Novinky
Dneska je tolik regulací na auta (tvary ovlivňují bezpečnostní předpisy) a tak výkonné počítače, že kastli dokáže navrhnout každá AI. Podle toho to sice vypadá, ale zároveň to říká, že specializovaná designérská studia prostě potřeba nejsou. Kreativní volnost už není pro sériový výrobek žádoucí.
@Stejsn
Tak ale píšou, že studio je ziskové, jen VW potřebuje nutne peníze, tak to prodává. Kdyz jim chybí vyhozené peníze z okna za vyvoj dieselu a pokuta za podvody s nim ve vysi skoro 11mld EUR, tak někde musi shánět peníze.
Tak ale píšou, že studio je ziskové, jen VW potřebuje nutne peníze, tak to prodává. Kdyz jim chybí vyhozené peníze z okna za vyvoj dieselu a pokuta za podvody s nim ve vysi skoro 11mld EUR, tak někde musi shánět peníze.
A jak designérské studio omezuje politika EU? Ze mají málo tužek nebo počítačů? Jestli to zase nebude špatným managementem vlastníka.
Tak znova. Jak to ovlivní designérské studio? To udělá kabát bez ohledu na pohon. I v článku je, že je ziskove, jen VW nema peníze, které vyhodil oknem za vývoj dieselu a za pokuty za podvody s nimi.