Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobilita

Zpět na článek

Ferrari pokračuje v tom, od čeho jiní ustupují. První info letos v říjnu, premiéra na jaře

16 komentářů

DonVito
@Pepa_007

Myslel jsem, ze to uz dokazal Hyundai Ioniq 5N.

Brzy to dokaze i Neue Klasse se ctyrmi motory.
Renault 5 turbo.
Atd.
DonVito
@ryccardo

Jj

To je to nejdulezitejsi v tvem zivote, rvouci motor Ferrari.

Wait...
😀
DonVito
@ericn

Krome typu karoserie a hmotnosti asi vsechno.
😀

Treba toto😒br />
www.hyundaimotorgroup.com/…0000000000158508

Setting New Records at Pikes Peak: Hyundai IONIQ 5 N

Je to dostatecne sportovni?
😉
Avatar - Man Ký
Man Ký
Ferrari prodá cokoliv. A ještě na to budou v pořadníku borci, co mají doma osm dalších plnokrevníků.
DonVito
@ericn
Heled, bylo by fajn napsat, ze nesplnuje TVOJI definici sportovnosti.

Moji (jsem presvedcen, ze o neco objektivnejsi) definici, kterou urcuji stopky, elektricky sportaky splnujou.
😉

Jestli ti jde o to, ze Ioniq je tezky a vysoky?
Ano

Ale napsal jsi obrovskou hloupost, ze na nem neni sportovniho nic.
Ioniq 5 N ma spickovy podvozek, brzdy, prilnavost, nastavitelnost atd. atd.
DonVito
@ryccardo
A kdo nechce dychat jedovate zplodiny tveho auta musi.
Protoze ty MUSIS mit moznost otravovat ostatni.
👎
Navzdy.

A nezapomen mi vysvetlit, ze tve auto neemituje zadne emise a jiste splnuje EU7 s prstem v nose...
DonVito
@speedfred

S R5 bude vetsi sranda nez s Porsche...

Ale jinak souhlas, ze cena R5 turbo je ulet.
Krum Páč
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@DonVito Hyundai Ioniq 5N a 2.5t? Jako vážně? Ferrari mívají cca max 1.5t. A Ferrari jezdí normálně přes 300.
ericn
@DonVito Myslíš tu překoňovanou hranatou stodolu? Co je na ní sportovního?
Avatar - speedfred
speedfred
@DonVito
Dovolím si pochybovať o tej zábave (P vs R5) ale máme na to rozdielny pohľad.
Avatar - speedfred
speedfred
@DonVito
R5 Turbo by sa mi moc páčil ale za akú cenu? To si kúpim radšej ice Porše alebo niečo podobné.
ryccardo
@DonVito Tak diskutuješ pod článkem o Ferrari a platí to samozřejmě obecně i pro jiné značky aut. Ne jen pro Ferrari. Tj. platí co jsem napsal. Kdo chce EV nechť si ho koupí. Kdo chce ICE musí mít možnost.
ericn
@DonVito “Krome typu karoserie a hmotnosti asi vsechno” - touhle větou sis vlastně odpověděl 😉 Tj na Ioniq 5N není mimo výkonu sportovního nic, 650k se dá narvat do čehokoliv a smysl to mít nebude…
ryccardo
@Pepa_007 Sportovní elektromobil proč ne, ale pro ty co chtějí, aby jim něco řvalo za zády je potřeba stavět taky sportovní ICE. Zcestné nápady o přechodu na BEV musí konečně být smeteny ze stolu.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Nezbývá než popřát mnoho úspěchů s tim pertinaxem. 😁
A možná dokáží, že sportovní elektromobil není oxymoron. 😉 👍🏻
Bude rychlý, mrštný, lehký a se zvukem 12 válců.