Elektromobilita
Ferrari pokračuje v tom, od čeho jiní ustupují. První info letos v říjnu, premiéra na jaře
16 komentářů
@ericn
Krome typu karoserie a hmotnosti asi vsechno.
😀
Treba toto😒br />
www.hyundaimotorgroup.com/…0000000000158508
Setting New Records at Pikes Peak: Hyundai IONIQ 5 N
Je to dostatecne sportovni?
😉
Krome typu karoserie a hmotnosti asi vsechno.
😀
Treba toto😒br />
www.hyundaimotorgroup.com/…0000000000158508
Setting New Records at Pikes Peak: Hyundai IONIQ 5 N
Je to dostatecne sportovni?
😉
Ferrari prodá cokoliv. A ještě na to budou v pořadníku borci, co mají doma osm dalších plnokrevníků.
@ericn
Heled, bylo by fajn napsat, ze nesplnuje TVOJI definici sportovnosti.
Moji (jsem presvedcen, ze o neco objektivnejsi) definici, kterou urcuji stopky, elektricky sportaky splnujou.
😉
Jestli ti jde o to, ze Ioniq je tezky a vysoky?
Ano
Ale napsal jsi obrovskou hloupost, ze na nem neni sportovniho nic.
Ioniq 5 N ma spickovy podvozek, brzdy, prilnavost, nastavitelnost atd. atd.
Heled, bylo by fajn napsat, ze nesplnuje TVOJI definici sportovnosti.
Moji (jsem presvedcen, ze o neco objektivnejsi) definici, kterou urcuji stopky, elektricky sportaky splnujou.
😉
Jestli ti jde o to, ze Ioniq je tezky a vysoky?
Ano
Ale napsal jsi obrovskou hloupost, ze na nem neni sportovniho nic.
Ioniq 5 N ma spickovy podvozek, brzdy, prilnavost, nastavitelnost atd. atd.
@ryccardo
A kdo nechce dychat jedovate zplodiny tveho auta musi.
Protoze ty MUSIS mit moznost otravovat ostatni.
👎
Navzdy.
A nezapomen mi vysvetlit, ze tve auto neemituje zadne emise a jiste splnuje EU7 s prstem v nose...
A kdo nechce dychat jedovate zplodiny tveho auta musi.
Protoze ty MUSIS mit moznost otravovat ostatni.
👎
Navzdy.
A nezapomen mi vysvetlit, ze tve auto neemituje zadne emise a jiste splnuje EU7 s prstem v nose...
@speedfred
S R5 bude vetsi sranda nez s Porsche...
Ale jinak souhlas, ze cena R5 turbo je ulet.
S R5 bude vetsi sranda nez s Porsche...
Ale jinak souhlas, ze cena R5 turbo je ulet.
@DonVito Hyundai Ioniq 5N a 2.5t? Jako vážně? Ferrari mívají cca max 1.5t. A Ferrari jezdí normálně přes 300.
@DonVito
R5 Turbo by sa mi moc páčil ale za akú cenu? To si kúpim radšej ice Porše alebo niečo podobné.
R5 Turbo by sa mi moc páčil ale za akú cenu? To si kúpim radšej ice Porše alebo niečo podobné.
@DonVito Tak diskutuješ pod článkem o Ferrari a platí to samozřejmě obecně i pro jiné značky aut. Ne jen pro Ferrari. Tj. platí co jsem napsal. Kdo chce EV nechť si ho koupí. Kdo chce ICE musí mít možnost.
@DonVito “Krome typu karoserie a hmotnosti asi vsechno” - touhle větou sis vlastně odpověděl 😉 Tj na Ioniq 5N není mimo výkonu sportovního nic, 650k se dá narvat do čehokoliv a smysl to mít nebude…
@Pepa_007 Sportovní elektromobil proč ne, ale pro ty co chtějí, aby jim něco řvalo za zády je potřeba stavět taky sportovní ICE. Zcestné nápady o přechodu na BEV musí konečně být smeteny ze stolu.
Myslel jsem, ze to uz dokazal Hyundai Ioniq 5N.
Brzy to dokaze i Neue Klasse se ctyrmi motory.
Renault 5 turbo.
Atd.