Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
psel
Tesat do kamene ->
Podvody a šizení ostatně mají mezi čínskými firmami dlouhou a bohatou historii.
Číslům lze věřit jen když si je ověříš.
Podvody a šizení ostatně mají mezi čínskými firmami dlouhou a bohatou historii.
Číslům lze věřit jen když si je ověříš.
@psel
No tak to mají hodně společného s VW. Zajímalo by mne, kdo od koho se učil. Jestli Čína od VW nebo naopak, zda to do Číny přinesl už v roce 1985, nebo naopak se to tam naučil ve společném podniku se SAIC ( tehdy STAC )
No tak to mají hodně společného s VW. Zajímalo by mne, kdo od koho se učil. Jestli Čína od VW nebo naopak, zda to do Číny přinesl už v roce 1985, nebo naopak se to tam naučil ve společném podniku se SAIC ( tehdy STAC )
@Mikesus nepochopils.
Furt tu píšeš o dieselgate, ale to je jednotlivost, navíc poměrně hluboko ve firmware řízení motoru a někdo si myslel, že mu to projde. To, že to pak tutlali když už to bylo neudržitelné je věc druhá.
Tady jde ale o to, že čínská čísla v dokumentaci bývají často z marketingu a ne z měření, měření je pak ohnuté a dokonce když vidíš protokol tak je to na fotkách vidět.
Rozdíl mezi datasheetem a produktovým listem tak zcela splývá, protože se z čísel změřených až 100, stane 108, protože prostě jsou lepší než ta konkurence.
Já bych se vůbec nedivil kdyby dema byla cinklá, protože to že Číňan řekne megawatt, a to že čínský systém řekne jak v autě tak v nabíječce megawatt nic neznamená. Oba software píše jedna firma a co se ti tam ukazuje nemusí vůbec odpovídat realitě. A poznáš to až ti přijde divné že spotřebuješ daleko víc nebo ujedeš víc, než kolega co jede za tebou. Jo pozdrav všem Teslistům 😄.
Furt tu píšeš o dieselgate, ale to je jednotlivost, navíc poměrně hluboko ve firmware řízení motoru a někdo si myslel, že mu to projde. To, že to pak tutlali když už to bylo neudržitelné je věc druhá.
Tady jde ale o to, že čínská čísla v dokumentaci bývají často z marketingu a ne z měření, měření je pak ohnuté a dokonce když vidíš protokol tak je to na fotkách vidět.
Rozdíl mezi datasheetem a produktovým listem tak zcela splývá, protože se z čísel změřených až 100, stane 108, protože prostě jsou lepší než ta konkurence.
Já bych se vůbec nedivil kdyby dema byla cinklá, protože to že Číňan řekne megawatt, a to že čínský systém řekne jak v autě tak v nabíječce megawatt nic neznamená. Oba software píše jedna firma a co se ti tam ukazuje nemusí vůbec odpovídat realitě. A poznáš to až ti přijde divné že spotřebuješ daleko víc nebo ujedeš víc, než kolega co jede za tebou. Jo pozdrav všem Teslistům 😄.
Dušan Trnka
Robia to tak všetky automobilky už roky ! Súčiniteľ aerodynamického odporu je bezcenná veličina. Meria sa na upravených automobiloch. Použijú sa úzke pneumatiky, odmontujú sa vonkajšie zrkadlá a prelepia všetky škáry ...
@Dušan Trnka to ano, však to taky říkají.
Tady někdo tvrdí 0.21 a asi to neřekl, navíc oni sami 0.21 nedosáhli po všech úpravách v jíma zaplacené laborce jsou blíž k 0.22. Kdyby řekli takhle jsme měřili a těch sedm tisícin jsme obětovali marketingu, tak by se tohle nestalo. Třeba se poučí.
Tady někdo tvrdí 0.21 a asi to neřekl, navíc oni sami 0.21 nedosáhli po všech úpravách v jíma zaplacené laborce jsou blíž k 0.22. Kdyby řekli takhle jsme měřili a těch sedm tisícin jsme obětovali marketingu, tak by se tohle nestalo. Třeba se poučí.
@psel Aj tak je to skôr marketingový údaj ako relevantný technický parameter, koficient je len koeficient, ak má povedať niečo viac o konkrétnom aute, treba vziať čelnú plochu auta a vypočítať odpor vzduchu konkrétneho auta. Také číslo by už povedalo viac.
@traveldrive tak to bezesporu ano, já jen rýpal do toho, že marketing očividně oříznul těch 0.007 aby to vypadalo líp. Protože 0.21 líp než 0.217 vypadá.
A Číňan ti na to odpoví klasicky, je tam v tom čísle 0.21? Je. Takže to tak je a basta.
A jednání automobilky že nepřizve toho kdo změřil něco zcela odlišného je taky klasická, nekušuj a sklapni. A většina Číňanů sklapne.
Buhví, co tam při tom testu cinkli.
A Číňan ti na to odpoví klasicky, je tam v tom čísle 0.21? Je. Takže to tak je a basta.
A jednání automobilky že nepřizve toho kdo změřil něco zcela odlišného je taky klasická, nekušuj a sklapni. A většina Číňanů sklapne.
Buhví, co tam při tom testu cinkli.
Je na to u nás nějaká norma? Nebo si to automobilky mohou měřit libovolne?