Novinky
@Arese
A jak designérské studio omezuje politika EU? Ze mají málo tužek nebo počítačů? Jestli to zase nebude špatným managementem vlastníka.
A jak designérské studio omezuje politika EU? Ze mají málo tužek nebo počítačů? Jestli to zase nebude špatným managementem vlastníka.
@Arese
Tak znova. Jak to ovlivní designérské studio? To udělá kabát bez ohledu na pohon. I v článku je, že je ziskove, jen VW nema peníze, které vyhodil oknem za vývoj dieselu a za pokuty za podvody s nimi.
Tak znova. Jak to ovlivní designérské studio? To udělá kabát bez ohledu na pohon. I v článku je, že je ziskove, jen VW nema peníze, které vyhodil oknem za vývoj dieselu a za pokuty za podvody s nimi.
@Mikesus Jak? Tím, že automobilky v EU nemohou vyrábět a prodávat auta, o která mají zákazníci zájem a pokud ano, tak zatížená šílenými emisními pokutami. A nutí je vyrábět elektroplečky, které drtivá většina lidí nechce a které automobilkám generují jen obří ztráty. Výsledkem je brutální pokles jejich zisku a postupný ekonomický úpadek. Zoufalé automobilky pak musí propouštět své zákazníky a také prodávat své "rodinné stříbro". Ale tyto zničující následky zločinné antiautomotive politiky EU jsou přece každému inteligentnímu člověku dávno jasné!
Dneska je tolik regulací na auta (tvary ovlivňují bezpečnostní předpisy) a tak výkonné počítače, že kastli dokáže navrhnout každá AI. Podle toho to sice vypadá, ale zároveň to říká, že specializovaná designérská studia prostě potřeba nejsou. Kreativní volnost už není pro sériový výrobek žádoucí.
Tak ale píšou, že studio je ziskové, jen VW potřebuje nutne peníze, tak to prodává. Kdyz jim chybí vyhozené peníze z okna za vyvoj dieselu a pokuta za podvody s nim ve vysi skoro 11mld EUR, tak někde musi shánět peníze.