free, má otevřenou diskuzi a nebojí se kritizovat stupidity v autech.
@Mokrous
Je to zvláštní. Skoro mám dojem že YT resp. videotesty o autech skoro dlouhodobě ani dělat nejde, protože většině časem hrábne. A začne extrémně prosazovat vlastní pohled a zcela ztratí nadhled a soudnost.
Není to jen Chvála, i když garáž.sk se zkazila opravdu hodně... a právě s uzavřením se do sebe a konci diskuse...
Ale podobně to měl i Honza Koubek, taky začal řešit kraviny... Maro Čabák jak by smet...
Autosalon taktéž, ale tam to alespoň nějak relativně drží tím že to je komerční věc...
Je to zvláštní. Skoro mám dojem že YT resp. videotesty o autech skoro dlouhodobě ani dělat nejde, protože většině časem hrábne. A začne extrémně prosazovat vlastní pohled a zcela ztratí nadhled a soudnost.
Není to jen Chvála, i když garáž.sk se zkazila opravdu hodně... a právě s uzavřením se do sebe a konci diskuse...
Ale podobně to měl i Honza Koubek, taky začal řešit kraviny... Maro Čabák jak by smet...
Autosalon taktéž, ale tam to alespoň nějak relativně drží tím že to je komerční věc...
rohYpnol
Další dream car, opět diesel pod kapotou... 😆
Je to zkrátka tak, nic lepšího než diesel pod kapotu velkého rodinného kombi nikdo ani v roce 2025 prostě nevymyslel.
Je to zkrátka tak, nic lepšího než diesel pod kapotu velkého rodinného kombi nikdo ani v roce 2025 prostě nevymyslel.
@rohYpnol
Presne tak. Neni nic lepšího, jak otrávit vlastní děti, zničit jim zdravi a udělat z nich stejné hlupáky jako jsi ty, kteří si budou myslet, že lhát každý den znamená mít pravdu.
www.med.ubc.ca/news/traffic-pollution-impairs-brain-function/
Presne tak. Neni nic lepšího, jak otrávit vlastní děti, zničit jim zdravi a udělat z nich stejné hlupáky jako jsi ty, kteří si budou myslet, že lhát každý den znamená mít pravdu.
www.med.ubc.ca/news/traffic-pollution-impairs-brain-function/
jakkoliv si nakakám do kalhot, tohle je celkem drsné srovnání, M440d vs M440i, při klidné jízdě rozdíl cca 3 litry, při 250ce už pět litrů
www.autobild.de/…0d-22857737.html
www.autobild.de/…0d-22857737.html
@Mikesus
Hele, už ses aspoň doučil kde má auto výfuk a kde sání vzduchu do interiéru?!? 🤣🤣🤣
Hele, už ses aspoň doučil kde má auto výfuk a kde sání vzduchu do interiéru?!? 🤣🤣🤣
@rohYpnol
kazdej den sem nadsenej, ze sem se kombi v dizlu zbavil! A zrovna tohle e ma krasnej zvuk v benzinu...
kazdej den sem nadsenej, ze sem se kombi v dizlu zbavil! A zrovna tohle e ma krasnej zvuk v benzinu...
MB1975
S tomto jsem mel cest tyden jezdit. Pldvozek a motor topka. Ten motor je doslova jadrny reaktor jakou ma silu. Ale co me uplne znechutilo to byl interier.. je to laciny a hnusny. Mercedes to nicim nepripomina..jako vlastnika nekolika medvedu z predchozich generaci musim rict ze prave kvuli interieru uz bych si toto nekoupil..
Ginger Kyriakos
Strčte si auto.cz uz za klobouk...neda se to cist, ty vase clanky na kapitoly, kdy zobrazení neustale preskakuje z dalsich casti na první a co pet sekund vyskakuje reklama..sbohem.
lamal
Dobry test, no toto je hrozna somarina
"Přebytek síly takřka v každé situaci je jedním ze základních předpokladů bezpečného provozu" ... poradil ADAC ? 😁
"Přebytek síly takřka v každé situaci je jedním ze základních předpokladů bezpečného provozu" ... poradil ADAC ? 😁