Nevím, kdo si může koupit nynější Škodárny s 400V.
rohYpnol
4
@PowerHouse
Všichni fleeti co lezou do zelené zádele a plní ESG pětiletku euroRVHP.
twistedTSD
3
Škoďárny s 400V jsou neprodejné, protože Range Rover vyvíjí 800V Velar? Nerozumím tvé logice.
kesumb
8
@PowerHouse
nechapu, mam doma 400V iX a etron a nic z toho me neomezuje. A je mi uplne jedno jak rychle se to nabiji.
Mikesus
4
@kesumb
Ale taky jsi to kupoval v době, kdy to bylo aktuální. Kdyz přichází novější technika, koupil bys tu zastaralejsi? Spousty lidí ano, především kvůli cenovce, ale to nebude úplně tvůj případ, že bys řešil par desitek/stovek tisíc.
kesumb
6
@Mikesus
tak ix je z lonska. Jezdim s etronem docela dost km na pomerny cr a vazne me rychlost nabijeni neomezuje. To auto da x-80% dycky do 30 minut a na dnesni 800V spicku ztraci max 10minut. Kolem me jezdej dva taycany a oba jsou s baterii dost v pruseru a to maj najeto min nez etron a jsou max polovinu tak stary. Nemyslim si, ze stoji za 10 minut jednou za pul roku nicit technologii za sto tis kc (enyaq) az milion (hadam cenu baterky u taycanu). Degradace u etronu je nekam na 81-82kwh pro porovnani.
Plus u ix me tak nici pipani a cary ze s tim fakticky nejezdim(je to dal ve firme) nejsem schopnej si na to zvyknout to furt vypinat.
Takze priplatil bych si spis za lepsi audio nez za 800V platformu.
šofér
0
@kesumb - za vlastní, nebo za dotace? Kdo kupuje za dotace, tak je mu to docela jedno, že?
psel
2
@šofér obě auta co má snad ani v základu nesplňují podmínky loňských dotací ne? Trochu se zamyslet předtím než začneš psát by stálo za to, nevypadal bys pak jak trouba
psel
3
@PowerHouse proč prosímtě?
Protože tu máme 800V, 926V, 1000V nebo 1300V? Pokaždé s jiným konektorem?
Čísla neznamenají nic, pokud to nebudeš mít kde nabít. a až si koupíš 1300V vyrobenou roboty z Číny, tak než to bude mít dost nabíječek tam kudy jezdíš tak tu bude 1500V zaručeně lepší než 1300V a cele to kolo pojede znovu.
Navíc ty nabíječky stojí ranec, takže i to nabíjení bude extrémně drahé.
Dej si bacha by jsi si nekoupil Betacam nebo V2000 než ti ho nahradí VHS a ne proto, že by bylo lepší. Budeš pak jezdit na nabíječky s adaptérem.
Asi vycházíš z toho, že s BEV nabíjíš stejně jako v případě spalováků ale to se mýlíš. BEV nabíjíš když parkuješ. A abys stihnul během 5ti minut nakoupit nebo se najíst nebo si dát kafe, prostě nejde.
Možná si pořiď 400V, uklidní tě to.
rohYpnol
3
...Přespříští Velar nebude vůbec.
Ja Prvni 123
3
Takze k nicemu.
RIP, Land Rover.
😳
ericn
0
@Ja Prvni 123 No jo, už takhle ty prodeje nejsou hitparáda, s čistě elektrickým pohonem to půjde hodně dolu...
Man Ký
2
@Ja Prvni 123 proč? Discovery, Defender a RR Sport a Velar už se téměř překrývaly, ty modely už nebyly skoro ničím jiné... Kdysi bylo Disco luxusní "teréňák", Defender "pracant na rámu", RR Sport byl SUV, dneska už jsou všechny modely vlastně stejné...
WinDiesel
0
Tak aby ten předražený elektrokřáp taky někomu prodali.
Všichni fleeti co lezou do zelené zádele a plní ESG pětiletku euroRVHP.
nechapu, mam doma 400V iX a etron a nic z toho me neomezuje. A je mi uplne jedno jak rychle se to nabiji.
Ale taky jsi to kupoval v době, kdy to bylo aktuální. Kdyz přichází novější technika, koupil bys tu zastaralejsi? Spousty lidí ano, především kvůli cenovce, ale to nebude úplně tvůj případ, že bys řešil par desitek/stovek tisíc.
tak ix je z lonska. Jezdim s etronem docela dost km na pomerny cr a vazne me rychlost nabijeni neomezuje. To auto da x-80% dycky do 30 minut a na dnesni 800V spicku ztraci max 10minut. Kolem me jezdej dva taycany a oba jsou s baterii dost v pruseru a to maj najeto min nez etron a jsou max polovinu tak stary. Nemyslim si, ze stoji za 10 minut jednou za pul roku nicit technologii za sto tis kc (enyaq) az milion (hadam cenu baterky u taycanu). Degradace u etronu je nekam na 81-82kwh pro porovnani.
Plus u ix me tak nici pipani a cary ze s tim fakticky nejezdim(je to dal ve firme) nejsem schopnej si na to zvyknout to furt vypinat.
Takze priplatil bych si spis za lepsi audio nez za 800V platformu.
Protože tu máme 800V, 926V, 1000V nebo 1300V? Pokaždé s jiným konektorem?
Čísla neznamenají nic, pokud to nebudeš mít kde nabít. a až si koupíš 1300V vyrobenou roboty z Číny, tak než to bude mít dost nabíječek tam kudy jezdíš tak tu bude 1500V zaručeně lepší než 1300V a cele to kolo pojede znovu.
Navíc ty nabíječky stojí ranec, takže i to nabíjení bude extrémně drahé.
Dej si bacha by jsi si nekoupil Betacam nebo V2000 než ti ho nahradí VHS a ne proto, že by bylo lepší. Budeš pak jezdit na nabíječky s adaptérem.
Asi vycházíš z toho, že s BEV nabíjíš stejně jako v případě spalováků ale to se mýlíš. BEV nabíjíš když parkuješ. A abys stihnul během 5ti minut nakoupit nebo se najíst nebo si dát kafe, prostě nejde.
Možná si pořiď 400V, uklidní tě to.